Mehehequote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:14 schreef kwaakvaak het volgende:
Wat..... is fok nog steeds niet down... tss zit ik hier helemaal voor niets klaar met mijn beker thee, en voorverwarmde F5 toets om te testen of het alweer terug is
ik heb ook een wii, is echt gaaf hoor...heb alleen de wii fit nog nietquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, is dat cool? Ik heb het nooit aangedurfd te kopen omdat het volgens mij snel verveelt.
Guitar Hero Rock Band is wel extreem lachen met een groepje.
Ik gok tegen uurtje of 4!...quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mehehehoe laat gok jij?
ben ik even blij dat ik genoeg te doen heb de komende twee dagenkan ik alleen niet posten hoe zenuwachtig ik morgen ben voor mijn date
hooi meis, goed geslapen?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:44 schreef Flena het volgende:
[..]
ik heb ook een wii, is echt gaaf hoor...heb alleen de wii fit nog niet
wie wat waar?!?! wat gaat er gebeuren kwaak?!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:49 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik gok tegen uurtje of 4!...
Date!.. leuk tochNieuwe mensen leren kennen is best leuk, zeker als het een potentieeltje is
ja wel goed, alleen een beetje kortquote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
hooi meis, goed geslapen?
Jaaa wii is echt leuk
Ik denk dat ze tegen uurtje of 4 met het onderhoud aan fok gaan beginnen, en met wie Majo gaat daten, dat weet ik niet maar ik ben het in ieder geval niet.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:51 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
wie wat waar?!?! wat gaat er gebeuren kwaak?!
hoelang duurt dat onderhoud ongeveerquote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:52 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik denk dat ze tegen uurtje of 4 met het onderhoud aan fok gaan beginnen, en met wie Majo gaat daten, dat weet ik niet maar ik ben het in ieder geval niet.
haha nee bedoelde ook niet van die datequote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:52 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik denk dat ze tegen uurtje of 4 met het onderhoud aan fok gaan beginnen, en met wie Majo gaat daten, dat weet ik niet maar ik ben het in ieder geval niet.
ohw die lijkt me ook wel lachen idd hahaquote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:52 schreef Flena het volgende:
[..]
ja wel goed, alleen een beetje kort![]()
heb laatst singstar gekregen van een vriendin van me...das echt grappig..kan ik eindelijk leren dansen!!![]()
zingen kan al![]()
tot morgen avond!... ja wees bevreest, er is grote kans dat je gewoon een hele zondag niet op fok kan! En dat terwijl het nog gaat regenen ookquote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:54 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
tot morgen avond!... ja wees bevreest, er is grote kans dat je gewoon een hele zondag niet op fok kan! En dat terwijl het nog gaat regenen ook
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:54 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
tot morgen avond!... ja wees bevreest, er is grote kans dat je gewoon een hele zondag niet op fok kan! En dat terwijl het nog gaat regenen ook
En dat in iets meer dan een uurtjequote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:55 schreef Flena het volgende:
[..]
dan moet ik toch maar een leven gaan zoeken
jaaa dat zal nie meevallen...quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:56 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
En dat in iets meer dan een uurtje![]()
![]()
jaaaaa idd!!! ff msn scorenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:57 schreef Flena het volgende:
[..]
jaaa dat zal nie meevallen...![]()
dan ga ik gewoon in dat uurtje alle leuke mensen die ik hier al heb leren kennen pm'en en me msn geven
je hebt toch een WII?? tada... oplossing!... in mogelijkheden denken, niet in onmogelijkhedenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
dat meen niet niet
![]()
wat moet ik dan doen morgen![]()
raakt lichtelijk in paniek
ja dan moet ik maar de hele avond en zondag gaan zingen en dansenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:59 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
je hebt toch een WII?? tada... oplossing!... in mogelijkheden denken, niet in onmogelijkheden
jaaa die heb ik wel.... maar dat wordt wel ffies flink afkicken danquote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:59 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
je hebt toch een WII?? tada... oplossing!... in mogelijkheden denken, niet in onmogelijkheden
das wel gezelliequote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:00 schreef Flena het volgende:
[..]
ja dan moet ik maar de hele avond en zondag gaan zingen en dansen![]()
kom je hierheen carool, heb nog wel bedjes voor jou en de kleine
kunnen we met zijn allen wii-en
nou dan kom je dan hierheenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:01 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
das wel gezellie![]()
gelukkig heb ik vanavond een verjaardag.. dus de avond kom ik nog wel door..... maar de zondag
Ik pm je wel ff me msnquote:
fijne avond!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:07 schreef Carooltje79 het volgende:
ik gaat ervandoor.. ff langs mams en dan naar verjaardag van me zussie
hele fijne dagen iedereen sterkte morgen
![]()
Jaah, beetje moe, kort geslapen, kom je thuis is er ingebroken, maar gelukkig van mij niets wegquote:
jeetje das mooi balen...lekker dagje dus..quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jaah, beetje moe, kort geslapen, kom je thuis is er ingebroken, maar gelukkig van mij niets weg![]()
lieve boefjes! Zo maar even tukken en dan weer dansen!
Disco dancing!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:44 schreef Flena het volgende:
[..]
jeetje das mooi balen...lekker dagje dus..
wat voor dans doe je?
aaah ok coolquote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Disco dancing!gewoon in een foute bar
neem er voor mij ook 1 meequote:
Is goed! Welke kleur?quote:
Dat is dan inderdaad om de hoekquote:
jupquote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Is goed! Welke kleur?
[..]
Dat is dan inderdaad om de hoek
antracietquote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Is goed! Welke kleur?
[..]
Dat is dan inderdaad om de hoek
Ik probeer het te onthoudenquote:
Hihiquote:
nou veel plezier dan hequote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik probeer het te onthouden
[..]
Hihi
"Eerst eten"quote:
teenslippersquote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"Eerst eten"![]()
Ik zie dat FOK nog niet down is. Mooi.
Lekker weer trouwens vandaag. Heb voor het eerst van me leven teenslippers gekocht.
Nee, dat eetze was een insiderjoke. Maar dat ging niet om Oosterhout, maar om Oisterwijk. Haal die 2 vaak door elkaar.quote:
ooooooh ja lijkt wel op elkaar hequote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, dat eetze was een insiderjoke. Maar dat ging niet om Oosterhout, maar om Oisterwijk. Haal die 2 vaak door elkaar.
Never mind.
Braboland.quote:
Het mooiste landquote:
volgens mij zat je wel goed hoorquote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, dat eetze was een insiderjoke. Maar dat ging niet om Oosterhout, maar om Oisterwijk. Haal die 2 vaak door elkaar.
Never mind.
Shit, dan zat ik wel goed... Ik weet het niet meer. Vriendin van me komt ervandaan en die vertelde het verhaal. Was iets met een vergadering voor een station ofzo en toen ging dat naar Gilze-Rijen ofzo, kan dat?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:06 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
volgens mij zat je wel goed hoorIn Oosterhout zeggen ze toch ook altijd, "Maar eerst eten".. Of bedoelde je dat niet?
* kwaakvaak is een zeebra, met meer zee dan bra, oorspronkelijk wel van bra
dat ligt hier wel pal in de buurt jaquote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Shit, dan zat ik wel goed... Ik weet het niet meer. Vriendin van me komt ervandaan en die vertelde het verhaal. Was iets met een vergadering voor een station ofzo en toen ging dat naar Gilze-Rijen ofzo, kan dat?
ooh dat is wel lekker ja!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:12 schreef KudFokker het volgende:
Vette relaxte dag!
van 12:00 tot 12:30 onder de zonnebank, daarna 2 uur getraind, daarna even halfuur in de sauna
Daarna naar dat beachvolleybal gebeuren geweest en gekeken vanaf het terras
Vanavond met vrienden wat drinken en daarna naar onze vaste club![]()
En er komen heel veel bekende dames van mezin in !!
nee ik ga me vervelen denk ikquote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:20 schreef KudFokker het volgende:
Jullie zijn wel spraakzaam zeg
Ga je vanavond nog wat doen Flena ?
Wat ben jij saai zegquote:
dat heb ik net een paar post hierboven gezegdquote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:22 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat ben jij saai zeg!!
Waar woon je dan?
Dan kan ik wel geloven dat het saai is ja, wat een kut gat lijkt me dat zegquote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:23 schreef Flena het volgende:
[..]
dat heb ik net een paar post hierboven gezegd
Oosterhout
tis vooral dat ik nergens heen kan...gewoon saai en eenzaam thuisquote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:29 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dan kan ik wel geloven dat het saai is ja, wat een kut gat lijkt me dat zeg
Ga jij nou maar vanavond in je favoriete club wat "kutgaten" scoren, dan zijn we allemaal weer tevreden (behalve die meiden dan, maar goed)...quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:29 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dan kan ik wel geloven dat het saai is ja, wat een kut gat lijkt me dat zeg
neuken?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:30 schreef Flena het volgende:
[..]
tis vooral dat ik nergens heen kan...gewoon saai en eenzaam thuis![]()
opzich is t wel leuk hier...vooral breda
oeh, ik werd beledigd op het internetquote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ga jij nou maar vanavond in je favoriete club wat "kutgaten" scoren, dan zijn we allemaal weer tevreden (behalve die meiden dan, maar goed)...
hang je op aan je sjaaltjequote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:32 schreef KudFokker het volgende:
[..]
oeh, ik werd beledigd op het internet!
aah gossie...quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:32 schreef KudFokker het volgende:
[..]
kom...een beetje zelfverzekerder he, zo wordt het nooit watquote:
Het was anders een goedbedoeld genuanceerd broederlijk advies.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:32 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dan ook klappen krijgt van je vriendquote:
welke vriend?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:34 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dan ook klappen krijgt van je vriend?
Klappen die niet virtueel zijn
ik ben niet zo bang voor vriendjesquote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:34 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dan ook klappen krijgt van je vriend?
Klappen die niet virtueel zijn
Alleenstaande moederquote:
Is ook leuk, maar wel engquote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:49 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik gok tegen uurtje of 4!...
Date!.. leuk tochNieuwe mensen leren kennen is best leuk, zeker als het een potentieeltje is
qua gezicht lijk je behoorlijk op een ex trouwens...ik hoop wel voor je dat de overeenkomsten blijven bij uiterlijke zakenquote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
qua gezicht lijk je behoorlijk op een ex trouwens...ik hoop wel voor je dat de overeenkomsten blijven bij uiterlijke zaken
skip dat helaas, klinkt zo negatief...quote:
Dat laatste is echt liefquote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:48 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
skip dat helaas, klinkt zo negatief...
Ik ben helaas ook single, maar heb deze week hard geleerd en mezelf weer terug gevonden. Het is niet tof, maar zeker niet het einde van de wereld. Er is altijd hoop en geluk. En wees gerust, je bent niet de enige single moeder en er is zeker een kerel die het niet erg vind dat je al een junior versie hebt rond wandelen....
(wat een positivisme he... vergeleken met 1 week terug!... en nee ik ben niet op jacht naar een nieuwe Murmeli, voorlopig ga ik het druk zat met ikke hebben enzo... En daarbij.. er is geen tweede Murmeli)
ja hebt ook wel gelijk denk ik...ben nog bezig met alles verwerken enzo zeg maar..maar dat komt wel goed:)quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:48 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik ben helaas ook single, maar heb deze week hard geleerd en mezelf weer terug gevonden. Het is niet tof, maar zeker niet het einde van de wereld. Er is altijd hoop en geluk. En wees gerust, je bent niet de enige single moeder en er is zeker een kerel die het niet erg vind dat je al een junior versie hebt rond wandelen....
(wat een positivisme he... vergeleken met 1 week terug!... en nee ik ben niet op jacht naar een nieuwe Murmeli, voorlopig ga ik het druk zat met ikke hebben enzo... En daarbij.. er is geen tweede Murmeli)
Het is dus weer uit tussen jou en Murmeli? Jammer, jullie waren zo'n leuk stel.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:48 schreef kwaakvaak het volgende:
Ik ook hoor, dus je zit in goed gezelschap hierquote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:51 schreef Flena het volgende:
[..]
ja hebt ook wel gelijk denk ik...ben nog bezig met alles verwerken enzo zeg maar..maar dat komt wel goed:)
uhu.. en ja ik vond ons ook wel een tof stel ja.. Wie weet in een volgend levenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:53 schreef Howl het volgende:
`Middag.
Is die server nog niet down?
[..]
Het is dus weer uit tussen jou en Murmeli? Jammer, jullie waren zo'n leuk stel.
Dan reïncarneer je als eendquote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:01 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
uhu.. en ja ik vond ons ook wel een tof stel ja.. Wie weet in een volgend leven
Ik ken jullie samen en jou niet, maar als je dit soort opbiechtingen doet, denk ik niet dat veel vrouwen daarop zitten te wachten.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:01 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
uhu.. en ja ik vond ons ook wel een tof stel ja.. Wie weet in een volgend leven
ben ik het niet mee eens...ik vind het juist goed dat ie dat kan zeggen...en of vrouwen daar niet op zitten te wachten weet ik nie...tis toch juist goed om het te zeggen..denk dat vrouwen dat juist waarderenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ken jullie samen en jou niet, maar als je dit soort opbiechtingen doet, denk ik niet dat veel vrouwen daarop zitten te wachten.
Ergens ook wel terecht denk ik.
Het leven is veel te mooi om bij de pakken neer te gaan zitten en in een hoekje weg te kruipen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |