hans is toch 1.0quote:Op zondag 14 juni 2009 22:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hehe, finally...
Ik begon me bijna te voelen als Hans.
ik heb een paar keer gekeken op 3fmfok chat geen mens te bekennen hehequote:Op zondag 14 juni 2009 22:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hehe, finally...
Ik begon me bijna te voelen als Hans.
Oh my... allemaal kleine sneetjes maken in die leuter van 'm en hem dan vervolgens in zoutzuur hangen! De vuile smeerlapquote:Op zondag 14 juni 2009 22:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
je moet wat doen als fok niet werkt
Man vergrijpt zich aan pony
Hoi.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:03 schreef Brennel het volgende:
[..]
Oh my... allemaal kleine sneetjes maken in die leuter van 'm en hem dan vervolgens in zoutzuur hangen! De vuile smeerlap![]()
![]()
Oh, hai trouwens
quote:Op zondag 14 juni 2009 23:03 schreef Brennel het volgende:
[..]
Oh my... allemaal kleine sneetjes maken in die leuter van 'm en hem dan vervolgens in zoutzuur hangen! De vuile smeerlap![]()
![]()
quote:Op zondag 14 juni 2009 23:03 schreef Brennel het volgende:
[..]
![]()
Truste Eliesjequote:Op zondag 14 juni 2009 23:09 schreef muisje-eliza het volgende:
t is nog wel n bietje sloom hier....en ik goat sloape...toedels
als ik toch online was, keer og 5 denk ik.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:20 schreef TheZapster het volgende:
Hoe vaak hebben jullie gekeken of Fok! weer online was? Ik toch wel 3 keer
Whehehequote:Op zondag 14 juni 2009 23:30 schreef borisz het volgende:
[..]
En sinds maanden op het 3fm kanaal gezeten.
Ik nauwelijks eikquote:Op zondag 14 juni 2009 23:20 schreef TheZapster het volgende:
Hoe vaak hebben jullie gekeken of Fok! weer online was? Ik toch wel 3 keer
Ach wle eens grappig, voor een keer maar veel zal ik er niet te vinden zijn. Zal ook wel komen omdat ik niks met IRC heb.quote:
Waren daar wel mensen dan?quote:Op zondag 14 juni 2009 23:30 schreef borisz het volgende:
[..]
En sinds maanden op het 3fm kanaal gezeten.
Dat laatste. Een nieuw dieptepunt van - altijd de eerste met nieuwe muziek - 3FMquote:Op zondag 14 juni 2009 23:36 schreef Christiaan het volgende:
Staat er een fout of de site of is Mando echt de nieuwe megahit?
Nee helaas Mando is MHquote:Op zondag 14 juni 2009 23:36 schreef Christiaan het volgende:
Staat er een fout of de site of is Mando echt de nieuwe megahit?
What the fuckquote:Op zondag 14 juni 2009 23:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat laatste. Een nieuw dieptepunt van - altijd de eerste met nieuwe muziek - 3FM.
Om heel eerlijk te zijn,3FM was met dit nummer echt eens vroeg.Dat het alsnog MH wordt is natuurlijk treurig, maar ze waren gewoon echt vroeg met dit nummer.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat laatste. Een nieuw dieptepunt van - altijd de eerste met nieuwe muziek - 3FM.
Tsja, blijkbaar vonden ze zelf ook dat ze vroeg waren ofzo, door dat nummer nu nog MH te maken....quote:Op zondag 14 juni 2009 23:54 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn,3FM was met dit nummer echt eens vroeg.Dat het alsnog MH wordt is natuurlijk treurig, maar ze waren gewoon echt vroeg met dit nummer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |