abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 juli 2009 @ 12:18:02 #201
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_70608030
Elkaar het ravijn in trappen/rijden!

Hm ... Colombia HTC is in mijn ogen ook een heel sterke ploeg. Minder individuele kwaliteit, maar denk een beter team.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_70608056
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 12:16 schreef marcodej het volgende:

[..]

Tsjeez... Duidelijk een holmaatje van Contador. Het wordt steeds duidelijker dat er twee kampen zijn en het daar totaal niet lekker zit.

"Nu heeft hij alleen nog Paulinho over" Dus de rest zit in het kamp Armstrong?
nee hij krijgt er nog 9 bij zodra hij beloofd over te stappen naar Caisse
  vrijdag 3 juli 2009 @ 13:12:19 #203
40566 Ericr
Livewrong
pi_70609629
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 12:16 schreef marcodej het volgende:

[..]

Tsjeez... Duidelijk een holmaatje van Contador. Het wordt steeds duidelijker dat er twee kampen zijn en het daar totaal niet lekker zit.

"Nu heeft hij alleen nog Paulinho over" Dus de rest zit in het kamp Armstrong?
Armstrong kreeg Horner niet mee, volgens mij luistert Bruyneel alleen naar zichzelf. Denk dat de renners ook professioneel genoeg zijn om te rijden voor de kopman die het er beste voorstaat na enkele bergritten.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 07:41:39 #204
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_70634624
quote:
Zijn huidige comeback wijkt in alles af van de vorige. Miljoenen mensen over de hele wereld volgen de zevenvoudig Tourwinnaar vanaf het moment dat hij na drie jaar afwezigheid in september 2008 zijn terugkeer aankondigde. De internetdienst Twitter vaart er wel bij. Zelf is Armstrong allang zakenman in bonus. Zijn stichting voor de kankerbestrijding, Livestrong, genereert een omzet van meer dan 200 miljoen euro. Hij heeft langlopende contracten met kledingmerk Nike en fietsenfabrikant Trek, maar ook met mediabedrijf Demand Media Inc. Een eigen jeugdploeg met Axel Mercks als ploegleider en het grote talent Taylor Phinney als boegbeeld.

Achter zijn comeback schuilen nieuwe zakelijke belangen. Armstrong ruziet met de Kazachstaanse eigenaars van de Astana-ploeg, die hij wil overnemen. Provocerend draagt hij kleding van zijn eigen sponsors. Daarbij valt Mellow Johnny’s Bikeshop op, een fietswinkel uit Austin. The Boss als fietsenmaker? Mellow Johnny’s Bikeshop verkoopt Trek-fietsen met onderdelen van SRAM. Armstrong investeerde veel geld in het merk dat de gevestigde orde (Shimano en Campagnolo) aanvalt en waarmee nu ook de Tourfietsen van Astana zijn afgemonteerd.

Volgens hardnekkige geruchten wilde zakenman Armstrong de afgelopen jaren zelfs de Tour de France kopen. Maar kan hij de meest prestigieuze wielerwedstrijd ter wereld nog winnen? In de Giro verbaasde hij in mei velen, ondanks een gebroken sleutelbeen in de voorbereiding. Uitspraken van Bernard Hinault („Hij hoeft echt niet te komen want hij kan de Tour nooit winnen.”) raken hem wellicht nog altijd tot in de kern van zijn wezen. Cruciaal blijft de vraag of Armstrong zelf de afgelopen trainingsperiode nog ้้n keer de wilskracht heeft kunnen opbrengen als in mei 1998, voordat hij in Luxemburg aan zijn unieke triomftocht begon.
http://www.nrc.nl/sport/t(...)_is_de_andere_niet#2
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_70638412

Gaaf
  zaterdag 4 juli 2009 @ 12:28:41 #206
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_70638625

Hoop sowieso dat niemand van Astana wint. Evans mag van mij wel een keer winnen... heeft ook meerder malen bewezen dat het geen laffe wieltjesplakker is.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_70638893
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 12:28 schreef Klopkoek het volgende:

heeft ook meerder malen bewezen dat het geen laffe wieltjesplakker is.
Dat klopt, maar velen zien dat niet omdat ze enkel de Tour volgen. In de DL reed Evans behoorlijk aanvallend, ook in Romandie.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 13:00:24 #208
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_70639377
Evans gedraagde zich buiten de fiets wel compleet belachelijk vorig jaar. Met afgehuurde huizen en rammen op camera's....

Groot arrogant ego'tje heeft die vent maar dat is bij die Astana mensen nog veel erger denk ik.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_70639483
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 12:28 schreef Klopkoek het volgende:
heeft ook meerder malen bewezen dat het geen laffe wieltjesplakker is.
Misschien in de DL, maar in de Tour moet de eerste keer nog komen.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_70639697
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 13:00 schreef Klopkoek het volgende:
maar dat is bij die Astana mensen nog veel erger denk ik.
Da's lastig te zeggen. Veel renners bij Astana zijn nooit echt heel sterk op de voorgrond getreden. Denk aan een Rast, Muravyev + nog een heleboel renners die niet deze Tour rijden. Dat Armstrong en Contador persoonlijkheden zijn lijkt me duidelijk.

Waar het in ieder geval op lijkt is dat Astana geen collectief vormt. De nodige strubbelingen bleven niet binnenskamers.
pi_70639786
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 13:17 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Da's lastig te zeggen. Veel renners bij Astana zijn nooit echt heel sterk op de voorgrond getreden. Denk aan een Rast, Muravyev + nog een heleboel renners die niet deze Tour rijden. Dat Armstrong en Contador persoonlijkheden zijn lijkt me duidelijk.

Waar het in ieder geval op lijkt is dat Astana geen collectief vormt. De nodige strubbelingen bleven niet binnenskamers.
Da's misschien ook onze enige hoop op een leuke tour, want als het wel een collectief vormde, dan hadden ze de tourzege nu al zo goed als binnen.
pi_70639825
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 13:06 schreef RayMania het volgende:

[..]

Misschien in de DL, maar in de Tour moet de eerste keer nog komen.
Prikken uitdelen tegen Contador en daarvoor Armstrong is ook echt snugger natuurlijk.

Liever aanvallen en meteen daarna gelost worden zoals Menchov op Alpe d'Huez zeker? Evans heeft zich in de Tour ้้n keer laten verleiden om mee te gaan in het aanvalswerk van Contador en Rasmussen, dat heeft hem meteen een inzinking en indirect Tourverlies opgeleverd.

Verder, hij heeft vaak genoeg aangevallen in de Tour. Zin om de exacte etappes nu terug te zoeken heb ik nu niet, maar hij heeft vaak genoeg aangevallen in de Tour en daarbuiten is hij dus zelfs gewoon een van de meest aanvallende renners uit het peloton.
pi_70662001
Ik heb een beetje medelijden met diegene die continu al die bidons moet halen voor al die kopmannen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_70662056
quote:
Op zondag 5 juli 2009 11:27 schreef Suijk het volgende:
Ik heb een beetje medelijden met diegene die continu al die bidons moet halen voor al die kopmannen.
Rast en Muravyev dus.
pi_70662255
- Verkeerd gepost -
pi_70662460
quote:
Op zondag 5 juli 2009 11:30 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Rast en Muravyev dus.
Paulinho niet?
Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.
pi_70662517
quote:
Op zondag 5 juli 2009 11:49 schreef MarijeH het volgende:

[..]

Paulinho niet?
Ook wel. Maar die zullen ze wellicht een beetje ontzien voor de bergritten.
pi_70662872
quote:
Noval: "Bruyneel verziekt"
ญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญ
Benjamin Noval (Astana) heeft in de
Franse sportkrant L'Equipe zwaar uitge-
haald naar teammanager Johan Bruyneel.

"Sinds Armstrong zich bij de ploeg
heeft gevoegd, is de sfeer slecht. Er
zijn clans binnen de ploeg en dat is de
verantwoordelijkheid van Bruyneel",
zegt de Spanjaard. "Bruyneel heeft ook
geen vertrouwen in Alberto Contador en
respecteert hem niet als leider. Ik heb
hem dat al in zijn gezicht gezegd."

Noval is dit jaar niet opgenomen in de
Tour-selectie van Astana, Contador had
dat nochtans gevraagd. In 2007 hielp
Noval Contador als knecht nog aan zijn
Tour-zege, toen bij Discovery Channel.
Tja wat moet ik ervan zeggen??

Ohja Bron: belgisch teletekst pagina 447.
Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.
pi_70662913
Opmerkelijk, temeer Noval eigenlijk al jaren een Bruyneel-coureur is. Hij is nog van de oude Discovery-kern die meeverhuisde naar Astana.

In ieder geval is Contador voorlopig wel de snelste Astana-renner.
  zondag 5 juli 2009 @ 12:12:22 #220
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_70662956
We zullen het in de bergen gaan zien.

Voor de ploegentijdrit is het voor alle ego'tjes van belang om samen te werken. In de bergen zullen we zien hoe hecht het verbond daadwerkelijk is. Vooral bij aankomsten in de afdaling.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_70663116
quote:
Op zondag 5 juli 2009 12:12 schreef Klopkoek het volgende:
We zullen het in de bergen gaan zien.

Voor de ploegentijdrit is het voor alle ego'tjes van belang om samen te werken. In de bergen zullen we zien hoe hecht het verbond daadwerkelijk is. Vooral bij aankomsten in de afdaling.
Tsja, de race zal het inderdaad uitwijzen. Maar toch opvallend dat zo'n Noval, die al jaren in dienst rijdt bij Bruyneel, zich plots zo kritisch uitlaat in de media. Zit ie op de wip, is het een gefrustreerde reactie van een gepasseerde renner of is er echt meer aan de hand daar?
  zondag 5 juli 2009 @ 12:18:01 #222
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_70663120
ZIe Lance er voor in dat hij gisteren toneel heeft gespeeld. Dat hij beter had gekund maar nog niet de druk op zich wil hebben.
quote:
Op zondag 5 juli 2009 12:17 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Tsja, de race zal het inderdaad uitwijzen. Maar toch opvallend dat zo'n Noval, die al jaren in dienst rijdt bij Bruyneel, zich plots zo kritisch uitlaat in de media. Zit ie op de wip, is het een gefrustreerde reactie van een gepasseerde renner of is er echt meer aan de hand daar?
Hij krijgt geen dope meer?
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_70663178
quote:
Op zondag 5 juli 2009 12:18 schreef Barca het volgende:
ZIe Lance er voor in dat hij gisteren toneel heeft gespeeld. Dat hij beter had gekund maar nog niet de druk op zich wil hebben.
Maar daarmee zou hij dan wel heel erg de cohesie binnen het team ondermijnen. Ik snap best dat Lance de druk van zich wil afhalen, maar nu manoeuvreert Contador zich in de positie van kopman. Als Armsttong dan toch aan zijn stoelpoten gaat zage, is het hommeless daar.
  zondag 5 juli 2009 @ 12:21:48 #224
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_70663217
quote:
Op zondag 5 juli 2009 12:17 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Noval was ten eerste niet een renner van de harde kern. Hij kwam er pas in 2004 bij.

En ik denk dat er inderdaad meer aan de hand is. Armstrong schijnt dat team te willen opkopen.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_70663272
quote:
Op zondag 5 juli 2009 12:21 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Noval was ten eerste niet een renner van de harde kern. Hij kwam er pas in 2004 bij.

Het is geen Ekimov nee, maar hij heeft zowel Armstrong als Contador boven zich gehad en zit er lang genoeg om geen outsider te zijn.
quote:
En ik denk dat er inderdaad meer aan de hand is. Armstrong schijnt dat team te willen opkopen.
Flauwe woordspeling: Armstrong is Demol.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')