SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:01 schreef TNA het volgende:
Wat is het verschil tussen een gewoon paard en een politiepaard?Voorspelbaar, toch moest ik lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hehequote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:58 schreef Sm0keZ het volgende:
Rij ik vanmorgen nietsvermoedend langs het politiebureau, valt het mij op dat de ingang van een wel heel excentrieke decoratie was voorzien
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is het weer tijd voor examenstunts ofzo?
gezien de kleinte van het bureau om een vrij kleine plaats.quote:
Dat is ook de voordeur, van politiebureau Uitgeest trouwensquote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:09 schreef marcel-o het volgende:
je hebt pas lef als je dat op de voordeur doet
Nu is het gewoon overduidelijk de personeelsingangquote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:09 schreef marcel-o het volgende:
je hebt pas lef als je dat op de voordeur doet
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat is ook de voordeur, van politiebureau Uitgeest trouwens
Ziet er redelijk echt uit hoor.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:15 schreef Beelzebufo het volgende:
Erg goede photoshopbewerking? Of écht?
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:15 schreef Beelzebufo het volgende:
Erg goede photoshopbewerking? Of écht?
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:39 schreef Adfundum het volgende:
Dat is nou Spuit 11... (aan het huisnummer te zien)
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:39 schreef Adfundum het volgende:
Frontpage grapquote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:18 schreef Terpentin07 het volgende:
Hij is ook al klaargekomen zo te zien.
Nog een frontpage grapquote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:39 schreef Adfundum het volgende:
en?quote:Op maandag 15 juni 2009 00:48 schreef Papabear het volgende:
Ik werk daar vlak om de hoek. Zal er morgenochtend even stoppen om te checken en evt. foto te maken
GEwoon gipsquote:Op maandag 15 juni 2009 13:54 schreef 3nhsCnds het volgende:
Ik vraag me wel af: hoe hebben ze dat gemaakt?
Moeten ze geen mal hebben daarvoor?quote:Op maandag 15 juni 2009 15:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
GEwoon gipsvorm maken van klei oid en erin gieten
Je kan toch zelf van klei een mal maken mongoolquote:
Maar of dat nou zo'n goed plan is..quote:Op maandag 15 juni 2009 15:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je kan toch zelf van klei een mal maken mongoolHet is nou niet een heel ingewikkelde vorm he, iedere kleuter kan een lul kleien
Iets zegt me dat die vraag anders bedoeld was...quote:Op maandag 15 juni 2009 15:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je kan toch zelf van klei een mal maken mongoolHet is nou niet een heel ingewikkelde vorm he, iedere kleuter kan een lul kleien
quote:Op maandag 15 juni 2009 15:53 schreef 3nhsCnds het volgende:
[..]
Iets zegt me dat die vraag anders bedoeld was...
Leuk dat je wilt spammen met je bandje maar deze zinquote:
Echt iedere zaak waar je dat naar opstuurt gaat je heel hard uitlachenquote:Substraction's music can’t be described as just one genre, it’s a melting pot of a lot of different styles. This is partially caused by the different backgrounds of the band members, who all have their influence on the orientation & definitive sound of the band.
ik vond de zanger wel ok.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:17 schreef Snotboebel het volgende:
Briljant en artistiek verantwoord![]()
![]()
gefeliciteerd, je linkje is weggehaald, je bandje promoten kan vast op veel betere manieren dan deze zielige poging tot falen, en de muziek die je bandje maakt is kut![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |