Dat staat ook al lang te koop, is al vaker in deze topicreeks langsgekomenquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:28 schreef Gwywen het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Ja, ik moest ook twee keer kijken.![]()
knap staaltje photoshopquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:28 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ja, vooral dat ene Winnie de Poeh kleed, dat staat er echt leuk bij.
Zouden die tegels soms vol barsten zitten of zo?
[ link | afbeelding ]
Ja, ik moest ook twee keer kijken.![]()
Die 'crea' zijn wel handig.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:18 schreef Matty___ het volgende:
opzich zijn die foto's niet verkeerd. keertje wat anders.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:53 schreef Loedertje het volgende:
Als je je huis niet kunt verkopen kun je het nog altijd gaan verhuren
Hun deurknop lijkt op een emo-smileyquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:22 schreef _Ophelia_ het volgende:
Je krijgt ze er toch niet bij![]()
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Was afgelopen week ook een reportage over op SBS: Helse Huurders o.i.d. Ook allemaal mensen die dachten slim te zijn door hun huis te verhuren...quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:53 schreef Loedertje het volgende:
Als je je huis niet kunt verkopen kun je het nog altijd gaan verhuren
Stofnesten...quote:
Mijn ervaring is dat zoeken leuke plaatjes oplevert, maar de allerleukste, daar moet je echt toevallig tegenaan lopen. Daarom al een poosje niks kunnen posten..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:33 schreef zomaareennaam het volgende:
gaan jullie op zoek naar dit soort plaatjes of zijn jullie op zoek naar een huis en kom je dan dit tegen?
ben gewoon heel nieuwsgierig hoe jullie zoveel van dit soort "foute huizen" vinden...
Dat bureau!quote:Op zondag 28 juni 2009 15:45 schreef SpaRood het volgende:
Erg kitch...
De kleuren in dit huis:
[ afbeelding
Link?quote:Op maandag 29 juni 2009 23:40 schreef iFreaky het volgende:Leer opruimen!
Zouden er ledematen in die vuilniszakken liggen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar dit plaatje van de tuin is daarentegen welquote:Op zondag 28 juni 2009 14:48 schreef Electrocute het volgende:
TVP met een Fatamorgana villa.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor maar 3,5 miljoen!
Wij hebben ook een keer zo'n huis bezichtigd. Op zich een heel interessant huis voor ons, maar toen het mannetje dat er woonde hoorde dat wij er 1 maart al in wilden, ging de koop toch mooi niet door.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:40 schreef iFreaky het volgende:Leer opruimen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hopelijk waren ze al middenin hun verhuizingquote:Op maandag 29 juni 2009 23:40 schreef iFreaky het volgende:Leer opruimen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet jullie huis er ook zo uit dan?quote:Op woensdag 1 juli 2009 08:10 schreef lady-wrb het volgende:
niet echt opmerkelijk, of het moet het feit zijn dat het het huis schuin tegenover het onze is
Een boomhut?quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:50 schreef devlinmr het volgende:
Stel je bent op zoek naar een huis van ongeveer 1.5 miljoen in de omgeving Rhenen (al zou ik niet weten waarom), dan wil je toch weten hoe het huis eruit ziet, maar wat voor foto's krijg je?
eh groenquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:58 schreef Tazz het volgende:
[..]
Een boomhut?
Prijsvraag: Deze mensen hebben iets met een bepaalde kleur...Welke kleur is dat???
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij omdat het vroeger een crematorium ofzo is geweestquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:50 schreef devlinmr het volgende:
Stel je bent op zoek naar een huis van ongeveer 1.5 miljoen in de omgeving Rhenen (al zou ik niet weten waarom), dan wil je toch weten hoe het huis eruit ziet, maar wat voor foto's krijg je?
Nou zulke:
[ afbeelding ]
en als detail:
[ afbeelding ]
klikkerdeklik
Is dat trouwens een wastafel naast de kapstok?? Why???quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:24 schreef error_404 het volgende:
[..]
Volgens mij omdat het vroeger een crematorium ofzo is geweest![]()
[ afbeelding ]
Voor de damestoiletten van het crematorium denk ik.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:36 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Is dat trouwens een wastafel naast de kapstok?? Why???
zie ik wel vaker een bad in de slaapkamer (is nu zelfs een luxe)quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:19 schreef Gwywen het volgende:
En dan komt u hier in de bedkamer... ehm, slaap... ehm, bad... eh...
[ afbeelding ]
En volgens mij lekt de gootsteen
[ afbeelding ]
Niks mis overigens met dit pandje, behalve de prijs dan
zou ik zo in wonenquote:Op woensdag 1 juli 2009 08:10 schreef lady-wrb het volgende:
niet echt opmerkelijk, of het moet het feit zijn dat het het huis schuin tegenover het onze is
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die gordijntjes
http://huizenzoeker.mobi/(...)raat-95/details.html
quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:49 schreef error_404 het volgende:
[..]
Ziet jullie huis er ook zo uit dan?
t is niet echt groot hoor, maar in de straat hebben meerdere bewoners er een verdieping op gezet.quote:
doe eens linkjequote:Op zondag 5 juli 2009 22:33 schreef RealZeus het volgende:
Vanuit de badkamer heeft u een gezellig zicht op de buren. U heeft trouwens weinig last van uw buren.
[ afbeelding ]
Wel mooi in evenwicht.quote:
Is dat een begraafplaats?quote:Op zondag 5 juli 2009 22:33 schreef RealZeus het volgende:
Vanuit de badkamer heeft u een gezellig zicht op de buren. U heeft trouwens weinig last van uw buren.
[ afbeelding ]
mooi uitzichtquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:29 schreef botterfly het volgende:
[..]
Maar wat is er nu eigenlijk scheef?
Ik kan het er niet uit opmaken van deze foto.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:09 schreef Ireth het volgende:
Opmerkelijk mooi huisje...
[ afbeelding ]Mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De onderstaande gegevens zijn een momentopname van de gegevens toen we het web doorzochten. De actuele gegevens in het register van de Kamer van Koophandel kunt u bekijken via de hieronder volgende link "KvK gegevens". Onvolkomenheden in de onderstaande gegevens kunt u aan ons doorgeven via het feedback-formulier.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:24 schreef error_404 het volgende:
[..]
Volgens mij omdat het vroeger een crematorium ofzo is geweest![]()
[ afbeelding ]
2x keerquote:Op maandag 13 juli 2009 11:04 schreef error_404 het volgende:
Geen idee of 'ie al langs gekomen is; stripliefhebber...
[ afbeelding ]
En een hele leuke: hoe vaak jij deze meneer op de foto?
[ afbeelding ]
ik bedoel de tweede...quote:Op maandag 13 juli 2009 14:54 schreef error_404 het volgende:
2x langs gekomen, of al 2x die meneer geonden
(ben bang dat je de eerste bedoeld...)
3x!quote:Op maandag 13 juli 2009 11:04 schreef error_404 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
op zijn nederlands. Het is het nude... Maar geen duur huixje hoorquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
(zal je die straatnaam op zijn Nederlands of op zijn Engels uit moeten spreken?![]()
)
ik vraag me af....quote:Op maandag 13 juli 2009 11:04 schreef error_404 het volgende:
Geen idee of 'ie al langs gekomen is; stripliefhebber...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Probeer maar eens een niet al te grote kamer zonder groothoeklens op de foto te krijgen. Niet te doen. Maar dat doet niets af aan het feit dat makelaars die mega bedragen aan courtage niet even hebben kunnen gebruiken om te investeren in een groothoek zonder fish-eye effect.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:49 schreef Vlindur het volgende:
[..]
3x!
Ik snap ook echt niet waarom Makelaars die foto's altijd zo verneuken met bijvoorbeeld een groothoek lens. Daar word het plaatje echt niet mooier op in de meeste gevallen
quote:Op zondag 28 juni 2009 15:49 schreef fokkieslim het volgende:
http://images.funda.nl/valentinamedia/009/851/474_groot.jpg#Foto
Hoe vond je het?
Gweldig je mag een beertje uitzoeken.
Meer heb je toch niet nodig als je zo'n foto hebt??quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:50 schreef devlinmr het volgende:
Nou zulke:
[ afbeelding ]
en als detail:
[ afbeelding ]
klikkerdeklik
quote:Op maandag 15 juni 2009 09:24 schreef error_404 het volgende:
[..]
Staat daar nou en beveiligingspoort...?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:15 schreef antartica het volgende:
Leuke woonboerderij in Olderbekoop
klikk
kookeilanden hadden ze vroeger dus ook al.....
Wel lief dat ze onderstaande kamer al hebben ingesmeerd met voorstrijk voor het stucen wat volgende bewoners wellicht willen doenquote:
OMGquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:58 schreef Guppi het volgende:
Van dit huis raak je gewoon ondersteboven..!
[ afbeelding ]
En waarom? WAAROM????![]()
[ afbeelding ]
waar staat deze? in australie?quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:58 schreef Guppi het volgende:
Van dit huis raak je gewoon ondersteboven..!
Ik snap niet dat je dan lekker kunt zittenquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:24 schreef Vlindur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vooral de wc staat op een aparte plaats..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |