abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70023712
quote:
Op maandag 15 juni 2009 13:42 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Angst dat je verplicht moslim moet worden in Nederland. Kom op zeg, in wat voor bange wereld leef jij? Er is geen enkel bewijs dat dit ooit zal gebeuren. En nee, ook demografisch gezien zullen moslims de eerste tientallen jaren Nederland echt niet overnemen.
De gedachte is anders niet heel vreemd. Er zijn genoeg mensen die daar aan denken als ze opeens een basisschool voor hun huis gesloopt zien worden en daar een moskee wordt neergeflikkerd. Het feit dat sommige mensen niet kunnen begrijpen dat bepaalde individuen hier bang voor zijn en dit zien als start van de islamisering van een land is nog vele malen erger, dan dat mensen bang zijn dat moslims Nederland overnemen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  maandag 15 juni 2009 @ 13:50:15 #52
258028 3nhsCnds
zeg maar erwin :)
pi_70023810
Ik heb dan niet op de PVV gestemd met de verkiezingen, omdat Wilders in sommige standpunten wat te ver ging imho, maar in deze ben ik het wel met 'm eens...
If there was nothing wrong, there'd be nothing right...
pi_70023910
Hoe zit het eigenlijk met het volgende..

De samenleving krijgt de maatschappij die het verdient enzo?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
  maandag 15 juni 2009 @ 13:55:21 #54
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_70023952
quote:
Op maandag 15 juni 2009 13:47 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

De gedachte is anders niet heel vreemd. Er zijn genoeg mensen die daar aan denken als ze opeens een basisschool voor hun huis gesloopt zien worden en daar een moskee wordt neergeflikkerd. Het feit dat sommige mensen niet kunnen begrijpen dat bepaalde individuen hier bang voor zijn en dit zien als start van de islamisering van een land is nog vele malen erger, dan dat mensen bang zijn dat moslims Nederland overnemen.
Moet ik me druk maken om mensen die een los incident zien als teken van een tsunami van islamisering, om maar met Wilders' woorden te spreken? Ik maak me ook niet druk om mensen die geloven dat de Illuminati achter Obama zit, en dat de Bilderbergconventie de wereld regeert.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  maandag 15 juni 2009 @ 13:58:00 #55
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_70024029
quote:
Op maandag 15 juni 2009 10:48 schreef mordokania het volgende:

het wilders probleem

Het grootste Wilders-probleem is vooralsnog dat de ene na de andere schijtemmer hier een topic over die lul komt openen.

DISCLAIMER: ja ik ook gisteren, maar dat was een centraal topic, omdat ik het andere centrale topic, ondanks een surtsj niet had gevonden, dus dat telt niet

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_70024100
quote:
Op maandag 15 juni 2009 13:45 schreef JoaC het volgende:
Je moet geen criminele moslims aaanpakken, maar criminelen.

Moslim dit, moslim dat...

Er is criminaliteit, een aantal mensen wil dat er daar meer aan gedaan word. Of de dief dan Kees of Ali heet, ze moeten beiden keihard aangepakt worden. Apartheid is een achterhaald concept.
Apartheid nee, maar er mag best een streep gezet worden onder groepen die vaak voor gedonder zorgen en waar.
Wat mij betreft hoef je het echt niet onder het tapijt te schuiven dat alleen Den Haag al minimaal 3 wijken heeft waar, laten we ze even de "allochtone jongere" noemen om het centraal te houden, die voor gedonder zorgt.
Dat hoeft niet altijd gelijk te staan met inbreken of het stelen van auto's, maar ook andere onzin zoals het "lastig vallen" van andere mensen (en dit bedoel ik dan in zijn de breedste zin).
Hier heb ikzelf ook regelmatig ervaring mee en ik moet bekennen dat deze figuren ook mij langzamerhand de emmer doen overlopen.
  maandag 15 juni 2009 @ 14:01:38 #57
258028 3nhsCnds
zeg maar erwin :)
pi_70024146
quote:
Op maandag 15 juni 2009 13:58 schreef Verbal het volgende:
DISCLAIMER: ja ik ook gisteren, maar dat was een centraal topic, omdat ik het andere centrale topic, ondanks een surtsj niet had gevonden, dus dat telt niet
If there was nothing wrong, there'd be nothing right...
  maandag 15 juni 2009 @ 14:02:08 #58
136 V.
pi_70024167
quote:
Op maandag 15 juni 2009 14:00 schreef McKillem het volgende:

Wat mij betreft hoef je het echt niet onder het tapijt te schuiven dat alleen Den Haag al minimaal 3 wijken heeft waar, laten we ze even de "allochtone jongere" noemen om het centraal te houden, die voor gedonder zorgt.
Huh?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 15 juni 2009 @ 14:04:09 #59
136 V.
pi_70024216
quote:
Op maandag 15 juni 2009 14:01 schreef 3nhsCnds het volgende:

[..]

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 15 juni 2009 @ 14:06:23 #60
177885 JoaC
Het is patat
pi_70024282
quote:
Op maandag 15 juni 2009 14:00 schreef McKillem het volgende:

[..]

Apartheid nee, maar er mag best een streep gezet worden onder groepen die vaak voor gedonder zorgen en waar.
Dat hoeft niet altijd gelijk te staan met inbreken of het stelen van auto's, maar ook andere onzin zoals het "lastig vallen" van andere mensen (en dit bedoel ik dan in zijn de breedste zin).
Hier heb ikzelf ook regelmatig ervaring mee en ik moet bekennen dat deze figuren ook mij langzamerhand de emmer doen overlopen.
Die groep is die van de lage inkomens, dat mensen die naar dit land komen vaker in een lagere inkomenssfeer terecht komt is logisch. Maar om een gevolg als oorzaak te noemen is gewoon onjuist.
Er moeten in achterstandwijken meer politie komen, en er moet meer geïnvesteerd worden in taalonderwijs en andere inburgering. Je moet het probleem bij de kern aanpakken, niet bij de gevolgen.
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_70024323
quote:
Op maandag 15 juni 2009 14:02 schreef Verbal het volgende:

[..]

Huh?

V.
Is er iets onduidelijk?
  maandag 15 juni 2009 @ 14:13:21 #62
8875 Mdk
Smart-ass
pi_70024525
quote:
Op maandag 15 juni 2009 14:06 schreef JoaC het volgende:

[..]

Die groep is die van de lage inkomens, dat mensen die naar dit land komen vaker in een lagere inkomenssfeer terecht komt is logisch. Maar om een gevolg als oorzaak te noemen is gewoon onjuist.
Maar dat is in feite dan toch ook al een probleem (en dus een oorzaak)? Dat er zoveel mensen naar NL komen zonder opleiding, niet zelden ongeletterd. Vervolgens maken die gebruik van de (gast)vrijheid die NL ze te bieden heeft; uitkeringen, kinderbijslag, subsidies etc. waarna er vervolgens alsnog een groot deel van die groep in de criminaliteit beland.
quote:
Er moeten in achterstandwijken meer politie komen, en er moet meer geïnvesteerd worden in taalonderwijs en andere inburgering. Je moet het probleem bij de kern aanpakken, niet bij de gevolgen.
Het probleem zit hem er dus al in dat wij hier zomaar alles binnenlaten zonder echte eisen, zoals Canada of Nieuw-Zeeland. Ik ben niet voor het dicht gooien van de grenzen maar we zouden best eens wat selectiever mogen zijn met de migrantenstromen.
Latest releases: http://www.dekooker.nl
  maandag 15 juni 2009 @ 14:18:15 #63
177885 JoaC
Het is patat
pi_70024693
quote:
Op maandag 15 juni 2009 14:13 schreef Mdk het volgende:

[..]

Maar dat is in feite dan toch ook al een probleem (en dus een oorzaak)? Dat er zoveel mensen naar NL komen zonder opleiding, niet zelden ongeletterd. Vervolgens maken die gebruik van de (gast)vrijheid die NL ze te bieden heeft; uitkeringen, kinderbijslag, subsidies etc. waarna er vervolgens alsnog een groot deel van die groep in de criminaliteit beland.
[..]
Er is nog altijd een verschil tussen illegalen en mensen die een Verblijfsvergunning en Nederlands paspoort hebben.

Het probleem zit hem er dus al in dat wij hier zomaar alles binnenlaten zonder echte eisen, zoals Canada of Nieuw-Zeeland. Ik ben niet voor het dicht gooien van de grenzen maar we zouden best eens wat selectiever mogen zijn met de migrantenstromen.
Dat er in het verleden niet gefaald is, hoor je me nergens zeggen. Maar selectieve groepen eruit pakken en braindrain veroorzaken moeten we ook ontwijken. Wilders is gewoon de man van de extreme halve maatregel.
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_70024727
quote:
Op maandag 15 juni 2009 12:51 schreef KoosVogels het volgende:
Wilders is een gevaarlijke gek. Overigens ben je echt een imbeciel als je denkt dat er hier veel moslims rondlopen die de sharia in willen voeren.
Wilders noemt statistieken die anders zeggen
  maandag 15 juni 2009 @ 14:20:38 #65
8875 Mdk
Smart-ass
pi_70024760
quote:
Op maandag 15 juni 2009 14:18 schreef JoaC het volgende:

[..]

Dat er in het verleden niet gefaald is, hoor je me nergens zeggen. Maar selectieve groepen eruit pakken en braindrain veroorzaken moeten we ook ontwijken. Wilders is gewoon de man van de extreme halve maatregel.
Die braindrain is er nu juist al een tijdje. De hoger opgeleide allochtonen gaan terug naar hun eigen land en in NL blijven we over met de tokkies.
Latest releases: http://www.dekooker.nl
  maandag 15 juni 2009 @ 14:21:57 #66
177885 JoaC
Het is patat
pi_70024800
quote:
Op maandag 15 juni 2009 14:19 schreef NDAsilenced het volgende:

[..]

Zoek jij dan maar op waar een onderzoek is gehouden onder moslims, die duidelijk maakt dat een groot gedeelte de sharia wil laten invoeren. Wilders had ze volgens jou.
[..]
pi_70024808
quote:
Op maandag 15 juni 2009 14:06 schreef JoaC het volgende:

[..]

Wat is daar logisch aan? Je zou verwachten dat iedereen die je binnenlaat toch wel iets van een opleiding heeft (zoals ik dat zo ongeveer overal zo is) zodat er op zijn minst toch wel een beetje modaal verdient word/op zichzelf kan staan.
Er gelijk van uit gaan en het zelfs logisch vinden dat deze mensen in de uitkering/lage inkomenssfeer behandelen vind ik redelijk slecht.
pi_70024817
quote:
Op maandag 15 juni 2009 12:54 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Ja dat ben ik zowaar wel met je eens. Men vlucht van de Sharia om vervolgens deze weer in te voeren in de nieuwe leefomgeving. Klinkt niet erg logisch.
We leven nu en niet 30 jaar geleden, de meerderheid zijn kinderen (van kinderen) of economisch 'vluchteling', of overgehaalde bruid, kinderen of verdere familie uit Turkije of Marokko.
pi_70024839
quote:
Op maandag 15 juni 2009 14:19 schreef NDAsilenced het volgende:

[..]

Kom maar met de statistieken.

De angst voor islamisering is net zo onrealistisch als de angst voor terrorisme
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_70024888
quote:
Op maandag 15 juni 2009 14:23 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Kom maar met de statistieken.

De angst voor islamisering is net zo onrealistisch als de angst voor terrorisme
Dat is maar net in welke schaal je dat neerzet. Ben het met je eens dat angst voor terrorisme veel te ver gaat, maar die bommen in de londense metro en 9 / 11 vliegtuigen en ga zo maar door, waren toch echt geen grapjes.
  maandag 15 juni 2009 @ 14:25:04 #71
177885 JoaC
Het is patat
pi_70024894
quote:
Op maandag 15 juni 2009 14:20 schreef Mdk het volgende:

[..]

Die braindrain is er nu juist al een tijdje. De hoger opgeleide allochtonen gaan terug naar hun eigen land en in NL blijven we over met de tokkies.
Wat begrijp jij niet aan braindrain, het is een heel ander concept dan wat jij noemt. Zeker in de context waar ik het net in noemde.

[..]
  maandag 15 juni 2009 @ 14:27:45 #72
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_70024959
quote:
Op maandag 15 juni 2009 13:30 schreef n0r het volgende:

[..]

Denk je dat nou echt?

Wat nou als een moslim zich bekeerd tot het Christendom, en dan 2 broden steelt, moet ie dan ook nog weg?
Of een blanke Hollandse jongen die zich tot de Islam heeft gekeerd?

Ik weet ook wel dat statistisch de meeste misdrijven gepleegd worden door allochtonen. Maar het is echt niet erfelijk bepaald dat een moslim eerder de wet overtreedt dan andere..
Misschien moet je bij het lezen van die cijfers in je achterhoofd houden in welke sociaal-economische klasse ze terechtkomen zodra ze hier de grens over komen.

Deportatie na een misdrijf is imo nooit de oplossing, en denk ook niet dat het hier beter van zal worden.
Ik weet niet of ze teruggestuurd moeten worden, maar in ieder geval aangepakt.
Ik heb het niet over allochtonen, ik heb het over mensen die de islam aanhangen. Helaas is het geloof een grotere boosdoener. Het gezeik over vrijheid van godsdienst is een groot goed, maar met de islam bijten we onszelf met onze democratie in de eigen staart.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_70025015
quote:
Op maandag 15 juni 2009 14:24 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Dat is maar net in welke schaal je dat neerzet. Ben het met je eens dat angst voor terrorisme veel te ver gaat, maar die bommen in de londense metro en 9 / 11 vliegtuigen en ga zo maar door, waren toch echt geen grapjes.
Dat waren idd geen grapjes, maar de angst zit er goed in bij sommigen. Net alsof achter elke hoek een terrorist schuilt. Bovendien is terrorist tegenover ook nog eens synoniem voor moslim. Kijk, en dat is gevaarlijk.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 15 juni 2009 @ 14:29:46 #74
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_70025029
quote:
Op maandag 15 juni 2009 13:42 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Angst dat je verplicht moslim moet worden in Nederland. Kom op zeg, in wat voor bange wereld leef jij? Er is geen enkel bewijs dat dit ooit zal gebeuren. En nee, ook demografisch gezien zullen moslims de eerste tientallen jaren Nederland echt niet overnemen.
Wie heeft het over moslim worden? Ik heb het over het moeten accepteren wat moslims 'normaal' vinden.

Je zegt dat het de eeste tientallen jaren niet zal gebeuren, nou, ik je erop gaan wachten dan?
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  maandag 15 juni 2009 @ 14:30:50 #75
177885 JoaC
Het is patat
pi_70025058
quote:
Op maandag 15 juni 2009 14:27 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik weet niet of ze teruggestuurd moeten worden, maar in ieder geval aangepakt.
Ik heb het niet over allochtonen, ik heb het over mensen die de islam aanhangen. Helaas is het geloof een grotere boosdoener. Het gezeik over vrijheid van godsdienst is een groot goed, maar met de islam bijten we onszelf met onze democratie in de eigen staart.
HET geloof of DAT geloof is een wezenlijk verschil.

Geloof en politiek gaan in mijn ogen slecht samen, maar is tegelijkertijd niet verboden. Het is niet de Islam, maar een groep mensen die fout zit. De bijbel en de Koran zijn allebei boeken geschreven ter inrichting van een tijdsbeeld meer dan 1000 jaar geleden.
[..]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')