Weet ik veel, het was tijdens pinksteren op dat terrein bij six flags in de buurt geloof ik.quote:
Wtf? Bij six flags geesten gaan oproepen. Dat deden we in groep 8 op een zolderkamerquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:34 schreef SiemPie666 het volgende:
[..]
Weet ik veel, het was tijdens pinksteren op dat terrein bij six flags in de buurt geloof ik.
eensch!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:41 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Extra klacht: Mensen die nog steeds diezelfde ggggggrap blijven maken.
Dan weet ik niet welke liedjes ze zingt maar als ik ieta zou moeten missen van mijn kerk zouden dat de liedjes zijn.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:40 schreef SiemPie666 het volgende:
Ze hebben overigens totaal geen fantasie, die nummers klinken allemaal hetzelfde met af en toe een gestolen nummer erbij (waar ze dan een christelijke tekst overheen plakken).
Ach, Working on a dream klinkt ook best wel christelijk, laat staan The Rising...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:46 schreef no1uknow het volgende:
Moet je nagaan, ik woon in een christelijk huis, christelijk opgevoed, en mijn ouders zijn nou toch wel langer dan een jaar christelijk. Maar inderdaad, ook hier zijn de opwekkingsliederen overvloedig aanwezig. Dan gooi ik er weer even Springsteen in, begint m'n pa dat weer te luisteren.
Nederland zinktquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:35 schreef Saaaaab het volgende:
Oh bedankt, je hebt me eraan herinnerd dat ik m'n favoriete bazenprogramma nog moest kijken!
http://www.tvopjepc.nl/programma/582
True, maar vergelijk het is met die youtube filmpjes die hierboven staan, toch een significant verschil vind je ook niet.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:58 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ach, Working on a dream klinkt ook best wel christelijk, laat staan The Rising...
Die 666 in mijn naam stamt uit een tijd dat ik inderdaad voldeed aan die beschrijving, maar dat is nu wel voorbij. En mijn moeder weet echt wel dat ik liever heb dat ze gewoon AC/DC, Genesis, REM, Pink Floyd etc luistert zoals ze normaal doet. Discussie is echter zinloos.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:59 schreef Gripper het volgende:
je bent vast een of andere puber die zich afzet tegen zn ouders en daarom een naam kiest met 666 erin, want dat staat heel stoer "satanistisch" enzo, maar het is eigenlijk redelijk sneu om je moeder op een forum waar ze toch niet komt zo af te fakkelen....
Laat je dit topic ook aan dr lezen?
(tot zover de moraalridder modus.)
Moet ze niet bij mij doen als ik haar zoon zou zijn.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:46 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Mijn moeder doet dat trouwens ook, en als je er iets van zegt beschuldigt ze je van het niet willen luisteren naar het woord van de heer en dat het duivels is om een opwekking voor god niet te willen horen ( ook al doet ze het om 1 uur in de nacht)
Goh, heb je dat nu helemaal op je eentje ingetypt?quote:
Hier niet op zijn plaats, en trouwens zo ga ik nou ook boud beweren dat nietgelovigen dwazen zijn.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:11 schreef T3rr0r het volgende:
Geloof is voor mensen die te dom zijn om zelf te denken of niet durven zelf te denken.
Van mij mag ze, en als ze merkt dat ik thuis ben zet ze de muziek ook zachter. Het gaat me er meer om dat ze na die opwekking ineens veel fanatischer is (en niet alleen met die liederen) en dat die muziek gewoon kut is.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:37 schreef Barachem het volgende:
Klacht deels terecht, kwaliteit van Opwekkingsliederen is drastisch laag, zowel melodieus als inhoudelijk.
Geef me maar liever Johannes de Heer liederen, da's ook voor het gewone volk, maar heel veel deugdelijker.
Dat je moeder na Pinksteren 2009 daar effe van wil nagenieten, laat haar toch.
Of komt ze alsmaar op je kamer om jou ook Opwekkingsliederen te laten luisteren?
Ongelofelijk, waar gaat dat heen, als de jeugd de muziek van de ouders verkettert i.p.v. andersom.
Oh god ja, standaardprik in elke evangelische kerkdienst.quote:
Zeker, ik ben dan ook al bijna 25 jaar fan van The Boss...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:13 schreef no1uknow het volgende:
[..]
True, maar vergelijk het is met die youtube filmpjes die hierboven staan, toch een significant verschil vind je ook niet.
Ik heb min of meer dezelfde muzieksmaak als mijn moeder (tientallen trolfokkers richten nu hun pijlen op me) dus ze zeikt nooit over mijn muziek, ben ik nu hypocriet?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:37 schreef Barachem het volgende:
Ongelofelijk, waar gaat dat heen, als de jeugd de muziek van de ouders verkettert i.p.v. andersom.
Ben er mee opgegroeid. Maar om even terug te komen op het onderwerp, gelukkig laten m'n ouders me heel vrij in me eigen keuze. Godzijdankquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:49 schreef Djeez het volgende:
[..]
Zeker, ik ben dan ook al bijna 25 jaar fan van The Boss...
zijn ze ookquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:57 schreef DeepChord het volgende:
Ik vind mensen die de hele dag van dit soort muziek luisteren maar eng.
En?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:41 schreef SiemPie666 het volgende:
[..]
Van mij mag ze, en als ze merkt dat ik thuis ben zet ze de muziek ook zachter. Het gaat me er meer om dat ze na die opwekking ineens veel fanatischer is (en niet alleen met die liederen) en dat die muziek gewoon kut is.
Gast, je woont nog bij je moeder en je klaagt over enkele weken to maanden een beetje last van Opwekkingsliederen terwijl je moeder nooit bij jou zeurt om je muzieksmaak.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:52 schreef SiemPie666 het volgende:
[..]
Ik heb min of meer dezelfde muzieksmaak als mijn moeder (tientallen trolfokkers richten nu hun pijlen op me) dus ze zeikt nooit over mijn muziek, ben ik nu hypocriet?
Lolwutquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:06 schreef Barachem het volgende:
En?
D'r zijn er genoeg die na een avond uitgaan aggressieve klootzakken op straat worden.
Wees blij dat je moeder daar niet een van is.![]()
Als ze op straat aggressief doet heb ik daar geen last van, dat ze op de stomste momenten aankomt met dingen als "We moeten kijken naar Jezus!!!" en zo wel.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:06 schreef Barachem het volgende:
[..]
En?
D'r zijn er genoeg die na een avond uitgaan aggressieve klootzakken op straat worden.
Wees blij dat je moeder daar niet een van is.![]()
fail.quote:
Kijk, dat laatste zou ik ook irritant vinden, maar daar kom je nu pas mee.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:13 schreef SiemPie666 het volgende:
[..]
Als ze op straat aggressief doet heb ik daar geen last van, dat ze op de stomste momenten aankomt met dingen als "We moeten kijken naar Jezus!!!" en zo wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |