UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
----quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
drumstickNL = Matthijs
Fems = Femke
Intelligence = Patrick
jjstyle333 = Joost
Konami = Metin
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
skippy22 = Richard
TheGirlNextDoor = Nathalie
eet je tussen de middag warm dan?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:41 schreef Robinhoo het volgende:
Hehe jaMoet wel zo eten. Ik mocht kiezen voor mijn verjaardag enzo
lasagne
nee, maar dat is nu even wat makkelijker, want vanmiddag komt visite en vanavond ook. Dus dan moet je daar tussendoro snel eten.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:45 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
eet je tussen de middag warm dan?
Oh in die grijsachtige woningen?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:42 schreef Lastlivingsoul het volgende:
[..]
Net naast het station tegenover de coffeeshop
Dat is geen centrum voor verslaafden, dat is een daklozenopvang & ja, ik woonde in die geel/grijzige galerijflat precies tegenover De Molenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:56 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Oh in die grijsachtige woningen?
Al die junkies staan er naast de shop daar is zo'n centrum voor die verslaafden
ahaquote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:05 schreef Lastlivingsoul het volgende:
[..]
Dat is geen centrum voor verslaafden, dat is een daklozenopvang & ja, ik woonde in die geel/grijzige galerijflat precies tegenover De Molen
Ja klopt, maar veel zijn ook junkiesquote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:07 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
ahaze zien er wel verjunkt uit i.i.g hehe.
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leu
Ik ben blij dat de Pittsburgh Penguins de Stanley Cup hebben gewonnen![]()
Bedanktquote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:30 schreef Samzz het volgende:
Hoi vriendjes
Robin, gefeliciteerd met je verjaardag, bijna volwassen. En wat doen we dan: Geen verkeersborden meer vernielen!
Alleen als je slechts in die lingerie gekleedt voor me gaat paraderenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:38 schreef Samzz het volgende:
Is er hier toevallig iemand die binnenkort naar Amerika gaat en het niet erg vind voor mij een hele berg schoenen en lingerie setjes mee terug te nemen?
Als je al dat spul voor me mee terug wilt nemen, geen probleemquote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Alleen als je slechts in die lingerie gekleedt voor me gaat paraderen
quote:Op zondag 14 juni 2009 23:04 schreef Incolumis het volgende:
denk maar niet dat ik je er zo makkelijk mee weg laat gaan, dat wordt dokken
wat niet is kan nog komenquote:Op zondag 14 juni 2009 23:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig zit je niet bij me in de buurt in t stadion
met mijn elitaire pas kom ik overalquote:Op zondag 14 juni 2009 23:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Klopt.
Gelukkig zit er een paar hekken tussen ons in (of je moet via de andere kant komen
quote:Op zondag 14 juni 2009 23:12 schreef Incolumis het volgende:
[..]
het is grappeNmaker, ik maak meerdere grappen![]()
Daar heb je een puntquote:Op zondag 14 juni 2009 23:15 schreef Incolumis het volgende:
[..]
onzin is ook zin, want onweer is ook weer
Ik merk niet echt verschil?quote:Op zondag 14 juni 2009 23:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Is Fok! nu echt sneller geworden na die downtime?
uuuh... Ik weet niet precies wat ze nou allemaal gedaan hebben en wat de bedoeling wasquote:
geen idee.. ik werd door rulerofdeath gedwongen om hier weer te posten... En tja tegen wouter durf ik geen nee te zeggenquote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 01:25 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
geen idee.. ik werd door rulerofdeath gedwongen om hier weer te posten... En tja tegen wouter durf ik geen nee te zeggen
Foeiquote:De politie heeft zeven jongeren uit Almelo aangehouden die zich gisteren gewelddadig gedroegen tegen agenten. Een van hen sloeg een agente in het gezicht en probeerde een kopstoot uit te delen.
De anderen uitten beledigingen en bedreigingen naar de agenten, aldus de politie vandaag.
De politie moest gisteravond uitrukken naar een café, waar twee jongens van 15 en 17 jaar zomaar een brandblusser hadden leeggespoten. De jongens verzetten zich tegen hun aanhouding.
Daarnaast bemoeiden zich ook een paar andere jongeren zich met de situatie. Een van hen dreigde een stoel naar de agenten te gooien.
De jongeren werden meegenomen naar het politiebureau. Tegen enkele van hen is proces verbaal opgemaakt.
stoplicht op rood, stoplicht op groen... in almelo is altied wat te doen...quote:Op maandag 15 juni 2009 09:07 schreef Chr1st1aan het volgende:
Marko, wat heb je nou weer gedaan?
[..]
Foei
quote:Op maandag 15 juni 2009 09:07 schreef Chr1st1aan het volgende:
Marko, wat heb je nou weer gedaan?
[..]
Foei
quote:Op maandag 15 juni 2009 09:17 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
stoplicht op rood, stoplicht op groen... in almelo is altied wat te doen...
Kassaopleiding?quote:Op maandag 15 juni 2009 13:17 schreef Rikketik het volgende:
Morguh!
Eerste gedeelte van m'n kassaopleiding gehad... friggin makkelijk zeg, voor elke scheet heb je wel een knopje. Het moeilijkste lijkt me om in het begin de goede volgorde aan te houden tussen alle stappen. Maar goed, morgenochtend komt de praktijk. Belangstellenden wordt geadviseerd thuis te blijven.
Vond kassa echt makkelijk bij de AH. Is goed te doen, kan bijna niets fout gaanquote:Op maandag 15 juni 2009 13:17 schreef Rikketik het volgende:
Morguh!
Eerste gedeelte van m'n kassaopleiding gehad... friggin makkelijk zeg, voor elke scheet heb je wel een knopje. Het moeilijkste lijkt me om in het begin de goede volgorde aan te houden tussen alle stappen. Maar goed, morgenochtend komt de praktijk. Belangstellenden wordt geadviseerd thuis te blijven.
quote:Op maandag 15 juni 2009 13:19 schreef Rikketik het volgende:
Ja, ik ga leren autorijden. Maar dat heet dan 'kassaopleiding', vraag me niet waarom.
quote:Op maandag 15 juni 2009 13:19 schreef Rikketik het volgende:
Ja, ik ga leren autorijden. Maar dat heet dan 'kassaopleiding', vraag me niet waarom.
Morgen maar weer pils inslaan danquote:Op maandag 15 juni 2009 13:17 schreef Rikketik het volgende:
Morguh!
Sorry niks interessantsquote:Op maandag 15 juni 2009 14:05 schreef Samzz het volgende:
Heeft iemand nog leuke roddels of hartenwensen die geuit moeten worden?
Ik verveel me een beetje
quote:Op maandag 15 juni 2009 13:49 schreef Samzz het volgende:
De Etos kassa is wel moeilijk. Damn, allemaal knopjes en sub-menu's
Net als de Mc?quote:Op maandag 15 juni 2009 13:49 schreef Samzz het volgende:
De Etos kassa is wel moeilijk. Damn, allemaal knopjes en sub-menu's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Daar is school toch ook voor??quote:Op maandag 15 juni 2009 15:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik verveel me werkelijk waar de tering hier op school
Wie ben jij nou weerquote:Op maandag 15 juni 2009 15:27 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Daar is school toch ook voor??
moet dat?quote:
owquote:
Ik wou eigenlijk wat anders posten maar daar krijg je schijnbaar een ban voor....jammerquote:
badmeisje?quote:Op maandag 15 juni 2009 15:49 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk wat anders posten maar daar krijg je schijnbaar een ban voor....jammer
quote:Op maandag 15 juni 2009 15:57 schreef Samzz het volgende:
Ik heb vanavond een cursus reanimatie/AED...
Henrikequote:
quote:
Als het goed is regelt de manege datquote:
Neuh niks laat maarquote:Op maandag 15 juni 2009 15:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als het goed is regelt de manege datHoezo?
Nee hoor Ajax shirt is al bekendquote:
dit is zowat nog triester als msn-en en naast mekaar zittenquote:Op maandag 15 juni 2009 16:04 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Heb je ook wat te eten voor mij?
quote:Op maandag 15 juni 2009 16:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dit is zowat nog triester als msn-en en naast mekaar zitten
doe je kisten aanquote:
niet?quote:
quote:
ga eens stukquote:Op maandag 15 juni 2009 16:15 schreef Jan12345 het volgende:
President balkenende beschoten!
Hier op deze site las ik het:
Op gangstervision.nl jaquote:Op maandag 15 juni 2009 16:15 schreef Jan12345 het volgende:
President balkenende beschoten!
Hier op deze site las ik het:
Een sexy muiltje of wedge is toch veel mooier?quote:
neequote:Op maandag 15 juni 2009 16:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een sexy muiltje of wedge is toch veel mooier?
Dan nog: Wat voor smaak heb jij?quote:
Laat maarquote:Op maandag 15 juni 2009 16:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan nog: Wat voor smaak heb jij?
Badslippers ipv pumps...
Doe maar lekker aan wat je zelf het leukst vindtquote:Op maandag 15 juni 2009 16:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan nog: Wat voor smaak heb jij?
Badslippers ipv pumps...
maar dat wist ze nietquote:Op maandag 15 juni 2009 16:22 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Doe maar lekker aan wat je zelf het leukst vindt
Ze wist niet wat ze aan moest doen, niet dat ze niet wist welke het leukst zijn!quote:
ik ook. nog even wachten tot de baas er weer is.quote:
Dat komt op het zelfde neer... Al mijn schoenen zijn leukquote:Op maandag 15 juni 2009 16:25 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ze wist niet wat ze aan moest doen, niet dat ze niet wist welke het leukst zijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op maandag 15 juni 2009 16:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat komt op het zelfde neer... Al mijn schoenen zijn leuk
een trui maakt je kakker?quote:Op maandag 15 juni 2009 17:50 schreef Rikketik het volgende:
Zo, nieuwe trui gekocht. Nu ben ik echt een kakker.
Deze:quote:Op maandag 15 juni 2009 18:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
een trui maakt je kakker?of is het echt zo'n erge trui?
dan ben je eerder 'bal' dan 'kakker', of is dat hetzelfde?quote:Op maandag 15 juni 2009 18:04 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Deze:
[ afbeelding ]
En dan zo heel geil de kraag van mijn overhemd er overheen.En de onderkant van mijn overhemd dat er zo stiekem onder vandaan kruipt.
Maar over 20 dagen ben ik jarig, en er staat TOF'er, geen naamquote:Op maandag 15 juni 2009 18:06 schreef Robinhoo het volgende:
Gooi dit topic eens dicht ik ben over 363 dagen pas weer jarig
mooie/leuke/dronken verjaardag gehad dan?quote:Op maandag 15 juni 2009 18:06 schreef Robinhoo het volgende:
Gooi dit topic eens dicht ik ben over 363 dagen pas weer jarig
tjah, je zult mij er niet snel in zien lopenquote:Op maandag 15 juni 2009 18:20 schreef Samzz het volgende:
Heeft niemand een mening over m'n zo geliefde schoentjes?
henig anquote:
Van?quote:Op maandag 15 juni 2009 18:30 schreef ReMcOrE het volgende:
vanavond om 20.00 weer bestuursvergadering
badmintonvereniging 't Pluumke in Haaksbergenquote:
Zozo, leukquote:Op maandag 15 juni 2009 18:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
badmintonvereniging 't Pluumke in Haaksbergenik ben sinds 1,5 maand voorzitter...
Stiekem ga jij nu los he op dat nummerquote:
Ik waquote:Op maandag 15 juni 2009 18:33 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Stiekem ga jij nu los he op dat nummer
Ik ga los op mijn 2003 collectie.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:33 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Stiekem ga jij nu los he op dat nummer
niet heel veel bijzonders hoorquote:
Komt toch vooral neer opquote:Op maandag 15 juni 2009 18:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
niet heel veel bijzonders hoor1 keer in de zoveel tijd een bestuurs vergadering, laatst vergadering van de gemeente bijgewoond over de indeling van de sporthallen/gymzalen voor komend seizoen en heel veel meer is het (nog) niet...
Ik zal eens vaker "aardig" proberen te doenquote:Op maandag 15 juni 2009 18:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
niet heel veel bijzonders hoor1 keer in de zoveel tijd een bestuurs vergadering, laatst vergadering van de gemeente bijgewoond over de indeling van de sporthallen/gymzalen voor komend seizoen en heel veel meer is het (nog) niet...
ik drink geen koffie, alleen theequote:
heb nergens genoemd dat het niet leuk is, dus bedankt voor je "aardige" postquote:Op maandag 15 juni 2009 18:37 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ik zal eens vaker "aardig" proberen te doen
quote:
Ja was echt prima vertoeven.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mooie/leuke/dronken verjaardag gehad dan?
weet je alles nog dan?quote:
In me verste herinnering heb ik ook nog borden gesloopt volgens mijquote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 19:11 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
In me verste herinnering heb ik ook nog borden gesloopt volgens mij
Nee weet alles nog hehe, naja bruins was gister echt mooi
Iemand die zich ook vaak verveelt heeft op school.....quote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 19:26 schreef Blawh het volgende:
Jij had Bob moeten vragen wie hij is, de rollen worden hier zomaar omgedraaid.
quote:Op maandag 15 juni 2009 19:26 schreef Blawh het volgende:
Jij had Bob moeten vragen wie hij is, de rollen worden hier zomaar omgedraaid.
Wanneer krijgen we eens foto te zien van u?quote:
Vind dat ik het recht heb om te weten hoe iemand eruitziet met wie ik praatquote:Op maandag 15 juni 2009 20:45 schreef rulerofdeath het volgende:
Die Christiaan is alleen maar druk met foto's
ga je een collectie maken?
zit op zich wat inquote:Op maandag 15 juni 2009 20:57 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Vind dat ik het recht heb om te weten hoe iemand eruitziet met wie ik praat
quote:Op maandag 15 juni 2009 20:42 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Wanneer krijgen we eens foto te zien van u?
fok wil niet dat ik een foto plaats! :pquote:FB1008=Het bestand voldoet niet aan de opgegeven maten.
Maximaal 200*300 pixels.
Dan maak je ze wat kleinerquote:Op maandag 15 juni 2009 20:58 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
[..]
fok wil niet dat ik een foto plaats! :p
Doe maar hyvesquote:Op maandag 15 juni 2009 20:58 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
[..]
Precies ! En we hebben toch geen geheimen voor elkaar in ToF kom op zegquote:
jij wil graag hiv's ?quote:
gewoon even verkleinenquote:Op maandag 15 juni 2009 20:58 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
[..]
bmpquote:Op maandag 15 juni 2009 21:16 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
en converten want bmp's mogen ook al niet... wat een nazi's...
ahh... ik doe al moeilijk met tekenprogramma's... Goeie ouwe paint... veel nuttiger... thanksquote:Op maandag 15 juni 2009 21:17 schreef Robinhoo het volgende:
gewoon openen in paint en als jpg opslaan
link?quote:
quote:
Jeujquote:Op maandag 15 juni 2009 21:33 schreef Robinhoo het volgende:
[ afbeelding ]
870 liter cola door die actie van de AH
Volgens mij was jij gelijk weer de eerste die gekeken hadquote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:33 schreef Chr1st1aan het volgende:
Oehhh nu is iedereen verliefd op Andrea
Heb je al verteld wie je bent wat je doet etc?quote:
Duuhquote:Op maandag 15 juni 2009 21:39 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Volgens mij was jij gelijk weer de eerste die gekeken had
Playah playah met hele rare playah look naar meisjes op 't stationquote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:44 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Playah playah met hele rare playah look naar meisjes op 't station![]()
Ik moest lachen toen hij het deed vanmiddag op 't stationquote:
neem de volgende keer eens een fotoquote:Op maandag 15 juni 2009 21:46 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ik moest lachen toen hij het deed vanmiddag op 't station
hij was laatst toch 6 geworden?quote:
Het was meer een hele vage armbeweging en raar kijken, dat kan niet in 1 fotoquote:Op maandag 15 juni 2009 21:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
neem de volgende keer eens een foto
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:50 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Het was meer een hele vage armbeweging en raar kijken, dat kan niet in 1 foto![]()
Meer zeg ik niet, straks word Marko nog kwaad omdat ik zijn moves vertel
Ja dusquote:
Ohw ik ging meer voor onschuldig en lief... helaasquote:Op maandag 15 juni 2009 21:45 schreef Incolumis het volgende:
[..]
je kijkt dan ook wel heel erg zwoel in die camera zeg, geen wonder!
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:50 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Het was meer een hele vage armbeweging en raar kijken, dat kan niet in 1 foto![]()
Meer zeg ik niet, straks word Marko nog kwaad omdat ik zijn moves vertel
ik hoop niet al te lief he?mag ook wel een beetje pit in zittenquote:Op maandag 15 juni 2009 21:57 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ohw ik ging meer voor onschuldig en lief... helaas
Ooooooohquote:
wat kiek ie raarquote:Op maandag 15 juni 2009 22:00 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Oooooooh
* Chr1st1aan zwaait met z'n elleboog alle kanten op, kijkt heel apart naar Andrea
We hebben een nieuwe player dames und heren!quote:Op maandag 15 juni 2009 21:58 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ik hoop niet al te lief he?mag ook wel een beetje pit in zitten
Das m'n move man, das m'n move!!!!quote:
waarom denk je dat onschuldig en lief zo lastig voor me is!?quote:Op maandag 15 juni 2009 21:58 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ik hoop niet al te lief he?mag ook wel een beetje pit in zitten
Oehh hee halloo!quote:Op maandag 15 juni 2009 22:00 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Oooooooh
* Chr1st1aan zwaait met z'n elleboog alle kanten op, kijkt heel apart naar Andrea
Vriendje?quote:Op maandag 15 juni 2009 22:06 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
waarom denk je dat onschuldig en lief zo lastig voor me is!?
[..]
Oehh hee halloo!
Ik ben 24, kom uit hengeloo, studeer aan saxion deventer... hmm zo goed?
quote:
Wil jij het ook zo graag weten?quote:
Ja ...wij gaan vaker op het station staan!quote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:17 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ja ...wij gaan vaker op het station staan!
IK BEN NIET NIEUW!quote:Op maandag 15 juni 2009 22:22 schreef Chr1st1aan het volgende:
En nou is er genoeg aandacht gegeven aan de nieuwe kleine Nederlandse prinses , op naar een normaal ouderwets onderwerp.
BIER! is op ..*snik*
nieuw?quote:Op maandag 15 juni 2009 22:22 schreef Chr1st1aan het volgende:
En nou is er genoeg aandacht gegeven aan de nieuwe kleine Nederlandse prinses , op naar een normaal ouderwets onderwerp.
BIER! is op ..*snik*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |