Spijt niet echt nee. Ze krijgt op dr verjaardag genoeg kadootjes van oa 3 paar opa's en oma's dus ik denk niet dat ze t zal merkenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:24 schreef LovelyLady het volgende:
Hahaha Dana dus je hebt nu al je kadootje gehad![]()
bofkont!
Blabla heb je nou geen spijt dat je hem al eerder gegeven heb... ik vind het echt een gilleren er ook niet meer af willen he. Girlpower
Wat lekker hequote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:11 schreef MamaNik het volgende:
Eindelijk even een keer tijd om me in dit topic te melden.
Ben alweer bijna een maand geleden bevallen van Robin en Viggo maar de tijd vliegt.
Vandaag is de oudste naar de creche, en ligt de tweeling even te slapen. Dus even fok time.
Met de jongens alles goed, groeien als kool. Bij geboorte 2884 en 2700 en gister op controle op het neonatologie spreekuur en daar waren ze 3525 en 3350 pfff dat in 3 1/2 week tijd.
Ze drinken nu flesjes van 80 cc maar gister hebben ze gezegd geef ze om 11 uur lekker 100cc en dan zie je wel hoelang ze slapen. Goed plan vonden wij aangezien de nachten ook om de 3 3 1/2 uur waren. En wat bleek op 100cc hebben we bijna 5 uur kunnen slapen. HEERLIJK!!! Dat deed ons wel even goed.
Volgende week hopelijk de laatste controle bij de kinderarts. We genieten volop van onze 3 jongens.
Memmel wat een hongerlapje heb je zeg.. 120 cc al of zou die nog wel meer lusten??
Dan verkassen we daar effe heen!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:54 schreef LovelyLady het volgende:
Memmelis een spiraaltje zetten niet wat snel? (en dit hoort misschien meer in het hoe gaat het met de (nieuwe) moeders topic thuis)
Mental imagequote:Op woensdag 17 juni 2009 09:36 schreef LovelyLady het volgende:
Koen was gister, toen hij uit bed kwam, ook mieperig. Even zijn broek vol gescheten, en hij was weer helemaal het mannetje![]()
En dan vertel ik er nog even bij dat hij alleen zijn romper en luier nog aan had, en dat meneer ging staan en toen op zijn kont viel... 3 keer raden wat er dan gebeurt met een dunne luier......dus
is toch meestal zoquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:43 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik heb net maar even het KDV gebeld Dana heeft gelukkig gewoon gedronken daar en een hele bak fruit op...dus ik ben weer gerust gesteld
Dan heb ik liever dat. Nu moest ik het tapijt schrobbenquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:04 schreef DJMO het volgende:
LL: wees dan blij dat hij alleen zijn luier en rompertje aanhad, anders had al zijn kleding ook ondergezeten![]()
oops, dat is niet handig iddquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan heb ik liever dat. Nu moest ik het tapijt schrobben![]()
Fijn dat het met Dana goed gaat
Vind ze het lekker?quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:48 schreef Fruppel het volgende:
jeetje jullie gaan zo snel! Ik kan het niet eens meer bijlezen allemaal haha
sinds ik weer werk kom ik tijd te kort!
Danique haar waterpokken zijn gelukkig weer zo goed als over, ze heeft er niet al te veel last van gehad over het algemeen maar ze was absoluut niet haar gezellige zelf.
Verder doet ze het lekker, ze groeit heel erg hard en is druk bezig met dingen pakken.
Ook is ze helemaal gek op groente en fruithapjes die we langzaam aan het introduceren zijn!
Heerlijk om te lezen dat ze zo lekker gaat, leuk moppie!quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:21 schreef Fuente het volgende:
Ja ze gaat echt primaZe is over het algemeen echt een gezellig, lui kind. Ze kan rustig een tijd in de box liggen 'kletsen' tegen haar knuffels en als je dan langsloopt moet ze heel hard lachen.
Ze heeft wel sinds kort dat ze gaat huilen bij vreemden en vooral bij andere mannen. Als 1 van de opa's haar maar aankijkt zet ze het op een gillen, best sneu voor ze, maar ook wel weer schattig. Komt vanzelf wel goed
En ze houdt van knuffelenDan graait ze met haar handjes achter m'n hoofd en dan drukt ze haar wang tegen die van mij
Ja het zal echt wel zo'n fase zijnquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:03 schreef Fruppel het volgende:
[..]
Heerlijk om te lezen dat ze zo lekker gaat, leuk moppie!
En wat heerlijk dat ze zo lekker wilt knuffelen![]()
En hoe vind ze het met haar grote zus? Heeft ze daar al een beetje oog voor of niet echt?
Danique huilde sinds deze week ook bij voor haar vreemde mensen, heel grappig want voorheen wilde ze best bij iedereen zitten.
Ach wat je zegt het gaat vanzelf over!
lennonquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:29 schreef Diaan73 het volgende:
Hier gaat ook alles prima... ik lees hier ook nog wel mee maar heb het de laatste dagen erg druk en komt er vn het posten helaas niet veel.
Alle nieuwe mama's en kindjes welkom![]()
Leuk dat jullie hier ook posten.
Lennon lacht heel veel, maar nooit echt goed op de foto kunnen krijgen.. tot deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
A.s. dinsdag weer naar cb.
@Kleurdoos, check de kleur van het haar, lijkt op die van Elin of niet?
In het fototopic trouwens meer foto's, wilde het hier niet "bevuilen".quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:45 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
lennon
Klopt idd..al wordt Elin steeds blonder
Ik heb er nog één!quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:44 schreef Vicky het volgende:
Ik ga een Puckababy zoeken op MP. Tess wappert te veel met haar handjes, maakt zichzelf wakker..
Mila gaat sinds een week of 2 denk ik rond half 8 naar haar eigen bedje. Soms duurt het dan wel een uur voor ze slaapt (steeds dr speen kwijt enzo) soms is ze binnen 2 minuten vertrokken.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:15 schreef seilram het volgende:
Vraagje aan de mama's over slapen...
Hoe doen jullie dat? Vanaf wanneer gaat je kindje om een bepaalde tijd naar bed? Moe of niet moe?
Joep slaapt nu overdag beneden in de kinderwagen en vaak is hij na de voeding van 18.30/19.00 klaar wakker. Dus blijft hij lekker beneden bij ons. Beetje spelen, beetje papa en mama bekijken. Om 22.30 gaan we dan met zijn allen naar boven en gaat hij bij ons in de slaapkamer in zijn wiegje.
Vanaf wanneer breng je je kindje om 19.30 naar boven, naar zijn eigen bedje?
wij deden al van begin af aan dat 7 uur kinderbedtijd is en dat kindjes dan moeten slapen (of spelen in bed, mag ookquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:15 schreef seilram het volgende:
Vraagje aan de mama's over slapen...
Hoe doen jullie dat? Vanaf wanneer gaat je kindje om een bepaalde tijd naar bed? Moe of niet moe?
Joep slaapt nu overdag beneden in de kinderwagen en vaak is hij na de voeding van 18.30/19.00 klaar wakker. Dus blijft hij lekker beneden bij ons. Beetje spelen, beetje papa en mama bekijken. Om 22.30 gaan we dan met zijn allen naar boven en gaat hij bij ons in de slaapkamer in zijn wiegje.
Vanaf wanneer breng je je kindje om 19.30 naar boven, naar zijn eigen bedje?
aahwquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:24 schreef freecell het volgende:
Hij wilde neit dat ik weg gingIk bracht hem naar bed, gaf hem een aai over zijn koppie en hij pakte mijn hand en deed die tegen zijn wangetje
En ik moest even blijven. Na een minuutje was het goed en pakte hij z'n knuffel en toen ging hij naar me zwaaien en 'dadada' zeggen en nu slaaptie lekker
Thomasquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:18 schreef Reinhilde het volgende:
Thomas trekt zich op tot staan!![]()
In de box en in zn bedje.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:18 schreef Reinhilde het volgende:
w00t! Thomas ftwquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:18 schreef Reinhilde het volgende:
owquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:33 schreef Vicky het volgende:
Tess is al de hele dag aan het jammeren. Als ze niet slaapt huilt ze. ze heeft ook steeds een heel vies oog, heb het schoonhemaakt maar het is rood en beetje gezwollen.
arme julliequote:Op donderdag 18 juni 2009 16:33 schreef Vicky het volgende:
Tess is al de hele dag aan het jammeren. Als ze niet slaapt huilt ze. ze heeft ook steeds een heel vies oog, heb het schoonhemaakt maar het is rood en beetje gezwollen.
geef je bv? anders druppie moedermelk erin? werkt hier iig als een tietquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:33 schreef Vicky het volgende:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:15 schreef Fuente het volgende:
Oh begin niet over spenen weggooien. Madam hier gooit ze standaard achter de box (tussen muur en box) en gister presteerde ze om het ding in de luieremmer te gooien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |