denk je?quote:Op maandag 15 juni 2009 14:06 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Jij mag dat ook niet, conform het welbekende artikel 5. En mocht het zover komen dat jij moet getuigen, dan zal je met de billen bloot moeten, en toe moeten geven dat je ze wel degelijk zag/hoorde aankomen, maar toch doorreed, omdat je al zo lang voor dat rode stoplicht had moeten wachten, en dacht dat het wel kon. Jij nam het risico, en je had wel degelijk in de gaten dat zij hard reden, oa door de licht- en geluidssignalen, maar vervolgens maak jij een kardinale inschattingsfout, en probeer je een manoeuvre die als zij echt " zo ver weg waren" overigens prima had gekund. 80km/h is nou ook weer niet echt een onoverkomelijke snelheid, daar kan je nog best bij een weg op draaien, zie een willekeurige 80km weg buiten de bebouwde kom.
Ter info, ze reden 22,2m/s volgens je opgave, en de remweg tot 0 bij die snelheid is ~60m, ze hadden zeker 3 seconden nodig gehad om te kunnen remmen voor je, dus dan klopt dat in de verte verhaal ook niet echt heb ik het idee, je noemt de kruising zelf al onoverzichtelijk, dus hoe bedoel je een inschattingsfout...![]()
Je verzekering kent nu alleen de "feiten" van 1 kant, dat geeft geen garantie voor een evt uitkomst voor de rechter..
neem je dit serieus serieus?quote:Op maandag 15 juni 2009 14:24 schreef fruityloop het volgende:
Het type chauffeur waar we het nu over hebben, zie dit pareltje van zijn hand, doet me vermoedden dat dit toch echt wel in zijn nadeel beslist zal gaan worden.
Ik zie het meer als goedkoop en middelmatig vermaak..quote:
dan is het goedquote:Op maandag 15 juni 2009 14:44 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Ik zie het meer als goedkoop en middelmatig vermaak..
Misschien kan TS overreden worden door een ambulance die voor TS zelf komt naar aanleiding van een eerder ongeval.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:48 schreef Isdatzo het volgende:
Sowieso gun ik het de TS wel om aangereden te worden door een ambulance.. met z'n leugens. Alleen jammer voor de persoon naar wie de ambulance op weg was.
Dat hoop ik welquote:Op maandag 15 juni 2009 14:53 schreef Psychonikeo het volgende:
mogen eventuele kasplantverwensingen wel of zijn die ook uit den boze?
Zullen we maar gaan voor een chronische, niet dodelijke maar wél pijnlijke, ziekte dan?quote:Op maandag 15 juni 2009 14:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Misschien kan TS overreden worden door een ambulance die voor TS zelf komt naar aanleiding van een eerder ongeval.
Maar ik wil niet dat TS overlijd, want ik wil natuurlijk geen doodsverwensing plaatsen hier
Die komen minder hard aanquote:Op maandag 15 juni 2009 14:50 schreef Psychonikeo het volgende:
dan liever een politieauto die op weg was naar een flitslocatie!
Klinkt goed, vooral dat stukje pijnlijkquote:Op maandag 15 juni 2009 14:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zullen we maar gaan voor een chronische, niet dodelijke maar wél pijnlijke, ziekte dan?
Ja, ho even. Dat ga ik natuurlijk niet vermelden. Dat kan ook niemand bewijzen want dat weet ik alleen. Verder is het hard rijden van de ambulance een feit dat makkelijk te conttroleren is gezien de behoorlijke schade en de remsporen op het asfalt.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:06 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Jij mag dat ook niet, conform het welbekende artikel 5. En mocht het zover komen dat jij moet getuigen, dan zal je met de billen bloot moeten, en toe moeten geven dat je ze wel degelijk zag/hoorde aankomen, maar toch doorreed, omdat je al zo lang voor dat rode stoplicht had moeten wachten, en dacht dat het wel kon.
Daarin moet ik je gelijk geven, maar ik moest eerst langs twee auto's die wel op het laatste moment bleven wachten op de ambulance. Hierdoor werd de zaak voor mij erg onoverzichtelijk en dit kostte natuurlijk wel wat extra tijd.quote:
Jij nam het risico, en je had wel degelijk in de gaten dat zij hard reden, oa door de licht- en geluidssignalen, maar vervolgens maak jij een kardinale inschattingsfout, en probeer je een manoeuvre die als zij echt " zo ver weg waren" overigens prima had gekund. 80km/h is nou ook weer niet echt een onoverkomelijke snelheid, daar kan je nog best bij een weg op draaien, zie een willekeurige 80km weg buiten de bebouwde kom.
quote:Op maandag 15 juni 2009 14:06 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Jij mag dat ook niet, conform het welbekende artikel 5. En mocht het zover komen dat jij moet getuigen, dan zal je met de billen bloot moeten, en toe moeten geven dat je ze wel degelijk zag/hoorde aankomen, maar toch doorreed, omdat je al zo lang voor dat rode stoplicht had moeten wachten, en dacht dat het wel kon. Jij nam het risico, en je had wel degelijk in de gaten dat zij hard reden, oa door de licht- en geluidssignalen, maar vervolgens maak jij een kardinale inschattingsfout, en probeer je een manoeuvre die als zij echt " zo ver weg waren" overigens prima had gekund. 80km/h is nou ook weer niet echt een onoverkomelijke snelheid, daar kan je nog best bij een weg op draaien, zie een willekeurige 80km weg buiten de bebouwde kom.
Ter info, ze reden 22,2m/s volgens je opgave, en de remweg tot 0 bij die snelheid is ~60m, ze hadden zeker 3 seconden nodig gehad om te kunnen remmen voor je, dus dan klopt dat in de verte verhaal ook niet echt heb ik het idee, je noemt de kruising zelf al onoverzichtelijk, dus hoe bedoel je een inschattingsfout...![]()
Je verzekering kent nu alleen de "feiten" van 1 kant, dat geeft geen garantie voor een evt uitkomst voor de rechter..
O maar dat zal de rechter wel opmaken aan de getuigenissen van andere mensen.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:57 schreef DRA het volgende:
[..]
Ja, ho even. Dat ga ik natuurlijk niet vermelden. Dat kan ook niemand bewijzen want dat weet ik alleen. Verder is het hard rijden van de ambulance een feit dat makkelijk te conttroleren is gezien de behoorlijke schade en de remsporen op het asfalt.
Leuk geprobeerdquote:Daarin moet ik je gelijk geven, maar ik moest eerst langs twee auto's die wel op het laatste moment bleven wachten op de ambulance. Hierdoor werd de zaak voor mij erg onoverzichtelijk en dit kostte natuurlijk wel wat extra tijd.
Als ze opgeroepen worden voor taart wegens een verjaardag hebben ze de gang er vast wel in hoor!quote:
S39 bedoel je?quote:Op maandag 15 juni 2009 14:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Geen idee, hoe staat 't met de audi S18?
En daar ging het allerlaatste beetje geloofwaardigheidquote:Op maandag 15 juni 2009 14:57 schreef DRA het volgende:
[..]
Ja, ho even. Dat ga ik natuurlijk niet vermelden. Dat kan ook niemand bewijzen want dat weet ik alleen. Verder is het hard rijden van de ambulance een feit dat makkelijk te conttroleren is gezien de behoorlijke schade en de remsporen op het asfalt.
[..]
Daarin moet ik je gelijk geven, maar ik moest eerst langs twee auto's die wel op het laatste moment bleven wachten op de ambulance. Hierdoor werd de zaak voor mij erg onoverzichtelijk en dit kostte natuurlijk wel wat extra tijd.
Welkequote:Op maandag 15 juni 2009 15:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En daar ging het allerlaatste beetje geloofwaardigheid
Het aller-aller-allerlaatste kleine beetjequote:Op maandag 15 juni 2009 15:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Welke.
Misschien moet je je eens laten helpen aan die dikke duim van je, TS. Wellicht is liposuctie een optie?
En je mag natuurlijk een rechter gewoon vertellen wat je goed uitkomt, daar doen ze ook niet moeilijk over..quote:Op maandag 15 juni 2009 14:57 schreef DRA het volgende:
[..]
[..]
Flush, daar ging je laatste stukje geloofwaardigheid...quote:Daarin moet ik je gelijk geven, maar ik moest eerst langs twee auto's die wel op het laatste moment bleven wachten op de ambulance. Hierdoor werd de zaak voor mij erg onoverzichtelijk en dit kostte natuurlijk wel wat extra tijd.
Nou, daar moest je dan toch wel dámn good voor zoekenquote:Op maandag 15 juni 2009 15:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het aller-aller-allerlaatste kleine beetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |