nee hij krijgt er nog 9 bij zodra hij beloofd over te stappen naar Caissequote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:16 schreef marcodej het volgende:
[..]
Tsjeez... Duidelijk een holmaatje van Contador.Het wordt steeds duidelijker dat er twee kampen zijn en het daar totaal niet lekker zit.
"Nu heeft hij alleen nog Paulinho over"Dus de rest zit in het kamp Armstrong?
Armstrong kreeg Horner niet mee, volgens mij luistert Bruyneel alleen naar zichzelf. Denk dat de renners ook professioneel genoeg zijn om te rijden voor de kopman die het er beste voorstaat na enkele bergritten.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:16 schreef marcodej het volgende:
[..]
Tsjeez... Duidelijk een holmaatje van Contador.Het wordt steeds duidelijker dat er twee kampen zijn en het daar totaal niet lekker zit.
"Nu heeft hij alleen nog Paulinho over"Dus de rest zit in het kamp Armstrong?
http://www.nrc.nl/sport/t(...)_is_de_andere_niet#2quote:Zijn huidige comeback wijkt in alles af van de vorige. Miljoenen mensen over de hele wereld volgen de zevenvoudig Tourwinnaar vanaf het moment dat hij na drie jaar afwezigheid in september 2008 zijn terugkeer aankondigde. De internetdienst Twitter vaart er wel bij. Zelf is Armstrong allang zakenman in bonus. Zijn stichting voor de kankerbestrijding, Livestrong, genereert een omzet van meer dan 200 miljoen euro. Hij heeft langlopende contracten met kledingmerk Nike en fietsenfabrikant Trek, maar ook met mediabedrijf Demand Media Inc. Een eigen jeugdploeg met Axel Mercks als ploegleider en het grote talent Taylor Phinney als boegbeeld.
Achter zijn comeback schuilen nieuwe zakelijke belangen. Armstrong ruziet met de Kazachstaanse eigenaars van de Astana-ploeg, die hij wil overnemen. Provocerend draagt hij kleding van zijn eigen sponsors. Daarbij valt Mellow Johnny’s Bikeshop op, een fietswinkel uit Austin. The Boss als fietsenmaker? Mellow Johnny’s Bikeshop verkoopt Trek-fietsen met onderdelen van SRAM. Armstrong investeerde veel geld in het merk dat de gevestigde orde (Shimano en Campagnolo) aanvalt en waarmee nu ook de Tourfietsen van Astana zijn afgemonteerd.
Volgens hardnekkige geruchten wilde zakenman Armstrong de afgelopen jaren zelfs de Tour de France kopen. Maar kan hij de meest prestigieuze wielerwedstrijd ter wereld nog winnen? In de Giro verbaasde hij in mei velen, ondanks een gebroken sleutelbeen in de voorbereiding. Uitspraken van Bernard Hinault („Hij hoeft echt niet te komen want hij kan de Tour nooit winnen.”) raken hem wellicht nog altijd tot in de kern van zijn wezen. Cruciaal blijft de vraag of Armstrong zelf de afgelopen trainingsperiode nog één keer de wilskracht heeft kunnen opbrengen als in mei 1998, voordat hij in Luxemburg aan zijn unieke triomftocht begon.
Dat klopt, maar velen zien dat niet omdat ze enkel de Tour volgen. In de DL reed Evans behoorlijk aanvallend, ook in Romandie.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:28 schreef Klopkoek het volgende:![]()
heeft ook meerder malen bewezen dat het geen laffe wieltjesplakker is.
Misschien in de DL, maar in de Tour moet de eerste keer nog komen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:28 schreef Klopkoek het volgende:
heeft ook meerder malen bewezen dat het geen laffe wieltjesplakker is.
Da's lastig te zeggen. Veel renners bij Astana zijn nooit echt heel sterk op de voorgrond getreden. Denk aan een Rast, Muravyev + nog een heleboel renners die niet deze Tour rijden. Dat Armstrong en Contador persoonlijkheden zijn lijkt me duidelijk.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:00 schreef Klopkoek het volgende:
maar dat is bij die Astana mensen nog veel erger denk ik.
Da's misschien ook onze enige hoop op een leuke tour, want als het wel een collectief vormde, dan hadden ze de tourzege nu al zo goed als binnen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:17 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Da's lastig te zeggen. Veel renners bij Astana zijn nooit echt heel sterk op de voorgrond getreden. Denk aan een Rast, Muravyev + nog een heleboel renners die niet deze Tour rijden. Dat Armstrong en Contador persoonlijkheden zijn lijkt me duidelijk.
Waar het in ieder geval op lijkt is dat Astana geen collectief vormt. De nodige strubbelingen bleven niet binnenskamers.
Prikken uitdelen tegen Contador en daarvoor Armstrong is ook echt snugger natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
Misschien in de DL, maar in de Tour moet de eerste keer nog komen.
Rast en Muravyev dus.quote:Op zondag 5 juli 2009 11:27 schreef Suijk het volgende:
Ik heb een beetje medelijden met diegene die continu al die bidons moet halen voor al die kopmannen.
Tja wat moet ik ervan zeggen??quote:Noval: "Bruyneel verziekt"
Benjamin Noval (Astana) heeft in de
Franse sportkrant L'Equipe zwaar uitge-
haald naar teammanager Johan Bruyneel.
"Sinds Armstrong zich bij de ploeg
heeft gevoegd, is de sfeer slecht. Er
zijn clans binnen de ploeg en dat is de
verantwoordelijkheid van Bruyneel",
zegt de Spanjaard. "Bruyneel heeft ook
geen vertrouwen in Alberto Contador en
respecteert hem niet als leider. Ik heb
hem dat al in zijn gezicht gezegd."
Noval is dit jaar niet opgenomen in de
Tour-selectie van Astana, Contador had
dat nochtans gevraagd. In 2007 hielp
Noval Contador als knecht nog aan zijn
Tour-zege, toen bij Discovery Channel.
Tsja, de race zal het inderdaad uitwijzen. Maar toch opvallend dat zo'n Noval, die al jaren in dienst rijdt bij Bruyneel, zich plots zo kritisch uitlaat in de media. Zit ie op de wip, is het een gefrustreerde reactie van een gepasseerde renner of is er echt meer aan de hand daar?quote:Op zondag 5 juli 2009 12:12 schreef Klopkoek het volgende:
We zullen het in de bergen gaan zien.
Voor de ploegentijdrit is het voor alle ego'tjes van belang om samen te werken. In de bergen zullen we zien hoe hecht het verbond daadwerkelijk is. Vooral bij aankomsten in de afdaling.
Hij krijgt geen dope meer?quote:Op zondag 5 juli 2009 12:17 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Tsja, de race zal het inderdaad uitwijzen. Maar toch opvallend dat zo'n Noval, die al jaren in dienst rijdt bij Bruyneel, zich plots zo kritisch uitlaat in de media. Zit ie op de wip, is het een gefrustreerde reactie van een gepasseerde renner of is er echt meer aan de hand daar?
Maar daarmee zou hij dan wel heel erg de cohesie binnen het team ondermijnen. Ik snap best dat Lance de druk van zich wil afhalen, maar nu manoeuvreert Contador zich in de positie van kopman. Als Armsttong dan toch aan zijn stoelpoten gaat zage, is het hommeless daar.quote:Op zondag 5 juli 2009 12:18 schreef Barca het volgende:
ZIe Lance er voor in dat hij gisteren toneel heeft gespeeld. Dat hij beter had gekund maar nog niet de druk op zich wil hebben.
Noval was ten eerste niet een renner van de harde kern. Hij kwam er pas in 2004 bij.quote:Op zondag 5 juli 2009 12:17 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Tsja, de race zal het inderdaad uitwijzen. Maar toch opvallend dat zo'n Noval, die al jaren in dienst rijdt bij Bruyneel, zich plots zo kritisch uitlaat in de media. Zit ie op de wip, is het een gefrustreerde reactie van een gepasseerde renner of is er echt meer aan de hand daar?
quote:Op zondag 5 juli 2009 12:21 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Noval was ten eerste niet een renner van de harde kern. Hij kwam er pas in 2004 bij.
Flauwe woordspeling: Armstrong is Demol.quote:En ik denk dat er inderdaad meer aan de hand is. Armstrong schijnt dat team te willen opkopen.
Dat lijkt me ook sterk. Wat eventueel wel zou kunnen dat zijn piek echt in de derde week ligt, waar Contador toch vaak wat afvlakt in zo'n laatste week.quote:Op zondag 5 juli 2009 12:20 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Maar daarmee zou hij dan wel heel erg de cohesie binnen het team ondermijnen. Ik snap best dat Lance de druk van zich wel afhalen, maar nu manoeuvreert Contador zich in de positie van kopman. Als Armsttong dan toch aan zijn stoelpoten gaat zage, is het hommeless daar.
Wat is er met Dirk Demol?quote:Op zondag 5 juli 2009 12:24 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Het is geen Ekimov nee, maar hij heeft zowel Armstrong als Contador boven zich gehad en zit er lang genoeg om geen outsider te zijn.
[..]
Flauwe woordspeling: Armstrong is Demol.
Denk ik niet. Ik denk dat-ie in het hooggebergte op het laatst moet afhaken. Wordt vast een mooi klassement, maar voor geel komt-ie niet in aanmerking.quote:Op zondag 5 juli 2009 12:18 schreef Barca het volgende:
ZIe Lance er voor in dat hij gisteren toneel heeft gespeeld. Dat hij beter had gekund maar nog niet de druk op zich wil hebben.
Armstrong is de mol.quote:
Gaat in ieder geval een gezellig avondje worden bij Astana in het hotelquote:Op maandag 6 juli 2009 18:25 schreef Falco het volgende:
Jaja, nu al bonje in de ploeg.
Mijn ondertitel laat ik nog eventjes zo. Ik heb hem ook al zo'n lange tijd hetzelfde.
Da's idd wel jammer.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:28 schreef wimderon het volgende:
Zou wat zijn geweest als ze achterin ook mee zouden gaan draaien terwijl ze voorin op kop aan het rijden waren. Die sensatie is ons helaas nog niet gegund.
Contador - Paulinho.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:34 schreef Klopkoek het volgende:
Wie horen nou bij het 'kamp Arsmtrong' en wie bij 'het kamp Contador' denken jullie?
Het rommelt maar ik zie geen breuklijnen ontstaan oid.
Paulinho is in de Tourploeg opgenomen op voorspraak van Bertje.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:39 schreef Klopkoek het volgende:
Paulinho fietste mee toch met Popovych deze dag?
Klöden was wel gecharmeerd van de actie die Armstrong ondernam toen ze geen lonen kregen las ik. Zubeldia reed vandaag mee op kop voor Armstrong. Rast en Muravyev zullen wel keurig doen wat ze opgedragen wordt door Bruyneel.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:36 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Contador - Paulinho.
Armstrong - Leipheimer - Popovych.
Kloeden, Rast, Muravyev en Zubeldia als 'neutralen'. Maar het zou me niet verbazen als Lance hen meekrijgt.
Op welke actie doel je dan? Dat Armstrong steun uit sprak?quote:Op maandag 6 juli 2009 18:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Klöden was wel gecharmeerd van de actie die Armstrong ondernam toen ze geen lonen kregen las ik. Zubeldia reed vandaag mee op kop voor Armstrong. Rast en Muravyev zullen wel keurig doen wat ze opgedragen wordt door Bruyneel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |