Je kan hem ook vanaf de bank "aanschuiven" ipv een toss te doen. dus kind half zittend op de bank op de doek, ervoor zitten, doek strak trekken, opstaan (met gebogen rug) kind naar gewenste hoogte friemelen, en afknopen maarquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:54 schreef Jore het volgende:
...
Nog een vraag: L. is nu 4,5 maand en ik wil 'm wel eens op mijn rug knopen. Alleen: hoe krijg ik hem daar? Ik ben op de hoogte van de verschillende 'tossen' maar welke gebruiken jullie voor een kleintje?
Guuzewuus, de Bamboe is een reisdoek die net bevallen moeders met kleine babietjes een maand van me gaan lenen. De laatste op de lijst is Troel, in november. Al je wilt mag 'ie daarna nog wel een maandje naar jou.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:47 schreef Guuzewuus het volgende:
Oeke die witte doek is echt superdun en zacht of niet? Welke is dat?
Ik vind trouwens al die foto's om te smelten. Tex, jouw foto is voor mij even de topper, wauw
.
Knorrende kindjes zijn lief!quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:54 schreef Jore het volgende:
Ligt hij ook te knorren als hij in de doek zit? Dat deed Lieuwe heel erg in het begin, net spinnen.
Thanks!quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:28 schreef Noli. het volgende:
Da's Avalon Rainbow een Girasol-exclusive van Sweet Pickles.
ik weet niet of je een fwcc of bwcc zou kunnen sluiten, maar rucksack en SHBC moet zeker kunnen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:24 schreef MamsX het volgende:
Zou ik (1.70m en 54 kg) aardig wat kunnen knopen met een 3,7m?
Ik wil een pfau en die duiken voornamelijk op in 3,7quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:16 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
ik weet niet of je een fwcc of bwcc zou kunnen sluiten, maar rucksack en SHBC moet zeker kunnen.
(z)onder een jas.
en heupdragen, uiteraard.
hoezo, heb je iets op het oog?
Voor SHBC heb ik om 'm voor veilig te kunnen knopen met Maja (14,5 mnd) dezelfde maat doek nodig als voor een FWCC zonder veel staart, voor mij is dat 4.5 m. Met een wat groter uitgevallen didy maat 5 (>4.20) lukt het nog net, maar met een storch van 4.10 niet.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:22 schreef Grijs het volgende:
Noli, wat lief!
MamsX, ik heb veel plezier van mijn 3,5 m. doek. Er is net wat meer mee mogelijk dan met een korte doek (die ik voornamelijk gebruik voor korte momenten) en het zit dan net wat steviger. Maar als ik van plan ben om echt langer te dragen (bijv. lopend naar het w.c. en boodschappen doen), dan gebruik ik liever een langere doek (4,5 m./4,7 m.), maar ik kan geen SHBC met 3,5 m. doek en ben wat zwaarder dan jij.
Nee, is helemaal niet slecht! Joep heeft op dit moment behoeftes en kan absoluut nog niet manipuleren. Blijkbaar heeft hij nu extra behoefte aan geborgenheid, en in de doek bij jou krijg hij die. Zo heb je en een tevreden kind en heb je ook nog je handen vrij. Win-win situatie toch?quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:59 schreef seilram het volgende:
Joep wil vandaag alleen maar in de doek![]()
Uit de doek = niet leuk en jengelen en beetje huilen. Is het slecht om hem daar zijn zin in te geven en de hele dag in de doek te hebben?
Aan windowshoppers zul je iig geen gebrek hebben!quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:07 schreef texelonia het volgende:
Weet wat je zegt Noli, want ik eb er best veel geld voor betaald volgens mijMeer dan andere zijden doeken iig, dus ik hoop dat als ik hem echt niet mooi ga vinden ik hem überhaupt nog kwijt raak
Maar PSM is héél gewild en moeilijk te krijgen, toch, toch, toch???
OMG!quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:22 schreef Grijs het volgende:
Noli, wat lief!
MamsX, ik heb veel plezier van mijn 3,5 m. doek. Er is net wat meer mee mogelijk dan met een korte doek (die ik voornamelijk gebruik voor korte momenten) en het zit dan net wat steviger. Maar als ik van plan ben om echt langer te dragen (bijv. lopend naar het w.c. en boodschappen doen), dan gebruik ik liever een langere doek (4,5 m./4,7 m.), maar ik kan geen SHBC met 3,5 m. doek en ben wat zwaarder dan jij.
quote:“Maak ik mijn kind niet te afhankelijk van die draagdoek? Zal hij wel leren om alleen te kunnen spelen?”
Een baby maar ook mensen in het algemeen hebben eerst zelfvertrouwen en basisveiligheid nodig vooraleer ze een stap in het onbekende durven te zetten. Baby’s die hun omgeving als veilig ervaren zullen rapper dingen durven ondernemen dan baby’s die te vroeg gepushed worden om onafhankelijk te worden. Vaak dragen geeft het kindje veel veilige ervaringen waardoor het de wereld durft te leren vertrouwen.
Ieder kind ontwikkelt zich op zijn of haar unieke manier. Sommige baby's vinden het leuk om al vrij vroeg lang alleen te spelen en andere kinderen doen er maanden of jaren over om langer dan een halfuurtje alleen bezig te zijn.
Baby's die vaak in een doek gedragen worden terwijl de drager zijn of haar gewone dagdagelijkse gang gaat leren ook dat ze niet constant geëntertaind moeten worden om zich goed te voelen.
En maar hopen dat je er goed op past en niet over de voeten van je kind heen piestquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:23 schreef owlet het volgende:
Ik zit anders geregeld op het toilet met een doek, no way dat ik een slapend kind ga uitpellen om even te plassen![]()
quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:38 schreef owlet het volgende:
Die staarten ja...Nou is er natuurlijk niemand die nog een doek van me wil kopen
Je mag mijn girasol ringsling wel lenen als je wil?quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:52 schreef LovelyLady het volgende:
En ik wilde nét vragen of er iemand was die mij een ringsling kon lenen.. maar als die staarten in de wc hangen hoeft dat niet nee![]()
Goed maar ff zonder geintjes. Ik wil graag een ringsling proberen zonder dat ik zelf met die ringen moet gaan klooien. Iemand die mij er 1 wil lenen???? (uiteraard betaal ik de verzendkosten heen en terug)
Ik ga de laatste tijd vaak met de fiets even naar het centrum maar ja dan heb je geen buggy en een ringsling lijkt me wel makkelijk om weibelfrummel in vast te zetten.
Zeker een zuurstokdoek, of knalroze of paarsquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:12 schreef owlet het volgende:
[..]
Je mag mijn girasol ringsling wel lenen als je wil?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |