abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70122596
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 10:03 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Ik mag dan wel niet echt verstand hebben van mixen maar zelfs ik zie dat dit helemaal nergens overgaat, in die paar minuten die ik heb gekeken is er misschien een paar keer wat veranderd de rest zit ie er gewoon voor de lol aan of hij draait helemaal niet..

Ik heb nu al paar keer gezocht naar de The summer of Hardstyle in HH zijn liveset maar kan hem er niet in terug vinden is die eruit geknipt? Hij opende hier toch mee?

Trouwens Bartman jij reageert ook echt op elk moment van de dag, heb je al vakantie?
Ja dat heeft hij al. Hij is de dagen aan het aftellen totdat we in de mooie tank richting servie stappen

Frontie draait trouwens idd wel erg vaaak aan de knopjes, viel me tijdens IQ ook al op. Volgens mij hebben we het erna hier ook nog even over gehad.
Volgens mij vind hij het gewoon stoer om aan knopjes te zitten. Ziet er natuurlijk wel uit als een actieve DJ, ipv plaatje gelijk leggen en lekker wachten tot de volgende plaat begint

*Miss heeft hij wel een knopjes fetisj? Zit hij back-stage ook constant aan zijn eigen knopjes

@Boy:

@ElDani
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 10:17 schreef ElDani het volgende:

Stond al een tijd als videoclip op het YT kanaal van Activator.. (username: renga1)
En nu het zo zomer is.. Begint dit mijn favo track te worden..
Zei je paar pagina's terug niet dit:
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 12:59 schreef ElDani het volgende:

[..]

Easy Living stond overigens al ongeveer... 9 maanden op zijn Youtubekanaal, dus daar ben ik wel klaar mee.

Verder gisteravond de CD via Freaky besteld, zal hem morgen wel binnen krijgen. Heb er nu al zin in!
Kortom je bent er wel klaar mee, MAAR En nu het zo zomer is.. Begint dit mijn favo track te worden..??
Partyagenda;
Outdated....
pi_70122797
Ik weet niet.. Op de een of andere manier wil ik hem toch wel graag opzetten nu de laatste tijd.. Zeker toen ik net zag dat mijn album verzonden is en dus dat ik vanavond lekker het CDtje op mag zetten .

Ik weet niet.. Plaatje blijft voor mij toch wat houden.. Gezelligheid denk ik.
Mixes onder de naam Khadber
pi_70122883
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 10:18 schreef CrustyClown het volgende:

[..]

Ja dat heeft hij al. Hij is de dagen aan het aftellen totdat we in de mooie tank richting servie stappen

Frontie draait trouwens idd wel erg vaaak aan de knopjes, viel me tijdens IQ ook al op. Volgens mij hebben we het erna hier ook nog even over gehad.
Volgens mij vind hij het gewoon stoer om aan knopjes te zitten. Ziet er natuurlijk wel uit als een actieve DJ, ipv plaatje gelijk leggen en lekker wachten tot de volgende plaat begint

*Miss heeft hij wel een knopjes fetisj? Zit hij back-stage ook constant aan zijn eigen knopjes

@Boy:

@ElDani
[..]

Zei je paar pagina's terug niet dit:
[..]

Kortom je bent er wel klaar mee, MAAR En nu het zo zomer is.. Begint dit mijn favo track te worden..??
Ik vat hem ook niet helemaal.

Nog mensen hier die Zaterdag naar Swat gaan in Zak??
Van welk nummertje zijn ook alweer die toontjes die je hoort naar elk SWAT interview op Youtube kanaal van opa Dov??
  donderdag 18 juni 2009 @ 10:38:25 #154
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_70123095
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 10:30 schreef poiuytr het volgende:

Van welk nummertje zijn ook alweer die toontjes die je hoort naar elk SWAT interview op Youtube kanaal van opa Dov??
the prophet - morphed..denk ik dat je bedoelt
The only limit is your own imagination
pi_70123103
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 10:30 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Ik vat hem ook niet helemaal.

Nog mensen hier die Zaterdag naar Swat gaan in Zak??
Aankomende weekenden rustig aan dus helemaal geen HS voor mij. Eerst nog (eindelijk) afstuderen en dan beginnen met klussen aan mijn eigen huisje. Dus mogelijk is Decibel pas weer mijn eerst volgend feestje...
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_70123360
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 10:38 schreef de_huig het volgende:

[..]

Ok bedankt ga hem straks even checken als dat hem is, nu eerst even naar school toe laatste formulieren inleveren en dan heb ik mijn diploma op zak

Jammer dat ze Acti niet op DefQon was want dat album is echt heerlijk
  donderdag 18 juni 2009 @ 10:56:01 #157
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_70123621

.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:38:58 #158
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_70125148
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 10:38 schreef de_huig het volgende:

ik heb het nog niet gechecked maar als de huigbaas het goed heeft is dit een uniek moment, aangezien hij nooit titels weet Props zijn dan wel op zijn plaats...

EDIT: Props voor huigbaas.. hij heeft het helemaal goed
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 10:03 schreef poiuytr het volgende:

Trouwens Bartman jij reageert ook echt op elk moment van de dag, heb je al vakantie?
officieel al 1.5 week.. onofficieel al veel langer

[ Bericht 5% gewijzigd door Tha_Bartman op 18-06-2009 11:51:36 ]
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_70126193
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 10:56 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

.
Eindelijk!
pi_70127677
Best wel typisch inderdaad, dat na elk groot dance evenement in de media moet worden uitgemeten hoeveel aanhoudingen/incidenten er zijn geweest.

Over rock concerten of rock festivals hoor je dat nooit.

Danceliefhebber = tuig ???
  donderdag 18 juni 2009 @ 12:58:57 #161
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_70127932
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 12:50 schreef 16meter het volgende:

Danceliefhebber = tHuig ???
The only limit is your own imagination
  donderdag 18 juni 2009 @ 13:29:09 #162
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_70128931
Men neme:

1x - vocals van heldigste plaat ooit
1x - mids
1x - melo

en dan krijg je:

PS niels hoe is t met je scriptie, deadline van maandag hoef je niet te halen zeiden pasmans n ploegmakers tegen mij afgl maandag
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
  Redactie Frontpage donderdag 18 juni 2009 @ 13:46:45 #163
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_70129577
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 10:56 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

.
pi_70129719
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 13:29 schreef T_Killer het volgende:
Men neme:

1x - mids
1x - melo

en dan krijg je:

Ik hoorde 'm ook gister in de auto. Vind 'm echt wel lekker. Dat deuntje begint als zo'n kinderliedje, kan er alleen niet opkomen welke...
  donderdag 18 juni 2009 @ 13:53:39 #165
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_70129815
quote:
Men neme:

1x - mids
1x - melo

en dan krijg je:

PS niels hoe is t met je scriptie, deadline van maandag hoef je niet te halen zeiden pasmans n ploegmakers tegen mij afgl maandag
Best vet maar die kick is echt matig op youtube kwaliteit.
There is no rehab for stupidity.
pi_70130858
quote:
Men neme:

1x - mids
1x - melo

en dan krijg je:

Ik weet niet wat het is maar ik vind dit soort nummers altijd allemaal zo goedkoop klinken.. Ik snap ook wel dat opkomende Producers/ Dj's ergens moeten beginnen maar ik vind dit echt niks.
Misschien ben ik ook wel veel te verwend en draai ik daarom zo vaak al die lekkere nummers veel te vaak
pi_70130998
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 14:21 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Ik weet niet wat het is maar ik vind dit soort nummers altijd allemaal zo goedkoop klinken.. Ik snap ook wel dat opkomende Producers/ Dj's ergens moeten beginnen maar ik vind dit echt niks.
Misschien ben ik ook wel veel te verwend en draai ik daarom zo vaak al die lekkere nummers veel te vaak
Eens.

Die eerste J&W producties hadden ook een beetje zo'n goedkope sound. Die melodie is ook niet mijn ding.. beetje kermis achtig.
pi_70132711
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 14:24 schreef 16meter het volgende:

[..]

Eens.

Die eerste J&W producties hadden ook een beetje zo'n goedkope sound. Die melodie is ook niet mijn ding.. beetje kermis achtig.
Over kermissen gesproken. Hoorde paar weken terug op de kermis in Arnhem toch echt wel een aantal Hardstyle tracks. Vraag me ff niet welke, maar sowieso een TBY.

Dat even ter info
  donderdag 18 juni 2009 @ 15:12:10 #169
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_70132971
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 15:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Over kermissen gesproken. Hoorde paar weken terug op de kermis in Arnhem toch echt wel een aantal Hardstyle tracks. Vraag me ff niet welke, maar sowieso een TBY.

Dat even ter info
Ik hoorde hier in het dorp (toen ik er met mijn neefje en nichtje was, ik haat die dorpskermissen ) bij de rups 1 van de eerste versies volgens mij van MF Go! Althans de melodie, maar die versie ging wel retetraag!
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:21:00 #170
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_70136085
Ik was van plan de 20e naar riverdance te gaan ( zelfs in mn eentje als et meost ), maar van et weekend vertelde me maten dat ze naar Summerfestival wouden, ik had em van de week opgezocht... en we hebben een winnaar ! Het is goedkoper en er komt meer
Er is wat house voor degene die nooit willen dusch nu moeten ze wel

* Sc0tTy is 27 juni heel de dag te vinden in de HS tent, stampend, zweetend, helemaal losch annut gaan

http://partyflock.nl/party/144915:Summerfestival_2009.html

Alhoewel ik lasgo/silver/milk inc ook wel een keer wil zien
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_70136477
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:21 schreef Sc0tTy het volgende:
Ik was van plan de 20e naar riverdance te gaan ( zelfs in mn eentje als et meost ), maar van et weekend vertelde me maten dat ze naar Summerfestival wouden, ik had em van de week opgezocht... en we hebben een winnaar ! Het is goedkoper en er komt meer
Er is wat house voor degene die nooit willen dusch nu moeten ze wel

* Sc0tTy is 27 juni heel de dag te vinden in de HS tent, stampend, zweetend, helemaal losch annut gaan

http://partyflock.nl/party/144915:Summerfestival_2009.html

Alhoewel ik lasgo/silver/milk inc ook wel een keer wil zien
Met namen als The Pitcher, HH, Wildstylez, Noisecontrollers, J&W, BM, TBY en jij naar Lasgo gaan ??
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:39:39 #172
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_70136878
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:30 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Met namen als The Pitcher, HH, Wildstylez, Noisecontrollers, J&W, BM, TBY en jij naar Lasgo gaan ??
Waarom niet? Die andere namen zie je toch al elke week.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:46:47 #173
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_70137166
Mjah ik vroegaaah da heel veel geluisterd ( nu nogsteeds af en toe)
Maar ik kijk wel ff in de timetable, hhz wildstyle, tby hoef ik echt niet persee live te zien

* Sc0tTy gaat sowieso bij zn favo's kijken

[ Bericht 24% gewijzigd door Sc0tTy op 18-06-2009 16:52:30 ]
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_70138977
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:30 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Yhep, ik had dat ook gedaan! Lekker chicks hoor van lasgo, sylver en milk inc.

Ow en die chick van lasgo heeft blijkbaar een profiel of iemand heeft die voor haar aangemaakt, maar ze wil blijkbaar iedereen als vriendje . Vandaag "haar" vriendschapsverzoek gekregen, zoals zovelen

http://partyflock.nl/user/1031804:J_elle.html
  donderdag 18 juni 2009 @ 17:50:10 #175
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_70139354
Whehehe idd die chicks erg lekkah en die gasten die er naast staan altijd van die sjaakies maarja lekkere muziek heur

Maarja zolang ze niet op moeten als een van me favo's moet draaien ga'k echt zeker wel kijken En dan weer terug om te stampen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')