abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 juni 2009 @ 14:51:57 #51
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_70060770
Bedankt Davinia, hij zit verder ook heerlijk. En slaapt al een uur in zijn doek

Ik heb er alleen niet over nagedacht dat ik zijn scheetjes nu nog beter ruik... nu hij zo hoog zit en hij zit hier al een uur te stinken, die kleine man
Niet mieten! Door gieten!
pi_70060993

hihihi

Ik heb vandaag mijn bebina binnen gekregen . wat een fijne doek!
En een reisdoek, een hopp dublin! ook al een hele fijne mooie doek!
♥mama van het liefste jongetje♥
  dinsdag 16 juni 2009 @ 15:37:01 #53
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_70062269
seilram fijn dat de binana beter bevalt nu dan de ringsling! en al die stof over hem heen is volgens mij heel normaal. Ik dacht eerst ook, krijgt ze nog wel goed adem zo, maar blijkbaar wel dus

Hibiscus is zojuist bezorgd! Mooi! Veel dunner dan mijn flamingo volgens mij. Hij werd precies bezorgd toen Micha Noah was ophalen, dus ik heb hem even heel snel bekeken en gauw weg gelegd

Deze kwam uit de VS trouwens, als er nog douanekosten bij komen hoe weet je dat dan? Feit dat ik zo gauw niks heb gezien geeft hopelijk aan dat er dus geen kosten bij komen?
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_70063991
Vandaag beviel Simon me zo erg dat ik ook een Neobulle wil.
Simon maakt mij alleen erg bleekscheterig dus die neem ik niet..
Ik denk dat ik ga voor Julie
pi_70064096
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 15:37 schreef texelonia het volgende:
Deze kwam uit de VS trouwens, als er nog douanekosten bij komen hoe weet je dat dan? Feit dat ik zo gauw niks heb gezien geeft hopelijk aan dat er dus geen kosten bij komen?
Als je iets moet bijbetalen (of dat nou BTW of douanekosten is) dan moet je dat gelijk bij aflevering betalen aan de postbode/bezorger. Plus een flinke hoeveelheid administratiekosten voor het postbedrijf. Die kostenpost is vaak hoger dan de belasting zelf...
Dus ik zou denken dat als er niks bij zit aan opvallende stickers, en de postbode heeft niets gevraagd, dat je niet hoeft te betalen.
Sowieso tot 40 euro (uit mijn hoofd) hoef je geloof ik niks te betalen. Tussen de 40 en 155 wel inklaringskosten (+ admin.kst. postbedrijf), en boven de 155 zowel inklaring als BTW (+ adminkst post dus)
Maar kijk anders voor de zekerheid even bij de site van de belastingdienst/douane... Daar staat het uitgebreid op.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  dinsdag 16 juni 2009 @ 17:21:31 #56
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_70066100
Hmm postbode heeft niks gezegd. En er zit alleen een briefje bij van de verkoper voor de douane, over de waarde van de inhoud enzow. Verder niks!
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_70066271
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 17:21 schreef texelonia het volgende:
Hmm postbode heeft niks gezegd. En er zit alleen een briefje bij van de verkoper voor de douane, over de waarde van de inhoud enzow. Verder niks!
Dan heb je geluk gehad deze keer!
Ze onderscheppen ook inderdaad niet alles hoor.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  dinsdag 16 juni 2009 @ 17:28:11 #58
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70066318
fijn, tex!

mamsx, die is idd ook leuk!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 17:31:40 #59
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_70066421
©Dumbo
pi_70069940
Heerlijk mooie draagfoto's trouwens
Vooral die van broer en zus is
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 16:25 schreef MamsX het volgende:
Vandaag beviel Simon me zo erg dat ik ook een Neobulle wil.
Simon maakt mij alleen erg bleekscheterig dus die neem ik niet..
Ik denk dat ik ga voor Julie
[ afbeelding ]
da's inderdaad een mooie doek!
Is dat een FCC-knoop?
Zou eig niet weten hoe je die knoopt met de beentjes uit de doek...
Nu knoop ik meestal zo: doek dubbel gevouwen, band over boezem en twee banden over de schouders, baby er zo goed mogelijk in stoppen (knietjes hoger dan kontje dacht ik hè), dus hij zit in een soort buideltje, dan zo goed mogelijk aansjorren en de banden over hem kruisen.

Toch krijg ik snel rugpijn als ik zo knoop, iemand een idee hoe dat kan komen? Of ligt het aan mijn "creatieve" manier van knopen?
pi_70071287
Grijs, wat een lieve foto!

Seilram, die scheetjes, hihi, die ruik ik hier nog niet maar dat belooft wat!

voor Tex

Kersjes, hier nog een foto van de tweede poging, even wandelen met Kobus.
Zag later dat ik die voorste band nog wat hoger moest trekken maar dit voelde op zich al heel stevig. Bij de volgende poging leg ik die band binnen. Kobus vind het in elk geval heerlijk!

Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_70071339
Beentjes erbuiten doe je door de doek niet dubbel te vouwen iksje. Je doet dan doek over boezem, banden over schouuders, baby er in stoppen en aantrekken (de banden, niet de baby) en dan eerste band onder knie/been doen en dan de andere en afknopen.
Maar misschien is mijn uitleg te onduidelijk hoor
  dinsdag 16 juni 2009 @ 21:07:54 #63
108648 cattie
lieve moeder
pi_70073734
Tex, super dat hij binnen is. Als je niets hebt gehoord, dan krijg je ook geen douanekosten meer volgens mij.

Oeke, wat lief toch weer.

Ik had ook fluffymail, Albert! Eerst baalde ik, want hij zat vol vlekken. Na het wassen waren ze er op 1 na allemaal uit. Na het drogen kan ik de laatste vlek ook niet meer vinden, dus dat was waarschijnlijk vocht. gelukkig maar, eind goed al goed! Want hij is mooi, zacht, sterk en knoopt geweldig! Ik hou van Albert.

(Albert vloekt wel een beetje met de muur! )

[ Bericht 0% gewijzigd door cattie op 16-06-2009 21:18:24 ]
pi_70073956
Wauw! Wat is Albert mooi gekleurd! Fijn dat die vlekken er wel uit gingen zeg. Hij vloekt met de muur maar staat jullie heel goed!
  dinsdag 16 juni 2009 @ 21:14:30 #65
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70074041
Oh, albert is echt mooi!
En een bwcc!
Helemaal mooi!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 21:18:06 #66
108648 cattie
lieve moeder
pi_70074209
Het is een SHBC, die lukt heel goed met Albert! Hij zat in 1x goed.
pi_70074887
Ze zit op je rug! Albert staat jullie goed, hij is echt mooi! Fijn dat de vlekken er uit gingen
Da's echt geen vloeken! roze en geel en oranje zijn super bij elkaar
  dinsdag 16 juni 2009 @ 22:03:35 #68
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_70076081
Oeke, lief!!! Wat ligt Kobus gezellig tegen je aan te knorren.
Wel WIT idd! Voor jouw doen dan he...

Oh, en Grijs, wat een superfoto!!!
  dinsdag 16 juni 2009 @ 22:27:09 #69
62233 Jelief
ikke lief!
pi_70077019
Ooh Albert! Dat zijn kleurtjes voor ons!

En ik wacht nog op Juliet en de draakjes...pm aanslingert....

edit:
Macka je pmbox is vol. Ik heb dus nog niks ontvangen klopt dat?
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_70078203
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:03 schreef renzell het volgende:
Wel WIT idd! Voor jouw doen dan he...
Ja he? Maar wel leuk voor de afwisseling!
  dinsdag 16 juni 2009 @ 22:57:14 #71
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_70078398
Ha ha, ja, da's zeker waar!
En hij ziet er heerlijk zacht uit. Echt een fijne doek voor zo'n heel, piepklein mensje.
pi_70078530
No worries Renzell, ze heeft nog een pikzwarte doek

Wat liefffff oeke! Krijg er helemaal kriebels van Zo heerlijk was dat, een pasgeboren frummeltje dragen..
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_70078707
Hihi, dat is waar, die ga ik ook proberen binnenkort.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 23:19:55 #74
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_70079369
Ohh Oeke, ik ga ervan rammelen (wáár ga ik eigenlijk niet van rammelen tegenwoordig... ), wat zien jullie er mooi uit samen, zo zacht en gelukkig!

En wit klinkt wel eng kwa vies worden enzo, maar het staat jullie prachtig en zo puur! Mooi!
  woensdag 17 juni 2009 @ 07:53:34 #75
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70084047
Albert die wil ik eigenlijk ook nog een...
  woensdag 17 juni 2009 @ 09:12:22 #76
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_70085111
Wat is Hibiscus een heerlijke dunne en soepele doek! Lekkere dunne knoop ook! Hij is nog niet gewassen, en 4,50 meter. Lange maat 5 dus Als ik netjes, hoog en strak knoop kan ik een FWCC voor af knopen. Dus denk dat ik hem voorlopig nog maar niet was ook

©Dumbo
  woensdag 17 juni 2009 @ 09:18:56 #77
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_70085296
cattie albert is ook mooi zeg! Mooie vrolijke kleuren. Ik ben niet zo bekend met de Storch´s, welke kleuren welke naam hebben etc. Maar Albert klonk echt als een hele saaie doek Maar hij is hartstikke mooi juist!
©Dumbo
  woensdag 17 juni 2009 @ 09:20:42 #78
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_70085349
Oeke en Kobus

Oeh Tex Hibiscus is idd ! (en Hannah ook )
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  woensdag 17 juni 2009 @ 09:22:03 #79
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_70085377
Oh en Albert is ook mooi!
Dat is waarschijnlijk de enige Storch die ik zelf ook nog wel zou willen hebben.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_70086713
Ow die Hibiscus is echt mooi!
(en wat zit er een lief kindje in...)
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_70087184
Oeh, hibiscus
pi_70087443
Och Oekemoeke met Kobus, wat heerlijk zó zeg! Als ik dat zo zie duren de 1o wkn die ik nog te gaan heb me écht veel te lang!

Cattie, Albert staat jullie mooi! Hel mooi bij je haarkleur vooral!!

En Hibiscus...wow, wat een mooie doek zeg! Which reminds me: Tex, ik heb over je gedroomd vannacht. Ik was (als verloskundige) bij je op kraamvisite en jij was alleen maar bezig om me al je doeken te laten zien, we kwamen niet eens aan je dochter toe, hahaha!

Ik wilde toch ook nog graag een sling (hoezo wachten om te ervaren wat je fijn vindt ) Dus ik heb vorige week een Neobulle Manon Rouge ringsling besteld... als het goed is komt ze vandaag of morgen.. ben heeeeeeel benieuwd!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  woensdag 17 juni 2009 @ 11:45:19 #83
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_70090165
Agossi, die Kobus, die ligt er ook heerlijk bij zeg

En Tex, wat een mooie foto! Jullie staan altijd zo mooi op de foto, jij en hannah.

Ik ga eens snel een foto maken
pi_70090581
Mooi, Hibiscus! Op deze foto kun je de kleuren goed zien zeg.
Kobus in bamboe is heel erg lief. Ligt hij ook te knorren als hij in de doek zit? Dat deed Lieuwe heel erg in het begin, net spinnen.

Seilram, ik ben benieuwd naar je foto! Kleine frummels in de doek zijn

Ik merk trouwens wel dat het knopen steeds makkelijker wordt. Oefening baart kunst, maar een steviger kindje helpt ook mee. Lieuwe vindt het nog steeds prachtig in de doek, hij houdt heel erg van rondkijken en daarvoor zit 'ie natuurlijk op een ideale hoogte. Ik ga nu op zoek naar een tweede doek, ik zat te denken aan Amazonit. Heeft iemand hier ervaring met deze doek? Jim Jade vind ik ook heel mooi maar de stugheid staat me een beetje tegen. Wordt de doek al een beetje handelbaarder Tex?

Nog een vraag: L. is nu 4,5 maand en ik wil 'm wel eens op mijn rug knopen. Alleen: hoe krijg ik hem daar? Ik ben op de hoogte van de verschillende 'tossen' maar welke gebruiken jullie voor een kleintje?
  woensdag 17 juni 2009 @ 12:01:46 #85
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_70090875
Cattie, die doek van jou is ook prachtig zeg

Ik wil meer! Maar geen geld

Hier is Joep

pi_70091437
Vanmiddag komt mijn draagdoek binnen. Dat wordt oefenen!
Zal wel met een kussen zijn, het enige andere van babyformaat wat ik zelf in huis heb is een kat, maar die verhaart verschrikkelijk... Dus dat lijkt me niet slim.
Ben echt heeeeeeeeeel benieuwd...
Mss plaats ik wel een foto straks zodat jullie kunnen kijken of het ergens op lijkt; kan wel een ervaren oordeel gebruiken!

P.S. Seilram...
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_70092340
Joep
Zo'n leuke naam ook
  woensdag 17 juni 2009 @ 13:04:42 #88
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70092973
Ooh, en de hibiscus is ook mooi en de scilla

woensdag 17 juni 2009 @ 13:12:18 #89
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70093249
Texelonia, die doek is echt prachtig
Zou het raar zijn daar een jongetje in te dragen?
.... met gevoel voor drama....
pi_70093549
Neuj, waarom? Volgens mij heeft Webkim ook een Hibiscus en Thomas is toch echt een jongetje. Ik zou ook wel een Hibiscus willen maar hij is nogal moeilijk verkrijgbaar.
pi_70093593

Met een knuffel erin, dus zo goed als geen gewicht, is het wel lastig; ik kan me voorstellen dat als er een paar kilo baby in ligt hij wel wat verder naar beneden zakt.
O en de B zit scheef.
Maar het was de eerste poging he...

En ik moet heeeeel dringend de passpiegel in mijn rommelhok schoonmaken zo te zien
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_70094750
Mijn Zara natur is te koop! Het is een 4.2, ik vraag er 70 euro excl. verzenden voor. Voor meer details mag je pm-en of bij de buren kijken.
♥mama van het liefste jongetje♥
pi_70094781
Leuk Pandora!
Als het kindje er straks in zit dan zal hij waarschijnlijk niet veel zakken omdat je dan wat strakker knoopt. Borsthoogte is de beste hoogte!
pi_70095463
En in het kader van ik plaats nog maar weer eens een domme vraag...
Gaat ie dan geen last hebben van mijn tepelpiercings? (Staafjes)
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  woensdag 17 juni 2009 @ 14:18:05 #95
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_70095769
Jore ik moet zeggen dat het me best meevalt met Jim! Wassen, droger en (stoom)strijken hebben al heel veel voor de zachtheid gedaan. Hij moet alleen nog soepeler worden, maar dat gaat ook steeds beter. Ik hou all veel meer staart over en de knoop is ook al een stuk dunner.
Als je de verhalen leest over hoe stug en hard die doek is, denk je dat het nooit wat wordt maar het gast echt best snel vind ik

Pandora, leuk!

seilram bedankt voor het compliment! En dat terwijl ik de meeste foto's ff snel maak

Joep wat is Hannah dan alweer groot!

Kersjes, natuurlijk kun je een jongen in Hibiscus dragen! Jíj bent toch een meisje? En Noah is dol op roze en heeft veel roze kleding en zelfs roze crocs! Dan kan een roze doek ook best. En idd, Webkim doet het ook
©Dumbo
pi_70096071
Kennen jullie die mop van die indio die framboos met chocolade geverfd zou worden?

Dat werd hij toch maar niet

De bruine procion weigerde om bruin te kleuren (het poeder was bruin maar zodra het met water in contact kwam werd het zwart ) en na verven, fixeren, spoelen, wassen en centrifugeren bleek het een heuze grijs-roze doek geworden te zijn

Een snelle foto, betere volgen als hij droog is:

En voor het bruin danwel grijze verfbad:

Er zijn een paar plekken waar de het grijs toch een licht lijntje heeft achter gelaten. Vast niet zichtbaar in gebruik maar mijn perfectionistische zelf krijgt er toch de kriebels van.
pi_70096277
En toch vind ik het vette kleuren Owlet
pi_70096378
Sja Owlet, bruin met roze was ook leuk geweest, maar dit is toch ook mooi? Ik vind van wel in ieder geval!
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  woensdag 17 juni 2009 @ 14:34:32 #99
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_70096407
Jammer dat het niet helemaal zoals gewenst is owlet. Maar zo op de foto ziet het er toch best mooi uit!
©Dumbo
pi_70096476
Ik vind het ook wel mooi geloof ik Wat het nog moeilijker maakt om hem weer door te verkopen want dat was eigenlijk de bedoeling. Als ik alle verfplannen die ik nog heb na het uitvoeren zou houden dan zou ik snel bankroet zijn denk ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')