Vind ik ook een leuke idd!!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:20 schreef Roeni3 het volgende:
Net voor het eerst Tap Tap Revenge 2 op mn iPhone gezet, wat een game. Zo 'simpel' en toch zo onwijs leuk.
Kuchquote:Op maandag 22 juni 2009 15:19 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Krijg mijn iPhone hopelijk vrijdag(zaterdag?) geleverd. Bestelling is vrijdag net na half 10 geplaatst, ver voor het officiële startsein
Cool. Ik wacht nog even op de TomTom. Zouden deze 2 met elkaar in strijd gaan qua prijs? Dat zou wel mooi zijn iig.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:34 schreef CantFazeMe het volgende:
Navigon navigatie is al uit trouwens. Kost 75 euro (introductie prijs)
Gaat automatisch van je tegoed af dat je dan hebt opgewaardeerd met het kaartje. Heb laatst ook zo'n kaartje gekregen en na het invoeren van die code gingen de kosten automatisch van dat tegoed af.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:34 schreef fetss het volgende:
hoe zit dat eigenlijk met die itunes kaartjes, gewoon opwaarderen via itunes? moet je dan nog ergens instellen dat ie het daarvan betaalt? anders gaat het gewoon via click&buy lijkt me..
Als jij het zegt?? Europa was in ieder geval 75 euro'squote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:27 schreef Nashje het volgende:
Dat is dezelfde prijs als Navigon Benelux?
Die ofzo staat voor +/- 0,99 centquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:47 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Heb je een bron daarbij of staat die "ofzo" voor "+/- ¤ 40,-"?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:50 schreef danko het volgende:
[..]
Die ofzo staat voor +/- 0,99 cent-> http://www.iphoneclub.nl/30600/navigon-mobilenavigator-europa-kopje-kleiner-maken-met-winrarstuffit/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=rss
Alleen lees ik nu dat het om de BeneLux van Navigon gaatAhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik denk al.
Wat is overigens het verschil tussen de Pro en Free versie? En heb je hiervoor internet nodig?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:11 schreef Skv het volgende:
-Runkeeper Pro (hardlopen)
Dat gaat ook één van mijn eerste aankopen wordenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:21 schreef SlaggY het volgende:
Ik kom even meelezen, krijg volgende week ook 'n iPhone.
Weet wel al dat Things de eerste App zal zijn die ik aanschaf.
Zal wel aan mij liggen, maar ik vind dat soort apps nou nooit echt heel handig ofzo. Gebruik liever m'n Agenda om een to-do list bij te houden. En voor extra info heb ik Notities.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:21 schreef SlaggY het volgende:
Ik kom even meelezen, krijg volgende week ook 'n iPhone.
Weet wel al dat Things de eerste App zal zijn die ik aanschaf.
Things (en GTD als geheel) gaat wel iets verder dan een to-do lijstquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:30 schreef Nashje het volgende:
[..]
Zal wel aan mij liggen, maar ik vind dat soort apps nou nooit echt heel handig ofzo. Gebruik liever m'n Agenda om een to-do list bij te houden. En voor extra info heb ik Notities.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |