abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70123254
Ik ga een Puckababy zoeken op MP. Tess wappert te veel met haar handjes, maakt zichzelf wakker..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:15:38 #122
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_70124356
Vraagje aan de mama's over slapen...

Hoe doen jullie dat? Vanaf wanneer gaat je kindje om een bepaalde tijd naar bed? Moe of niet moe?

Joep slaapt nu overdag beneden in de kinderwagen en vaak is hij na de voeding van 18.30/19.00 klaar wakker. Dus blijft hij lekker beneden bij ons. Beetje spelen, beetje papa en mama bekijken. Om 22.30 gaan we dan met zijn allen naar boven en gaat hij bij ons in de slaapkamer in zijn wiegje.
Vanaf wanneer breng je je kindje om 19.30 naar boven, naar zijn eigen bedje?
Niet mieten! Door gieten!
pi_70124407
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 10:44 schreef Vicky het volgende:
Ik ga een Puckababy zoeken op MP. Tess wappert te veel met haar handjes, maakt zichzelf wakker..
Ik heb er nog één!
pi_70124496
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 11:15 schreef seilram het volgende:

Hoe doen jullie dat? Vanaf wanneer gaat je kindje om een bepaalde tijd naar bed? Moe of niet moe?

Joep slaapt nu overdag beneden in de kinderwagen en vaak is hij na de voeding van 18.30/19.00 klaar wakker. Dus blijft hij lekker beneden bij ons. Beetje spelen, beetje papa en mama bekijken. Om 22.30 gaan we dan met zijn allen naar boven en gaat hij bij ons in de slaapkamer in zijn wiegje.
Mila gaat sinds een week of 2 denk ik rond half 8 naar haar eigen bedje. Soms duurt het dan wel een uur voor ze slaapt (steeds dr speen kwijt enzo) soms is ze binnen 2 minuten vertrokken.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 18 juni 2009 @ 11:21:34 #125
147316 crew  DJMO
#trut
pi_70124584
hier is dat er een beetje ingeslopen seilram, hoewel het ritme nu weer aan het veranderen is. voorheen sliep hij tussen de vier uur fles en het avondeten nog wat, maar nu meestal is hij wakker, en slaapt hij na het avond eten, tot een uur of 8. dan gaat hij in bad en krijgt de laatste fles en naar bed. dat gaat straks ook weer veranderen als die vier uur fles er af is, en we om zeg half zes eten. dan gaat hij om half zeven in bad, krijgt om 7 uur, half 8, zijn fles en dan naar bed. maar dat duurt nog wel even
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_70124660
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 11:15 schreef seilram het volgende:

wij deden al van begin af aan dat 7 uur kinderbedtijd is en dat kindjes dan moeten slapen (of spelen in bed, mag ook ). er staat op selene's kamertje een stoel voor de avondvoeding en/of troostacties. ik laat haar nooit (lang) huilen. desnoods sta ik of sangdrax er elk kwartier naast om te troosten, maar wel op haar kamertje (of toen ze bij ons sliep bij ons op bed). eigenlijk ging het daarmee van begin af ook best goed. papa en mama moeten 's avonds namelijk ook huishouden doen, soms werken, en soms willen deze papa en mama ook weleens samen spelen

ik heb met broertje toen zulke slaapdrama's gehad dat ik dacht: "beter van begin af uberduidelijk". maar goed; toevallig werkt dit bij ons prima, ik denk dat het ook van het kindje afhangt hoor. selene is erg druk. die doet het het beste op lekker veel structuur en daar vpast deze houding prima in
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_70124688
Hij wilde neit dat ik weg ging Ik bracht hem naar bed, gaf hem een aai over zijn koppie en hij pakte mijn hand en deed die tegen zijn wangetje
En ik moest even blijven. Na een minuutje was het goed en pakte hij z'n knuffel en toen ging hij naar me zwaaien en 'dadada' zeggen en nu slaaptie lekker
pi_70125185
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 11:24 schreef freecell het volgende:
Hij wilde neit dat ik weg ging Ik bracht hem naar bed, gaf hem een aai over zijn koppie en hij pakte mijn hand en deed die tegen zijn wangetje
En ik moest even blijven. Na een minuutje was het goed en pakte hij z'n knuffel en toen ging hij naar me zwaaien en 'dadada' zeggen en nu slaaptie lekker
aahw
pi_70126579
Thomas trekt zich op tot staan!

In de box en in zn bedje.
pi_70127007
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 12:18 schreef Reinhilde het volgende:

Thomas
pi_70127042
quote:

yay!
pi_70127319
Thomas ook al zo'n vluggert!
pi_70128051
quote:

w00t! Thomas ftw
pi_70128106
Wat goed van Thomas
  donderdag 18 juni 2009 @ 13:58:46 #135
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_70129991
Go Thomas!

Kee, er is dus geen standaard vuist regel voor het naar bed gaan. Zelf beetje kijken wat het beste bij jou en je kind past Dan zal het hier nog wel even een beetje aankijken blijven ivm de voedingen, want sinds gisteren heeft ie dat ook ineens om gegooid (weer ).
pi_70130330
Freecell wat lief
Wat een vlugge kindjes in dit topic zeg!! voor Thomas

Over naar bed gaan, op een gegeven moment weet je/zie je dat je kindje moe is. Ik heb vanaf een maand of 3 Koen gewoon in zijn bed gelegd als hij moe werd. Ook al sliep hij misschien een half uurtje of een uurtje. Nu merk ik het veel beter wanneer hij moe is. Meestal gaat hij 's ochtends een uurtje en 'smiddags een uurtje tot anderhalf uur. Maar hij is 9 vd 10 keer bekaf om 18.00/18.30 en dan gaat hij gewoon in bad en naar bed. (of gelijk naar bed. Rekken heeft geen zin, daar wordt hij alleen maar jengeliger van.
pi_70131531
Wat gebeurt er hier weer veel zeg! En inderdaad, wat een vluggerds allemaal! Leander als een gek achter die loopauto aan, Thomas die zich al optrekt, die van mij is 11 maanden en doet dat allebei nog niet!

En wat een heerlijke foto's van Lennon!
DJMO, wat fijn dat je straks wat minder op controle hoeft, volgens mij doe je het ook hartstikke goed!

Seilram, we deden het eerst ook zoals jullie, zoon bij ons houden totdat we zelf naar bed gingen. Ik geloof dat we na een maand of 3/4 de bedtijd om een uur of zeven/half acht hebben ingesteld.
En hoe kom jij aan rockababy muziek van de Stones? Ben dringend op zoek naar zo'n cdtje als kraamcadeau dus als je een goede tip hebt...
  donderdag 18 juni 2009 @ 16:17:10 #138
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_70135908
Lennon had vrij snel wel een beetje ritme... in het begin ging hij overdag tussen de voedingen gewoon naar bed. Hij had alleen een jengelig uurtje na de fles van rond 16:00 uur. Dan hield ik hem beneden en sliep hij eventjes in de kinderwagen. Na de fles van 19:00/19:30 uur ging hij gewoon naar bed. In het begin kreeg hij nog een fles om 23:00 uur, toen die eraf was, sliep hij gewoon vanaf dat tijdstip tot de volgende morgen.

Sinds we zijn overgegaan naar 4 voedingen per dag ga hij ong. een half uurtje tot een uurtje na de fles naar bed ook na de fles van 15:00 uuren slaapt dan ± 1,5 tot 2 uurtjes. Dan is hij weer even op tot de volgende fles. Er zit nu ong. 4 uur tussen de flessen wat inhoudt dat hij rond 19:00 uur de laatste fles krijgt en dan naar bed gaat tot de volgende morgen.

Thomas wat goed zeg

Fruppel, ik heb nog een vraagje. Danique is jonger dan Lennon en krijgt al bijvoeding. Is dat geadviseerd door cb of zijn jullie dat gewoon zelf gaan doen?
Make love, not war ☮
pi_70136632
Tess is al de hele dag aan het jammeren. Als ze niet slaapt huilt ze. ze heeft ook steeds een heel vies oog, heb het schoonhemaakt maar het is rood en beetje gezwollen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_70137264
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:33 schreef Vicky het volgende:
Tess is al de hele dag aan het jammeren. Als ze niet slaapt huilt ze. ze heeft ook steeds een heel vies oog, heb het schoonhemaakt maar het is rood en beetje gezwollen.
ow arme Tess....
pi_70138691
quote:
arme jullie
dat het maar snel overgaat hoor!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 18 juni 2009 @ 18:55:30 #142
147316 crew  DJMO
#trut
pi_70141294
dank je peterfan

arme Tess misschien even langs de huisarts vicky?

lopende leander en snelle thomas volgens mij had ik leander eerder gemist

jan zijn muggenbeten, zijn nu nog kleine rode plekjes met een hard puntje erop, jeuken doet het m hiet, maar ik blijf wel smeren tot het weg is. hij heeft wél ontdekt dat je met dingen kunt gooien speelgoed maar ook spenen lenen zich daar goed voor en vanmiddag kwam hij twee centimeter ofzo vooruit door een soort van te tijgeren .. was per ongeluk, en gebeurde niet weer. hij probeert nu overigens een boxspeeltje weg te gooien, maar dat lukt niet, omdat het aan de box vastzit en dat maakt een herrie speeltjes overpakken doet hij nu wel steeds vaker zag ik vandaag.
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_70141497
Spenen weggooien, het begin van het einde
  donderdag 18 juni 2009 @ 19:00:58 #144
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_70141505
Diaan73, maar sliep lennon dan wel s'avonds? Ik kan Joep wel om 19.00 in zijn bed leggen, maar dan is ie nog klaar wakker hoor en wil hij nog helemaal niet slapen.
Ik denk dat ik dat over een maandje eens ga proberen. Ik wacht eerst even deze veranderingen die nog komen in voeding af (vanaf volgende week 5 x 135 ml), want dan past hij toch weer zijn ritme aan.

Agossi, arme Tess en wat vervelend voor jou Vicky. Bij Joep was vandaag ook niet veel goed, ja, lekker bij mama hangen, die had zo heerlijk warm kreeg van die jongen. Pff wat een benauwd weer.
pi_70141981
Oh begin niet over spenen weggooien. Madam hier gooit ze standaard achter de box (tussen muur en box) en gister presteerde ze om het ding in de luieremmer te gooien

Wat naar Vicky, huilt ze erg veel? Heb je ook enig idee waardoor het zou kunnen komen?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_70142136
quote:
geef je bv? anders druppie moedermelk erin? werkt hier iig als een tiet

elin slaapt alweer (vanmiddag al 5 x een half uur )..die begint nu moe te worden van r opblijfavondjes geloof ik
pi_70142231
De spenen liggen hier altijd onder het bedje. best knap
En een lol als mama op de knieën (pufkreun) voor het bedje ligt... Dan kan je namelijk kiekeboe met haar spelen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 18 juni 2009 @ 19:30:59 #148
147316 crew  DJMO
#trut
pi_70142514
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 19:15 schreef Fuente het volgende:
Oh begin niet over spenen weggooien. Madam hier gooit ze standaard achter de box (tussen muur en box) en gister presteerde ze om het ding in de luieremmer te gooien

zo ben ik dus al een speen kwijt geraakt in het winkelcentrum .. begon hij te krijsen in een speelgoedwinkel (of all places to be) waar ik hem uiteindelijk maar op mijn arm genomen heb tot ik gevonden had wat ik zocht, afgerekend had, en toen als een speer naar de prenatal om een nieuwe te halen + een extra speenkoordje (want die had ik natuurlijk ook niet bij me)
ohja:

foto is nog steeds wazig want van dichtbij genomen

donderdag 18 juni 2009 @ 19:55:47 #149
108648 cattie
lieve moeder
pi_70143247
Jaha, ik zie het DJMO!

Jay voor Thomas!

Ah Tess, wat naar.

Fee gaat nu net sinds een paar weken gelijk met Ive naar bed. Daarvoor ging ze eerst nog met ons mee naar beneden.
Fee is niet zo lekker. Ze spookt 's nachts, huilt meer dan anders en heeft groene poep. Arm meisje.

[ Bericht 0% gewijzigd door cattie op 18-06-2009 20:01:27 ]
pi_70143275
Kleurdoos, nee geef flesvoeding..dus helaas..
Fuente, ik vind dat ze best wel veel huilt, al sze niet slaap tis ze 9 van de 10 keer aan het jengelen...
Heb ook het idee dat ze na d'r fles niet voldaan is...
VInd het lastig want ze zit op hypoallergene voeding i.v.m. allergieen van M. en Amber. Durf ook niet over te stappen op hongerige babiesvoeding.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')