Whehehequote:Op zondag 14 juni 2009 23:30 schreef borisz het volgende:
[..]
En sinds maanden op het 3fm kanaal gezeten.
Ik nauwelijks eikquote:Op zondag 14 juni 2009 23:20 schreef TheZapster het volgende:
Hoe vaak hebben jullie gekeken of Fok! weer online was? Ik toch wel 3 keer
Ach wle eens grappig, voor een keer maar veel zal ik er niet te vinden zijn. Zal ook wel komen omdat ik niks met IRC heb.quote:
Waren daar wel mensen dan?quote:Op zondag 14 juni 2009 23:30 schreef borisz het volgende:
[..]
En sinds maanden op het 3fm kanaal gezeten.
Dat laatste. Een nieuw dieptepunt van - altijd de eerste met nieuwe muziek - 3FMquote:Op zondag 14 juni 2009 23:36 schreef Christiaan het volgende:
Staat er een fout of de site of is Mando echt de nieuwe megahit?
Nee helaas Mando is MHquote:Op zondag 14 juni 2009 23:36 schreef Christiaan het volgende:
Staat er een fout of de site of is Mando echt de nieuwe megahit?
What the fuckquote:Op zondag 14 juni 2009 23:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat laatste. Een nieuw dieptepunt van - altijd de eerste met nieuwe muziek - 3FM.
Om heel eerlijk te zijn,3FM was met dit nummer echt eens vroeg.Dat het alsnog MH wordt is natuurlijk treurig, maar ze waren gewoon echt vroeg met dit nummer.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat laatste. Een nieuw dieptepunt van - altijd de eerste met nieuwe muziek - 3FM.
Tsja, blijkbaar vonden ze zelf ook dat ze vroeg waren ofzo, door dat nummer nu nog MH te maken....quote:Op zondag 14 juni 2009 23:54 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn,3FM was met dit nummer echt eens vroeg.Dat het alsnog MH wordt is natuurlijk treurig, maar ze waren gewoon echt vroeg met dit nummer.
Ik heb wel geluisterd en bart beviel me wel weer even met zn muzikale keuzequote:Op maandag 15 juni 2009 08:15 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Afgelopen weekend eigenlijk geen 3FM geluisterd, Dauphine libere/24 uur van Le Mans gekeken
Waarom gebruik je dan ook IEquote:Op maandag 15 juni 2009 08:17 schreef 3FMaster het volgende:
En voor de zoveelste keer is IE vastgelopen
Bartquote:Op maandag 15 juni 2009 08:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb wel geluisterd en bart beviel me wel weer even met zn muzikale keuze
ik heb alleen zondag geluisterdquote:Op maandag 15 juni 2009 08:22 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Bart.
Hij zal wel Miss Montreal of Bertolf hebben gedraaid?
Niet eens uren podcasts ?quote:Op maandag 15 juni 2009 08:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb alleen zondag geluisterdTijdens de downtime
Om Unicef erbij te halenquote:Op maandag 15 juni 2009 08:25 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Geen idee. Denk geen zin om Firefox/safari/chrome te downloaden..
quote:Op maandag 15 juni 2009 08:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Om Unicef erbij te halen
Je hebt maar vijf seconde nodig om een leven te redden. In dit geval je eigen leven.
Because the rain fall inquote:Op maandag 15 juni 2009 08:30 schreef 3FMaster het volgende:
Novastar. Het lijkt me een aardige gast, maar ik vind z'n muziek toch een partij slecht..
Novastarquote:Op maandag 15 juni 2009 08:30 schreef 3FMaster het volgende:
Novastar. Het lijkt me een aardige gast, maar ik vind z'n muziek toch een partij slecht..
Shitquote:Op maandag 15 juni 2009 08:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Om Unicef erbij te halen
Je hebt maar vijf seconde nodig om een leven te redden. In dit geval je eigen leven.
Ordina openquote:
Nederbelg issiequote:Op maandag 15 juni 2009 08:40 schreef borisz het volgende:
Het lijkt wel alsof alle leuke muziek uit België moet komen. Novastar is een belg, namen als Tom Helsen. Milow vind ik zo'n zanger die op de radio niks is maar live erg goed is
.
Hebben racoon en Blof ook last van.
Je moet z'n live-dvd es kijken en beluisteren. Errug goed.quote:Op maandag 15 juni 2009 08:30 schreef 3FMaster het volgende:
Hmm..op Pinkpop was het een grote teleurstelling voor mij..quote:Op maandag 15 juni 2009 09:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Je moet z'n live-dvd es kijken en beluisteren. Errug goed.
Goed bezigquote:Op maandag 15 juni 2009 10:39 schreef Sirolf het volgende:
Zoooo... vanaf nu geeft de 3FM Webcam ook het huidige nummer aan, en dat allemaal volledig automatisch.
quote:Op maandag 15 juni 2009 10:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een MH. Hoor toch es
. Is dit nieuw? Nog nooit gehoord. Wie zingt dit? Zijn hier ook cd's van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |