*meldt*quote:Op zondag 1 maart 2009 09:28 schreef DRA het volgende:
Ik heb er zo'n verschrikkelijke hekel aan als er van die gasten zijn die expres gaan lopen oversteken op een zebrapad wanneer je eraan gereden komt. Zo van, ik heb het recht over te mogen steken dus ik doe het dan ook en jij stopt maar lekker.
Eigenlijk is het andersom: de auto moet rekening houden met het zebrapad, en met gepaste snelheid naderen.quote:Op zondag 1 maart 2009 09:32 schreef Wombcat het volgende:
En ik hou er ook nog wel rekening mee dat die auto idd nog moeten kunnen stoppen zonder vol op te rem te staan en alles door de auto heen vliegt.
quote:Op zondag 1 maart 2009 09:56 schreef RemcoDelft het volgende:
Tokkies die zich niet aan verkeersregels houden
quote:Op zondag 1 maart 2009 09:28 schreef DRA het volgende:
Ik heb er zo'n verschrikkelijke hekel aan als er van die gasten zijn die expres gaan lopen oversteken op een zebrapad wanneer je eraan gereden komt. Zo van, ik heb het recht over te mogen steken dus ik doe het dan ook en jij stopt maar lekker. Gelukkig ben ik zo slim om altijd even gas bij te geven.
Ik ben zelfs nog een keer het voetpad op gereden voor iemand die obscene gebaren naar me maakte. Ik kan me daar zo verschrikkelijk kwaad om maken.
Vraag me af wat andere fokkers doen indien er zo'n malloot net voor je oversteekt.
Kom op zeg, er zijn genoeg plekken waar ze liggen en waar je met gemak 80 kunt rijden. Moet ik dan de hele tijd in de gaten houden dat er zo'n moraalridder is die dan net gaat oversteken als ik eraan kom.quote:Op zondag 1 maart 2009 09:56 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Eigenlijk is het andersom: de auto moet rekening houden met het zebrapad, en met gepaste snelheid naderen.
Ja.quote:Op zondag 1 maart 2009 10:22 schreef DRA het volgende:
[..]
Kom op zeg, er zijn genoeg plekken waar ze liggen en waar je met gemak 80 kunt rijden. Moet ik dan de hele tijd in de gaten houden dat er zo'n moraalridder is die dan net gaat oversteken als ik eraan kom.
quote:Op zondag 1 maart 2009 10:06 schreef Specularium het volgende:
TS heeft een cursus anger management nodig.
Wat denk je zelf, Sherlock?quote:Op zondag 1 maart 2009 10:22 schreef DRA het volgende:
[..]
Kom op zeg, er zijn genoeg plekken waar ze liggen en waar je met gemak 80 kunt rijden. Moet ik dan de hele tijd in de gaten houden dat er zo'n moraalridder is die dan net gaat oversteken als ik eraan kom.
Goeie zetquote:Op zondag 1 maart 2009 10:32 schreef veldmuis het volgende:
Een keer heb ik stiekem door zoeen openstaande raampje naar binnen getuft.
Eh, já?!quote:Op zondag 1 maart 2009 10:22 schreef DRA het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 maart 2009 10:32 schreef veldmuis het volgende:
Van die mongolen die bij een zebrapad vol in de remmen gaan, dat ik denk van wtf en dus een stapje terug doe en dan alsnog vlak voor m'n neus doorrijden (ik ben in dit geval de voetganger dus).
je moet gewoon stoppen:p want als die mensen niet over zouden steken duurt dit uren omdat niemand stopt! (tenzij je een kinderwagen bij je hebt, of oud bent dat vind ik ook altijd zo weird)quote:Op zondag 1 maart 2009 09:28 schreef DRA het volgende:
Ik heb er zo'n verschrikkelijke hekel aan als er van die gasten zijn die expres gaan lopen oversteken op een zebrapad wanneer je eraan gereden komt. Zo van, ik heb het recht over te mogen steken dus ik doe het dan ook en jij stopt maar lekker. Gelukkig ben ik zo slim om altijd even gas bij te geven.
Ik ben zelfs nog een keer het voetpad op gereden voor iemand die obscene gebaren naar me maakte. Ik kan me daar zo verschrikkelijk kwaad om maken.
Vraag me af wat andere fokkers doen indien er zo'n malloot net voor je oversteekt.
quote:Op zondag 1 maart 2009 10:32 schreef veldmuis het volgende:
Van die mongolen die bij een zebrapad vol in de remmen gaan, dat ik denk van wtf en dus een stapje terug doe en dan alsnog vlak voor m'n neus doorrijden (ik ben in dit geval de voetganger dus).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |