Ik heb er nog één!quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:44 schreef Vicky het volgende:
Ik ga een Puckababy zoeken op MP. Tess wappert te veel met haar handjes, maakt zichzelf wakker..
Mila gaat sinds een week of 2 denk ik rond half 8 naar haar eigen bedje. Soms duurt het dan wel een uur voor ze slaapt (steeds dr speen kwijt enzo) soms is ze binnen 2 minuten vertrokken.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:15 schreef seilram het volgende:
Vraagje aan de mama's over slapen...
Hoe doen jullie dat? Vanaf wanneer gaat je kindje om een bepaalde tijd naar bed? Moe of niet moe?
Joep slaapt nu overdag beneden in de kinderwagen en vaak is hij na de voeding van 18.30/19.00 klaar wakker. Dus blijft hij lekker beneden bij ons. Beetje spelen, beetje papa en mama bekijken. Om 22.30 gaan we dan met zijn allen naar boven en gaat hij bij ons in de slaapkamer in zijn wiegje.
Vanaf wanneer breng je je kindje om 19.30 naar boven, naar zijn eigen bedje?
wij deden al van begin af aan dat 7 uur kinderbedtijd is en dat kindjes dan moeten slapen (of spelen in bed, mag ookquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:15 schreef seilram het volgende:
Vraagje aan de mama's over slapen...
Hoe doen jullie dat? Vanaf wanneer gaat je kindje om een bepaalde tijd naar bed? Moe of niet moe?
Joep slaapt nu overdag beneden in de kinderwagen en vaak is hij na de voeding van 18.30/19.00 klaar wakker. Dus blijft hij lekker beneden bij ons. Beetje spelen, beetje papa en mama bekijken. Om 22.30 gaan we dan met zijn allen naar boven en gaat hij bij ons in de slaapkamer in zijn wiegje.
Vanaf wanneer breng je je kindje om 19.30 naar boven, naar zijn eigen bedje?
aahwquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:24 schreef freecell het volgende:
Hij wilde neit dat ik weg gingIk bracht hem naar bed, gaf hem een aai over zijn koppie en hij pakte mijn hand en deed die tegen zijn wangetje
En ik moest even blijven. Na een minuutje was het goed en pakte hij z'n knuffel en toen ging hij naar me zwaaien en 'dadada' zeggen en nu slaaptie lekker
Thomasquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:18 schreef Reinhilde het volgende:
Thomas trekt zich op tot staan!![]()
In de box en in zn bedje.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:18 schreef Reinhilde het volgende:
w00t! Thomas ftwquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:18 schreef Reinhilde het volgende:
owquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:33 schreef Vicky het volgende:
Tess is al de hele dag aan het jammeren. Als ze niet slaapt huilt ze. ze heeft ook steeds een heel vies oog, heb het schoonhemaakt maar het is rood en beetje gezwollen.
arme julliequote:Op donderdag 18 juni 2009 16:33 schreef Vicky het volgende:
Tess is al de hele dag aan het jammeren. Als ze niet slaapt huilt ze. ze heeft ook steeds een heel vies oog, heb het schoonhemaakt maar het is rood en beetje gezwollen.
geef je bv? anders druppie moedermelk erin? werkt hier iig als een tietquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:33 schreef Vicky het volgende:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:15 schreef Fuente het volgende:
Oh begin niet over spenen weggooien. Madam hier gooit ze standaard achter de box (tussen muur en box) en gister presteerde ze om het ding in de luieremmer te gooien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |