doe eens linkjequote:Op zondag 5 juli 2009 22:33 schreef RealZeus het volgende:
Vanuit de badkamer heeft u een gezellig zicht op de buren. U heeft trouwens weinig last van uw buren.
[ afbeelding ]
Wel mooi in evenwicht.quote:
Is dat een begraafplaats?quote:Op zondag 5 juli 2009 22:33 schreef RealZeus het volgende:
Vanuit de badkamer heeft u een gezellig zicht op de buren. U heeft trouwens weinig last van uw buren.
[ afbeelding ]
mooi uitzichtquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:29 schreef botterfly het volgende:
[..]
Maar wat is er nu eigenlijk scheef?
Ik kan het er niet uit opmaken van deze foto.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:09 schreef Ireth het volgende:
Opmerkelijk mooi huisje...
[ afbeelding ]Mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De onderstaande gegevens zijn een momentopname van de gegevens toen we het web doorzochten. De actuele gegevens in het register van de Kamer van Koophandel kunt u bekijken via de hieronder volgende link "KvK gegevens". Onvolkomenheden in de onderstaande gegevens kunt u aan ons doorgeven via het feedback-formulier.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:24 schreef error_404 het volgende:
[..]
Volgens mij omdat het vroeger een crematorium ofzo is geweest![]()
[ afbeelding ]
2x keerquote:Op maandag 13 juli 2009 11:04 schreef error_404 het volgende:
Geen idee of 'ie al langs gekomen is; stripliefhebber...
[ afbeelding ]
En een hele leuke: hoe vaak jij deze meneer op de foto?
[ afbeelding ]
ik bedoel de tweede...quote:Op maandag 13 juli 2009 14:54 schreef error_404 het volgende:
2x langs gekomen, of al 2x die meneer geonden
(ben bang dat je de eerste bedoeld...)
3x!quote:Op maandag 13 juli 2009 11:04 schreef error_404 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
op zijn nederlands. Het is het nude... Maar geen duur huixje hoorquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
(zal je die straatnaam op zijn Nederlands of op zijn Engels uit moeten spreken?![]()
)
ik vraag me af....quote:Op maandag 13 juli 2009 11:04 schreef error_404 het volgende:
Geen idee of 'ie al langs gekomen is; stripliefhebber...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |