Moet ik dan maar steeds alles gaan ontwijken? Als ik wacht op de bus en er zijn mensen naast me aan het zoenen, dan moet ik de hele tijd 1 kant opkijken, wil ik er geen last van hebben. Ik interesseer me er juist niet in, het liefst zie ik het gewoon niet.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:00 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Als jij last hebt van stringdragende mensen dan heb je toch zelf een probleem. De reden dat je er door afgeleid wordt is een teken van interesse. Als die interesse er niet is dan kijk je er niet automatisch naar.
Ik heb ook gezegd dat het me niet uitmaakt als het PERONGELUK gebeurt.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:00 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Lol, en dan vraag je een paar posts eerder aan mij in welke wereld ik leef?
Sorry hoor, maar de sexualisering van de samenleving lijkt me niet afhankelijk van het gegeven of er toevallig een string te zien is als een dame bukt. Dan zou ik je willen adviseren om je pijlen te richten op MTV en TMF of reclameposters.
Seks is meer natuur dan cultuur.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ze mogen dragen wat ze willen! Je snapt het nog steeds niet he. Ik snap alleen niet waarom het zichtbaar moet zijn. Het is gewoon de oversekste cultuur en die moet verboden worden.
En genoeg mensen ergeren zich aan die burgertruttencultuur. Het verschil tussen hen en jou is dat zij er zelf voor kiezen om zich daar niet aan te conformeren zonder dat dit gevolgen heeft voor anderen (tenzij die mensen niet zo emotioneel stabiel zijn zoals jij natuurlijk) maar jij hen wel wilt dwingen om zich aan jouw denkbeelden te conformeren.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, dat moet niet. Ik zeg toch ook dat ik me aan meerdere dingen erger en dat die dingen NIET verboden hoeven te worden. Het gaat me om de oversekste cultuur.
Blijf dan binnen.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Moet ik dan maar steeds alles gaan ontwijken? Als ik wacht op de bus en er zijn mensen naast me aan het zoenen, dan moet ik de hele tijd 1 kant opkijken, wil ik er geen last van hebben. Ik interesseer me er juist niet in, het liefst zie ik het gewoon niet.
Ik respecteer dat mensen het lekker vinden, maar ik snap het niet. MIsschien moeten er openbare ruimtes komen voor mensen die willen zoenen/een string dragen/teveel inkijken hebben etc.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:02 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Jij respecteert een andere mening helemaal niet, jij vindt dat het verboden moet worden.
Niet gaan liegen nu.
Nee ik houd niet zo van burka'squote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:03 schreef napalmpje het volgende:
[..]
Misschien is een inverted burka wat voor je?
Ik doe het maar al te graag.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:04 schreef Py het volgende:
[..]
Ok, zullen we daar dan de moslims voor aanstellen? Dat zij het openbare leven een beetje in de gaten houden zodat het hier niet 1 grote orgie wordt.
Die openbare ruimte is/was er al: Nederlandquote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik respecteer dat mensen het lekker vinden, maar ik snap het niet. MIsschien moeten er openbare ruimtes komen voor mensen die willen zoenen/een string dragen/teveel inkijken hebben etc.
Hoequote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:08 schreef napalmpje het volgende:
[..]
inverted zei ik.. je houdt dus alleen een balkje voor je ogen over...
Ik snap best dat er mensen zijn die geen zin hebben om met hun kinderen op straat te lopen en tegen plasseks-posters aan moeten kijken.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ze mogen dragen wat ze willen! Je snapt het nog steeds niet he. Ik snap alleen niet waarom het zichtbaar moet zijn. Het is gewoon de oversekste cultuur en die moet verboden worden.
Misschien moeten die dingen dan gewoon niet op straat gebeuren.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:05 schreef Py het volgende:
[..]
Seks is meer natuur dan cultuur.
Pas als bevolkingsgroepen spastisch gaan doen over seks en seksuele uitingen dan wordt het cultuur.
Als deze gedachte ziek is, dan moet het maar. Het maakt mij niet uit wat jullie ervan vinden, als het maar verboden wordt.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:06 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
En genoeg mensen ergeren zich aan die burgertruttencultuur. Het verschil tussen hen en jou is dat zij er zelf voor kiezen om zich daar niet aan te conformeren zonder dat dit gevolgen heeft voor anderen (tenzij die mensen niet zo emotioneel stabiel zijn zoals jij natuurlijk) maar jij hen wel wilt dwingen om zich aan jouw denkbeelden te conformeren.
Ziek, dat is het.
En ik ben er klaar mee.
en nu pas zie ik je onderschrift:quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Misschien moeten die dingen dan gewoon niet op straat gebeuren.
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat je een redelijk vertekend beeld hebt van de samenleving.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik heb ook gezegd dat het me niet uitmaakt als het PERONGELUK gebeurt.
Dat heb je goed geraden manquote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:08 schreef Chai het volgende:
Lol, Bilmiyorem jij zult wel een zwaar leven hebben als je af en toe nog eens buiten de deur wilt komen.
Andere vrijheid hequote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:10 schreef napalmpje het volgende:
[..]
en nu pas zie ik je onderschrift:
Those who deny freedom to others, deserve it not for themselves; and, under a just God, can not long retain it."
slotje?
Oversekste dingen verbieden (als het zichtbaar is voor anderen).quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:10 schreef Py het volgende:
[..]
Welke regels zou je allemaal aan de samenleving opleggen?
oh ja.. die vrijheid geldt alleen voor jou... ik begreep het verkeerd, sorry. ik MOET me schamen.quote:
Kun je zo specifiek mogelijk zijn? Jouw definitie van oversekst scheelt nogal van die van veel anderen merk ik.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Oversekste dingen verbieden (als het zichtbaar is voor anderen).
Je begrijpt het eindelijkquote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:13 schreef napalmpje het volgende:
[..]
oh ja.. die vrijheid geldt alleen voor jou... ik begreep het verkeerd, sorry. ik MOET me schamen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |