quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:01 schreef kissaa het volgende:
Ik sloot het vorige speeltuinbankje.
Meldde dat ik net ging plassen en dat er een naaktslak op de wc-bril zat
beetje kolven om de druk eraf te halen ? Lastig die stuwing.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 07:15 schreef Vicky het volgende:
Pff ik voel me vandaag Pamela Anderson... kan me armen niet eens normaal langs mijn lijf doen...
ik geef fv, dus kolven lijkt me niet handig anders blijft die stuwing.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 07:30 schreef Stout het volgende:
[..]
beetje kolven om de druk eraf te halen ? Lastig die stuwing.
Ik voelde me net dolly parton... weet je wat trouwens wel hielp, koolbladeren uit de vriezer dat koelde zo lekker af.
oke dat wist ik niet... nee dan maar ff niet kolven. Heb je tabletjes tegen de bv ?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 07:34 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik geef fv, dus kolven lijkt me niet handig anders blijft die stuwing.
koolbladeren zijn in huis..
en Tess heeft zo'n last van krampjes
![]()
Liggend in bed met de telefoon weerquote:Op vrijdag 12 juni 2009 07:17 schreef huuphuup het volgende:
Goeiemorgen![]()
Ca.ra das nie handig nee. Lekker terug je bedje in weer?
Ahw Vicky, het is dus toch erger geworden... balenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 07:15 schreef Vicky het volgende:
Pff ik voel me vandaag Pamela Anderson... kan me armen niet eens normaal langs mijn lijf doen...
Nee, gewoon geen zinquote:
Mijn god!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:12 schreef E.T. het volgende:
4.30 de wekker, 5.30 met drie kinderen in de auto, 6.30 op schiphol, 6.45 weer vertrekken van schiphol, 7.30 weer thuis..
en zoals jij denkt dat ik me voel... zo voel ik me ookquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:58 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mijn god!. Respect hoor, ik word al moe als ik het lees.
Ik kom niet verder dan 'Ni Hao' en 'Xi Xi'quote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:58 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mijn god!. Respect hoor, ik word al moe als ik het lees.
Ja, Tijn en Nienke zitten tegen me aangeplakt. En Saskia wilde eerst niet mee om me op te halen, die wilde naar school maar is uiteindelijk toch met mama mee gegaanquote:
Thanks! Ik ben echt heel erg benieuwd. Dan is het ineens wel officieel, als wij als kinderen elkaar ontmoeten he? De vriend van mn moeder is wel echt een hele leuke man, dus zijn zoons zullen vast ook heel leuk zijnquote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan 'Ni Hao' en 'Xie Xie'
[..]
Ik ook.
Maar goed 7:15 opstaan, 8:00 ontbijt, 8:45 uitchecken, 09:00 meeting, 12:00 lunch, 13:00 meeting, 17:30 richting vliegveld, 18:30 aankomst vliegveld, 19:45 boarden, 20:20 take-off, 22:00 queue...treintje...queue...transfer, 22:45 BK bacon burger + skypen naar huis, 23:45 boarden, 00:30 take-off, 5 ½ uurtjes dommelen 6 ½ uurtjes draaien / filmpje kijken / boekje lezen / afzien - 6 uur tijd verschil , 6:45 door douane en koffer, e.t. tegemoet lopen is ook niet echt goed om scherp te blijven
Bedankt in Maderijn schrijf je in europese karakterset als xi xi heb ik me laten vertellen. Maar je spreekt het uit als 'sjeh sjeh' eigenlijk. Anyway, ik kan wel de blits maken als ik bij de chinees m'n tasje krijg 'Sambal bij?' 'sjeh sjeh'quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:44 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
is Japans voor welkom thuis. Hier thuis dagelijks in gebruik![]()
lief heeft net zo'n afwijking als ik maar dan anders
Pfoe je zal wel flink gaar zijn inderdaad zeg jemig, je hebt er eh 2 dagen op zitten aan het einde van vandaag? (als ik goed tel...)
Ja..., het is niet naast de deurquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:57 schreef Estrys het volgende:
33 uur wakker![]()
Mijn misschien toekomstige schoonzus woont in Taiwan. Tis nogal een reis als ik het zo lees.
Sinaasappel... mandarijn dus inderdaad.quote:
Niet verstandigquote:wb swets. en maar even lekker slapen, of is dat juist weer niet verstandig met 't oog op je ritme?
Ja, halve dag vandaag en ze wilde echt.quote:is saskia nu alsnog naar school? lijkt me ook wel vermoeiend na zo'n halve wakkere nacht...!
hmm nee hoor dat klopt niet.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Bedankt in Maderijn schrijf je in europese karakterset als xi xi heb ik me laten vertellen. Maar je spreekt het uit als 'sjeh sjeh' eigenlijk. Anyway, ik kan wel de blits maken als ik bij de chinees m'n tasje krijg 'Sambal bij?' 'sjeh sjeh'
Ja Ik ben gisteren 1 uur 's nachts nederlandse tijd opgestaan. Behalve een licht slaapje in het vliegtuig ben ik nu een uurtje of 33 wakker. En heen doe ik het rondje andersom. Ga ik hier Zaterdagmiddag om 14:00 weg, ben ik Zondag 13:00 (lokale tijd) in Taipei, even douchen deze keer doorgegaan tot 0:00 en dan naar bed. Beste manier tegen jetlag. Maar wel vermoeiend.
Als je behoorlijk kan slapen in het vliegtuig wordt het een stuk makkelijker.
Dat weet ik eigenlijk niet. Ze geeft Chinees of iets in die trant, op een universiteit daar geloof ik. Je ziet hoe geinteresseerd ik ben in mijn schoonfamiliequote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja..., het is niet naast de deurPure reistijd is toch al snel een uur of 17 ~ 18 van deur tot deur (er vanuit gaand dat je misschien toekomstige schoonzus in Taipei woont en niet in Tainan ofzo.)
* Ynske trapt Asyniurquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:50 schreef Asyniur het volgende:
Kan iemand mij even een schop geven? Moet nog stofzuigen namelijk...
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:57 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Auw! Hoeft niet meteen zo hard!![]()
* Asyniur wrijft over scheen en gaat gauw stofzuigen...
dat word dus föhnenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
struikelen met een kan water in handen in de buurt van je bed is niet zo'n goed idee
mn bed is nat
k heb t zoveel mogelijk nu maar gedroogd en idd zometeen maar eens een föhn pakkenquote:
Oh vervelend is dat he... Had ik laatst ook, die troela moest en zou per se links prikken, terwijl daar bij mij echt geen ader te vinden is. Een week later moest ik weer en toen zat de blauwe plek er nog, maar toen had ik gelukkig een andere prikdame.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:02 schreef Kleurdoos het volgende:
grr ik ben 4 x misgeprikt he
wat een gare doos
Krijg je ervan als je anderen zo hard schoptquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
struikelen met een kan water in handen in de buurt van je bed is niet zo'n goed idee
mn bed is nat
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:49 schreef Spuuglokje het volgende:
4x misgeprikt, wat vreselijk!
Huuphuup, ik heb vandaag post gekregen!Wow wat fijn!
![]()
Zo schiet het héél hard op!
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:01 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Krijg je ervan als je anderen zo hard schopt![]()
Om even 'ontopic' te blijven: ik was net boven op de badkamer aan het stofzuigen, ligt er dus een enorme kever op zijn (of haar) rug te spartelen in het bad!Gatverdamme! Ben er maar eerst bovenop gaan staan en toen maar door de wc gespoeld (2x voor de zekerheid
). Rillingen lopen nu nog over mijn rug...
hier dus precies hetzelfdequote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:33 schreef Ca.ra het volgende:
[..]
Oh vervelend is dat he... Had ik laatst ook, die troela moest en zou per se links prikken, terwijl daar bij mij echt geen ader te vinden is. Een week later moest ik weer en toen zat de blauwe plek er nog, maar toen had ik gelukkig een andere prikdame.
Als ik die troela nog een keer krijg dan vertrek ik wel en pak ik wel een nieuw nummertje hoor.
Hemazegeltje tegen de pijn?
limburgse koude schotelquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:08 schreef Ca.ra het volgende:
Ik wil nog iets 'zomers' op het menu voor volgende week (ben lijstje aan het maken). Ik zat te denken aan pastasalade, maar dat hebben we de afgelopen twee weken al gehad.
Normaliter maak ik m met cherrytomaatjes, rucola en blokjes brie. Ik heb ook wel eens wat gemaakt met courgette, zongedroogde tomaatjes en reepjes ham maar manlief blijkt niet zo van de rauwe courgette te zijn.
Iemand een tip voor een lekkere pastasalade of een ander zomers iets?
dat staat in die van Inet ja, hier nooit zoveelquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:13 schreef Rewimo het volgende:
Een hele pot mayo?
Mag ik even?
)(&!)#%&!#)%+!%+%)(! overleg dat ik in mijn maag gesplitst heb gekregen
![]()
Hè, dat lucht op...
Oei, ik hoop dat de roddel niet klopt...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:00 schreef debuurvrouw het volgende:
Middag! Mijn kroost kwam helemaal hyper uit school. Drie ambulances en politie in SchubbekutteveenEn nou ging op school al snel de roddel dat er iemand van de uitkijktoren is gesprongen.
![]()
Getver! Nie leuk, wel eng. Daar fietsen echt heel veel kinderen langs ook. En nu net de school uit was dus ook weer hoopjes. Hoop maar dat het niet waar is en zo wel dat ze er even een laken voor hebben gedaan ofzo.
heb je aandelen? k zie m je zoveel postenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:16 schreef _Bar_ het volgende:
Huup, moest aan jou denken
http://www.enkids.nl
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:16 schreef _Bar_ het volgende:
Huup, moest aan jou denken
http://www.enkids.nl
quote:
haha ja dat is ook zo natuurlijk, ik ben gewoon zo nieuwsgierigquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:26 schreef Ca.ra het volgende:
Ah Huup, het is snel genoeg zo ver hoor!
En als ze er straks is dan zucht je weer omdat je het buikgetrappel en gedraai kwijt bent... zo is het altijd iets!
Hehe, hier ook al 6 boterhammen met Appelstroop naar binnen gewerkt en een liter melk..... had beetje honger en dorstquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:28 schreef Ca.ra het volgende:
[..]
![]()
Echt, ik moet niet over eten praten he. Ik heb net vier boterhammen (oke wel belgische, dus dunner) naar binnen geschoven en een beker melk achter de kiezen, dus ik KAN helemaal geen trek hebben nu zou je denken
ik dacht een kloon van mijzelf te krijgen.. kaal en witquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:24 schreef huuphuup het volgende:
[..]oeh wat leuk
ik heb em gebookmarked, vanaaf op mn gemak es even kijken
ik zit steeds naar die laatste echofoto van mn meisje te kijken en naar mn eigen verse baby foto's en ik ben zo benieuwd he*zucht*
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:43 schreef Spuuglokje het volgende:
Yiehaaaa mijn schoonzus hyvede net dat ze nog een volle spaarkaart voor me heeft!Nog maar 5 zegels te gaan! Dat gaat wel lukken, desnoods koop ik een paar dekbedovertrekken.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:08 schreef Brighteyes het volgende:
Holy shit!
Ze kwamen net net het zand brengen... ik vond het nog wel meevallen... 'Als dat 25m3 is...'
zegt ie, ik kom zo terug met de 2e lading!![]()
![]()
OMG! Het is echt VEEL!![]()
Net bij het wegrijden vroeg hij nog 'Het is toch niet allemaal voor een tuin toch?'![]()
Wel dus, we willen 30cm omhoog. Dat is wel veel, maar ja... als je het dan toch doet, dan maar in 1 klap goed toch?
Is Purk 2.2 aan het feesten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
300 kruiwagens ongeveer schat ik.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:12 schreef Ca.ra het volgende:
25 kuub is best wel heul veul ja. Heeeeel veel kruiwagens vol in ieder geval. Is je man al weer beter?
Daar hebben ze trilplaten voor uitgevondenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:25 schreef Brighteyes het volgende:
300 buuf!![]()
Ja, er moet wel snel gestraat, maar we moeten nog iemand vinden.
Sowieso moet het toch wel een beetje inzakken eerst ook. Met 30cm erop gaat het anders geheid schots en scheef liggen anders.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:58 schreef Wampi het volgende:
Spuuglokje, heb je het over HEMA-zegels? Daar heb ik er nog 4 van liggen, en ik doe er niks mee..
edit: oeps, heb voor OUD een kloon.. nou ja, zo kan het ook![]()
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:51 schreef Spuuglokje het volgende:
Ja!Gelukkig heb ik een héleboel inspiratie, want Sterre wil in ieder geval dat haar knuffel nog een onderbroek krijgt, en ik wil nog een lang broekje gaan fröbelen, en een tuinbroekje of rokje lijkt me ook wel grappig. Of een bikini! En wat dacht je van minimutsjes! Leukleukleuk!
een tentje zelfs! hoe tof!!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:06 schreef Wampi het volgende:
De zegels zitten al in de envelop. Oh, en die gehaakte pakjes had ik ook gezien, echt geweldig!! Mijn moeder deed dat ook altijd, had ook altijd katoen mee op vakantie, en als we dan een knuffeltje kregen kreeg die ook direct een rugzakje, pakje, tent et cetera gehaakt
. Superleuk!
We wonen in Gouda... en daar zakt de boel al als je er naar kijktquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:26 schreef Jarno het volgende:
Waarom moet je tuin 30 cm omhoog??? Heb je nu een kuil als tuin ofzo?.
Whoa, da's wel ernstig ja.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
We wonen in Gouda... en daar zakt de boel al als je er naar kijkt
We wonen hier nu 3,5 jaar en we hebben het slot op de poort al 4cm omhoog moeten schroeven.![]()
Dus in het kader van 'als je het doet, dan maar goed, gelijk een flink eind omhoog. De fundering van de bijkeuken komt ook bijna bloot te liggen inmiddels.
Ja, er gaan 12 kruiwagens uit een kuub.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:25 schreef Brighteyes het volgende:
300 buuf!![]()
Ja, er moet wel snel gestraat, maar we moeten nog iemand vinden.
Sowieso moet het toch wel een beetje inzakken eerst ook. Met 30cm erop gaat het anders geheid schots en scheef liggen anders.
Een huis heeft natuurlijk een fundering, een tuin (meestal) niet. Maar of het echt goéd is voor je huis... geen idee.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:39 schreef Wampi het volgende:
Wow, dat kan toch niet goed zijn voor je huis, zoveel verzakking? iedere 3 jaar 20 centimeter ofzo? Echt bizar!
Dat snap ik heeft bouwkunde gestudeerd maar toch, dan moet je goede fundering hebbenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:41 schreef Jarno het volgende:
[..]
Een huis heeft natuurlijk een fundering, een tuin (meestal) niet. Maar of het echt goéd is voor je huis... geen idee.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:46 schreef owlet het volgende:
Bij ons Goudse huis van rond de eeuwwisseling zakte geregeld de rioolbuizen weg![]()
Op een gegeven moment moest ook de hele fundering opnieuw gedaan worden omdat de balken droog waren komen te staan.
We kwamen er achter toen de hele inhoud van het riool via de poorttegels naar boven kwamquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:49 schreef Wampi het volgende:
[..]lekker dan! werd vast een 'mooie' bende van die rioolbuizen?
gad.ver.damme!!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:52 schreef owlet het volgende:
[..]
We kwamen er achter toen de hele inhoud van het riool via de poorttegels naar boven kwamEn blijkbaar heeft het nog heel lang geduurd voordat het aan het licht kwam want de stukken buis waren gewoon niet meer terug te vinden, zo diep waren ze gezakt
Oke. Dat zou, wel waar kunnen zijn. Ik zal mijn best doen! Dat in, elk geval!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:12 schreef freecell het volgende:
Ik denk niet dat Tearsong met je afgesproken had als ze het niet had zien zittenKomt wel goed joh
Heujquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:18 schreef Lois het volgende:
Volgens mij leest iedereen wel het update topic, zo niet:
Morgen downtime FOK!
Helemaal boven aan de pagina staat "chat" daar op klikken, je naam aanpassen en inloggen!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:26 schreef Vicky het volgende:
ja jeetje.. gewoon zonder FOK..
Geef mij die IRC eens Vlindur
Wat cutequote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:27 schreef Wampi het volgende:
IRC!!! * Wampi heeft haar vriendje ontmoet op IRC
quote:
Jaquote:
primaquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:32 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Echt?! Ooh! Als ik een meisje krijg ga ik bestellingen bij je doen hoor!
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:37 schreef Brighteyes het volgende:
Het zand ligt er koud een paar uur en ik heb nu al bonje met een van de buren! Omdat zij met d'r dikke hol met d'r scooter er niet door kon.
Onze grijze container staat ook voor omdat we simpelweg geen plek hebben in de tuin en daar ging ze een partij lomp met die scooter tegenaan staan bonken omdat ze er niet door kon.
Dus ik vlieg naar buiten en vraag of het echt zo vreselijk lomp moet.
Krijg ik me daar toch een grote bek over dat zij er met haar scooter niet door kon.
Jemig zeg... een beetje tolerantie omdat een ander even bezig is met de boel op orde krijgen is er ook niet meer bij blijkbaar.En het is echt niet de enige poortingang he.
Ze kan zo een stukje verder door rijden en een andere ingang nemen. Maar ja... je zal eens een metertje te ver moeten rijden...
Blegh... en ik hou helemaal niet van ruzie met de buren ofzo.
ow daarom doen ze m zo langquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:52 schreef moussy het volgende:
Maar maar.. tijdens downtime worden er babietjes geboren
Ik heb het eens 3 weken moeten slikken. Yay@mijquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:46 schreef moussy het volgende:
[..]woon je bij mij in de straat? Hier ook alleen vrij veel miepers
zo werd René gister voor kleuter uitgemaakt, omdat ze 'ruzie' heeft met het buurmeisje
laat ze lekker 'ruzie' hebben het hoort er bij, maar het koste moeite om mn scheur niet open te trekken
![]()
Mocht iemand ooooit aans de fluconazol moeten, het klopt, stront misselijk in nog geen half uur na inname
quote:
Ik heb TearSong wel eens gemeet. Ze is heel aardig en relaxt, kan goed dingen regelen, is geïnteresseerd in mensen en geniet van gezelschap. En jullie houden allebei van Live. Dus dat gaat vast goed donderdagquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:02 schreef Oxymoron het volgende:
Heeft, iemand van jullie TearSong al eens, gemeet?![]()
Ik ga, donderdag aanstaande meeten bij haar thuis, om alles, door te nemen voor het concert.![]()
Maar nu, word ik ineens, zenuwachtig.Zal het wel goed, gaan? En wat doe ik als het, niet goed gaat? Wat moet ik doen, als TearSong mij niet aardig vindt?
Ik ben, een beetje bang dat ze me stom vindt, of teveel gezanik krijgt door mij.
En dat wil ik écht niet.
TearSong is een heel lieve en aardige vrouwquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:02 schreef Oxymoron het volgende:
Heeft, iemand van jullie TearSong al eens, gemeet?![]()
Ik ga, donderdag aanstaande meeten bij haar thuis, om alles, door te nemen voor het concert.![]()
Maar nu, word ik ineens, zenuwachtig.Zal het wel goed, gaan? En wat doe ik als het, niet goed gaat? Wat moet ik doen, als TearSong mij niet aardig vindt?
Ik ben, een beetje bang dat ze me stom vindt, of teveel gezanik krijgt door mij.
En dat wil ik écht niet.
leuk!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:02 schreef Troel het volgende:
Ik heb het verkleedboek van Disney gekregen voor mijn verjaardag
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:05 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ik heb TearSong wel eens gemeet. Ze is heel aardig en relaxt, kan goed dingen regelen, is geïnteresseerd in mensen en geniet van gezelschap. En jullie houden allebei van Live. Dus dat gaat vast goed donderdag
geniet van vanavondquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:41 schreef Asyniur het volgende:
Ik ga iets makkelijks aan doen en dan lekker op de bank hangen.
Boek erbij, dadelijk film kijken met![]()
Ik zwaai jullie daarom uit![]()
Tot zondag!!
Ah, Kenor is gearriveerd!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:21 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
kijk dan wat ik ik mijn postvak vond
met dank aan krijtlijk
Toch nog even stiekemquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
geniet van vanavond
ow en je ticker klopt niet helemaal, hij wil m nu downloaden
Ja, gaat weer om mijn darmenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:26 schreef k_i_m het volgende:
Jeetje Raissa. Ik heb het even gemist, maar gaat het weer om je darmen? Ik hoop dat de prednison snel aanslaat in ieder geval!
he get meid, het zit je ook niet meequote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:54 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ja, gaat weer om mijn darmen![]()
Hoop ook dat de prednison snel iets doet want anders moeten we de vakantie ook afzeggen en daar keek ik toch best naar uit..
ergens in de middag geloof ikquote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:32 schreef moussy het volgende:
Is er een tijd genoemd dat het down gaat?
Vanmiddag ergens dacht ikquote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:32 schreef moussy het volgende:
Is er een tijd genoemd dat het down gaat?
1 uur alquote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Jawohl
Ga je nog naar de verjaardag van T. vanmiddag? Ik ga waarschijnlijk om 13.00 uur ff
Gelukkig is er een downtimeforumquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:42 schreef pinquit het volgende:
lees ik iets over een downtime?begint dat vanavond? gedver. eindelijk weer eens een avondje tijd om te fok!ken, gaat t niet door
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:37 schreef Asyniur het volgende:
Ow Raissa, heel veel beterschap!vanochtend vergeten te zeggen
![]()
We hebben de ringen gekozen! Ik wil ze wel aangepast hebben, maar dan zijn ze precies zoals ik wij willen nou ja, het is alleen mijn ring die aangepast wordt. Ik ben zo happy!
Jaquote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:40 schreef Ynske het volgende:
[..]kijk dat is goed nieuws
weer een streepje op t lijstje
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:46 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
huup, japans genoeg voor je lief?
(isnognietaf)
Dat is idd wel een goed idee! Heb ik helemaal nog niet bij stil gestaan. Ben ook nog een beetje shaky ervan. Thnx!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:21 schreef moussy het volgende:
Jeetje Fuente wat schrikken! Ik zou trouwens eerst bij een onafhankelijke garage verhaal halen..
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:22 schreef Fuente het volgende:
[..]
Dat is idd wel een goed idee! Heb ik helemaal nog niet bij stil gestaan. Ben ook nog een beetje shaky ervan. Thnx!
Je bedoelt tegen de overbuurman? Neuh, dat was B. die gewoon lomp achteruit reed en niet keek en toen een giga-deuk in de buurman z'n zijkant reedquote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:23 schreef moussy het volgende:
[..]
vraagt of het dezelfde kant was als het eerste klappertje
en shaky zijn is logisch
ah oke..quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:25 schreef Fuente het volgende:
[..]
Je bedoelt tegen de overbuurman? Neuh, dat was B. die gewoon lomp achteruit reed en niet keek en toen een giga-deuk in de buurman z'n zijkant reed, hadden we zelf alleen maar een klein deukje en krasje van
... mn hond wilde tijdens het rijden gezellig op schoot zittenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:30 schreef Fuente het volgende:
Jeetje, dat lijkt me ook echt eng!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |