Dat maakt hem niet uit. En de meeste van zijn stemmers komen denk ikniet verder dan moslims zijn slecht of we stemmen tegen Rood.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:27 schreef Slayage het volgende:
wat ik niet begrijp heh
wilders roept altijd dat moslims de overgrote meerderheid vormen van de gevangenen, in het geval van denemarken, zegt ie iets van 70% en dat hij deze mensen het liefst zsm gedeporteerd ziet worden
en uiteraard dat de islam koste wat kost bestreden moet worden omdat blablablablabla
maar al die mensen, die moslim zijn en in de gevangenissen zitten, zitten daar omdat ze onislamitisch gedrag vertonen, diefstal, roof, moord, drugs handel zijn namelijk allemaal dingen, waarvoor er in de islam zware straffen staan, dus zou je zeggen dat deze mensen in de gevangenis zitten niet OMDAT ze moslim zijn maar ONDANKS dat ze moslim zijn
het is dan toch eigenlijk een paradox wat wilders roept, aangezien het nu eenmaal een vaststaand feit is dat als deze mensen mensen betere moslims waren ze daar nooit zouden zitten en dat hij eigenlijk de islam zou moeten promoten omdat het "tough on crime" is
Kijk maar eens rond op Internet, met name Telegraaf.nl. Het is nog steeds flauw en demoniserend, zelfs als je met wetenschappelijke bronnen bewijst dat dit gewoon rechtstreeks fascisme / nazisme is. Ach ja, IQ is nooit een voorwaarde geweest om Wilders-aanhanger te zijn.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:28 schreef kingmob het volgende:
Wat ik me nou afvraag. Is een WO2 vergelijking inmiddels geaccepteerd of is dat nog steeds 'flauw' en 'demoniserend'?
Nee hoor..quote:Op maandag 15 juni 2009 17:28 schreef kingmob het volgende:
Wat ik me nou afvraag. Is een WO2 vergelijking inmiddels geaccepteerd of is dat nog steeds 'flauw' en 'demoniserend'?
quote:Op maandag 15 juni 2009 17:27 schreef Slayage het volgende:
wat ik niet begrijp heh
wilders roept altijd dat moslims de overgrote meerderheid vormen van de gevangenen, in het geval van denemarken, zegt ie iets van 70% en dat hij deze mensen het liefst zsm gedeporteerd ziet worden
en uiteraard dat de islam koste wat kost bestreden moet worden omdat blablablablabla
maar al die mensen, die moslim zijn en in de gevangenissen zitten, zitten daar omdat ze onislamitisch gedrag vertonen, diefstal, roof, moord, drugs handel zijn namelijk allemaal dingen, waarvoor er in de islam zware straffen staan, dus zou je zeggen dat deze mensen in de gevangenis zitten niet OMDAT ze moslim zijn maar ONDANKS dat ze moslim zijn
het is dan toch eigenlijk een paradox wat wilders roept, aangezien het nu eenmaal een vaststaand feit is dat als deze mensen mensen betere moslims waren ze daar nooit zouden zitten en dat hij eigenlijk de islam zou moeten promoten omdat het "tough on crime" is
Nog steeds gemarkeerd als FAIL, sorryquote:Op maandag 15 juni 2009 17:28 schreef kingmob het volgende:
Maar goed, als Wilders aan de macht komt, dan kan hij zich dus beroepen op het feit dat dát de wil van God is.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:28 schreef Meki het volgende:
[..]
Klopt.. Maar wat is het lot ? wat is de toekomst...
Niemand weet dat.. behalve Allah ( god )
De wil van Allah, zie je het al voor jequote:Op maandag 15 juni 2009 17:31 schreef Iblis het volgende:
[..]
Maar goed, als Wilders aan de macht komt, dan kan hij zich dus beroepen op het feit dat dát de wil van God is.
Okay.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:32 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat zeg je daar door min of meer het helemaal met dat stuk eens te zijn
quote:Op maandag 15 juni 2009 17:31 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee hoor..
Wilders volgt de voetsporen van hitler..
Je kan het ook omdraaien..quote:Op maandag 15 juni 2009 17:31 schreef Iblis het volgende:
[..]
Maar goed, als Wilders aan de macht komt, dan kan hij zich dus beroepen op het feit dat dát de wil van God is.
Ik zie geen enkel positief effect van islamisering dat niet ook zonder invloed van religie bereikt kan worden. De drogreden dat alle ellende door goddeloosheid wordt veroorzaakt, is me te makkelijk. Prima als mensen christen of moslim zijn, maar het moet niet een soort standaard worden.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:27 schreef Py het volgende:
Wat er nu in het Britse parlement gebeurd met de declaraties zou best wel eens het gevolg van 'islamisering' kunnen zijn, maar dan een positief effect van islamisering.
Nederland staat er al een paar jaartjes niet zo goed op qua mensenrechten, maar dit wordt gek genoeg behoorlijk rechtgesproken door (naar ik vermoed) goeddeels dezelfde kliek die plotseling de mensenrechten hoog in het vaandel heeft staan.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:12 schreef Py het volgende:
[..]
Nee. Je wordt er dan ook niet voor veroordeeld.
Het willen invoeren van de sharia geeft wel aan dat je het niet eens bent met de Universele Verklaring voor de Rechten van de Mens.
Het verleden is echter wel bekend. En toen zijn er ook al nare mensen aan de macht geweest. Wat dat betreft is niets uitgesloten.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:35 schreef Meki het volgende:
Je kan het ook omdraaien..
Maar discussie als als als.. schieten we niks mee op...
Als als..
de toekomst is bij jou niet bekend.. en bij mij ook niet..
bij geen enkele wereldburger is dat bekend..
Ik ookquote:Op maandag 15 juni 2009 17:37 schreef J2ZGTE het volgende:
CENSUUR
kijk naar de oorsprong waarom Wilders uberhaupt in de politiek zit,
Kan jij dit beantwoorden Meki?
edit; Ik wel iig
Waarschijnlijk omdat hij niks anders kan. Hij zit al sinds zijn school in de politiek en toen zijn frisse ideeën zelfs binnen de VVD te ver gingen en hij eruit getrapt dreigde te worden en zijnlucratieve baantje als Kamerlid dus kwijt dreigde te raken, is hij maar voor zichzelf begonnen.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:37 schreef J2ZGTE het volgende:
CENSUUR
kijk naar de oorsprong waarom Wilders uberhaupt in de politiek zit,
Kan jij dit beantwoorden Meki?
edit; Ik wel iig
MWAAAA EPIC FAILquote:Op maandag 15 juni 2009 17:41 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik ook
Net als in 1929 kwam Hitler aan de macht.. kwam met onzinoplossingen en gaf alles de schuld aan de Joden..
nu in 2009 is WIlders aan de macht wil economie gaan redden om iedereen 500 euro te geven en geeft alle problemen de schuld aan de Islam en Allochtonen. en is angstig voor de Islam en praat over onwetendheid en kent de Koran niet, enkel op leugensachtige vertalingen die hij kent.
Vertel jou visie eens dan ?quote:
Wat is er precies niet fascistisch aan Wilders en zijn plannen? Hoe wijkt dit af van de opkomst van Hitler? En waarom is het nu ineens iets goeds?quote:
Re-Postquote:Op maandag 15 juni 2009 17:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat hij niks anders kan. Hij zit al sinds zijn school in de politiek en toen zijn frisse ideeën zelfs binnen de VVD te ver gingen en hij eruit getrapt dreigde te worden en zijnlucratieve baantje als Kamerlid dus kwijt dreigde te raken, is hij maar voor zichzelf begonnen.
Tuurlijk kan dat op andere manieren bereikt worden dan met religie. Maar soms is er iets van buitenaf nodig om je in te laten zien dat je doorschiet. Willen we écht globaliseren dan zullen we moeten inzien dat dat niet inhoud dat anderen zoals ons moeten gaan doen. Want dan blijft er van de aarde niets meer over.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:38 schreef isogram het volgende:
[..]
Ik zie geen enkel positief effect van islamisering dat niet ook zonder invloed van religie bereikt kan worden. De drogreden dat alle ellende door goddeloosheid wordt veroorzaakt, is me te makkelijk. Prima als mensen christen of moslim zijn, maar het moet niet een soort standaard worden.
Zeg kutnewbie, iets heel vaak zeggen zonder onderbouwing maakt je echt niet geloofwaardiger.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:45 schreef J2ZGTE het volgende:
[..]
Re-Post
MWAAA EPIC FAIl![]()
raakt kant noch wal
Wat zei je ook alweer over IQ ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |