Dan kunnen we er eens over na gaan denken..quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:52 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Voorspelling is 19 graden en zon/lichte bewolking.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:14 schreef Ritmo het volgende:
Met Vlaar en Fernandez en een nieuwe keeper heb je natuurlijk wel in een klap je halve verdediging ten opzichte van vorig seizoen vervangen. En als de Cler (die vorig seizoen ook bijna het halve seizoen miste door blessures) z'n vorm weer terugkrijgt heb je het achterin best redelijk voor elkaar want zo slecht is Hofland nou ook weer niet.
Je bent me kwijtquote:Ben benieuwd wie er verder nog komen. Een keeper en verdediger lijkt me wel belangrijk aangezien er achterin zoveel mensen vertrokken zijn.
Andere clubs weten hoe slecht de situatie bij Feyenoord is, dus veel zullen we niet ontvangen. Al zou ik de bovengenoemde spelers niet echt missen. Bij een redelijk bod gewoon wegdoenquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:34 schreef Luni het volgende:
Een opvallend artikel in Voetbal International deze week. Feyenoord zet een
groot deel van de selectie in de etalage. Onder andere Roy Makaay, Kevin
Hofland, Tim de Cler, Denny Landzaat, Jonathan de Guzman, Luigi Bruins en
Andewele Slory mogen bij een goed bod vertrekken bij de Rotterdamse club.
Feyenoord is her en der al bezig om diverse clubs te Europese clubs te
peilen of er interesse is voor deze spelers. De directie van de Stadionclub
wil af van de hoge salarissen die zwaar op de begroting drukken. Feyenoord
zelf doet geen mededelingen over de aanstaande uitverkoop van de spelers,
omdat de club de prijs niet wil drukken, maar iedereen weet dat het
goedkoop winkelen wordt in de Kuip. Het is niet ondenkbaar dat de club zelf
mee zal gaan denken mocht er interesse komen voor een van de spelers. In
het uiterste geval kan de club besluiten om spelers met een doorlopend
contract transfervrij te laten verklaren
Lijkt me logisch dat iedereen weg mag bij een goed bod. Maar voor mensen die weg gaan moeten wel weer mensen terugkomen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:34 schreef Luni het volgende:
En doe Vincken er dan ook maar bij, heeft in 5 jaar ook 2,5 wedstrijd kunnen spelen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:47 schreef Ritmo het volgende:
Tsja ik ben er ook voor om Makaay te houden, als Tomasson wat meer speelt heb je best een leuk aanvalsduo. Landzaat mag als eerste weg, als zijn salaris wegvalt heb je je begroting in 1 klap rond.
Idd, die kost je toch al jaren een ton of 2 per jaar.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:49 schreef Lastpost het volgende:
[..]
En doe Vincken er dan ook maar bij, heeft in 5 jaar ook 2,5 wedstrijd kunnen spelen.
Is die nog steeds niet geblesseerd eigenlijk??quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:49 schreef Lastpost het volgende:
[..]
En doe Vincken er dan ook maar bij, heeft in 5 jaar ook 2,5 wedstrijd kunnen spelen.
Bruins ook.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:40 schreef Kopbal het volgende:
Lijkt me ook bullshit, je kan wel 7 spelers van de hand gaan doen. Maar wie haal je er voor terug?
Landzaat, De Guzman en Slory mogen wel vertrekken.
Die verdient echt geen 2 ton hoor.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:51 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idd, die kost je toch al jaren een ton of 2 per jaar.
quote:Paragnost: Feyenoord eindigt in top-3
Door ARNO GELDER
ROTTERDAM - De bekende Nederlandse paragnost en magnetiseur Henk de Gier heeft hoopvol nieuws voor het Legioen: Feyenoord doet het komende seizoen mee in de top-3.
Jeugdige fan zingt vol overgave het clublied. FOTO ANP/ED OUDENAARDEN
De Gier, bekend om zijn voorspellende gaven en behandelaar en vertrouwenspersoon van onder anderen Dirk Kuyt, heeft veel vertrouwen in het nieuwe duo Been/Beenhakker.
Bovendien keert hij zelf terug bij Feyenoord. Afgelopen seizoen kon hij zich niet vinden in de aanpak van trainer Gertjan Verbeek en keerde hij na 23 jaar de Kuip als officieuze therapeut van enkele selectiespelers.
,,De benadering van Verbeek was veel te heftig”, zegt Henk de Gier. ,,Op een bepaald moment hadden vijftien spelers dezelfde hamstringblessure. In het trainingshonk struikelde je over de apparaten - de vloer zakte door van de gewichten. Bij Feyenoord stonden afgelopen seizoen elf kogelstoters in het veld. Allen met een enorme torso, maar ze rolden om van vermoeidheid.”
In het verleden assisteerde Henk de Gier spelers als Ben Wijnstekers, Mario Been, Paul Bosvelt, Joop Hiele en Julio Cruz bij. Zij vonden veel baat bij zijn energieopwekkende aanpak en blessurebehandelingen. Behalve voetballers behoren onder meer de De Toppers en zangeres Anouk tot zijn cliënten. Sinds kort neemt hij ook Morten Skoubo (FC Utrecht) onder handen.
Bruins mag dit seizoen laten zien waarom hij bij Feyenoord speelt. Heb ik nog wel een beetje vertrouwen in.quote:
Vind het maar een traag, lui, teringjong.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:56 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Bruins mag dit seizoen laten zien waarom hij bij Feyenoord speelt. Heb ik nog wel een beetje vertrouwen in.
Hoe weet jij dat? Ze zijn echt helemaal geschift als ze die jongen zo'n contract aanbieden.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:08 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Voor z'n contractverlenging in 2007 inderdaad niet, nu zelfs iets meer dan dat.
Ook een beetje kassa voor Feijenoord?quote:Man Utd ziet in Van Persie opvolger Cristiano Ronaldo
17/06/2009 10:35
Manchester United ziet in Robin van Persie een opvolger voor Cristiano Ronaldo, ook al staat de international van Oranje op het punt zijn handtekening te zetten onder een nieuw contract bij Arsenal.
Nu Cristiano Ronaldo Old Trafford heeft verlaten voor Real Madrid moet Manchester United op zoek naar aanvallende versterking. Behalve de Portugees gaat mogelijk ook Carlos Tévez bij de club vertrekken, maar coach Alex Ferguson heeft zijn lijstje klaar. Daarop staat de naam van Robin van Persie.
Met 94 miljoen euro uit de Ronaldo-transfer in kas lijkt de Schot makkelijk te kunnen onderhandelen. Franck Ribéry was al snel genoemd als de meest logische aankoop, maar Manchester United ziet Van Persie als goedkopere optie dan de speler van Bayern München. Ook al is de belangstelling zeer serieus, toch heeft Man Utd nog geen contact opgenomen met The Gunners.
Mogelijk is Van Persie te verleiden tot een overstap. De 25-jarige Rotterdammer speelt vijf seizoenen bij Arsenal en won in 2005 de FA Cup. Maar in de meeste gevallen moest Van Persie toezien hoe Manchester United en Chelsea om de hoofdprijzen speelden. Hij voelt zich op zijn plaats in Londen, maar heeft ondertussen ambities die hij bij Arsenal misschien niet kan verwezenlijken.
Meer over Robin van Persie lees je in de nieuwe Voetbal International. Klik hier voor de inhoud van VI 25.
Goh, verbaast het je nou echt dat er incapabele mensen bij Feyenoord in de directie zitten?quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:36 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Ze zijn echt helemaal geschift als ze die jongen zo'n contract aanbieden.
Makaay en De Cler? WTFquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:34 schreef Luni het volgende:
Als je 3 miljoen minder aan salaris hoeft te betalen per jaar, heb je gelijk het gat in de begroting gedicht volgens mij :pquote:
Heb liever dat ze Landzaat verkopen.quote:
Ja ik snap het financieel gezien wel maar niet qua voetbal. Oké De Cler heeft een zaadjaar gehad maar hij is en blijft de beste linksback van Nederland. En Makaay is met een beetje ondersteuning nog altijd dodelijk in/rond de 16.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:42 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Als je 3 miljoen minder aan salaris hoeft te betalen per jaar, heb je gelijk het gat in de begroting gedicht volgens mij :p
Er hoeven geen goede vervangers voor in de plaats te komen, hoogstens wat jongere spelers. Als we maar boven de 15e plaats eindigen vind ik het best, als de bezem maar door de selectie gaat. Niet omdat de huidige selectie zo slecht is, maar omdat we veel te hoge loonkosten hebben. Laat Been maar opnieuw beginnen, dan zien we over een jaar of drie, vier wel waar we staan.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:35 schreef Jorwol het volgende:
Als de directie slim is reageren ze zo snel mogelijk op dat VI-artikel, want als het echt zo is: je wil zoveel mogelijk geld blijven vangen nu. En zo niet: je wil je spelers tevreden houden.
Dit klinkt echt als een fout... ik bedoel, stel ze raken al die spelers kwijt voor 2-5 miljoen ieder. Ligt natuurlijk aan de speler hoeveel je ervoor vangt, maar dan moet je per speler voor datzelfde bedrag een speler kopen die niet slechter is EN minder verdient.. Hoe bedoel je onmogelijk? Noem voor mij eens goede, goedkope, vervangers voor: de Cler, Makaay, Hofland? Van de Guzman, Bruins, Landzaat en Slory begrijp ik het wel, die voegen amper iets toe aan het elftal en kosten teveel geld of hebben een aflopend contract.
Hehe een elftal dat beter presteert dan vorig jaar stel je voor 5 miljoen wel samen hoor.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:35 schreef Jorwol het volgende:
Als de directie slim is reageren ze zo snel mogelijk op dat VI-artikel, want als het echt zo is: je wil zoveel mogelijk geld blijven vangen nu. En zo niet: je wil je spelers tevreden houden.
Dit klinkt echt als een fout... ik bedoel, stel ze raken al die spelers kwijt voor 2-5 miljoen ieder. Ligt natuurlijk aan de speler hoeveel je ervoor vangt, maar dan moet je per speler voor datzelfde bedrag een speler kopen die niet slechter is EN minder verdient.. Hoe bedoel je onmogelijk? Noem voor mij eens goede, goedkope, vervangers voor: de Cler, Makaay, Hofland? Van de Guzman, Bruins, Landzaat en Slory begrijp ik het wel, die voegen amper iets toe aan het elftal en kosten teveel geld of hebben een aflopend contract.
Dat zeg jij nu wel, maar doe maar eventjes. Post maar een elftal dat je voor 5 miljoen bij elkaar hebt die individueel beter zijn EN goedkoper qua salarisquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:37 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hehe een elftal dat beter presteert dan vorig jaar stel je voor 5 miljoen wel samen hoor.
Ik weet nu al wat 'ie gaat zeggenquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:47 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Dat zeg jij nu wel, maar doe maar eventjes. Post maar een elftal dat je voor 5 miljoen bij elkaar hebt die individueel beter zijn EN goedkoper qua salaris
Ik overdrijf een beetje, maar ik denk dat je voor de helft van de salarissen ook wel een elftal bij elkaar kunt verzamelen dat ook 7e wordt (en zichzelf vernederd in de PO's).quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:47 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Dat zeg jij nu wel, maar doe maar eventjes. Post maar een elftal dat je voor 5 miljoen bij elkaar hebt die individueel beter zijn EN goedkoper qua salaris
Wijnaldum gaat echt niet deze zomer.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat lijkt me wel. Ik had nooit verwacht dat ze iedereen behalve Gio te koop zouden zetten. Je gaat natuurlijk ook niet 11 spelers kwijt raken.
Wijnaldum zal dan misschien wel gaan? De Guzman raak je niet kwijt deze zomer.
Nee.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:37 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hehe een elftal dat beter presteert dan vorig jaar stel je voor 5 miljoen wel samen hoor.
Voor 5 miljoen kun je Cissé niet eens halen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:37 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nooit. Voor de meesten een aantal ton tot 1.5 miljoen en voor De Cler, Hofland en De Guzman wat meer.. niet veel meer.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Roy Makaay 1 miljoen
Kevin Hofland 2 miljoen
Tim de Cler 2 miljoen
Denny Landzaat 2,5 miljoen
Jonathan de Guzman 4 miljoen
Luigi Bruins 2 miljoen
Andewele Slory 0,75 miljoen
Zoiets zullen ze toch wel moeten kunnen vangen.
Meest overschatte voetballer van de laatste paar weken.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Voor 5 miljoen kun je Cissé niet eens halen.
Altijd grappig hoe voetballiefhebbers naast hun liefde voor voetbal ook experts blijken te zijn op het gebied van kledingstof en naaitechnieken.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:02 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]^
Bleh.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:02 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]^
Bleh.
[ afbeelding ]
Sinds de intrede van het logo. Maar bij Kappa en andere merchandise was dat lijntje tien keer zo dun. Sowieso is dit logo een drama... heeeeeel lelijk genaaid.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:09 schreef TC03 het volgende:
[..]
Altijd grappig hoe voetballiefhebbers naast hun liefde voor voetbal ook experts blijken te zijn op het gebied van kledingstof en naaitechnieken.
Overigens: sinds wanneer wordt het rood en wit in het logo gescheiden door een gouden lijntje?
Inderdaad het gaat er gewoon om dat die hoge salarissen weg zijn.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:48 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Nooit. Voor de meesten een aantal ton tot 1.5 miljoen en voor De Cler, Hofland en De Guzman wat meer.. niet veel meer.
Het verkopen moet Feyenoord dan ook niet rijk gaan maken, maar de jaarlijkse kosten die je nu niet meer hebt.
Mario ziet in hem een potentiële motor van het elftal, dus maak je borst maar nat.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:36 schreef Staanplaats het volgende:
Laat gewoon die tyfus amsterdammer opdonderen, die had al nooit mogen komen. Grootste miskoop van de afgelopen 25 jaar..
Dénny Landzaat wat een hoop ellede.
Grotere miskoop dan Basto ?quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:36 schreef Staanplaats het volgende:
Laat gewoon die tyfus amsterdammer opdonderen, die had al nooit mogen komen. Grootste miskoop van de afgelopen 25 jaar..
Dénny Landzaat wat een hoop ellede.
mwah die kant gaat het wel op. Maar in potentie wel een versterking.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:49 schreef Chadi het volgende:
[..]
Meest overschatte voetballer van de laatste paar weken.
Die had wel helden uitspraken, als ie Feyenoord kampioen had gemaakt zou ie een tattoo van de club nemen.quote:
Nah, dan had Pa er wel kijk opquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:26 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Die had wel helden uitspraken, als ie Feyenoord kampioen had gemaakt zou ie een tattoo van de club nemen.
Geen gewaagde uitspraak natuurlijk met dat spelersmateriaal, maar toch.
Over echt nutteloze aankopen gesproken, Peter van den Berg, zijn pa vond het geweldig voor 'm (zelf Feyenoorder) maar vond hem maar middelmaat en absoluut niet goed genoeg voor het rood-wit.
Van je pa moet je het hebben.
Lijkt me logisch Marioquote:Been: 'We gaan keihard werken'
donderdag 18-06-2009-
FSV
Mario Been laat in de nieuwe uitgave van Voetbal International weten zich niet druk te maken dat er op de transfermarkt nauwelijks iets mogelijk is voor Feyenoord. 'Momenteel vier ik in Spanje vakantie, maar de reacties die ik hier krijg van Nederlanders zijn overweldigend.
Zelfs Amsterdammers wensen me succes en zeggen zeker te weten dat het met Feyenoord weer goed komt. Zoiets doet je toch goed en is tekenend voor hoe groot deze club blijft. Zondag zal het weer druk zijn. Dat is toch ongelooflijk? Maar vooral een mooie stimulans. We gaan keihard werken' aldus Been in VI.
quote:Sherif Ekramy vindt dat Feyenoord de voortgang van zijn carriere heeft geblokkeerd.
In het dagblad Daily News Egypt verwijt de 25-jarige doelman uit Egypte de Rotterdammers dat ze hem nooit op de hoogte hebben gebracht van interesse van clubs als Atletico Madrid en Werder Bremen. Ekramy wist bij Feyenoord nooit door te breken.
Na een mislukt avontuur in Turkije bij Ankaragücü speelt Ekramy komend seizoen voor de Egyptische promovendus El Gouna.Hij had liever teruggekeerd bij Al Ahly, maar de aanbieding die de topclub hem deed vond hij te laag.
Atletico bood 12 miljoen euro maar Feyenoord wilde hem liever met de reserves mee laten doen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:17 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Net alsof Feyenoord 'm niet had verkocht als dat soort clubs hem wilde hebben..
Als jij en ik voor Feyenoord mochten voetballen zouden we hetzelfde doen. In feite hebben we een willekeurige Zweed met een baard als rechtsback gezet toenquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:41 schreef TC03 het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat hij het publiek ging bedanken alsof hij 20 jaar bij Feyenoord heeft gespeeld.
Östlund was een held jaquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:16 schreef Kopbal het volgende:
We hebben al bijna 7 jaar lang willekeurige droeftoeters rechtsback staan.
Truequote:Op donderdag 18 juni 2009 15:10 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Als jij en ik voor Feyenoord mochten voetballen zouden we hetzelfde doen. In feite hebben we een willekeurige Zweed met een baard als rechtsback gezet toen
Zeker weten, een van de betere middenvelders die achterin heeft moeten staan en daar boven verwachting presteerde.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:01 schreef TJDoornbos het volgende:
Emertonwas de laatste goede rechtsback
het thuisshirtquote:
Ook dat ja.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:34 schreef Kopbal het volgende:
Werkt Steve Urkel tegenwoordig bij de fanshop?
Nee Leroy Fer.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:34 schreef Kopbal het volgende:
Werkt Steve Urkel tegenwoordig bij de fanshop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |