Fortuyn mis ik ook wel, omdat hij gewoon puur postief leefde (waar anderen in de politiek chagarijnig en narcistisch zijn ), ik denk ook niet dat Fortuyn mensen zou willen uitzetten om hun waarden en normen.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:45 schreef CylonNL het volgende:
Het zijn momenten zoals dit dat ik Fortuyn mis.
Het feit alleen al dat Wilders zulke hoge ogen gooit in de peiling geeft aan wat voor een aansprekend probleem Wilders Nederland voorschotelt, ongegrond? Zeker niet.
Onsubtiel gebracht? Min of meer.
Ja, laten we conclusies trekken op basis van de moslims die jij kentquote:Op maandag 15 juni 2009 09:42 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Als die cijfers kloppen dat 70% van gedetineerden moslim is dan zijn dat dus gewoon harde feiten.
miljoenen moslims -> 70% = tientallen miljoenen slechte moslims (best wel simpel he)
Daarnaast elke moslim die ik ken heeft ooit wel op het politie bureau vastgezeten.
Mijn NL vrienden zijn niet verder gekomen dan een bon voor foutparkeren ofzo.
Trek je conclusies maar
Fortuyn werd ook aangemeten een onversneden racist en een Eichmann te zijn.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:48 schreef Zith het volgende:
[..]
Fortuyn mis ik ook wel, omdat hij gewoon puur postief leefde (waar anderen in de politiek chagarijnig en narcistisch zijn ), ik denk ook niet dat Fortuyn mensen zou willen uitzetten om hun waarden en normen.
Het gaat ook meer om 'wegsturen' dan om 'terugsturen' als ik dat stukje zo lees. Alleen in het laatst wordt het woord 'terug' toch nog gebruikt.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:48 schreef Heerlijkheid het volgende:
e zou hier maar geboren zijn en je tot het islamitische geloof hebben bekeerd, waar moet je dan naartoe worden teruggestuurd?
Natuurlijk, omdat men tot dan toen niets extremer had meegemaakt, echter ging Fortuyn zo ver als 'zet bolletjesslikkers in een kooi op zodat iedereen ze kan zien', niet 'zet mensen uit omwille vna hun gedachtes'quote:Op maandag 15 juni 2009 09:51 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Fortuyn werd ook aangemeten een onversneden racist en een Eichmann te zijn.
Ik ben geen wiskundige, maar deze redenatie klopt aan geen kant. Stel dat 70% van de gedetineerden moslim is (ik zeg stel, want er is geen enkele bron), dan heb je het niet over miljoenen mensen. Dan heb je het over duizenden mensen.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:42 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Als die cijfers kloppen dat 70% van gedetineerden moslim is dan zijn dat dus gewoon harde feiten.
miljoenen moslims -> 70% = tientallen miljoenen slechte moslims (best wel simpel he)
Daarnaast elke moslim die ik ken heeft ooit wel op het politie bureau vastgezeten.
Mijn NL vrienden zijn niet verder gekomen dan een bon voor foutparkeren ofzo.
Trek je conclusies maar
Precies, en als volgens buscetta 70% van de gedetineerden allochtoon is, en dus 70% van de allochtonen crimineel, dan is 30% van de gedetineerden autochtoon, en dus 30% van de autochtonen crimineelquote:Op maandag 15 juni 2009 10:02 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ik ben geen wiskundige, maar deze redenatie klopt aan geen kant. Stel dat 70% van de gedetineerden moslim is (ik zeg stel, want er is geen enkele bron), dan heb je het niet over miljoenen mensen. Dan heb je het over duizenden mensen.
Ha, die inconsequentie was me nog niet eens opgevallen.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:01 schreef Positive_Thinking het volgende:
De PVV wil politiek terug naar eigen land en EU alleen nog op economisch vlak.
Ondertussen andere landen gaan vertellen wat ze moeten doen. En hoe de EU dat aan moet pakken.
Zolang het in het eigen voordeel kan mag het natuurlijk wel?
http://www.volkskrant.nl/(...)rt_debat_over_Europaquote:PVV-lijsttrekker Barry Madlener ziet niets in een Europees migratiebeleid. ‘Nederland is nu al een walhalla voor illegalen. Dat leidt tot onveiligheid in onze wijken. Illegalen krijgen medische zorg en hun kinderen hebben recht op onderwijs. Dat willen wij niet. Dat klinkt hard en dat is het ook.’
quote:Op maandag 15 juni 2009 09:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik kan het hier alleen maar mee eens zijn.
Omarm je onze waarden prima, misbruik je onze vrijheden alleen maar om tegen diezelfde vrijheden te ageren dan kun je ophoepelen.
Chapeau.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:15 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Hij wordt door zijn tegenstanders steeds meer vergeleken en neergezet als de nieuwe Hitler. In het recente verleden heeft de demonisering van een politicus helaas niet zo goed uitgepakt. Hitler-vergelijkingen dienen geen enkel doel.
Ik deel de standpunten van Wilders niet en het is jammer dat Wilders specifiek blijft hameren op enkel moslims.
Echter zijn de punten die gemaakt worden door hem helemaal niet zo raar en spreekt het daarom veel mensen aan. Het stomste wat je kunt doen is het wegzetten als totale onzin en het negeren.
Hij wil, op geheel eigen wijze, de scheiding van kerk en staat zien te behouden. In mijn ogen is dat een goed streven, alleen de wijze waarop hij het communiceert klopt niet helemaal.
Klinkt eerder Wilderiaansquote:Op maandag 15 juni 2009 09:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mooi he? Zijn mening is de enige juiste en al het andere is mongliode.
Tikkeltje Hitleriaans is het wel.
Je bent weer lekker aan het doordraaien in je hypocrisie.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:45 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Belangrijker vind ik de ontluizing van jouw soort.
Er is een heel groot verschil tussen "uitleveren" en zich realiseren dat de ophef van Wilders nergens op gebaseerd is. Dat jij dat onderscheid niet kan maken zegt vooral veel over jou.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:21 schreef Bascule het volgende:
De echte NSB'ers zijn de mensen die dit land willen uitleveren aan een totalitaire ideologie die zich qua kwaardaardigheid kan meten met de nazi-ideologie.
En ik vraag me als christen af, wat aan zijn boodschap zo christelijk is? Ik hoor 'm niet over naastenliefde, gerechtigheid, vergeving, schuldbesef, liefde, vertrouwen, hoop, etcetera, laat staan dat ie dat in z'n gedrag etaleert.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:23 schreef patatmetfriet het volgende:
Die Geert... Grappig mannetje is dat toch. Overigens vraag ik me al een tijdje af waar dat "joods" in Joods-Christelijke cultuur vandaan komt. Christelijk kan ik nog wel begrijpen, maar wát (behalve "mazzel!") is er nou joods aan onze cultuur?
(Ik snap dat Geertje een verkapte jood is, maar iedereen neemt die term maar over...?)
Zijn hier ook betrouwbare cijfers van? Het zou mij verbazen wanneer het percentage in Nederland boven de 30% uitkomt.quote:Volgens hem zijn moslims verantwoordelijk voor het grootste deel van de misdaad. In Kopenhagen, zegt hij wordt 80 procent van de misdrijven gepleegd door immigranten, de meesten moslims. ‘In Nederland is dat hetzelfde.’ In Denemarken zou 70 procent van de gedetineerden een moslimachtergrond hebben. ‘In Nederland is dat helaas niet veel anders.’
Nou nou, ik vind dat je mensen die op Wilders hebben gestemd wel erg ongenuanceerd wegzet.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:21 schreef Bascule het volgende:
De echte NSB'ers zijn de mensen die dit land willen uitleveren aan een totalitaire ideologie die zich qua kwaardaardigheid kan meten met de nazi-ideologie.
Mooie uitspraak. En voor wie is die bedoeld?quote:Op maandag 15 juni 2009 10:21 schreef Bascule het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |