Dat lijkt me ook sterk. Wat eventueel wel zou kunnen dat zijn piek echt in de derde week ligt, waar Contador toch vaak wat afvlakt in zo'n laatste week.quote:Op zondag 5 juli 2009 12:20 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Maar daarmee zou hij dan wel heel erg de cohesie binnen het team ondermijnen. Ik snap best dat Lance de druk van zich wel afhalen, maar nu manoeuvreert Contador zich in de positie van kopman. Als Armsttong dan toch aan zijn stoelpoten gaat zage, is het hommeless daar.
Wat is er met Dirk Demol?quote:Op zondag 5 juli 2009 12:24 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Het is geen Ekimov nee, maar hij heeft zowel Armstrong als Contador boven zich gehad en zit er lang genoeg om geen outsider te zijn.
[..]
Flauwe woordspeling: Armstrong is Demol.
Denk ik niet. Ik denk dat-ie in het hooggebergte op het laatst moet afhaken. Wordt vast een mooi klassement, maar voor geel komt-ie niet in aanmerking.quote:Op zondag 5 juli 2009 12:18 schreef Barca het volgende:
ZIe Lance er voor in dat hij gisteren toneel heeft gespeeld. Dat hij beter had gekund maar nog niet de druk op zich wil hebben.
Armstrong is de mol.quote:
Gaat in ieder geval een gezellig avondje worden bij Astana in het hotelquote:Op maandag 6 juli 2009 18:25 schreef Falco het volgende:
Jaja, nu al bonje in de ploeg.
Mijn ondertitel laat ik nog eventjes zo. Ik heb hem ook al zo'n lange tijd hetzelfde.
Da's idd wel jammer.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:28 schreef wimderon het volgende:
Zou wat zijn geweest als ze achterin ook mee zouden gaan draaien terwijl ze voorin op kop aan het rijden waren. Die sensatie is ons helaas nog niet gegund.
Contador - Paulinho.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:34 schreef Klopkoek het volgende:
Wie horen nou bij het 'kamp Arsmtrong' en wie bij 'het kamp Contador' denken jullie?
Het rommelt maar ik zie geen breuklijnen ontstaan oid.
Paulinho is in de Tourploeg opgenomen op voorspraak van Bertje.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:39 schreef Klopkoek het volgende:
Paulinho fietste mee toch met Popovych deze dag?
Klöden was wel gecharmeerd van de actie die Armstrong ondernam toen ze geen lonen kregen las ik. Zubeldia reed vandaag mee op kop voor Armstrong. Rast en Muravyev zullen wel keurig doen wat ze opgedragen wordt door Bruyneel.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:36 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Contador - Paulinho.
Armstrong - Leipheimer - Popovych.
Kloeden, Rast, Muravyev en Zubeldia als 'neutralen'. Maar het zou me niet verbazen als Lance hen meekrijgt.
Op welke actie doel je dan? Dat Armstrong steun uit sprak?quote:Op maandag 6 juli 2009 18:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Klöden was wel gecharmeerd van de actie die Armstrong ondernam toen ze geen lonen kregen las ik. Zubeldia reed vandaag mee op kop voor Armstrong. Rast en Muravyev zullen wel keurig doen wat ze opgedragen wordt door Bruyneel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |