Kassaopleiding?quote:Op maandag 15 juni 2009 13:17 schreef Rikketik het volgende:
Morguh!
Eerste gedeelte van m'n kassaopleiding gehad... friggin makkelijk zeg, voor elke scheet heb je wel een knopje. Het moeilijkste lijkt me om in het begin de goede volgorde aan te houden tussen alle stappen. Maar goed, morgenochtend komt de praktijk. Belangstellenden wordt geadviseerd thuis te blijven.
Vond kassa echt makkelijk bij de AH. Is goed te doen, kan bijna niets fout gaanquote:Op maandag 15 juni 2009 13:17 schreef Rikketik het volgende:
Morguh!
Eerste gedeelte van m'n kassaopleiding gehad... friggin makkelijk zeg, voor elke scheet heb je wel een knopje. Het moeilijkste lijkt me om in het begin de goede volgorde aan te houden tussen alle stappen. Maar goed, morgenochtend komt de praktijk. Belangstellenden wordt geadviseerd thuis te blijven.
quote:Op maandag 15 juni 2009 13:19 schreef Rikketik het volgende:
Ja, ik ga leren autorijden. Maar dat heet dan 'kassaopleiding', vraag me niet waarom.
quote:Op maandag 15 juni 2009 13:19 schreef Rikketik het volgende:
Ja, ik ga leren autorijden. Maar dat heet dan 'kassaopleiding', vraag me niet waarom.
Morgen maar weer pils inslaan danquote:Op maandag 15 juni 2009 13:17 schreef Rikketik het volgende:
Morguh!
Sorry niks interessantsquote:Op maandag 15 juni 2009 14:05 schreef Samzz het volgende:
Heeft iemand nog leuke roddels of hartenwensen die geuit moeten worden?
Ik verveel me een beetje
quote:Op maandag 15 juni 2009 13:49 schreef Samzz het volgende:
De Etos kassa is wel moeilijk. Damn, allemaal knopjes en sub-menu's
Net als de Mc?quote:Op maandag 15 juni 2009 13:49 schreef Samzz het volgende:
De Etos kassa is wel moeilijk. Damn, allemaal knopjes en sub-menu's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Daar is school toch ook voor??quote:Op maandag 15 juni 2009 15:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik verveel me werkelijk waar de tering hier op school
Wie ben jij nou weerquote:Op maandag 15 juni 2009 15:27 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Daar is school toch ook voor??
moet dat?quote:
owquote:
Ik wou eigenlijk wat anders posten maar daar krijg je schijnbaar een ban voor....jammerquote:
badmeisje?quote:Op maandag 15 juni 2009 15:49 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk wat anders posten maar daar krijg je schijnbaar een ban voor....jammer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |