quote:
inderdaad!!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:51 schreef Daph_ het volgende:
Trouwens, voor al dat geninja voor de lapo had ik wel een betere TT verwacht
goffer.. luister ik net Qquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nu op Caz!
Edit: was net op cazIk zou zeggen: typ in op youtube!
Komt vast ook binnen een uurtje op Qquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
goffer.. luister ik net Q
Dan inderdaad maar ff youtuben
100% NLquote:
wel van kutbrommers..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:54 schreef Isdatzo het volgende:
Wie heeft er hier verstand van kutauto's?
ongetwijfeld, maar dat is lunchtijdquote:
Daar draaien ze net als op noordzee zo'n 80% NL muziek.. dus vraag me niet waarom ze 100% NL hetenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..].
[..]
Jamaarjamaarjamaar "mijn" auto doet vaag.
Ohquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Daar draaien ze net als op noordzee zo'n 80% NL muziek.. dus vraag me niet waarom ze 100% NL heten
Ja, ik ook niet en dat is het probleemquote:en van auto's heb ik weinig verstand
Ik kom net even kijkenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:51 schreef Daph_ het volgende:
Trouwens, voor al dat geninja voor de lapo had ik wel een betere TT verwacht
90% van m'n lunch is bureaulunch.. maar ik ga als 't weer het een beetje toelaat wel iedere dag een stukje lopen oid. Ben dit beeldscherm vandaag eigenlijk ook al meer dan beu.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:04 schreef Daph_ het volgende:
Tijd voor de zoveelste bureaulunch deze week
een echte ninja verschijnt uit het niets.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Smoesjes. Dan moet je maar met je poten van de lapo afblijven
!
Een échte ninja heeft stijlquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
een echte ninja verschijnt uit het niets.
En deze ninja gaat een lekker eitje bakkenquote:
Deze ninja gaat er met je kuikens van door!!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:10 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
En deze ninja gaat een lekker eitje bakken![]()
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:10 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
En deze ninja gaat een lekker eitje bakken![]()
allemaal van die net-niet-ninja'squote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Deze ninja gaat er met je kuikens van door!!
Kijk maar:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zolang jij geen fatsoenlijke TT bedenkt heb jij geen recht van spreken over échte ninja'squote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
allemaal van die net-niet-ninja's
Je kan het gewoon niet hebben dat je verslagen werd door een echte LaPo-ninja in opleiding bij Caliquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zolang jij geen fatsoenlijke TT bedenkt heb jij geen recht van spreken over échte ninja's.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:19 schreef Daph_ het volgende:
Conclusie van deelvraag 2 aan het herschrijven
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je kan het gewoon niet hebben dat je verslagen werd door een echte LaPo-ninja in opleiding bij Cali![]()
*kuch*quote:Stage SC #1008: Waar iedereen van Daph's browniedeeg snoept! »
pagina: 1 2 3 4 5 6 7 Isdatzo 301 954 12/06 11:48 - Isdatzo
Oh, en waarom telt dat dan nietquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jij kan door slotjes heenposten dus dat telt niet
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:27 schreef Daph_ het volgende:
Tadaaaaaaaaaaaaa deelvraag 2 ook helemaal verwerkt qua feedback. Pfoe. Nu opsturen naar tweede/derde lezer en uitprinten voor m'n vriend zodat hij het ook door kan nemen
Die had ik nuquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdat postnr. 301 het laatste is
Nou lekker, al dat haar in je bekquote:
ik hanteer de telling die aan de rechterkant staatquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:41 schreef Isdatzo het volgende:
Mensen die de OP als post 1 tellen. De OP is 0.
Anders was 't ook geen FiPo maar SePo natuurlijk. De eerste post na de OP heeft #1.
Prutsers.
Opgestuurdquote:
Heulemaal niet. Toevallig zo'n latente homo en zijn crew die dat zonodig zo moesten noemen, terwijl wij het hier ook al jaren zo etenquote:
Ik ook. Leuk dat je die in kan stellen, screenshot? Momentje hoorquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik hanteer de telling die aan de rechterkant staat
Döner met kaas, sla, sauzen en patat..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:46 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat is toch zo'n megabak shoarma met kaas enzo?
ja en patat en sla..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:46 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat is toch zo'n megabak shoarma met kaas enzo?
kennen jullie shoarma daar dan?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heulemaal niet. Toevallig zo'n latente homo en zijn crew die dat zonodig zo moesten noemen, terwijl wij het hier ook al jaren zo eten
*ril*quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Döner met kaas, sla, sauzen en patat..
hoeft niet perse döner te zijn hoor..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Döner met kaas, sla, sauzen en patat..
Vakantievrienden van mijn zusje hadden het daar vorig jaar steeds overquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja en patat en sla..
[..]
kennen jullie shoarma daar dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:48 schreef The_Dean het volgende:
Mooie ogen! wowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn persoonlijke favoriet.. Blijft minder tussen mn tanden zittenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:48 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hoeft niet perse döner te zijn hoor..Is het ook schatjequote:
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Ik moet er niet aan denken om dat te etenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:50 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mooie ogen! wow
[..]
Mijn persoonlijke favoriet.. Blijft minder tussen mn tanden zitten
[..]
Is het ook schatje
Hoeft nietquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken om dat te etenMja
Jij hebt andere instellingenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:49 schreef Isdatzo het volgende:
[ afbeelding ]
Zie nummertjes langs post.
Ja, dat zeg ik net.quote:
you spin my head right round..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:05 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Tweede keer binnen twee uur
Nu voor de derde keer vandaag Flo-rida
blijf in die flow danquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:11 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb alleen nog maar de paragrafen ingedeeld en de inleiding getypt voor m'n derde deelvraag maar ik vind het nu al helemaal geweldig
sexy hoorquote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
blijf in die flow dan
[..]
sexy hoor
minder sexyquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:19 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat hoop ik welIk moet nu de winstgevendheid van de diensten uitwerken
quote:
Stuk minder sexy jaquote:
jeuj!!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:25 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Stuk minder sexy jaMja het moet ook gebeuren! En als het goed is, heb ik dit binnen een paar uur af en kan ik aan deelvraag 4 beginnen
Jupquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jeuj!!
En dan heb je alleen vraag 5 nog toch?
uitgebreid is goedquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jup
Op zich is deelvraag 3 helemaal niet zo veel werk, ik heb al een excelletje gebouwd waar ik alleen wat dingen in moet aanpassen en dan kan ik het in mijn scriptie plakken, dus dat is zo gebeurd. Ik doe het daarom maar wat uitgebreider; ook de winstgevendheid op basis van de prognose enzo
De vraag is alleen maar of het rendabel is om de diensten aan te bieden.. Dat antwoord weet ik alquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:29 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
uitgebreid is goed
Als je je vraag maar goed kan beantwoorden
ja.. jij wel, maar dat moet je je lezer natuurlijk duidelijk uitleggenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
De vraag is alleen maar of het rendabel is om de diensten aan te bieden.. Dat antwoord weet ik al
Nou de uitwerking heb ik ook al helemaal, alleen zijn er wat bedragen en andere getallen veranderdquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja.. jij wel, maar dat moet je je lezer natuurlijk duidelijk uitleggen
wel handig die gedetaileerde feedback, dan weet je tenminste wat je moet doen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:33 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nou de uitwerking heb ik ook al helemaal, alleen zijn er wat bedragen en andere getallen veranderdZe wilde alleen nog een beetje opbouw in dat stuk, dus dat ben ik nu aan het doen
Oh, en ik heb het gesplitst. Eerst stonden de diensten bij elkaar, maar dat was een beetje rommelig.
Ja haar feedback is erg duidelijkquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wel handig die gedetaileerde feedback, dan weet je tenminste wat je moet doen.
wel prettig. Al zou je kunnen zeggen dat dit van te voren allemaal wel duidelijk had moeten zijn.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:41 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja haar feedback is erg duidelijkGisteren kreeg ik aan de telefoon feedback, dat was wel iets minder duidelijk dan het bij een afspraak is, maar alsnog begrijp ik wel wat ze bedoelt.
I want you in my roomquote:
Helaas. Vooral dat herschrijven van die deelvragen heeft me veel tijd gekost. Die had ze eerder ook af kunnen keuren, dan had het voor mij veel makkelijker geweest.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:44 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wel prettig. Al zou je kunnen zeggen dat dit van te voren allemaal wel duidelijk had moeten zijn.
Maar dat is helaas anders gelopen..
quote:
dat dusquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:49 schreef Daph_ het volgende:
[..]
I'm so 3008
You so twothousand and late
poepies!!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:48 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Helaas. Vooral dat herschrijven van die deelvragen heeft me veel tijd gekost. Die had ze eerder ook af kunnen keuren, dan had het voor mij veel makkelijker geweest.
Maar ik ga d'r gewoon een poepie laten ruiken hoor
dacht ook altijd 2008 te hebben verstaanquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik dacht 2008, maar dat zou ook niet goed zijn natuurlijk
hehehe.. nou niet te ranzig maken he?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oh ja, ik ga haar meerdere poepies laten ruiken
Whoeeeeeee
licht het toch niet aan mijquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dacht ook altijd 2008 te hebben verstaanToch maar eens goed luisteren dan.
die lees ik nietquote:
Ja, het ligt aan jouquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hehehe.. nou niet te ranzig maken he?
[..]
licht het toch niet aan mij
[..]
die lees ik niet
Nico!!!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hehehe.. nou niet te ranzig maken he?
[..]
licht het toch niet aan mij
[..]
die lees ik niet
ik weet niet wat ik heb.. misschien toch wat vaker mijn eigen posts doorlezenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:02 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nico!!!![]()
![]()
Nee ik lees de lyrics normaal ook niet hoor, maar begon aan mezelf te twijfelen en ging het even opzoeken.
[ afbeelding ]
heer- wacht er op- lijk!quote:
Je zit met je hoofd in de wolken volgens mijquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik weet niet wat ik heb.. misschien toch wat vaker mijn eigen posts doorlezen
En die foto! geniaal
[..]
heer- wacht er op- lijk!
zou dat het sein?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:06 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Je zit met je hoofd in de wolken volgens mij
wisten wij allang!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:07 schreef Isdatzo het volgende:
Wereld is klein..
Komt net zo'n gast hier naar binnen (geen Limburger)..
Heuj, jij bent "Isdatzo"(neee, zo heet ik niet in 't echt) hè?
Ja, hoezo..
Ja ik ben een maat van Dennis en die zei dat jij hier ook ergens zat.
Hij doet verkoop oid, 3 deuren verderop. Maar nu is bekend dat ik tussen de Limburgers zit overdag
!
Die deed je expres hequote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:11 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zou dat het sein?
[..]
wisten wij allang!
niet?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, maar julie kennen mij niet in het eeeh-hèèècht.
ik zal flo-rida ff aanvragen of Cazquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:14 schreef Daph_ het volgende:
Ik geloof dat ik de flow een beetje kwijt ben
Als het zo makkelijk zou zijnquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
niet?
[..]
ik zal flo-rida ff aanvragen of Caz
ja, das wel makkelijkquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:17 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oh jawel hoor
Mja. Ik ga even eend eel van m'n meuk inpakken en naar de wc rennen
omdat jij zo tof ben en ik dus niet daarvan kan meeprofiteren!! vergeet dat nou niet elke keer manquote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nou ik ben dat we weten dat jij binnen 6 minuten kan plassen
tijdens het plassen?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:25 schreef Daph_ het volgende:
[..]![]()
In die tijd heb ik dus ook mijn spullen moeten inpakken he![]()
Oh en ik heb gelijk m'n fles weer gevuld met water
Ken vrouwen die er beduidend langer over doenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nou ik ben dat we weten dat jij binnen 6 minuten kan plassen
idd.. schijten doen ze toch niet..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ken vrouwen die er beduidend langer over doen.
En dan vooral niet willen vertellen wáárom het zo lang duurt..!
In 't echt en ik nóg veel toffer, kan je nagaanquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:25 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
omdat jij zo tof ben en ik dus niet daarvan kan meeprofiteren!! vergeet dat nou niet elke keer man
Niet als ze lekker zijn idd.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
idd.. schijten doen ze toch niet..
Ik heb een aantal klasgenootjes die zo een kwartier naar het toilet zijnquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ken vrouwen die er beduidend langer over doen.
En dan vooral niet willen vertellen wáárom het zo lang duurt..!
ah.. klinkt als de beste volgordequote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:27 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee, ná het plassen en ná het handen wassen
kan dat?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
In 't echt en ik nóg veel toffer, kan je nagaan.
Liefst ook nog samen hèquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:27 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb een aantal klasgenootjes die zo een kwartier naar het toilet zijn
Mooi dat het jouw goedkeuring weg kan dragenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ah.. klinkt als de beste volgorde
[..]
kan dat?
je hebt erbij die het ook niet doen als ze niet lekker zijn om erbij te horen... van de proana(l) sites die meisjes..quote:
Mogen jullie het niet weten dan?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou, leg eens uit wat er daar gebeurt dat mannen niet mogen weten?
Ja, maar dat zijn nepperds! Die boeren, en dat doen lekkere ook niet.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:29 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
je hebt erbij die het ook niet doen als ze niet lekker zijn om erbij te horen... van de proana(l) sites die meisjes..
wegragen?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:28 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mooi dat het jouw goedkeuring weg kan dragen
pff.. wat een geweldenaar!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik was zelf ook verbaasd, maar blijkbaar ja!
boeren vind ik wel geil op zich..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn nepperds! Die boeren, en dat doen lekkere ook niet.
Omdat ik het "quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Bedankt voor 't bevestigen van mijn punt.
Nee, omdat jij ook niet vertelt wat er daar nou gebeurtquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:37 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Omdat ik het "" vind dat mannen het niet mogen weten bevestig ik je punt?
vandaag hebben ze de definitieve deelnemerslijst voor 2010 bekendgemaakt. En alle FOTA-teams staan daar ook op. En een aantal (vijf geloof ik) onder voorwaardenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik volg 't niet helemaal, maar wat voor debiels hebben ze nou weer besloten?
wat betekend dat precies?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
vandaag hebben ze de definitieve deelnemerslijst voor 2010 bekendgemaakt. En alle FOTA-teams staan daar ook op. En een aantal (vijf geloof ik) onder voorwaarden
Dat je dat wil wetenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee, omdat jij ook niet vertelt wat er daar nou gebeurt.
Er zijn meiden die hun hele zaterdagavonddate bespreken, inclusief alles wat er gebeurde 'toen ze eindelijk in bed lagen'quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:44 schreef Psychonikeo het volgende:
die discussies.. daar ben ik dan benieuwd naar
ja dat bedoel ikquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:45 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Er zijn meiden die hun hele zaterdagavonddate bespreken, inclusief alles wat er gebeurde 'toen ze eindelijk in bed lagen'
quote:
Deze voorwaarden houden in dat deze teams zich niet inschrijven voor 2010 zolang de FIA aan de regelwijzigingen voor het seizoen 2010 vasthoudt.quote:De FIA heeft zojuist de inschrijvingslijst voor het Formule 1-seizoen 2010 vrijgegeven. Opvallend daarbij is dat alle huidige teams ook volgend jaar weer aan de start mogen verschijnen. Ook is er ruimte voor drie nieuwkomers: Campos Grand Prix, Manos Grand Prix en Team USF1.
Team Constructeur
Scuderia Ferrari Marlboro Ferrari
Scuderia Toro Rosso STR TBA
Red Bull Racing RBR Renault
AT&T Williams Toyota
Force India F1-team Force India Mercedes
Campos Grand Prix Campos Cosworth
Manor Grand Prix Manor Cosworth
Team US F1 Team US F1 Cosworth
Vodafone McLaren Mercedes* McLaren Mercedes
BMW Sauber F1 Team* BMW Sauber
Renault F1-Team* Renault
Panasonic Toyota Racing* Toyota
Brawn GP Formula One Team* Brawn TBA
De teams met een * achter hun naam zijn nog voorwaardelijk ingeschreven. De FIA geeft deze teams tot 19 juni de tijd om de voorwaarden te laten vallen.
Oh, dát had ik zelf ook nog wel kunnen verzinnenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:43 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat je dat wil wetenIk vraag toch niet wat mannen op het toilet doen?
Er gebeurt niks bijzonders hoor
Vrouwen plassen (en poepen) op het toilet, en ze verschonen zich als ze ongesteld zijn
![]()
Handen wassen, flessen water vullen, broeken goed in de laarzen doen, haar goed doen, kijken of mascara niet is uitgelopen, kijken of kleding goed zit. Sommige meiden hebben hele discussies op de wc, dat is altijd wel grappig als je ook op het toilet zit
Neequote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:48 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja, omdat jij ze allemaal al kent
Zou je denken? Ik ken er genoeg die al het bovenstaande ook doen bij een toiletbezoek, maar die zijn toch echt dik 10 minuten op het toiletquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh, dát had ik zelf ook nog wel kunnen verzinnen.
No way dat dat alles een fucking kwartier duurt, al doe je al het bovenstaande tijdens één toiletbezoek.
whaha..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:49 schreef Daph_ het volgende:
[..]
NeeOmdat ik het vreselijk vind om te horen als ik op de wc zit. Sommige verhalen zijn zo gedetailleerd dat het moeilijk is om het niet voor je te zien.
Toen ik nog regelmatig met de trein reisde kwam 't af en toe voor dat 1 of andere chick haar hele seksleven over de telefoon aan 't bespreken was.. vond 't altijd wel amusant eigenlijkquote:
Ja dat is dan wel minder kan ik me voorstellenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Niet leuk! Meestal nog minder leuk als je ziet wat voor gedrocht er van de wc af komt
Sorry wat zeg je?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:52 schreef Isdatzo het volgende:
[ afbeelding ]
.
Die _MOET_ ik één hebben.
Hij is aan het voordrinken..quote:
LOLquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
't Is goed met jou.
Ken je plaats:
[ afbeelding ]
daar komt je limburgse roots even boven!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:52 schreef Isdatzo het volgende:
[ afbeelding ]
.
Die _MOET_ ik één hebben.
Wat balen Dean! Sorry ik kan je niet helpen, ik heb al mijn 'sollicitaties' gedaan door een kort mailtje met bijgevoegde CV..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:53 schreef The_Dean het volgende:
Wie heeft er een goed voorbeeld van een sollicitatiebrief voor me? Net een telefoontje gehad dat ik de baan niet gekregen heb.
Mannen met dat soort plaatjesquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
't Is goed met jou.
Ken je plaats:
[ afbeelding ]
Vrouwen die bier drinkenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vrouwen die niet tegen grapjes kunnen.
Zodat je het afpakt?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zolang ze 't maar naar de bank brengen is 't goed toch?
Als jouw wijf zonder toestemming je bier drinkt heb je haar niet goed genoeg opgevoedquote:
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
er is weer van mijn planning terecht gekomen
Ja precies.. Dan zeg ik Bitch, je weet toch, ik zuip die gele pis nietquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als jouw wijf zonder toestemming je bier drinkt heb je haar niet goed genoeg opgevoed.
dan kan ze het toch gewoon zelf opdrinken?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:18 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja precies.. Dan zeg ik Bitch, je weet toch, ik zuip die gele pis niet
Nee, dan is ze per definitie ordinair en hoeft hij haar niet meerquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dan kan ze het toch gewoon zelf opdrinken?
Mijn meissie drinkt geloof ik geen bierquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dan kan ze het toch gewoon zelf opdrinken?
Nee, en ze kijkt geen porno..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:21 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mijn meissie drinkt geloof ik geen bier
Dan is het maar goed dat ik geen ijsje op een hoorntje neemquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh.
Dan hoop ik dat hij van het hoorntje valt.
geloof je?? heb je dat niet gecheckt??quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:21 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mijn meissie drinkt geloof ik geen bier
Vooruit, dan hoop ik dat hij smaaktquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:23 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat ik geen ijsje op een hoorntje neem
Ze is bi. Ze kijkt dus wél naar andere vrouwen.. Porno.. Tja, gaat je niets aanquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee, en ze kijkt geen porno..
Kijkt niet naar andere vrouwen..
Masturbeert niet..
etc.
Weet niet zekerquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
geloof je?? heb je dat niet gecheckt??
Als nou blijkt dat dat wel zo is hè, dan ga ik echt hard lachenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
geloof je?? heb je dat niet gecheckt??
Godver.. ff opgezocht. Ze drinkt af en toe bierquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als nou blijkt dat dat wel zo is hè, dan ga ik echt hard lachen.
Ik denk dat ik dr maar dump voor een breezerdrinkend sletjequote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:31 schreef Psychonikeo het volgende:
wat een half ordinair mens is het ook
Mwah, ik zou niet anders van je verwachten.. Ik krijg het toch op mn bord van mn dinnetjequote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:31 schreef Isdatzo het volgende:
Is het nu lullig als ik die post van hem opzoek![]()
?
Je zou niet anders van mij wát?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:32 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mwah, ik zou niet anders van je verwachtten.. Ik krijg het toch op mn bord van mn dinnetje
Shit, voltooid deelwoord.. Ach.. verjaardagsbord?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je zou niet anders van mij wát?
* Isdatzo naar ondertitel van bootje kijkt.
Huhquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Shit, voltooid deelwoord.. Ach.. verjaardagsbord?
Lol laat maar. Bijna weekendquote:
Grouphug!quote:
Dus dat!quote:
Oh, je wil alleen niet dat bootje je aanraakt? Snap ik.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
met jou wil ik best knuffelen en dat weet je
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh, je wil alleen niet dat bootje je aanraakt? Snap ik.
Nou, jij ook een knuffel dan.
Daar fiets ik straks doorheenquote:Mexicaanse griep op school Waalre
vrijdag 12 juni 2009 | 14:53 | Laatst bijgewerkt op: vrijdag 12 juni 2009 | 16:15
Mag ik je motor hebben, als je dood gaat?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Daar fiets ik straks doorheen.
En als ik met de auto de sluiproute door Waalre neem (scheelt me 10 minuten) kom ik volgens mij langs die school
.
Je staat als nummer 5 op de lijstquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:17 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mag ik je motor hebben, als je dood gaat?
Omdat niemand je sokken wil..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je staat als nummer 5 op de lijst.
Waarom aast iedereen op m'n motor!
Heb je een zusje?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je staat als nummer 5 op de lijst.
Waarom aast iedereen op m'n motor!
Hoe oud?quote:
Niet doen, krijg je rare gedachtes over mij.. (ja, nog meer..)quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik combineerde even dat 2 met de leeftijd
die ene meer of minderquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Niet doen, krijg je rare gedachtes over mij.. (ja, nog meer..)
Ik had het over kwantiteit..quote:
Milfs!!!quote:
Deze kan je dus afstrepen.. die geldt dus niet..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
kwantiteit is toch de hoeveelheid? dat is toch ook waar ik op doel met 1 meer of minder?
Moet morgen nog werken... Wel voor lekkere doekoesquote:
Verschil moet er zijnquote:
Woei, dat wordt een leuk weekend zie ik.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:43 schreef Bootje84 het volgende:
L.no en ik moeten dit weekend flink aan de bak..
Morgen downtime FOK!
Er worden volgend jaar maart Fok!baby's verwacht
Zeg dat maar over negen maanden als Bootje naast je bedje staat mee te puffen... en de handycam om de geboorte te filmen..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:05 schreef L.no het volgende:
[..]
Woei, dat wordt een leuk weekend zie ik.
Oh god.. en dan de hele sc alles laten zien...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zeg dat maar over negen maanden als Bootje naast je bedje staat mee te puffen... en de handycam om de geboorte te filmen..
Dat doet ie zekerquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:33 schreef L.no het volgende:
[..]
Oh god.. en dan de hele sc alles laten zien...
quote:
Toch nietquote:
quote:
topic is bijna vol en dan nog even een tvp plaatsenquote:
geregistreerd op: vrijdag 12 juni 2009 @ 17:22quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
topic is bijna vol en dan nog even een tvp plaatsenen het is een Stage SC en het weekend is begonnen.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:49 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
laatste bezoek: 1 minuut, 27 seconden geleden.
aantal posts: 102 (gemiddeld 102 per dag)
Een nieuwe spamslet dus...
Waarschijnlijk een nieuwe spam record proberen te halenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:49 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
laatste bezoek: 1 minuut, 27 seconden geleden.
aantal posts: 102 (gemiddeld 102 per dag)
Een nieuwe spamslet dus...
OH NOES!! MIJN LEVEN!!! Wat doe je!!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Morgen ligt FOK! er trouwens vanaf eind van de middag, dacht ik, uit
Dat dacht ik ook alquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
OH NOES!! MIJN LEVEN!!! Wat doe je!!
quote:FOK! gaat op 13 juni down
Door Sjors (Sj0rSz) op vrijdag 12 juni 2009 14:25
Bron: FOK!
Zaterdag 13 juni a.s. gaat FOK! geruime tijd down, vanwege onderhoud aan de servers. Dit zal aan het einde van de middag gaan gebeuren.
De verwachting is dat de website op zondag weer online zal zijn. Het is echter niet bekend wanneer dit zal gebeuren. Tot die tijd zal FOK!sport je dus niet van sportnieuws kunnen voorzien.
Onze excuses voor het ongemak!
Zal wel een 1-2-3 hoppa een ban wordenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:53 schreef Isdatzo het volgende:
TVP-bot, kijk maar eens in z'n posthistory, enkel en alleen tvp's.
Z'n UI was iets dat ergens op 1 of andere poll stemde als hij geladen werd, gister was er ook al zoiets.
Daar kan Isdatzo wel voor zorgen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zal wel een 1-2-3 hoppa een ban worden
Vanavond (zometeen) film kijken, morgen waarschijnlijk naar "The Hangover" en zondag naar mn vriendinnetjequote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gaan julie nog iets doen van het weekend? Want FOK! ligt er uit. Dus tijd om te leven.
Je hebt het er maar druk mee. Wat dien je nog te doen dan? vragen 1 t/m 3 zijn al klaar toch? vier ook al intussen? En hoeveel moet je er nu nog dan?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:11 schreef Daph_ het volgende:
Scriptie, naar het strand, scriptie, ijsje eten, scriptie, scriptie, scriptie, eten, uurtje skaten scriptie enneh oh ja, scriptie
en ze hebben al zo weinig te vieren in Maranello... en in Woking...quote:
Uiteraardquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is iedereen nu aan het wachten om te LaPo te pakken of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |