Scholen mogen alleen nog maar 1 examen inkopen, en ze mogen pas voor jou een examen inkopen als jij bij hun begint met lessen. Dus iedereen zal 3 maande nmoeten lessen voor ze mogen afrijden.quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:32 schreef Grimmbeard het volgende:
Vraagje; morgen moet ik op examen en een vriendin van mij is vandaag gezakt en kan pas 20 augustus ofzo opnieuw op. We hebben dezelfde rijschool... Is dit overal zo of ligt dit ook aan de rijschool door ingekochte examens enzo? Ik vind 7 weken echt belachelijk lang
! Ik ga er overigens wel van uit dat ik gewoon slaag maar je weet het nooit
Totdat je erachter komt dat je de boetes zelf moet betalen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:19 schreef singlemetkids het volgende:
?? Ik heb een intake gedaan voor spoedcursus, examen aangevraagd, dat was 9 weken erna...en ben dus 6 weken van te voren begonnen met lessen. Dus binnen 6 weken lessen eigenlijk afrijden.
Vindt het een ideale methode.
Mijn rijles vandaag ging wel ok. Moet nu dus volgens examenschema eigenlijk rijden. Moest de snelweg op en mijn instructeur moest belachelijk vaak piesen...elk tankstation ! Elke grote parkeerplaats moest ik op. En we stonden nog niet stil of hij riep alweer, ben al klaar, snel he !![]()
![]()
tja, dus erg veel moeten invoegen, uitvoegen, inhalen enz...
Schijn een cross monster in spé te zijn, want hij zei dat ik standaard overal te hard reed...En dat ik dat mag doen zodra ik mijn rijbewijs heb maar niet eerder...
Maar goed, na 2 uurtjes rijden en zweten (ondanks de airco) vertelde hij me dat ik het allemaal gewoon goed kan, maar dat ik als ik een foutje maak niet gelijk daardoor in de stress moet zitten maar denken, kan gebeuren en doorkarren !
Nog 7 keer les en dan afrijden...![]()
![]()
![]()
GEFELICITEERD VOOR DE GESLAAGDEN !
Horen de instructeur daar niet op te letten?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:24 schreef Blocko het volgende:
[..]
Totdat je erachter komt dat je de boetes zelf moet betalen.
Vriend van mij kreeg achteraf een rekening van 120 euro thuisgesteurd (van rijschool) omdat hij tijdens het lessen te hard reed.
De instructeur is de verantwoordelijke in de auto, hij is dus ook degene die verantwoordelijk is voor de snelheid die gereden wordt. Beetje vaag dat hij een boete krijgt, had hij hendig aan kunnen vechten denk ik.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:24 schreef Blocko het volgende:
[..]
Vriend van mij kreeg achteraf een rekening van 120 euro thuisgesteurd (van rijschool) omdat hij tijdens het lessen te hard reed.
Wat een bullshit, volgens mij is dat echt niet rechtsgeldig. Een instructeur is de wettelijke bestuurder.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:24 schreef Blocko het volgende:
[..]
Dan is je vriend genaaid want de verantwoordelijke die ook de boetes zal moeten betalen is de instructeur.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:24 schreef Blocko het volgende:
[..]
Dan is hij niet minder genaaid hoor.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:09 schreef Blocko het volgende:
Ik zeg ook niet dat de instructeur niet verantwoordelijk was. Hij kreeg gewoon de rekening van de boete opgesteurd. Die rekening kwam van de rijschool en dat zouden ze bij alle leerlingen zo doen.
Maarja, hij heeft wel heel goedkoop kunnen lessen...
Is denk ik bij alle rijscholen anders. Als je bijv. bij een supermarkt werkt en je laat een potje augurken vallen hoef je dat toch ook niet te betalen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:19 schreef singlemetkids het volgende:
lol . Mijn instructeur vertelde mij dat hij de boetes ZELF moet betalen. Dus niet de rijschool, maar de instructeur...
En ikke niet, hij is verantwoordelijk en de persoon die strafbaar is. Als je te snel gaat kan hij ook ingrijpen.
Moet je vragen of je zonder instructeur mag rijden, dan is het veel relaxter.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:21 schreef Christiaan het volgende:
Morgen op examen, hmm. Mijn instructeur straft alles genadeloos op, dus ik heb niet echt een goed gevoel want dat deed hij vanochtend nog al vaak. Letterlijk: GODVERDOMME LET TOCH EENS OP MAN..
Oooh zulke examinatoren heb je ook hoor. Maar je hebt er ook hele aardige tussenquote:Op zondag 5 juli 2009 21:21 schreef Christiaan het volgende:
Morgen op examen, hmm. Mijn instructeur straft alles genadeloos op, dus ik heb niet echt een goed gevoel want dat deed hij vanochtend nog al vaak. Letterlijk: GODVERDOMME LET TOCH EENS OP MAN..
Ik vind het juist fijn als m`n instructeur meerijd. Kun je naderhand ook fouten beter bespreken.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:34 schreef Blocko het volgende:
[..]
Moet je vragen of je zonder instructeur mag rijden, dan is het veel relaxter.
succes btw
Gefeliciteerdquote:
Ik vind Emmen zelf vrij krap en volgeparkeerd, maar misschien ligt dat aan de wijk waar vrienden wonen (Bargeres). Parkeren bij de supermarkten in het centrum is helemaal erg, ben blij dat ik een kleine auto heb als ik daar moet parkeren.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:21 schreef Qwea het volgende:
Nou, sjonge jonge.
Weer gelest. Het gaat nog steeds niet geweldig. Het gaat trouwens in Emmen beter heb ik het idee
Daar is alles toch niet zo smal, krap en volgeparkeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |