abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 juli 2009 @ 11:57:03 #251
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70695008
quote:
Op maandag 6 juli 2009 11:54 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Ik vind Emmen zelf vrij krap en volgeparkeerd, maar misschien ligt dat aan de wijk waar vrienden wonen (Bargeres). Parkeren bij de supermarkten in het centrum is helemaal erg, ben blij dat ik een kleine auto heb als ik daar moet parkeren.
bargeres is echt kut idd. Maar geloof me, den helder is kutter een straatje, die veelste krap is om langs elkaar heen te rijden, staat hier aan beide zijdes helemaal vol geparkeerd, zodat je echt op de mm moet gaan rijden.

Ik kom gelukkig zelden in bargeresn trouwens
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_70696019
Ik heb gisteren in een VW Golf 4 Station gereden, een 2.0 TDI. Ding weegt iets van 1500kg maar hij kwam wel lekker weg .
Als jullie het centrum van Amsterdam al erg vinden, kom maar eens in het centrum van Praag rondrijden
Dan reed ik nog door de oude stad heen, maar rij eens in het nieuwere gedeelte bij de rivier... Midden in de stad 3 rijbanen! Ben er goed van af gekomen, dat wel. Je zal daar maar eens lessen moeten volgen.. (maar de gemiddelde bewoner daar haalt zijn rijbewijs voor 350 euro, en dan rij je ook in de nieuwere auto's zoals die Qashqai. En ik denk dat als je daar kan rijden je het overal kan. Ik heb al 40 te hard gereden, en dan reed ik met het verkeer mee
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  maandag 6 juli 2009 @ 13:27:11 #253
167923 appelsjap
All the above
pi_70698130
Vorige week begonnen met lessen, mijn instructeur zei dat ik het in de 17 lessen die ik genomen had zeker ging halen
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
  maandag 6 juli 2009 @ 14:02:59 #254
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_70699446
quote:
Op maandag 6 juli 2009 09:33 schreef Vlinnie het volgende:
Morgen heb ik mijn tussentijdse toets. Daarnet een uurtje gereden (na 2 weken vakantie) en het ging nog niet echt lekker. Waar is mijn inzicht?! Zit vooral te twijfelen bij omkeeropdracht: hoe kan ik het het beste doen en is het beter om op dit punt vooruit of achteruit in te rijden om te gaan keren.
Gelukkig morgen nog 2 uur les voor de toets.
Mijn instructeur leerde mij het volgende: heb je een brede straat met aan allebei de kanten nog parkeerstroken of iets dergelijks, kun je het beste keren door middel van een halve draai. Is de straat normaal breed of smaller, kun je het beste een bochtje achteruit maken.
Succes morgen met je tussentijdse toets!
The Police 08-06-2008
pi_70702485
quote:
Op maandag 6 juli 2009 13:27 schreef appelsjap het volgende:
Vorige week begonnen met lessen, mijn instructeur zei dat ik het in de 17 lessen die ik genomen had zeker ging halen
Ik heb de kaart thuis nog liggen waar op gelet moest worden de volgende les, en telkens wat ik eerst goed deed, deed ik de volgende les slecht, en waar op gelet moest worden weer goed. Tsja, zo ging het 12 lessen door Maar ik had amper ingrepen, zo af en toe bijremmen maar vooral om de rechterspiegel te redden

Jij zal denk ik ook wel weinig tot geen ingrepen hebben
quote:
Op maandag 6 juli 2009 14:02 schreef YPrue het volgende:

[..]

Mijn instructeur leerde mij het volgende: heb je een brede straat met aan allebei de kanten nog parkeerstroken of iets dergelijks, kun je het beste keren door middel van een halve draai. Is de straat normaal breed of smaller, kun je het beste een bochtje achteruit maken.
Volgens mij had het bij mij niet gemogen Om een halve draai (zonder berm) in een straat te maken.
Misschien wel.. wie weet. Iets zegt met van niet
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  maandag 6 juli 2009 @ 15:28:14 #256
167923 appelsjap
All the above
pi_70702642
quote:
Op maandag 6 juli 2009 15:24 schreef Sjibble het volgende:

[..]

Ik heb de kaart thuis nog liggen waar op gelet moest worden de volgende les, en telkens wat ik eerst goed deed, deed ik de volgende les slecht, en waar op gelet moest worden weer goed. Tsja, zo ging het 12 lessen door Maar ik had amper ingrepen, zo af en toe bijremmen maar vooral om de rechterspiegel te redden

Jij zal denk ik ook wel weinig tot geen ingrepen hebben
Nja, ik heb iig al heel veel rijervaring, voor ik begon met rijlessen, call me dumb or stupid, maar volgens mijn rijinstructeur heb ik het heel goed geleerd en hoeft er niets afgeleerd te worden, normaal moet dat meestal wel als je les hebt gehad van een normaal persoon.

En in mijn eerste rijles heeft hij 2x ingegrepen, 2x bij een geel licht wilde hij toch stoppen en ik doorrijden. Maar dat was volgens hem niet zo'n groot punt.
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_70702955
quote:
Op maandag 6 juli 2009 13:27 schreef appelsjap het volgende:
Had ik dat maar, ik had 36 lessen nodig en vond dat al duur zat. En ik was nog een van de snellere leerlingen volgens mijn instructeur. Maarja, eerst slagen natuurlijk, in het begin ging het heel lekker en ik zat op een gegeven moment een aantal lessen vast, leerde niet veel bij en bleef fouten herhalen. Hopen dat jij dat niet hebt, zonde van het geld.
pi_70704597
quote:
Op maandag 6 juli 2009 14:02 schreef YPrue het volgende:

[..]

Als je geen ruimte voor een halve bocht hebt en je wilt gebruik maken van een zijstraat of oprit -> wanneer draai je hem daar dan voorin en wanneer achterin? Heeft te maken met het beste zicht, neem ik aan.
pi_70706042
quote:
Op maandag 6 juli 2009 15:28 schreef appelsjap het volgende:

[..]

Nja, ik heb iig al heel veel rijervaring, voor ik begon met rijlessen, call me dumb or stupid, maar volgens mijn rijinstructeur heb ik het heel goed geleerd en hoeft er niets afgeleerd te worden, normaal moet dat meestal wel als je les hebt gehad van een normaal persoon.

En in mijn eerste rijles heeft hij 2x ingegrepen, 2x bij een geel licht wilde hij toch stoppen en ik doorrijden. Maar dat was volgens hem niet zo'n groot punt.
Ik had dan genoeg dingen om af te leren. De eerste proefles stuurde ik met mn pols zoals mn oom altijd deed
Maar ik courier al 2 jaar in de rondte, en volgens de instructeur komt het ook door de brommer dat ik het kijken maar niet door krijg + rijstijl.
Ze heeft het ook elke week beschreven en ik zag het patroon. Namelijk dat ik van maandag t/m zaterdagochtend wel goed reed, maar na het weekend (wanneer ik dus op de brommer courier) mijn hele rijstijl op zn kop lag

Maar het is goedgekomen. Voor de les voor het examen ruim een uur van te voren aanwezig zijn. Op de rijschool chillen, en dan rijden. Daarna examen, en dik geslaagd
[/quote]
pi_70706752
Morgen mag ik dan eindelijk mijn rijbewijs ophalen.

Heb er echt zin in
  maandag 6 juli 2009 @ 17:12:11 #261
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_70706864
Ik ben nu bezig met mn A, C, D en E
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_70706934
quote:
Op maandag 6 juli 2009 17:12 schreef Rave_NL het volgende:
Ik ben nu bezig met mn A, C, D en E
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan je ze daar niet gewoon kopen?
pi_70711309
Ik bevestig maar even alle vooroordelen over vrouwen: ik kan totaal NIET fileparkeren.
pi_70718180
quote:
Op maandag 6 juli 2009 19:09 schreef ecstasy het volgende:
Ik bevestig maar even alle vooroordelen over vrouwen: ik kan totaal NIET fileparkeren.
gebruik je in de praktijk toch amper, ik althans niet. Achteruit inparkeren wel, maar dat blijkt nu ik mijn rijbewijs heb heel makkelijk te zijn.
  maandag 6 juli 2009 @ 22:41:12 #265
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_70721199
quote:
Op maandag 6 juli 2009 16:14 schreef Vlinnie het volgende:

[..]

Als je geen ruimte voor een halve bocht hebt en je wilt gebruik maken van een zijstraat of oprit -> wanneer draai je hem daar dan voorin en wanneer achterin? Heeft te maken met het beste zicht, neem ik aan.
Stel je hebt een zijstraat van rechts. Dan zet je de auto direct na die zijstraat aan de kant en rij je achteruit de bocht om. Mocht je nou geen zijstraat van rechts hebben maar alleen links, dan rij je die linker zijstraat gewoon vooruit in en draai je zo achteruit de bocht om.
The Police 08-06-2008
pi_70724301
Bargeres kan je (vooral s nachts) wel lekker knallen over de brinkenweg

maar goed,,,,gefeliciteerd voor de geslaagden !

Zelf weer 2 uur les gehad. Was weer leuk en ging wel goed. Het voornaamste bij mij zijn nog steeds mijn opmerkingen enz....moet mijn klep dichthouden en gewoon rijden straks met examen...ik zeg vaak OEF, OEPS, K*t , S**t piep meer enz....en dat moet maar niet. Daardoor lijk ik onzeker voor een leek maar ben dat niet...

Ok, zak drop gaat mee en als dat niet helpt toffee....

Moest met de tomtom, die weigerde dienst ikke blij heb een schurfthekel aan het kreng.
De rest ging eigenlijk wel goed, zelfs fileparkeren enz.
Het komt nog wel eens goed met mij...heb autokennis opgedaan, motorkap open en alles benoemen easy.

Nog effe een vraagje van mijn examinator...

welke band is het minst onderhevig aan slijtage als je een rotonde driekwart neemt !
Single mama met 2 prachtige en lieve dochters van 5 en 11 jaar.
motto: heb je naaste lief (en lig niet dwars als een ander een andere mening of levenstijl heeft dan jezelf)
  maandag 6 juli 2009 @ 23:56:46 #267
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_70724356
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:43 schreef willempjewever het volgende:

[..]

gebruik je in de praktijk toch amper, ik althans niet. Achteruit inparkeren wel, maar dat blijkt nu ik mijn rijbewijs heb heel makkelijk te zijn.
Ik gebruik juist veel in de stad hier fileparkeren.
Juist makkelijk
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_70725451
quote:
Op maandag 6 juli 2009 23:54 schreef singlemetkids het volgende:

welke band is het minst onderhevig aan slijtage als je een rotonde driekwart neemt !
reserveband
pi_70728878
TVP want het spaargeld dat mn ouders voor me hebben gespaard mag ik gaan gebruiken voor autorijlessen (want daar is het hopelijk genoeg voor. eerst wilden ze dat het voor later zou bewaren, maar nu mag ik het toch gaan gebruiken voor rijles hebben ze besloten. )
Nu maar eens op zoek naar een goede rijschool enzo.
pi_70728932
quote:
Bargeres kan je (vooral s nachts) wel lekker knallen over de brinkenweg

maar goed,,,,gefeliciteerd voor de geslaagden !

Zelf weer 2 uur les gehad. Was weer leuk en ging wel goed. Het voornaamste bij mij zijn nog steeds mijn opmerkingen enz....moet mijn klep dichthouden en gewoon rijden straks met examen...ik zeg vaak OEF, OEPS, K*t , S**t piep meer enz....en dat moet maar niet. Daardoor lijk ik onzeker voor een leek maar ben dat niet...

Ok, zak drop gaat mee en als dat niet helpt toffee....

Moest met de tomtom, die weigerde dienst ikke blij heb een schurfthekel aan het kreng.
De rest ging eigenlijk wel goed, zelfs fileparkeren enz.
Het komt nog wel eens goed met mij...heb autokennis opgedaan, motorkap open en alles benoemen easy.

Rechterachterband?
  dinsdag 7 juli 2009 @ 09:15:45 #271
167923 appelsjap
All the above
pi_70729365
Lijkt mij ook, rechterachterband
pi_70729760
Als je de rotonde tegen de klok in neemt (zoals het hoort ) is, is het de linkerachterband, van achteren bekeken.
Dus aan de kant van de bestuurder, achterin bij de kofferbak.

LINKSVOOR - RECHTSVOOR
--------------------------------
----------motor-------------------
---bestuurder----------------
--------------------------------
-----------------------------------
---------------------------------
-------KOFFERBAK0--------------
LINKSACHTER --- RECHTSACHTER

[ Bericht 38% gewijzigd door Sjibble op 07-07-2009 09:38:51 ]
[/quote]
pi_70729900
Ohja, en een dezer dagen eens een proefles motorrijden nemen, midden in Praag
[/quote]
  dinsdag 7 juli 2009 @ 13:02:25 #274
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_70735934
quote:
Op maandag 6 juli 2009 17:14 schreef Blocko het volgende:

[..]

Kan je ze daar niet gewoon kopen?
Nope, jammer genoeg niet, krijg theorie op een soort van autokleed, A op een opgevoerde brommer, en moet volgende week op zonder ooit in een bus of vrachtwagen te hebben gezeten...

En dat alles voor een fractie van de nederlandse prijs en omdat ik hier langer dan 6 maanden heb gezeten kan ik het voor een paar euro naar een nederlands rijbewijs over laten zetten

En de theorie is helemaal om te huilen

Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_70736220
quote:
Op maandag 6 juli 2009 23:56 schreef Juicyhil het volgende:
Ik gebruik juist veel in de stad hier fileparkeren.
Juist makkelijk
Hier kan je echt nergens goed fileparkeren, heb 1 straat gevonden waar het kan , maar die is langs de singel en als het daar mis gaat is mijn auto onder water, dat gaan we daar maar niet oefenen
quote:
Al dat trieste milieugezeik moet gewoon per direct uit het examen, wat een troep is het toch. Ik houd me aan geen enkele milieumaatregel meer en geniet er van! Achterlijke vragen ook allemaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')