quote:Op zondag 21 juni 2009 16:23 schreef Sethje het volgende:
Gisteren gedraaid, ging best lekker. Was redelijk druk en het ging best wel los
low-e vs alter egosz - WTF
nog stoer met de knoppen van je mengpaneel gespeeld?quote:Op zondag 21 juni 2009 16:23 schreef Sethje het volgende:
Gisteren gedraaid, ging best lekker. Was redelijk druk en het ging best wel los
Heeee je leeft nog. Hoorde dat bartman al bezig was met je grafrede.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:06 schreef de_huig het volgende:
[..]
nog stoer met de knoppen van je mengpaneel gespeeld?
Jammer dat er nu weer zon nieuwsbericht naar buiten moet komen, hard ook voor die ouders :Squote:Op zondag 21 juni 2009 19:08 schreef 16meter het volgende:
[..]vette plaat man
J&W sloten er gister mee af op riverdance (festival hier in de buurt), klapte er flink op!
Was een klein, maar gezellig feestje.
Wel sneu dat er een jongen overleden is... nog triester is dat hij er min of meer zelf verantwoordelijk voor is.
http://www.ad.nl/utrecht/(...)dance_overleden.html
![]()
Zag de ambulance rijden, heb er verder (gelukkig) niets van meegekregen, hoorde het op het eind pas. Er kleven risico's aan drugsgebruik, dat weet iedereen, maar als je ondanks een ernstige hartkwaal de gok nog neemt.. tja.
maar die is toch ook hartstikke fijn?!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:20 schreef Sc0tTy het volgende:
Moet zeggen dat ik die Summer of Hardstyle toch best lekkah vind
nicequote:Op zondag 21 juni 2009 13:37 schreef Silaz het volgende:
Las ook ergens dat Tatarola - Who's Calling (Zenith DJ edit) uitkomt binnenkort?
quote:Op zondag 21 juni 2009 16:23 schreef Sethje het volgende:
antifact - path of rightnousness gelijk gebruikt jah?
low-e - ridin nieuwe plaat?
unknown - take on my bootleg oudje, maar wel lekkâh
2 sidez - GOD geen uitleg nodig
low-e vs alter egosz - WTF![]()
![]()
Dat is die track die op youtube stond als house poserzquote:
Donequote:Op maandag 22 juni 2009 12:35 schreef poiuytr het volgende:
Zo weer lekker uitgeslapen wat is dat toch fijn vakantie
Deze week maar even kaarten voor Decibel en Q-base aanschaffen gaat een mooie zomer worden..
ik heb gewoon een baan van 36 uur en ga daarnaast ook 1 dag in de week (vrijdags) naar school... werk op een accountantskantoor en verdien boven minimumloon. woon ook nog thuis en behalve m'n auto geen grote kostenpostenquote:Op maandag 22 juni 2009 13:05 schreef poiuytr het volgende:
Waar halen jullie eigenlijk allemaal jullie geld vandaan voor al dat feesten, heb het gevoel dat de meeste hier namelijk allemaal nog studenten zijn of ik moet mis zitten..
Of vullen jullie allemaal het flesje water bij de wc's
Geld ervoor vrijmaken? Werk 12 uur per week met een redelijk loon (ik heb niet te klagen). Dat loon gebruik ik gewoon voor mijn uitgaven buiten de uni om (kamer en collegeld leen ik voor, stufie is over voor deze jongen). Maar met het loon wat ik verdien kan ik redelijk mijn auto, drank, eten, feestjes en vakantie betalen hoor (Hoewel mijn vakantie dit jaar mede mogelijk word gemaakt door de teruggave van de belastingdienstquote:Op maandag 22 juni 2009 13:05 schreef poiuytr het volgende:
Waar halen jullie eigenlijk allemaal jullie geld vandaan voor al dat feesten, heb het gevoel dat de meeste hier namelijk allemaal nog studenten zijn of ik moet mis zitten..
Al mijn geld gaat naar feesten haha...quote:Op maandag 22 juni 2009 13:05 schreef poiuytr het volgende:
Ongeveer hetzelfde hier. Heb alleen nog wel stufi maar geen autoquote:Op maandag 22 juni 2009 13:24 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Geld ervoor vrijmaken? Werk 12 uur per week met een redelijk loon (ik heb niet te klagen). Dat loon gebruik ik gewoon voor mijn uitgaven buiten de uni om (kamer en collegeld leen ik voor, stufie is over voor deze jongen). Maar met het loon wat ik verdien kan ik redelijk mijn auto, drank, eten, feestjes en vakantie betalen hoor
Full-time baan en auto van de zaak.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:05 schreef poiuytr het volgende:
Ik heb daar nog wel ff rondgelopen iddquote:Op maandag 22 juni 2009 14:17 schreef NrSiX het volgende:
@Koepert, ben je nog naar zak geweest eigenlijk?
Te vette avond
Er zijn weinig feesten waar ik zo hard van baal dat ik er niet bij kan zijnquote:2200 - 0000 Devon K. (warming up)
0000 - 0130 Technoboy (2008 - 2009)
0130 - 0330 Technoboy & Tuneboy - T ’n’ T (1999 - 2004)
0330 - 0430 Technoboy (2005 - 2009)
0430 - 0500 Devon K.
Hosted by: Ruffian
quote:Release date: 29th of June 2009
And label is: Cloud 9 Dance
CD1
01. Crypsis feat. Chain Reaciton - Before The Storm
02. Crypsis feat. Sasha F - Get Hit
03. Crypsis feat. Dana - Transmission
04. Crypsis - The 6th Pathway
05. Crypsis - Tuatara
06. Crypsis feat. Kold Konexion - Sonic Sabotage
07. Crypsis - Highest Pressure
08. Crypsis feat. Kold Konexion - Dust In Your Eyes
09. Crypsis - Chaser
10. Crypsis - Jealousy
11. Crypsis - Oppose The Majors
12. Crypsis feat. Luna - Torture
CD2
01. Crypsis - Tuatara
02. Crypsis feat. Luna - Choices
03. Crypsis - The 6th Pathway
04. Crypsis feat. Kold Konexion - Dust In Your Eyes
05. Crypsis feat. Sasha F - Get Hit
06. Crypsis - Oppose The Majors
08. Crypsis - Chaser
09. Crypsis feat. Kold Konexion - Sonic Sabotage
10. Crypsis feat. Dana - Transmission
11. Crypsis feat. Luna - Torture
12. Crypsis - Jealousy
13. Crypsis feat. Chain Reaciton - Before The Storm
quote:Brennan Heart - Musical Impressions Group: Cd/Dvd Style: Hardstyle Artist: Brennan HeartLabel: Cloud 9 Dance Code: CLDD2009503 Type: CD Date: Friday, July 10, 2009 Status: pre-release Price: ¤ 15,95 ex. (¤ 18,98 incl. VAT)
toen was ik er nog niet, dus vertel!!quote:Op maandag 22 juni 2009 16:51 schreef Sethje het volgende:
Devon K afsluitendie stond lekker te blunderen op emporium
Call me dumb and put me on a mule, maar is cd2 gewoon cd1 in andere volgorde? zijn t andere mixen? Explain.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:44 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[Release date: 29th of June 2009
And label is: Cloud 9 Dance
CD1
01. Crypsis feat. Chain Reaciton - Before The Storm
02. Crypsis feat. Sasha F - Get Hit
03. Crypsis feat. Dana - Transmission
04. Crypsis - The 6th Pathway
05. Crypsis - Tuatara
06. Crypsis feat. Kold Konexion - Sonic Sabotage
08. Crypsis feat. Kold Konexion - Dust In Your Eyes
09. Crypsis - Chaser
10. Crypsis - Jealousy
11. Crypsis - Oppose The Majors
12. Crypsis feat. Luna - Torture
CD2
01. Crypsis - Tuatara
02. Crypsis feat. Luna - Choices
03. Crypsis - The 6th Pathway
04. Crypsis feat. Kold Konexion - Dust In Your Eyes
05. Crypsis feat. Sasha F - Get Hit
06. Crypsis - Oppose The Majors
08. Crypsis - Chaser
09. Crypsis feat. Kold Konexion - Sonic Sabotage
10. Crypsis feat. Dana - Transmission
11. Crypsis feat. Luna - Torture
12. Crypsis - Jealousy
13. Crypsis feat. Chain Reaciton - Before The Storm]
Haha gewoon dik ernaast enzo slechte overgangenquote:Op maandag 22 juni 2009 16:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
toen was ik er nog niet, dus vertel!!
CD 1 : losse versies; mixablequote:Op maandag 22 juni 2009 17:02 schreef Koepert het volgende:
[..]
Call me dumb and put me on a mule, maar is cd2 gewoon cd1 in andere volgorde? zijn t andere mixen? Explain.
Ah op die manier...quote:Op maandag 22 juni 2009 17:05 schreef Silaz het volgende:
[..]
CD 1 : losse versies; mixable
CD 2: Setje.
Of andersom
ik krijg er meer een beeld bij, dat is inderdaad vaak een drama als de mixen slecht gaanquote:Op maandag 22 juni 2009 17:04 schreef Sethje het volgende:
[..]
Haha gewoon dik ernaast enzo slechte overgangen
net als de Acti CDquote:Op maandag 22 juni 2009 17:05 schreef Silaz het volgende:
[..]
CD 1 : losse versies; mixable
CD 2: Setje.
Of andersom
don't mess with the Donkey (Rollers )quote:
verzin maar eens een goede, strakke DJ naam die makkelijk uit te spreken is, die iedereen onthoudt en vooral: die tot de verbeelding spreekt!! denk dat het lastiger is dan je denktquote:Op maandag 22 juni 2009 18:57 schreef Raspoetin. het volgende:
Wat is er mis met het creatief vermogen van hardstyleproducers om namen te verzinnen?
Ik zou mezelf Le Duke noemenquote:Op maandag 22 juni 2009 18:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
verzin maar eens een goede, strakke DJ naam die makkelijk uit te spreken is, die iedereen onthoudt en vooral: die tot de verbeelding spreekt!! denk dat het lastiger is dan je denkt
En dan kankerhard naar beneden kankeren met dat kanker taalgebruik van jequote:Op maandag 22 juni 2009 19:01 schreef Raspoetin. het volgende:
Of Raspoetin, en dan met een kankerdikke baard die stage beklimmen!
Ga jij even lekker een appel eten.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:04 schreef LeonH het volgende:
[..]
En dan kankerhard naar beneden kankeren met dat kanker taalgebruik van je
ben het wel met hem eens, houd zelf ook niet van het gebruik van dat woord!quote:Op maandag 22 juni 2009 19:07 schreef Raspoetin. het volgende:
[..]
Ga jij even lekker een appel eten.
Er is geen DJ die Le Duke heet hoor, terwijl er echt tientallen zijn als Beatcontrollerz/Headspinnerz enzo. Allemaal hetzelfde.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:05 schreef ReMcOrE het volgende:
Le Duke, erg origineel hoor
en Raspoetin vind ik minder aansprekend dan een Noisecontrollers of Headhunterz
* ReMcOrE vindt bijvoorbeeld Nosferatu / Zany / B-Front / Endymion hele strakke namen
afgezien van 1,5 uur voor Vecino (wat wel te verwachten was) kan ik me prima vinden in deze TTquote:SuperBash - hardstyle
11:00 – 12:00 DualDriven
12:00 – 13:00 ArmenianBoy
13:00 – 14:00 Devon K
14:00 – 15:30 Vecino
15:30 – 17:00 Digital Punk
17:00 – 18:00 Frontliner
18:00 – 19:00 2-Sidez
19:00 – 20:00 Luna
20:00 – 21:00 Deepack
21:00 – 22:00 D-block Stefan
22:00 – 23:00 Zany
MC Da Syndrome
En zie je wel! Ze heten allemaal Noise of Head of Control of Sounds of.....quote:Op maandag 22 juni 2009 19:20 schreef ReMcOrE het volgende:
de timetable van Freshtival is bekend
[..]
afgezien van 1,5 uur voor Vecino (wat wel te verwachten was) kan ik me prima vinden in deze TT![]()
Digital Punk ook mooi 1,5 uur en Zany die afsluit + 2 Sidez en Deepack begin van de avond
![]()
wat een timing, net onder die 'discussie' komt er een TT zonder ook maar iets van datquote:Op maandag 22 juni 2009 19:21 schreef Koepert het volgende:
[..]
En zie je wel! Ze heten allemaal Noise of Head of Control of Sounds of.....
hopelijk fijne plaatjes draaienquote:Op maandag 22 juni 2009 19:24 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Wat doen D & S tussen Deepack en Zany?
Vrienden van mij hebben hun act Noisecult genoemd, vond ik zelf best vet klinkenquote:Op maandag 22 juni 2009 18:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
verzin maar eens een goede, strakke DJ naam die makkelijk uit te spreken is, die iedereen onthoudt en vooral: die tot de verbeelding spreekt!! denk dat het lastiger is dan je denkt
inderdaad, die klinkt goed... ook omdat je 'cult' niet vaak tegenkomtquote:Op maandag 22 juni 2009 19:29 schreef Sethje het volgende:
[..]
Vrienden van mij hebben hun act Noisecult genoemd, vond ik zelf best vet klinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |