Sorry, ik snap vrij weinig van wat je hier zegt?quote:Op maandag 15 juni 2009 17:39 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Nederland staat er al een paar jaartjes niet zo goed op qua mensenrechten, maar dit wordt gek genoeg behoorlijk rechtgesproken door (naar ik vermoed) goeddeels dezelfde kliek die plotseling de mensenrechten hoog in het vaandel heeft staan.
Als het zo uitkomt.
En het niet over Gitmo gaat.
Kortom: zo vraag je om preventieve ruiming. Als het loeit als een gekke koe en danst als een gekke koe....
quote:
Duidelijk geen antwoord op me vraag.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:48 schreef J2ZGTE het volgende:
[..]
Lees eens het nieuws, kom eens buiten. Wake the fuck up and smell the coffee
of verhuis naar China , daar hebben ze censuur naar jouw smaak
Lees eens het nieuws, kom eens buiten. Wake the fuck up and smell the coffeequote:Op maandag 15 juni 2009 17:47 schreef kingmob het volgende:
[..]
Zeg kutnewbie, iets heel vaak zeggen zonder onderbouwing maakt je echt niet geloofwaardiger.
het is op zich wel grappig, nu krijgt een groep (de moslims) overal de schuld van, terwijl zij (de moslims) de joden overal de schuld van gevenquote:Op maandag 15 juni 2009 17:41 schreef Meki het volgende:
Net als in 1929 kwam Hitler aan de macht.. kwam met onzinoplossingen en gaf alles de schuld aan de Joden..
Dat ook voor westerse landen de mensenrechten niet heilig zijn. Wilders wil bijvoorbeeld graag een Nederlandse Guantanamo Bay. Zo'n instelling is ook niet bepaald het schoolvoorbeeld van mensenrechten-naleving. Om dan in het geval van sharia de mensenrechten zo hoog te achten is natuurlijk ietwat hypocriet.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:47 schreef Py het volgende:
[..]
Sorry, ik snap vrij weinig van wat je hier zegt?
And again FAILquote:Op maandag 15 juni 2009 17:50 schreef Meki het volgende:
[..]
Duidelijk geen antwoord op me vraag.
Het zal me niet verbazen dat je wilderstemmer bent
Ja? Dus omdat 1 kerel dat roept, nemen westerse landen de mensenrechten niet serieus.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:51 schreef Iblis het volgende:
[..]
Dat ook voor westerse landen de mensenrechten niet heilig zijn. Wilders wil bijvoorbeeld graag een Nederlandse Guantanamo Bay. Zo'n instelling is ook niet bepaald het schoolvoorbeeld van mensenrechten-naleving. Om dan in het geval van sharia de mensenrechten zo hoog te achten is natuurlijk ietwat hypocriet.
Wat ben je voor intellectueel lichtgewicht als dit je antwoord is?quote:Op maandag 15 juni 2009 17:50 schreef J2ZGTE het volgende:
[..]
Lees eens het nieuws, kom eens buiten. Wake the fuck up and smell the coffee
of verhuis naar China , daar hebben ze censuur naar jouw smaak
*gooit langzaam zijn eigen glazen inquote:Op maandag 15 juni 2009 17:54 schreef OldJeller het volgende:
Als hij met zo'n idee komt, waarom dan alleen moslims?
Hij wordt overigens wel steeds radicaler in zijn uitspraken.
Nee, vergelijk Islam met de opkomst van het fascisme. Dan probeert Wilders alleen een opkomst van een geweldadige godsdienst, met zuiveringen tot gevolg, te voorkomen!!quote:Op maandag 15 juni 2009 17:41 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik ook
Net als in 1929 kwam Hitler aan de macht.. kwam met onzinoplossingen en gaf alles de schuld aan de Joden..
nu in 2009 is WIlders aan de macht wil economie gaan redden om iedereen 500 euro te geven en geeft alle problemen de schuld aan de Islam en Allochtonen. en is angstig voor de Islam en praat over onwetendheid en kent de Koran niet, enkel op leugensachtige vertalingen die hij kent.
quote:Op maandag 15 juni 2009 17:54 schreef kingmob het volgende:
[..]
Wat ben je voor intellectueel lichtgewicht ben je als dit je antwoord is?
Ik erger me aan stupiditeit die er voor zorgt dat een gevaar als Wilders open en bloot opkomt. Dat frustreert ja.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:57 schreef J2ZGTE het volgende:
[..]
Lol, of gewoon niet ingaan op jou stomzinnige reactie.. en daardoor gefrustreerd te zijn?
Wat voor non-intellectueel zwaargewicht ben je dan
Het woord ‘bijvoorbeeld’ impliceerde dat dit niet het enige is.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:54 schreef Py het volgende:
Ja? Dus omdat 1 kerel dat roept, nemen westerse landen de mensenrechten niet serieus.
Over zwartwitdenken en generaliseren gesproken.
quote:Op maandag 15 juni 2009 18:00 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik erger me aan stupiditeit die er voor zorgt dat een gevaar als Wilders open en bloot opkomt. Dat frustreert ja.
Als jij zelf tevreden bent in net doen alsof je weet hoe het allemaal zit maar het nergens en tegen niemand onderbouwt is dat leuk voor je, ik zou me kapot schamen.
De mensenrechten ín, en soevereiniteit van vele naties zijn dankzij Westers toedoen geweld aangedaan.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:54 schreef Py het volgende:
[..]
Ja? Dus omdat 1 kerel dat roept, nemen westerse landen de mensenrechten niet serieus.
Over zwartwitdenken en generaliseren gesproken.
Nee het is bizar wat er in Europa gebeurt allemaal met de mensenrechtenquote:Op maandag 15 juni 2009 18:01 schreef Iblis het volgende:
[..]
Het woord ‘bijvoorbeeld’ impliceerde dat dit niet het enige is.
Er is volgens mij ook geen continent op aarde dat zoveel van z'n burgers weet en opslaat in centrale databanken.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:17 schreef Py het volgende:
Er is geen continent op aarde wat op dat gebied, met name in de praktijk, zo ver is.
We hebben dan ook veel te verdedigen. Het gevaar komt van binnen.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er is volgens mij ook geen continent op aarde dat zoveel van z'n burgers weet en opslaat in centrale databanken.
En dat gevaar bestrijd je door het fundament te leggen voor een totalitaire superstaat?quote:Op maandag 15 juni 2009 18:21 schreef Py het volgende:
[..]
We hebben dan ook veel te verdedigen. Het gevaar komt van binnen.
Lees eens een rapportje van de AIVD anders.
Als je ze niet het land uit mag zetten, zul je ze in de gaten moeten houden.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:22 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
En dat gevaar bestrijd je door het fundament te leggen voor een totalitaire superstaat?
Tja, die weet het eigen bestaansrecht wel over het voetlicht te brengen. Wat mij betreft slaat het nergens op en is het nóg gevaarlijker dan Wilders, die spreekt al die onzin tenminste nog "in the open" uit.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:21 schreef Py het volgende:
[..]
We hebben dan ook veel te verdedigen. Het gevaar komt van binnen.
Lees eens een rapportje van de AIVD anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |