En zoals de algemene voorwaarden van Eventim stellen, het is niet toegestaan om kaarten door te verkopen.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:32 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Als de lui van de VVD zeggen: Tja, de vrijemarkt werking hé, kwestie van vraag en aanbod, wat de gek ervoor over heeft, volstrekt legitiem.
Om Rutte maar eens te quoten.
Dat gaat tegen de vrije marktwerking van de VVD in.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:39 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
En zoals de algemene voorwaarden van Eventim stellen, het is niet toegestaan om kaarten door te verkopen.
Ik heb je mijn verhaal niet verteld over het wachten bij de GWK voor Coldplay.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:50 schreef Eix het volgende:
Postkantoor.
Melden iets voor tien, je naam op het lijstje. Om tien uur stipt ging die medewerker dan meteen het benodigde aantal kaarten uitdraaien. En dan rustig op de volgorde dat je je gemeld hebt afrekenen. En je wist meteen wie uit je dorp/stad nog meer ging.
Goede oude tijd.
Ik heb toen maar voor 80 euro op Marktplaats gekocht.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:54 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik heb je mijn verhaal niet verteld over het wachten bij de GWK voor Coldplay.
Ik stond daar al om 7 uur 's ochtends, 3 uur gewacht, uiteindelijk een oud vrouw achter de balie die op haar dooie gemak handelde, toen de tweede klant aan de beurt was, was er een 'computerstoring' (ze wist gewoon niet met het systeem om te gaan), 5 minuten later waren de staanplaatsen al uitverkocht.
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:54 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik heb je mijn verhaal niet verteld over het wachten bij de GWK voor Coldplay.
Ik stond daar al om 7 uur 's ochtends, 3 uur gewacht, uiteindelijk een oud vrouw achter de balie die op haar dooie gemak handelde, toen de tweede klant aan de beurt was, was er een 'computerstoring' (ze wist gewoon niet met het systeem om te gaan), 5 minuten later waren de staanplaatsen al uitverkocht.
Ik heb ook 2 Antwerpen staanplaatsen, maar die moet ik dus kwijt, omdat ze als back-up had gehaald voor het geval ik Ahoy kaarten zou mislopen.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:59 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben zo blij met mn Antwerpenkaartjes, die ik een uur na start voorverkoop nog op mn dooie gemakkie kon bestellen![]()
Hehequote:Op zaterdag 13 juni 2009 @ 13:01 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik heb ook 2 Antwerpen staanplaatsen, maar die moet ik dus kwijt, omdat ze als back-up had gehaald voor het geval ik Ahoy kaarten zou mislopen.
Green Day verkocht sneller uit.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:06 schreef Stofje het volgende:
Ernstig dat mijn bandje ineens Ahoy in recordtijd kan uitverkopen!
Jullie bandje ook hoor.
Green Day is voor mannen met ADHD of een concentratie-stoornis die naast de pot pissen.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:09 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat is dan ook muziek voor simpele zielen, voor mannen die zittend plassen.
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:18 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Green Day is voor mannen met ADHD of een concentratie-stoornis die naast de pot pissen.
Muse is voor mannen die heel nauwkeurig hun urine richten om een harmonisch geluid te creëren tijdens het plassen.
Ben ook bij beidequote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:21 schreef Tourniquet het volgende:
Ik ga naar zowel Green Day als Muse, wat ben ik dan?
Of je had net zo'n oud wijf te pakken dat om 10 uur pas de computer ging aanzetten en ging inloggen, vervolgens het intekenlijstje per persoon afging (de lijst die de mensen in de rij zelf maar hadden gemaakt, gingen tig lijsten rond en dan kwam er ruzie welke lijst nu de juiste was).quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:50 schreef Eix het volgende:
Postkantoor.
Melden iets voor tien, je naam op het lijstje. Om tien uur stipt ging die medewerker dan meteen het benodigde aantal kaarten uitdraaien. En dan rustig op de volgorde dat je je gemeld hebt afrekenen. En je wist meteen wie uit je dorp/stad nog meer ging.
Goede oude tijd.
Het kan zijn dat de eerste bieders hun bod hebben ingetrokkenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Nu zie je hoe gek iedereen is geworden.
Hier worden 2 staanplaatsen vrijblijvend aangeboden voor 65 euro per stuk door de verkoper.
Maar de eerste bieder biedt gewoon meer.
http://link.marktplaats.nl/258516595
Als je dat systeem invoert gaan er sowieso minder mensen, want dan kosten de kaartjes twee keer zoveelquote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:48 schreef annoh het volgende:
Wat een ellende voor al die mensen die geen kaartje hebben kunnen krijgen. Ik ben zo vóór persoonsgebonden kaartjes. Ruim van tevoren foto en eventueel paspoortnummer uploaden, kaartje kopen, koppelen aan pasfoto, klaar. En dan als je niet meer kan of geen geld meer hebt gewoon je kaartje terugkunnen verkopen aan de verkopende instantie, zodat de eerste op de wachtlijst zijn foto aan het kaartje kan koppelen en wel kan gaan. Het is echt verschrikkelijk op markplaats, ik krijg allemaal neigingen om boze mails te sturen of 100 x 1 euro te bieden, zodat iemand helemaal gek wordt. En dan heb ik nog wel kaarten....
Ik hoop met jullie op een 2e concert!
Hmhm, sja, ik heb Antwerpen dus al. Dat geduld lukt me dus welquote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:23 schreef Felixa het volgende:
Voor mensen met heel veel geduld: voor dit soort snel uitverkochte concerten wordt vaak de dag voor het concert en op de dag zelf nog een aantal (staan)kaarten verkocht.
Zo ging het o.a. bij Metallica en the Killers ook.
Dat schijnen ze te doen om zwarthandel voor de deur van de zaal te beperken.
QFT. En als je em dan door omstandigheden wil verkopen: alleen bij bewijs dat de kaarten voor zelfde prijs zijn verkocht naamsverandering toelaten.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:14 schreef Brammie1 het volgende:
kaarten moeten persoonsgebonden worden!
Ja, mits ik ook nog gewoon voor vrieden kaarten kan blijven kopen en dat er een regeling komt alsnog iemand anders te laten gaan mocht je toch niet kunnen (ziekte bijv.). Maarja, dan heb je direct al weer een mogelijkheid voor handelaren om daar misbruik van te maken.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:14 schreef Brammie1 het volgende:
kaarten moeten persoonsgebonden worden!
idd. Maargoed, er schijnt een wet aan te komen waarbij het strafbaar wordt kaarten met meer dan 10% winst door te verkopen.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:25 schreef jakkop het volgende:
[..]
QFT. En als je em dan door omstandigheden wil verkopen: alleen bij bewijs dat de kaarten voor zelfde prijs zijn verkocht naamsverandering toelaten.
Ik heb me suf gebeld vanaf 10, geen doorkomen aan, de site ook niet.. KUTZOOI.. laatste keer dat ik Muse zag was ahoy 2003:(quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:26 schreef Spougle het volgende:stom Livenation. Je moet echt geluk hebben bij dit soort concerten om er door te komen. En juist bij Muse heb ik het geluk niet
![]()
Ik wil ook terug naar de tijd dat je gewoon voor het postkantoor stond te wachten, toen heb ik nog nooit kaarten misgelopen.
Klopt gedeeltelijk, op Black Holes staan toch ook prachtige nummers als Take A Bow, Map Of The Problematique, Hoodoo en natuurlijk Knights Of Cydonia. Maar het totaalplaatje vond ik ook wat minder dan wat ik van Muse gewend ben idd.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:46 schreef Seam het volgende:
snel een tvp plaatsen. Ik ben erg benieuwd naar het volgende album. Enerzijds ben ik bang dat ze de dalende lijn van albums volgen. (Black Holes and Revelations was het eerste album wat ik niet geweldig vond van begin tot eind) Anderzijds blijf ik hopen op een pareltje als Origin of Symmetry, want iedere band kent zijn ups en downs en kan altijd nog een meesterwerkje afleveren.
Oh men daar kan ik ook niet op wachten!!!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:10 schreef doubleyouteaare het volgende:
[..]
Resistance, vooral van die driedelige sympfonie.
quote:Zijn er dan helemaal geen eerlijke fans meer???
Is iedereen hier uit op eigen gewin en het benadelen en zelfs belazeren van de anderen???
Ben ik dan werkelijk te dom en blond maar vooral te eerlijk voor deze corrupte manier van "zaken doen"??Op een normale manier - via het gehackte LiveNation/Eventim systeem - is er haast niet meer aan kaarten te komen en ben je overgelverd aan de TicketMaffia....Nou daar bedank ik voor!!!
Maar ook hier op deze site wordt je op alle manieren belazerd door mensen die ju hun kaartjes willen verkopen:
NIET BESTAANDE TICKETS.....de beruchte E-Tickets; of je laten betalen en niks opsturen!!
ONGELDIG GEMAAKTE TICKETS....hebben aankoopbewijs en al om je te overtuigen van hun eerlijke handel. Ze vergeten je alleen te melden dat ze de tickets als vermist hebben aangegeven; zelf nieuwe ontvangen en di e van jou zijn dan door Eventim e.d. ongeldig gemaakt.......daar sta je dan voor de ingang van zaal of festivalterrein!!!
WOEKERPRIJS TICKETS......de TicketMaffia maar ook de zogenaamde fans die er een slaatje uitwillen slaan en voor 2-3x de prijs over de kop hun bewust teveel gekochte kaartjes aanbieden!!!En IEDEREEN OP DEZE TICKETVERKOOPSITE (en andere sites zoals SeatWave e.d.) werkt hier aan mee. Jullie moeten je de ogen uit de kop schamen.
Wil iedereen die toch zo stom is om aan dit systeem te blijven meedoen waarschuwen voor de oplichter die zich onder jullie bevinden. Vooral voor Liebeth De Rijk; alias liesbethje_flowergirl maar deze buitenlandse dame heeft nog veel meer aliassen!! Kijk maar eens op opgelichtopinternet
Dat is toch gewoon dom van de mensen die het kopen toch ookquote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:28 schreef Asskicker14 het volgende:
http://link.marktplaats.nl/258497355
Ene Rob weet zijn 2 kaartjes te slijten voor ¤204. Ter vergelijking originele prijs was 47,10 x 2 = ¤94,20.
¤110 winst maken op 2 kaartjes, dat is een winstpercentage van 120%.
Acceptgiro al wel, afgelopen vrijdagquote:Op maandag 15 juni 2009 09:56 schreef supkaa het volgende:
Iemand eigenlijk al de Antwerpen tickets ontvangen?
Nee nog niet.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:56 schreef supkaa het volgende:
Heb afgelopen zaterdag de acceptgiro ontvangen en vandaag betaald. Ik heb er zo'n zin in maar het duurt nog fucking langquote:Op maandag 15 juni 2009 09:56 schreef supkaa het volgende:
Check de muse.mu site even, zou ik denken.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:56 schreef Gripper het volgende:
Antwerpen en Ahoy misgelopen.Vanaf wanneer zijn kaartjes voor keulen eigenlijk te koop?
zaterdag a.s.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:56 schreef Gripper het volgende:
Antwerpen en Ahoy misgelopen.Vanaf wanneer zijn kaartjes voor keulen eigenlijk te koop?
Hoe dat dan?quote:Op maandag 15 juni 2009 12:19 schreef Grovie het volgende:
Deze eersterangs level 99 eindbaas heeft anders net nog via eventim.nl 4 staanplaatsen voor de eerste ring weten te bemachtigen.
Het enige voordeel is dat je maar een paar stappen verwijderd bent van de bar, daar is ook alles mee gezegd.quote:Op maandag 15 juni 2009 13:01 schreef Christiaan het volgende:
Oh, lees nu pas staanplaatsen 1e ring is niet arenaplaatsen. Matig.
Inderdaad, en ook een paar stappen verwijderd van bierhalende mensen. En héél veel stappen verwijderd van het podium, terwijl je alsnog moet staanquote:Op maandag 15 juni 2009 13:08 schreef Felixa het volgende:
[..]
Het enige voordeel is dat je maar een paar stappen verwijderd bent van de bar, daar is ook alles mee gezegd.
Ahoy of Antwerpen?quote:Op maandag 15 juni 2009 14:06 schreef Leonos het volgende:
[..]
![]()
Je gaat toch naar Antwerpen joh, niet zo zeuren
Kaartjes net via de post binnen gekomen
Ik ook niet.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:05 schreef MissBliss het volgende:
Kaartjes Ahoy nu al binnen?
Ik he nog niks van Antwerpen
Wie hapt?quote:
Ik (vrijgezelle jongen, midden 30) heb 2 arenakaarten voor Muse over. Welke -leuke spontane ongedwongen- meid heeft belangstelling voor deze kaarten. Kort samengevat: betaling zal via een leuk avondje geschieden. Doe een voorstel en misschien is er één (of 2 kaarten) kaart binnenkort voor jou. Plaatsnaam is fictief gekozen.
quote:Op maandag 15 juni 2009 16:31 schreef Asskicker14 het volgende:
http://link.marktplaats.nl/259020116
[..]
Wie hapt?
Gozer denkt voor 45 euro te kunnen neuken.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:54 schreef Innuendo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat erg zeg. Nouja 't is ook een manier
quote:Op maandag 15 juni 2009 16:31 schreef Asskicker14 het volgende:
http://link.marktplaats.nl/259020116
[..]
Wie hapt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |