Ik ga los op mijn 2003 collectie.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:33 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Stiekem ga jij nu los he op dat nummer
niet heel veel bijzonders hoorquote:
Komt toch vooral neer opquote:Op maandag 15 juni 2009 18:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
niet heel veel bijzonders hoor1 keer in de zoveel tijd een bestuurs vergadering, laatst vergadering van de gemeente bijgewoond over de indeling van de sporthallen/gymzalen voor komend seizoen en heel veel meer is het (nog) niet...
Ik zal eens vaker "aardig" proberen te doenquote:Op maandag 15 juni 2009 18:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
niet heel veel bijzonders hoor1 keer in de zoveel tijd een bestuurs vergadering, laatst vergadering van de gemeente bijgewoond over de indeling van de sporthallen/gymzalen voor komend seizoen en heel veel meer is het (nog) niet...
ik drink geen koffie, alleen theequote:
heb nergens genoemd dat het niet leuk is, dus bedankt voor je "aardige" postquote:Op maandag 15 juni 2009 18:37 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ik zal eens vaker "aardig" proberen te doen
quote:
Ja was echt prima vertoeven.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mooie/leuke/dronken verjaardag gehad dan?
weet je alles nog dan?quote:
In me verste herinnering heb ik ook nog borden gesloopt volgens mijquote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 19:11 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
In me verste herinnering heb ik ook nog borden gesloopt volgens mij
Nee weet alles nog hehe, naja bruins was gister echt mooi
Iemand die zich ook vaak verveelt heeft op school.....quote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 19:26 schreef Blawh het volgende:
Jij had Bob moeten vragen wie hij is, de rollen worden hier zomaar omgedraaid.
quote:Op maandag 15 juni 2009 19:26 schreef Blawh het volgende:
Jij had Bob moeten vragen wie hij is, de rollen worden hier zomaar omgedraaid.
Wanneer krijgen we eens foto te zien van u?quote:
Vind dat ik het recht heb om te weten hoe iemand eruitziet met wie ik praatquote:Op maandag 15 juni 2009 20:45 schreef rulerofdeath het volgende:
Die Christiaan is alleen maar druk met foto's
ga je een collectie maken?
zit op zich wat inquote:Op maandag 15 juni 2009 20:57 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Vind dat ik het recht heb om te weten hoe iemand eruitziet met wie ik praat
quote:Op maandag 15 juni 2009 20:42 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Wanneer krijgen we eens foto te zien van u?
fok wil niet dat ik een foto plaats! :pquote:FB1008=Het bestand voldoet niet aan de opgegeven maten.
Maximaal 200*300 pixels.
Dan maak je ze wat kleinerquote:Op maandag 15 juni 2009 20:58 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
[..]
fok wil niet dat ik een foto plaats! :p
Doe maar hyvesquote:Op maandag 15 juni 2009 20:58 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
[..]
Precies ! En we hebben toch geen geheimen voor elkaar in ToF kom op zegquote:
jij wil graag hiv's ?quote:
gewoon even verkleinenquote:Op maandag 15 juni 2009 20:58 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
[..]
bmpquote:Op maandag 15 juni 2009 21:16 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
en converten want bmp's mogen ook al niet... wat een nazi's...
ahh... ik doe al moeilijk met tekenprogramma's... Goeie ouwe paint... veel nuttiger... thanksquote:Op maandag 15 juni 2009 21:17 schreef Robinhoo het volgende:
gewoon openen in paint en als jpg opslaan
link?quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |