abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69992575
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 22:16 schreef waht het volgende:

[..]

Definieer 'winnen'. We weten allemaal dat je elke situatie zó kan uitleggen, dat het als een winst wordt geïnterpreteerd.
De VVD wint, hebben ze vorige week immers ook gedaan.
pi_69995424
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 22:16 schreef waht het volgende:

[..]

Definieer 'winnen'. We weten allemaal dat je elke situatie zó kan uitleggen, dat het als een winst wordt geïnterpreteerd.
Oké, met 'winnen' bedoel ik 'de meeste zetels binnenhalen.'
Lees liever het bovenstaande bericht a.u.b.
pi_69995469
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 01:55 schreef doubleyouteaare het volgende:

[..]

De VVD wint, hebben ze vorige week immers ook gedaan.
Daar ben ik het niet mee eens, volgens mij verliest de VVD juist enorm. Neem nou alle 'trouwe' VVD stemmers die nu overgestapt zijn naar de PVV omdat de VVD het de laatste tijd heeft laten liggen op het gebied van migratie, inburgering enz. Dat heeft de VVD aardig wat stemmen gekost, toch? Dus ik zie niet in waarom de VVD gewonnen zou hebben.
pi_69995515
Trouwens, nog even een interessante mededeling: ook sommige allochtonen blijken op de PVV te stemmen. Waarom? In de hoop dat 'toekomstige allochtonen' worden geweerd, waardoor die dus de naam van de allochtonen in Nederland geen schade meer kunnen toebrengen, in de hoop dat de Nederlanders minder snel allochtonen het land uit zullen zetten.
  zaterdag 13 juni 2009 @ 10:35:34 #30
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_69995547
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 20:26 schreef IHVK het volgende:
PVV natuurlijk zeer zorgwekkend.
ja, natuurlijk
pi_69995574
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 10:35 schreef Bob-B het volgende:

[..]

ja, natuurlijk
Waarom niet dan?
  zaterdag 13 juni 2009 @ 10:39:55 #32
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_69995612
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 10:37 schreef nielsenmartin het volgende:

[..]

Waarom niet dan?
Omdat het rustig zorgwekkend is dat mensen een opkomst van een partij zorgwekkend vinden. Alleen omdat die partij een ander geluid laat horen dan de "gevestigde orde". Mensen die allemaal van die rare dingen roepen over de pvv zouden preventief geruimd moeten worden. Niet omdat ze de pvv in een hoekje zetten, maar omdat ze de democratie, zoals wij die hier kennen en onze vrijheid aan danken om te doen wat we willen, in gevaar brengen.
FYI: ik ben Wilders noch PVV stemmer.
pi_69996027
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 10:30 schreef nielsenmartin het volgende:

[..]

Daar ben ik het niet mee eens, volgens mij verliest de VVD juist enorm. Neem nou alle 'trouwe' VVD stemmers die nu overgestapt zijn naar de PVV omdat de VVD het de laatste tijd heeft laten liggen op het gebied van migratie, inburgering enz. Dat heeft de VVD aardig wat stemmen gekost, toch? Dus ik zie niet in waarom de VVD gewonnen zou hebben.
De VVD ziet dat zelf anders heel anders.
pi_69997623
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 10:39 schreef Bob-B het volgende:
Niet omdat ze de pvv in een hoekje zetten, maar omdat ze de democratie, zoals wij die hier kennen en onze vrijheid aan danken om te doen wat we willen, in gevaar brengen.
Nonsens, niemand brengt de democratie in gevaar door ze geheel terecht uit te lachen om hun stemkeuze. In dit geval is het gewoon een plicht van iedereen om de PVV stemmer er even op te wijzen wat er allemaal schort aan zijn/haar argumentatie/redeneringswijze. Temeer omdat dan blijkt dat het gros ervan geen flauw idee heeft wat een argumentatie is. Het is juist dát stemvee dat de democratie in gevaar brengt. Ze kunnen allemaal prachtig die geblondeerde dwaas nablaten, zelf nadenken ho maar.

PVV bash voor vandaag de deur uit
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  † In Memoriam † zaterdag 13 juni 2009 @ 12:14:47 #35
230491 Zith
pls tip
pi_69997787
quote:

[..]

Omdat het rustig zorgwekkend is dat mensen een opkomst van een partij zorgwekkend vinden. Alleen omdat die partij een ander geluid laat horen dan de "gevestigde orde". Mensen die allemaal van die rare dingen roepen over de pvv zouden preventief geruimd moeten worden. Niet omdat ze de pvv in een hoekje zetten, maar omdat ze de democratie, zoals wij die hier kennen en onze vrijheid aan danken om te doen wat we willen, in gevaar brengen.
En dat zit in ons leger
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_69998399
quote:

[..]

FYI: ik ben Wilders noch PVV stemmer.
Ergo, alles waar voldoende kiezers voor te porren zijn kan niet zorgwekkend zijn?
Sum es est, sumus estis sunt
pi_69999119
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 20:59 schreef nielsenmartin het volgende:

[..]

Ik doe dit voor een PO maatschappijleer, het heeft verder niks te maken met de achterliggende gedachte hogere straffen=PVV o.i.d.

Ik hoop alleen dat er wat meer mensen stemmen, want 2, 3 of 4 stemmen op sommige uitspraken zijn een beetje weinig. Één stem maakt nog teveel uit, als er één is die bijv. op de uitspraak met 2 of 3 stemmen stemt, slaan de statistieken gelijk om. Het is nog niet stabiel, maar als er genoeg mensen stemmen, komt er vanzelf wel een stabiele stand.
Eigenlijk is het forum daar niet voor bedoeld en moet je er toestemming voor vragen.
Verder denk ik dat het ook weinig zin heeft om hier polls te houden over dat onderwerp
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_69999174
Slotje dus fb kan via PM
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')