SPOILER: InfoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: De KartbaanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: AanwezigenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MisschienOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VervoerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Belangrijk!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sure. Maar ik ga je niet per PM op de hoogte houdenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:29 schreef Swagger het volgende:
Leuk man! Is er nog plaats voor een swagger in jullie groepje yo?
Ik ga miss wel 3 heats ofzo, minimaal 2! Woon vrij dichtbij de Fabrique (A).
Ik hoor het wel via PM dan!
hoelaat gaan we eigenlijk![]()
![]()
Luiquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:33 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Sure. Maar ik ga je niet per PM op de hoogte houden
![]()
Nou ik hou dit dan wel beetje in de gate, zolang ik maar weer waar we meeten in utrecht centje. miss bij smullers die patazaak, ik heb waarschijnlijk wel zin in satèkroketje
Groetjes,
Swagger![]()
Waarom alles in een spoiler ?Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D![]()
Niks Lui, ik heb gewoon een leven.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:43 schreef Swagger het volgende:
[..]
Lui![]()
Nou ik hou dit dan wel beetje in de gate, zolang ik maar weer waar we meeten in utrecht centje. miss bij smullers die patazaak, ik heb waarschijnlijk wel zin in satèkroketje
Omdat we anders elke keer een hele lap tekst hebben. Zo is het overzichtelijker.quote:![]()
Qua overzichterlijkheid vind ik het wel mee vallen, maargoedquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 08:46 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Niks Lui, ik heb gewoon een leven.
[..]
Omdat we anders elke keer een hele lap tekst hebben. Zo is het overzichtelijker.
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D![]()
Waarom doen we dat ding niet in de OP en houden we nijn op de hoogte van wie komt en niet, zodat hij het kan veranderen, ipv elke keer die lap text erin plaatsen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 @ 08:46 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Niks Lui, ik heb gewoon een leven.
[..]
Omdat we anders elke keer een hele lap tekst hebben. Zo is het overzichtelijker.![]()
![]()
Bij bagger is ie een stuk beter.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:17 schreef nijnja het volgende:
[..]
Qua overzichterlijkheid vind ik het wel mee vallen, maargoed
[ afbeelding ]![]()
![]()
Weet ik, maar bagger zegt genoeg tochquote:?
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
staat in de op inmiddels
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.![]()
DOE JE HET WEER HE?!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:12 schreef nijnja het volgende:
[..]
DOE JE HET WEER HE?!aangezien je niet terug smste dacht ik dat je verdwaald was en je batterij leeg natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.![]()
Leuk maar ik ben er die week niet
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.![]()
quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:21 schreef Len93 het volgende:
Regel maar een kart met handgas en ik ben van de partij.![]()
![]()
![]()
Ik ben er sowieso 1 heat bij! De andere heat kijk ik wel toe.
Op zaterdag 23 januari 2010 18:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
JIJ HEKS :'(![]()
Mag ik het erin wrijven dat ik 6 dagen later ABR ga zien?quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:43 schreef Hyman het volgende:
Ik doe ook maar mee danzodra ik de laatste trein maar terug heb
Forum Opties Forumhop: Hop naar: