abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70663293
quote:
Op zondag 5 juli 2009 12:20 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Maar daarmee zou hij dan wel heel erg de cohesie binnen het team ondermijnen. Ik snap best dat Lance de druk van zich wel afhalen, maar nu manoeuvreert Contador zich in de positie van kopman. Als Armsttong dan toch aan zijn stoelpoten gaat zage, is het hommeless daar.
Dat lijkt me ook sterk. Wat eventueel wel zou kunnen dat zijn piek echt in de derde week ligt, waar Contador toch vaak wat afvlakt in zo'n laatste week.
pi_70663345
Maar hoe zou daar in Kazachstan op gereageerd worden, als Armstrong dat team daadwerkelijk van binnenuit opkoopt en de naam en structuur wijzigt?

In tegenstelling tot veel commerciele ploegen heeft de staat een belang in het team (als ik mij niet vergis). Ik kan me voorstellen dat het voor sommigen een symbool van nationale trots daar is.
pi_70663381
Kloden en leipheimer hebben het vorige jaar al aangegeven dat ze perfect in dienst van contador kunnen rijden. Dus zie daar het probleem niet in. Tevens als contador moet vertrekken. Uiteindelijk is het ook een beetje bizar, want kloden/armstrong/leipheimer (hoewel die volgens mij niet meer top is)/contador zijn gewoon mannen die op tempo met de rest meeklimmen. Kloden en leipheimer zijn volgers, de deur dicht houden bergop. Armstrong en vooral Contador zijn jumpers. Het enigste werk dat voor de top4 astana mannen is benen stil houden of aanvallen als de anderen niet meer kunnen. Met zubeldia, popo, paulinho hebben ze genoeg man die op de laatste klim het tempo hoog genoeg kunnen leggen voor iemand te lanceren.

edit: inderdaad wimberdon, piek armstrong ligt in de 3de week. Waarschijnlijk gaat hij proberen een toptijdrit te rijden en daar kopman te worden of terug tussen top3 te staan.
  zondag 5 juli 2009 @ 12:28:06 #229
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_70663385
quote:
Op zondag 5 juli 2009 12:24 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Het is geen Ekimov nee, maar hij heeft zowel Armstrong als Contador boven zich gehad en zit er lang genoeg om geen outsider te zijn.
[..]

Flauwe woordspeling: Armstrong is Demol.
Wat is er met Dirk Demol?
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 5 juli 2009 @ 12:28:59 #230
862 Arcee
Look closer
pi_70663413
quote:
Op zondag 5 juli 2009 12:18 schreef Barca het volgende:
ZIe Lance er voor in dat hij gisteren toneel heeft gespeeld. Dat hij beter had gekund maar nog niet de druk op zich wil hebben.
Denk ik niet. Ik denk dat-ie in het hooggebergte op het laatst moet afhaken. Wordt vast een mooi klassement, maar voor geel komt-ie niet in aanmerking.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_70663423
quote:
Op zondag 5 juli 2009 12:28 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Wat is er met Dirk Demol?
Armstrong is de mol.

Ik kon het niet nalaten om even een kwinkslag te gebruiken (de naam van Dirk Demol)
  maandag 6 juli 2009 @ 18:16:17 #232
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_70709330
Doet Astana gewoon met één team mee aan ploegentijdrit?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_70709470
Falco, je mag je ondertitel wel wijzigen naar 'verdeeld Astana'.
  maandag 6 juli 2009 @ 18:25:24 #234
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_70709610
Jaja, nu al bonje in de ploeg .

Mijn ondertitel laat ik nog eventjes zo. Ik heb hem ook al zo'n lange tijd hetzelfde .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_70709709
quote:
Op maandag 6 juli 2009 18:25 schreef Falco het volgende:
Jaja, nu al bonje in de ploeg .

Mijn ondertitel laat ik nog eventjes zo. Ik heb hem ook al zo'n lange tijd hetzelfde .
Gaat in ieder geval een gezellig avondje worden bij Astana in het hotel
Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.
pi_70709710
Zou wat zijn geweest als ze achterin ook mee zouden gaan draaien terwijl ze voorin op kop aan het rijden waren. Die sensatie is ons helaas nog niet gegund.
pi_70709801
quote:
Op maandag 6 juli 2009 18:28 schreef wimderon het volgende:
Zou wat zijn geweest als ze achterin ook mee zouden gaan draaien terwijl ze voorin op kop aan het rijden waren. Die sensatie is ons helaas nog niet gegund.
Da's idd wel jammer.
  maandag 6 juli 2009 @ 18:34:35 #238
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_70709914
Wie horen nou bij het 'kamp Arsmtrong' en wie bij 'het kamp Contador' denken jullie?

Het rommelt maar ik zie geen breuklijnen ontstaan oid.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  maandag 6 juli 2009 @ 18:36:08 #239
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_70709976
Als dit topic vol is moeten we een Astana 1 en Astana 2 topic maken .

In ieder geval Astana 1: Armstrong, Leipheimer, Popovytsj
In ieder geval Astana 2: Contador, Paulinho

Wat Klöden, Muravjev, Rast en Zubeldia doen zullen we wel zien maar Zubeldia zat vandaag duidelijk in kamp 1
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_70709994
quote:
Op maandag 6 juli 2009 18:34 schreef Klopkoek het volgende:
Wie horen nou bij het 'kamp Arsmtrong' en wie bij 'het kamp Contador' denken jullie?

Het rommelt maar ik zie geen breuklijnen ontstaan oid.
Contador - Paulinho.

Armstrong - Leipheimer - Popovych.

Kloeden, Rast, Muravyev en Zubeldia als 'neutralen'. Maar het zou me niet verbazen als Lance hen meekrijgt.
pi_70710062
Dadelijk mag ene B. Sagdiyev nog opdraven om eenheid te smeren.
  maandag 6 juli 2009 @ 18:39:13 #242
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_70710078
Paulinho fietste mee toch met Popovych deze dag?
Deuger, Woke & Gutmensch
  maandag 6 juli 2009 @ 18:39:49 #243
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_70710107
quote:
Op maandag 6 juli 2009 18:39 schreef Klopkoek het volgende:
Paulinho fietste mee toch met Popovych deze dag?
Paulinho is in de Tourploeg opgenomen op voorspraak van Bertje.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  FOK!Fotograaf maandag 6 juli 2009 @ 18:40:00 #244
842 Zorro
Z
pi_70710113
Ik zie het probleem niet zo, Contador verliest op niemand van de klassementsrenners, uitgezonderd Armstrong. Moet Armstrong dan zijn eigen kansen gewoon nu al opgeven? Ik zie niet wat Armstrong, gezien het resultaat, verkeerd zou hebben gedaan? (Cancellara laat ik dan even buiten beschouwing, die lijkt me toch wat te licht -of zwaar - voor de bergen)
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_70710221
quote:
Op maandag 6 juli 2009 18:36 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Contador - Paulinho.

Armstrong - Leipheimer - Popovych.

Kloeden, Rast, Muravyev en Zubeldia als 'neutralen'. Maar het zou me niet verbazen als Lance hen meekrijgt.
Klöden was wel gecharmeerd van de actie die Armstrong ondernam toen ze geen lonen kregen las ik. Zubeldia reed vandaag mee op kop voor Armstrong. Rast en Muravyev zullen wel keurig doen wat ze opgedragen wordt door Bruyneel.
  maandag 6 juli 2009 @ 18:43:29 #246
14505 OProg
A Life in Music
pi_70710266
Ik zou overigens ook niet verbaast zijn als Astana ineens met een groepje van vier in een bergetappe in een rijtje aankomt.

Dan kunnen we over een paar jaar lezen welke haat erachter zat, net als toendertijd met Hinault en LeMond.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  maandag 6 juli 2009 @ 18:43:53 #247
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_70710281
Bertje?
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_70710323
quote:
Op maandag 6 juli 2009 18:43 schreef Klopkoek het volgende:
Bertje?
Contador.
  maandag 6 juli 2009 @ 18:46:49 #249
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_70710370
quote:
Op maandag 6 juli 2009 18:42 schreef wimderon het volgende:

[..]

Klöden was wel gecharmeerd van de actie die Armstrong ondernam toen ze geen lonen kregen las ik. Zubeldia reed vandaag mee op kop voor Armstrong. Rast en Muravyev zullen wel keurig doen wat ze opgedragen wordt door Bruyneel.
Op welke actie doel je dan? Dat Armstrong steun uit sprak?
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_70710479
Wat ik me meen te herinneren is dat ze in de Giro ineens zonder sponsornamen reden, als pressiemiddel lijkt me. Misschien was Armstrong de initiator.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')