Ik denk graag vooruit, om zo te kijken of ik alternatief vervoer kan/moet regelenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:24 schreef Tijgertje. het volgende:
Gast. Leer eens werken in stapjes. Kijken hoeveel plek er is in de auto gaat niet als je niet weet wie er allemaal meegaan.
Dacht ik dus ook al.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:40 schreef Jotcha het volgende:
We mankeren niets aan onze voetjes lijkt me.
Anders loop je even 15 km per uur.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
1,3 kmdat is 5 minuten hardlopen. echt
Wel als er een auto tot onze beschikking isquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:40 schreef Jotcha het volgende:
We mankeren niets aan onze voetjes lijkt me.
Jij mag wel op m'n trekhaak.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:25 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Wel als er een auto tot onze beschikking is
SPOILER: InfoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: De KartbaanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: AanwezigenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MisschienOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VervoerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Belangrijk!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zullen het er meer dan 8 worden?![]()
Hoeveel heats trouwens?
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2009 21:35:20 ]![]()
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:34 schreef Tijgertje. het volgende:
SPOILER: InfoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: De KartbaanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: AanwezigenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MisschienOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VervoerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe twee heats.SPOILER: Belangrijk!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zullen het er meer dan 8 worden?![]()
Hoeveel heats trouwens?![]()
Wanneer weet je het dan?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:43 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ik kijk wel hoeveel geld ik heb, misschien![]()
Ik heb het over 2 heats he?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:55 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van je.Er staat toch dat ik 16 Oktober ga reserveren.
Ik kom en doe sowieso 1 heat.![]()
Gast. Ik moet toch doorgeven voor hoeveel heats we reserveren.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:10 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ik heb het over 2 heats he?
Ik kom en doe sowieso 1 heat.![]()
![]()
Doe dan maar 1quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:18 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Gast. Ik moet toch doorgeven voor hoeveel heats we reserveren.
Je kan vast ook ter plekke nog meedoen als er nog plek is
Forum Opties Forumhop: Hop naar: