Ja inderdaad, ik zou zoiets denk ik niet durven.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:24 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
sommige zijn gewoon gevaarlijk
Tegan hoe zie je straks je relatie met je soort van vriend gaan als je eenmaal in Eindhoven woont ?quote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:25 schreef KudFokker het volgende:
Gewoon 75 kilo ge-bankdrukt netecht trots
Dan komt hij toch gewoon langs voor wilde nachten. Nu meeten we enkel als een van ons home alone is. Ga trouwens in Tilburg wonen (waarschijnlijk).quote:Op maandag 15 juni 2009 22:27 schreef mrbox het volgende:
[..]
Tegan hoe zie je straks je relatie met je soort van vriend gaan als je eenmaal in Eindhoven woont ?
2e keer dat ik het doequote:
Thrust me, uit de buurt blijvenquote:Op maandag 15 juni 2009 22:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik zou zoiets denk ik niet durven.
Why Tilburg en niet Eindhoven als ik zo vrij mag zijnquote:Op maandag 15 juni 2009 22:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dan komt hij toch gewoon langs voor wilde nachten. Nu meeten we enkel als een van ons home alone is. Ga trouwens in Tilburg wonen (waarschijnlijk).
Of het is een mooi punt om er een einde aan te maken. We'll see.
Will doquote:Op maandag 15 juni 2009 22:29 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Thrust me, uit de buurt blijven
door mij?quote:Op maandag 15 juni 2009 22:31 schreef Pien85 het volgende:
Ik wil helemaal niet gemasseerd worden door zomaar iemand
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:30 schreef mrbox het volgende:
[..]
Why Tilburg en niet Eindhoven als ik zo vrij mag zijn
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:43 schreef Tegan het volgende:
Tilburg is 30 minuten van de TU/e, 30 minuten van mijn werk en 30 minuten van thuis. Eindhoven zou 5 minuten van de TU/e zijn, 90 minuten van thuis en 60 minuten van werk. Vandaar.
Ja, ik ook. Maar dat was het punt niet.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, maar dan zou ik ook voldoen, ik wil soms ook wel drie keer per dag
Alleen als ik mezelf slecht verzorgt heb qua uiterlijkquote:Op maandag 15 juni 2009 22:33 schreef Schenkstroop het volgende:
Is het gek dat je niet gemasseerd wilt worden door een ander. Omdat je jezelf erg lelijk vindt en 'vies' bent van jezelf kwa uiterlijk? Dat je dus niet zou kunnen genieten als er een mooie dame of man je zou aanraken. Wie heeft dat ook?
Geeft nietquote:Op maandag 15 juni 2009 22:34 schreef MaJo het volgende:
Snuit was even vergeten hoe belachelijk snel dit topic gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |