Dat ook, inderdaad.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:28 schreef Heerlijkheid het volgende:
[..]
En ik vraag me als christen af, wat aan zijn boodschap zo christelijk is? Ik hoor 'm niet over naastenliefde, gerechtigheid, vergeving, schuldbesef, liefde, vertrouwen, hoop, etcetera, laat staan dat ie dat in z'n gedrag etaleert.
Ik denk dat de meeste PVV-ers meer meelopers zijn dan dat ze echt willen meewerken aan deportaties, maar het komt wel een eind in de buurt ja. Hoewel, ook de NSB-ers waren voor een groot deel meelopers, bang om er niet bij te horen.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:21 schreef Bascule het volgende:
De echte NSB'ers zijn de mensen die dit land willen uitleveren aan een totalitaire ideologie die zich qua kwaardaardigheid kan meten met de nazi-ideologie.
lolquote:Op maandag 15 juni 2009 10:29 schreef Montov het volgende:
[..]
Nou nou, ik vind dat je mensen die op Wilders hebben gestemd wel erg ongenuanceerd wegzet.
hoger onderwijs en express in een zinquote:Op maandag 15 juni 2009 09:46 schreef Zith het volgende:
[..]
lol, heb je nooit hoger onderwijs gevolgd of maak je express zulke redenatiefouten?
75% van de fraudezaken wordt gepleegd door mannen,
-> miljoenen mannen -> 75% = miljoenen slechte frauderende mannen (best wel simpel he)
(Lukt het je nu om in te zien dat als 70% van de gedetineerden allochtoon is, dat dat niet betekent dat 70% van de allochtonen crimineel is? Net als die 30% (blijkbaar) autochtonen die in de gevangenis zitten, niet tot de conclusie kan leiden dat 30% van de autochtonen crimineel is.)
Ah ok, dus jij deed je voor als een Wilders stemmers om ze belachelijk te maken, niiice! (wat moet ik met die link?)quote:Op maandag 15 juni 2009 10:35 schreef Buschetta het volgende:
[..]
hoger onderwijs en express in een zin![]()
Was meer om aan te geven wat voor een redenatievermogen de achterban van Wilders moet hebben.
http://www.homeoffice.gov.uk/rds/pdfs2/r188.pdf
Als je dus 70% van het totaal aantal gevangenen zou nemen kan je nevernooit niet bij 1 miljoen.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:38 schreef Zith het volgende:
[..]
Ah ok, dus jij deed je voor als een Wilders stemmers om ze belachelijk te maken, niiice! (wat moet ik met die link?)
quote:Op maandag 15 juni 2009 10:29 schreef Montov het volgende:
Nou nou, ik vind dat je mensen die op Wilders hebben gestemd wel erg ongenuanceerd wegzet.
Nee, ik geloof nog steeds dat je echt zelf die redenering fout had, mij haal je niet voor de gek!quote:Op maandag 15 juni 2009 10:40 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Als je dus 70% van het totaal aantal gevangenen zou nemen kan je nevernooit niet bij 1 miljoen.
quote:Op maandag 15 juni 2009 09:44 schreef DrWolffenstein het volgende:
Als je er zeker van wil zijn dat je geen sharia in Europa krijgt is dit het uiteindelijke gevolg. Wat vind je belangrijker, de neutralisering sharia of mede-menselijkheid?
Ga dat aan al die christenen vragen die weggepest zijn uit Turkije. Naastenliefde moet van twee kanten komen.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:28 schreef Heerlijkheid het volgende:
[..]
En ik vraag me als christen af, wat aan zijn boodschap zo christelijk is? Ik hoor 'm niet over naastenliefde, gerechtigheid, vergeving, schuldbesef, liefde, vertrouwen, hoop, etcetera, laat staan dat ie dat in z'n gedrag etaleert.
Verder zijn Marokkanen, Turken, Bosniers geen aanhangers vna de Sharia... Dus pas als de Afghanen een 60% meerderheid krijgen moeten we ons zorgen makenquote:Op maandag 15 juni 2009 10:43 schreef Igen het volgende:
[..]
Wat een flauwekul. Zelfs over 40 jaar zijn de moslims nog niet in de meerderheid in Nederland, zelfs niet volgens de meest extreme prognoses. Dus die angst voor moslim-overheersing, invoering van de sharia slaat écht helemaal nergens op.
En omdat ik weet dat jij, en een aantal anderen, de "linkse media" niet geloven, heb ik er een uiteraard een passende bron bij.
Wie in moeilijke tijden afwijkt van de christelijke waarden, is een slecht christen.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:43 schreef Bascule het volgende:
[..]
Ga dat aan al die christenen vragen die weggepest zijn uit Turkije. Naastenliefde moet van twee kanten komen.
Over 40 jaar is er geen meerderheid van moslims in NL. Dat is weer sterk overtrokken.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:43 schreef Igen het volgende:
[..]
Wat een flauwekul. Zelfs over 40 jaar zijn de moslims nog niet in de meerderheid in Nederland, zelfs niet volgens de meest extreme prognoses. Dus die angst voor moslim-overheersing, invoering van de sharia slaat écht helemaal nergens op.
En omdat ik weet dat jij, en een aantal anderen, de "linkse media" niet geloven, heb ik er een uiteraard een passende bron bij.
Inderdaad, het is tijd voor een gedachtepolitie zoals bijv. Iran hem heeft, als je anders denkt dan normaal is in NL dan moet je aangepakt worden!quote:Op maandag 15 juni 2009 10:48 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Wanneer een geloof een ideologie wordt, dan moet het gestopt worden.
Texel Plan.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:18 schreef Myuym het volgende:
[..]
Boeit niet, dan zet je ze maar allemaal op texel of ameland neer ofzo.
Dat is niet politiek correct! Hoe durf je!quote:
Naar welk land zou je die dan uit kunnen zetten.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Dus autochtone moslims kunnen ook het land uit worden gezet, puur omdat ze moslim zijn?
Wilders is lekker bezig met z'n nazi praktijken.
Eens, maar de toetsingcriteria van meneer Wilders zijn wel nogal....vaag.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik kan het hier alleen maar mee eens zijn.
Omarm je onze waarden prima, misbruik je onze vrijheden alleen maar om tegen diezelfde vrijheden te ageren dan kun je ophoepelen.
Palestina.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:54 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Naar welk land zou je die dan uit kunnen zetten.
Dat is inderdaad ook nog maar de vraag. Wat een dom gelul van Wilders.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:54 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Naar welk land zou je die dan uit kunnen zetten.
dit kon niet in het centrale topic omdatquote:Op maandag 15 juni 2009 09:03 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Langzamerhand ontpopt zich steeds meer als een erfgenaam van Mussert. Want nu is niet meer het plegen van een ernstige misdaad hét criterium om op een vliegtuig te worden gezet, nee, zelfs als je denkt aan de Sharia mag je al op sodemieteren. Het is wachten op het moment dat je zelfs het land wordt uitgezet voor lichte vergrijpen, zoals verkeersovertredingen.
![]()
Uiteraard mocht hij deze onzin uitkramen op de extreem-rechtse Deense televisie.
edit: zijn manier van beargumenteren lijkt trouwens verdacht veel op Ahmadinejad met zijn 'ik heb niks tegen de mensen maar tegen de ideologie'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |