quote:Op zondag 14 juni 2009 23:04 schreef Incolumis het volgende:
denk maar niet dat ik je er zo makkelijk mee weg laat gaan, dat wordt dokken
wat niet is kan nog komenquote:Op zondag 14 juni 2009 23:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig zit je niet bij me in de buurt in t stadion
met mijn elitaire pas kom ik overalquote:Op zondag 14 juni 2009 23:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Klopt.
Gelukkig zit er een paar hekken tussen ons in (of je moet via de andere kant komen
quote:Op zondag 14 juni 2009 23:12 schreef Incolumis het volgende:
[..]
het is grappeNmaker, ik maak meerdere grappen![]()
Daar heb je een puntquote:Op zondag 14 juni 2009 23:15 schreef Incolumis het volgende:
[..]
onzin is ook zin, want onweer is ook weer
Ik merk niet echt verschil?quote:Op zondag 14 juni 2009 23:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Is Fok! nu echt sneller geworden na die downtime?
uuuh... Ik weet niet precies wat ze nou allemaal gedaan hebben en wat de bedoeling wasquote:
geen idee.. ik werd door rulerofdeath gedwongen om hier weer te posten... En tja tegen wouter durf ik geen nee te zeggenquote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 01:25 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
geen idee.. ik werd door rulerofdeath gedwongen om hier weer te posten... En tja tegen wouter durf ik geen nee te zeggen
Foeiquote:De politie heeft zeven jongeren uit Almelo aangehouden die zich gisteren gewelddadig gedroegen tegen agenten. Een van hen sloeg een agente in het gezicht en probeerde een kopstoot uit te delen.
De anderen uitten beledigingen en bedreigingen naar de agenten, aldus de politie vandaag.
De politie moest gisteravond uitrukken naar een café, waar twee jongens van 15 en 17 jaar zomaar een brandblusser hadden leeggespoten. De jongens verzetten zich tegen hun aanhouding.
Daarnaast bemoeiden zich ook een paar andere jongeren zich met de situatie. Een van hen dreigde een stoel naar de agenten te gooien.
De jongeren werden meegenomen naar het politiebureau. Tegen enkele van hen is proces verbaal opgemaakt.
stoplicht op rood, stoplicht op groen... in almelo is altied wat te doen...quote:Op maandag 15 juni 2009 09:07 schreef Chr1st1aan het volgende:
Marko, wat heb je nou weer gedaan?
[..]
Foei
quote:Op maandag 15 juni 2009 09:07 schreef Chr1st1aan het volgende:
Marko, wat heb je nou weer gedaan?
[..]
Foei
quote:Op maandag 15 juni 2009 09:17 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
stoplicht op rood, stoplicht op groen... in almelo is altied wat te doen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |