SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:01 schreef TNA het volgende:
Wat is het verschil tussen een gewoon paard en een politiepaard?Voorspelbaar, toch moest ik lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hehequote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:58 schreef Sm0keZ het volgende:
Rij ik vanmorgen nietsvermoedend langs het politiebureau, valt het mij op dat de ingang van een wel heel excentrieke decoratie was voorzien
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is het weer tijd voor examenstunts ofzo?
gezien de kleinte van het bureau om een vrij kleine plaats.quote:
Dat is ook de voordeur, van politiebureau Uitgeest trouwensquote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:09 schreef marcel-o het volgende:
je hebt pas lef als je dat op de voordeur doet
Nu is het gewoon overduidelijk de personeelsingangquote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:09 schreef marcel-o het volgende:
je hebt pas lef als je dat op de voordeur doet
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat is ook de voordeur, van politiebureau Uitgeest trouwens
Ziet er redelijk echt uit hoor.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:15 schreef Beelzebufo het volgende:
Erg goede photoshopbewerking? Of écht?
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:15 schreef Beelzebufo het volgende:
Erg goede photoshopbewerking? Of écht?
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:39 schreef Adfundum het volgende:
Dat is nou Spuit 11... (aan het huisnummer te zien)
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:39 schreef Adfundum het volgende:
Frontpage grapquote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:18 schreef Terpentin07 het volgende:
Hij is ook al klaargekomen zo te zien.
Nog een frontpage grapquote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:39 schreef Adfundum het volgende:
en?quote:Op maandag 15 juni 2009 00:48 schreef Papabear het volgende:
Ik werk daar vlak om de hoek. Zal er morgenochtend even stoppen om te checken en evt. foto te maken
GEwoon gipsquote:Op maandag 15 juni 2009 13:54 schreef 3nhsCnds het volgende:
Ik vraag me wel af: hoe hebben ze dat gemaakt?
Moeten ze geen mal hebben daarvoor?quote:Op maandag 15 juni 2009 15:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
GEwoon gipsvorm maken van klei oid en erin gieten
Je kan toch zelf van klei een mal maken mongoolquote:
Maar of dat nou zo'n goed plan is..quote:Op maandag 15 juni 2009 15:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je kan toch zelf van klei een mal maken mongoolHet is nou niet een heel ingewikkelde vorm he, iedere kleuter kan een lul kleien
Iets zegt me dat die vraag anders bedoeld was...quote:Op maandag 15 juni 2009 15:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je kan toch zelf van klei een mal maken mongoolHet is nou niet een heel ingewikkelde vorm he, iedere kleuter kan een lul kleien
quote:Op maandag 15 juni 2009 15:53 schreef 3nhsCnds het volgende:
[..]
Iets zegt me dat die vraag anders bedoeld was...
Leuk dat je wilt spammen met je bandje maar deze zinquote:
Echt iedere zaak waar je dat naar opstuurt gaat je heel hard uitlachenquote:Substraction's music can’t be described as just one genre, it’s a melting pot of a lot of different styles. This is partially caused by the different backgrounds of the band members, who all have their influence on the orientation & definitive sound of the band.
ik vond de zanger wel ok.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:17 schreef Snotboebel het volgende:
Briljant en artistiek verantwoord![]()
![]()
gefeliciteerd, je linkje is weggehaald, je bandje promoten kan vast op veel betere manieren dan deze zielige poging tot falen, en de muziek die je bandje maakt is kut![]()
Het is een instrumentale bandquote:Op maandag 15 juni 2009 16:33 schreef Klonk het volgende:
het gaat hier om enorm dikke piemels en hoe je die maakt, niet om zangtalenten
Dus slaan ze met hun lul op hun drumstellen. tof.quote:
dat is de voordeurquote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat is ook de voordeur, van politiebureau Uitgeest trouwens
Die 'briljant en artistiek verantwoord' sloeg op de penis en niet op de muziek van m'n bandquote:Op maandag 15 juni 2009 16:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Leuk dat je wilt spammen met je bandje maar deze zin
[..]
Echt iedere zaak waar je dat naar opstuurt gaat je heel hard uitlachenDit is echt het meest inspiratieloze stukje wat je ook maar in een biografie kan zetten, en wat dus ook in 90% van de biografieën van bands terugkomt
ik heb zeker een eigen mening, zeker als het om trieste vormen van spam gaatquote:Op maandag 15 juni 2009 17:05 schreef Snotboebel het volgende:
[..]
Die 'briljant en artistiek verantwoord' sloeg op de penis en niet op de muziek van m'n band![]()
En voor de rest mag je je eigen mening hebben, ook al heb je geen smaak
Ja dat snap ik ook nog welquote:Op maandag 15 juni 2009 17:05 schreef Snotboebel het volgende:
[..]
Die 'briljant en artistiek verantwoord' sloeg op de penis en niet op de muziek van m'n band![]()
En voor de rest mag je je eigen mening hebben, ook al heb je geen smaak
Houd je bek kutnewbiequote:Op maandag 15 juni 2009 17:19 schreef Klonk het volgende:
ja, oi. nu is het genoeg ja
kappen met die band flauwekul
quote:
je wilt zeggen dat Klonk een oldbie is?quote:
had je even naar binnen moeten lopenquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:42 schreef Papabear het volgende:
[..]
Sorry, topic helemaal vergeten, maar ik heb wel gekeken. Geen lul meer te zien
oepsquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:25 schreef Klonk het volgende:
ff een paar posts terug lezen is teveel moeite
quote:Op woensdag 17 juni 2009 07:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
had je even naar binnen moeten lopen![]()
(goh, dat dit grapje nog niet gemaakt was)
Optimist!quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:49 schreef Yozzz het volgende:
Volgende week maandag te vinden op GeenStijl!
Verwachtbaar.quote:Op woensdag 17 juni 2009 07:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
had je even naar binnen moeten lopen![]()
(goh, dat dit grapje nog niet gemaakt was)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |