Je kan hem ook vanaf de bank "aanschuiven" ipv een toss te doen. dus kind half zittend op de bank op de doek, ervoor zitten, doek strak trekken, opstaan (met gebogen rug) kind naar gewenste hoogte friemelen, en afknopen maarquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:54 schreef Jore het volgende:
...
Nog een vraag: L. is nu 4,5 maand en ik wil 'm wel eens op mijn rug knopen. Alleen: hoe krijg ik hem daar? Ik ben op de hoogte van de verschillende 'tossen' maar welke gebruiken jullie voor een kleintje?
Guuzewuus, de Bamboe is een reisdoek die net bevallen moeders met kleine babietjes een maand van me gaan lenen. De laatste op de lijst is Troel, in november. Al je wilt mag 'ie daarna nog wel een maandje naar jou.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:47 schreef Guuzewuus het volgende:
Oeke die witte doek is echt superdun en zacht of niet? Welke is dat?
Ik vind trouwens al die foto's om te smelten. Tex, jouw foto is voor mij even de topper, wauw
.
Knorrende kindjes zijn lief!quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:54 schreef Jore het volgende:
Ligt hij ook te knorren als hij in de doek zit? Dat deed Lieuwe heel erg in het begin, net spinnen.
Thanks!quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:28 schreef Noli. het volgende:
Da's Avalon Rainbow een Girasol-exclusive van Sweet Pickles.
ik weet niet of je een fwcc of bwcc zou kunnen sluiten, maar rucksack en SHBC moet zeker kunnen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:24 schreef MamsX het volgende:
Zou ik (1.70m en 54 kg) aardig wat kunnen knopen met een 3,7m?
Ik wil een pfau en die duiken voornamelijk op in 3,7quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:16 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
ik weet niet of je een fwcc of bwcc zou kunnen sluiten, maar rucksack en SHBC moet zeker kunnen.
(z)onder een jas.
en heupdragen, uiteraard.
hoezo, heb je iets op het oog?
Voor SHBC heb ik om 'm voor veilig te kunnen knopen met Maja (14,5 mnd) dezelfde maat doek nodig als voor een FWCC zonder veel staart, voor mij is dat 4.5 m. Met een wat groter uitgevallen didy maat 5 (>4.20) lukt het nog net, maar met een storch van 4.10 niet.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:22 schreef Grijs het volgende:
Noli, wat lief!
MamsX, ik heb veel plezier van mijn 3,5 m. doek. Er is net wat meer mee mogelijk dan met een korte doek (die ik voornamelijk gebruik voor korte momenten) en het zit dan net wat steviger. Maar als ik van plan ben om echt langer te dragen (bijv. lopend naar het w.c. en boodschappen doen), dan gebruik ik liever een langere doek (4,5 m./4,7 m.), maar ik kan geen SHBC met 3,5 m. doek en ben wat zwaarder dan jij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |