abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 juni 2009 @ 14:48:20 #101
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_70096843
jeetje jullie gaan zo snel! Ik kan het niet eens meer bijlezen allemaal haha
sinds ik weer werk kom ik tijd te kort!

Danique haar waterpokken zijn gelukkig weer zo goed als over, ze heeft er niet al te veel last van gehad over het algemeen maar ze was absoluut niet haar gezellige zelf.
Verder doet ze het lekker, ze groeit heel erg hard en is druk bezig met dingen pakken.
Ook is ze helemaal gek op groente en fruithapjes die we langzaam aan het introduceren zijn!
pi_70097178
Fruppel fijn dat het goed gaat!

Wat zijn ook alweer de krampjes tips? cinababy en kruik weet i zo.
pi_70100910
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 14:48 schreef Fruppel het volgende:
jeetje jullie gaan zo snel! Ik kan het niet eens meer bijlezen allemaal haha
sinds ik weer werk kom ik tijd te kort!

Danique haar waterpokken zijn gelukkig weer zo goed als over, ze heeft er niet al te veel last van gehad over het algemeen maar ze was absoluut niet haar gezellige zelf.
Verder doet ze het lekker, ze groeit heel erg hard en is druk bezig met dingen pakken.
Ook is ze helemaal gek op groente en fruithapjes die we langzaam aan het introduceren zijn!
Vind ze het lekker?
Ik durf nog geen fruithapje te introduceren, bang dat ik dr stuk maak
  woensdag 17 juni 2009 @ 16:43:48 #104
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_70101191
Ja ze vind het heerlijk! Mond gaat al open als ze alleen maar de lepel ziet
En gillen als ik ik niet snel genoeg ben met de volgende hap....klein stuk ongeduld haha.

je maakt haar heus niet stuk hoor! Gewoon rustig aan beginnen!
pi_70102716
Leuk he Fruppel

Merel eet nog steeds niet echt veel, en ze had gister uitslag in haar gezicht kort na het groentehapje. Vanmorgen was haar eczeem ook wat erger. Ze moest vanmiddag naar het CB, de arts zei dat we rustig door moeten gaan en als het echt erger wordt dan kijken we verder. Merel heeft tot nu toe alleen nog maar worteltjes gehad, morgen nog een laatste portie (nah ja, 3 lepeltjes) en dan gaan we over op broccoli.

Ze weegt nu 7765 gram en is 65 cm lang. Met haar lengte duikt ze onder de middenlijn, maar goed, ze is ook echt niet lang. Haar gewicht zit net iets boven de lijn, lekkere spekkies
Qua ontwikkeling doet ze het verder allemaal goed
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 17 juni 2009 @ 19:10:42 #106
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_70105957
Geweldig leuk en zo gezellig ook!

Wat vervelend dat Merel zo'n last van haar eczeem heeft! Hopelijk word het niet erger door de hapjes!
Ze doet het lekker he zo te lezen!
pi_70106371
Ja ze gaat echt prima Ze is over het algemeen echt een gezellig, lui kind. Ze kan rustig een tijd in de box liggen 'kletsen' tegen haar knuffels en als je dan langsloopt moet ze heel hard lachen.
Ze heeft wel sinds kort dat ze gaat huilen bij vreemden en vooral bij andere mannen. Als 1 van de opa's haar maar aankijkt zet ze het op een gillen, best sneu voor ze, maar ook wel weer schattig. Komt vanzelf wel goed
En ze houdt van knuffelen Dan graait ze met haar handjes achter m'n hoofd en dan drukt ze haar wang tegen die van mij
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_70106801
dat knuffelen is wel heel schattig Fuente

Hier gaat het goed met de kleine man, weer helemaal beter. Kwijlen als een gek en overal op kauwen, misschien tandjes maar zie nog niks.
Seb doet op het kdv niet onder voor de oudere kindjes. Als hij iets in zijn hand heeft en een ander kindje wil het afpakken dan gaat hij er met twee handen aan vasthouden tot hij er zowat aan hangt En dan zo'n frons erbij Hij trekt ook steeds zijn wenkbrauwen op, alsof ie aan het flirten is: 'heeej how are you doing?' Zo grappig die hele duidelijke gezichtsuitdrukkingen.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_70106958
Seb de flirt Gaat 'ie later vast veel mee naar huis nemen
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 17 juni 2009 @ 20:03:48 #110
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_70107937
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 19:21 schreef Fuente het volgende:
Ja ze gaat echt prima Ze is over het algemeen echt een gezellig, lui kind. Ze kan rustig een tijd in de box liggen 'kletsen' tegen haar knuffels en als je dan langsloopt moet ze heel hard lachen.
Ze heeft wel sinds kort dat ze gaat huilen bij vreemden en vooral bij andere mannen. Als 1 van de opa's haar maar aankijkt zet ze het op een gillen, best sneu voor ze, maar ook wel weer schattig. Komt vanzelf wel goed
En ze houdt van knuffelen Dan graait ze met haar handjes achter m'n hoofd en dan drukt ze haar wang tegen die van mij
Heerlijk om te lezen dat ze zo lekker gaat, leuk moppie!
En wat heerlijk dat ze zo lekker wilt knuffelen
En hoe vind ze het met haar grote zus? Heeft ze daar al een beetje oog voor of niet echt?

Danique huilde sinds deze week ook bij voor haar vreemde mensen, heel grappig want voorheen wilde ze best bij iedereen zitten.
Ach wat je zegt het gaat vanzelf over!
  donderdag 18 juni 2009 @ 07:00:17 #111
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_70119749
Ingrid: in een warm badje buikje masseren, dragen in een draagzak en venkel thee (bij etos verkopen ze speciale thee voor baby's).
Niet mieten! Door gieten!
pi_70119810
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 20:03 schreef Fruppel het volgende:

[..]

Heerlijk om te lezen dat ze zo lekker gaat, leuk moppie!
En wat heerlijk dat ze zo lekker wilt knuffelen
En hoe vind ze het met haar grote zus? Heeft ze daar al een beetje oog voor of niet echt?

Danique huilde sinds deze week ook bij voor haar vreemde mensen, heel grappig want voorheen wilde ze best bij iedereen zitten.
Ach wat je zegt het gaat vanzelf over!
Ja het zal echt wel zo'n fase zijn Sara heeft dat nooit gehad, die vond (en vindt) alles en iedereen leuk.
Merel is echt gek op haar grote zus Sara komt regelmatig even met haar spelen (op de grond of naast de box) en dan giert Merel van het lachen, zo hard lacht ze bij ons nooit Lief om te zien
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 18 juni 2009 @ 07:45:47 #113
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_70119908
Ow en Ingrid: de 1-2-3 speen van dodie!

Fuente en Fruppel, wat doen jullie kindjes het toch lekker Fijn zeg!
pi_70119984
Fijn dat Danique weer van de waterpokken af is

Hihi Flirtende Seb "how are u doing"

Fijn dat rockende Joep het zo goed doet

Dana kruipt nu echt supergoed en gaat als een speer door de hele kamer heen...ik vind het zo leuk

Vanmorgen zette ik dr af op het KDV en ze wou direct op de grond spelen met een of andere muziek slinger die daar lag. Ze was direct helemaal afgeleid...dus ik geef dr een kus en zag "dag poppetje" kijkt ze op en zwaait heel vrolijk...*smelt*
Ze zwaait wel al een hele tijd, maar dit was echt zo gericht
pi_70120269
Seb aan het flirten Zie het helemaal voor me, hier in de omgeving ook een baby die dat doet.

Over in de box: L kan heel lang rustig lol hebben in de box, maar als ik dan langs loop gaat hij juist huilen
Dan wil hij er uit en achter me aan.

Dana gewoon even zwaaien en verder spelen
pi_70121335
Hier gaat het prima.. mevrouw gooit alleen haar hele slaappatroon weer om waardoor ze soms om 22:30 nog steeds ligt te spelen op het kleed.
Wel slaapt ze uit.. meestal tot een uur of 10. maf kind.
  donderdag 18 juni 2009 @ 09:29:56 #117
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_70121434
Hier gaat ook alles prima... ik lees hier ook nog wel mee maar heb het de laatste dagen erg druk en komt er vn het posten helaas niet veel.

Alle nieuwe mama's en kindjes welkom Leuk dat jullie hier ook posten.

Lennon lacht heel veel, maar nooit echt goed op de foto kunnen krijgen.. tot deze:

A.s. dinsdag weer naar cb.

@Kleurdoos, check de kleur van het haar, lijkt op die van Elin of niet?
Make love, not war ☮
pi_70121676
Lennon blijhoofd
pi_70121811
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 09:29 schreef Diaan73 het volgende:
Hier gaat ook alles prima... ik lees hier ook nog wel mee maar heb het de laatste dagen erg druk en komt er vn het posten helaas niet veel.

Alle nieuwe mama's en kindjes welkom Leuk dat jullie hier ook posten.

Lennon lacht heel veel, maar nooit echt goed op de foto kunnen krijgen.. tot deze:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
A.s. dinsdag weer naar cb.

@Kleurdoos, check de kleur van het haar, lijkt op die van Elin of niet?
lennon

Klopt idd..al wordt Elin steeds blonder
  donderdag 18 juni 2009 @ 09:56:13 #120
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_70122083
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 09:45 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

lennon

Klopt idd..al wordt Elin steeds blonder
In het fototopic trouwens meer foto's, wilde het hier niet "bevuilen".

Wij denken dat Lennon donkerder gaat worden Zn haar begint nu ook heel snel te groeien..
Make love, not war ☮
pi_70123254
Ik ga een Puckababy zoeken op MP. Tess wappert te veel met haar handjes, maakt zichzelf wakker..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:15:38 #122
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_70124356
Vraagje aan de mama's over slapen...

Hoe doen jullie dat? Vanaf wanneer gaat je kindje om een bepaalde tijd naar bed? Moe of niet moe?

Joep slaapt nu overdag beneden in de kinderwagen en vaak is hij na de voeding van 18.30/19.00 klaar wakker. Dus blijft hij lekker beneden bij ons. Beetje spelen, beetje papa en mama bekijken. Om 22.30 gaan we dan met zijn allen naar boven en gaat hij bij ons in de slaapkamer in zijn wiegje.
Vanaf wanneer breng je je kindje om 19.30 naar boven, naar zijn eigen bedje?
pi_70124407
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 10:44 schreef Vicky het volgende:
Ik ga een Puckababy zoeken op MP. Tess wappert te veel met haar handjes, maakt zichzelf wakker..
Ik heb er nog één!
pi_70124496
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 11:15 schreef seilram het volgende:
Vraagje aan de mama's over slapen...

Hoe doen jullie dat? Vanaf wanneer gaat je kindje om een bepaalde tijd naar bed? Moe of niet moe?

Joep slaapt nu overdag beneden in de kinderwagen en vaak is hij na de voeding van 18.30/19.00 klaar wakker. Dus blijft hij lekker beneden bij ons. Beetje spelen, beetje papa en mama bekijken. Om 22.30 gaan we dan met zijn allen naar boven en gaat hij bij ons in de slaapkamer in zijn wiegje.
Vanaf wanneer breng je je kindje om 19.30 naar boven, naar zijn eigen bedje?
Mila gaat sinds een week of 2 denk ik rond half 8 naar haar eigen bedje. Soms duurt het dan wel een uur voor ze slaapt (steeds dr speen kwijt enzo) soms is ze binnen 2 minuten vertrokken.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 18 juni 2009 @ 11:21:34 #125
147316 crew  DJMO
#trut
pi_70124584
hier is dat er een beetje ingeslopen seilram, hoewel het ritme nu weer aan het veranderen is. voorheen sliep hij tussen de vier uur fles en het avondeten nog wat, maar nu meestal is hij wakker, en slaapt hij na het avond eten, tot een uur of 8. dan gaat hij in bad en krijgt de laatste fles en naar bed. dat gaat straks ook weer veranderen als die vier uur fles er af is, en we om zeg half zes eten. dan gaat hij om half zeven in bad, krijgt om 7 uur, half 8, zijn fles en dan naar bed. maar dat duurt nog wel even
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')