quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:01 schreef kissaa het volgende:
Ik sloot het vorige speeltuinbankje.
Meldde dat ik net ging plassen en dat er een naaktslak op de wc-bril zat
beetje kolven om de druk eraf te halen ? Lastig die stuwing.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 07:15 schreef Vicky het volgende:
Pff ik voel me vandaag Pamela Anderson... kan me armen niet eens normaal langs mijn lijf doen...
ik geef fv, dus kolven lijkt me niet handig anders blijft die stuwing.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 07:30 schreef Stout het volgende:
[..]
beetje kolven om de druk eraf te halen ? Lastig die stuwing.
Ik voelde me net dolly parton... weet je wat trouwens wel hielp, koolbladeren uit de vriezer dat koelde zo lekker af.
oke dat wist ik niet... nee dan maar ff niet kolven. Heb je tabletjes tegen de bv ?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 07:34 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik geef fv, dus kolven lijkt me niet handig anders blijft die stuwing.
koolbladeren zijn in huis..
en Tess heeft zo'n last van krampjes
![]()
Liggend in bed met de telefoon weerquote:Op vrijdag 12 juni 2009 07:17 schreef huuphuup het volgende:
Goeiemorgen![]()
Ca.ra das nie handig nee. Lekker terug je bedje in weer?
Ahw Vicky, het is dus toch erger geworden... balenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 07:15 schreef Vicky het volgende:
Pff ik voel me vandaag Pamela Anderson... kan me armen niet eens normaal langs mijn lijf doen...
Nee, gewoon geen zinquote:
Mijn god!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:12 schreef E.T. het volgende:
4.30 de wekker, 5.30 met drie kinderen in de auto, 6.30 op schiphol, 6.45 weer vertrekken van schiphol, 7.30 weer thuis..
en zoals jij denkt dat ik me voel... zo voel ik me ookquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:58 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mijn god!. Respect hoor, ik word al moe als ik het lees.
Ik kom niet verder dan 'Ni Hao' en 'Xi Xi'quote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:58 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mijn god!. Respect hoor, ik word al moe als ik het lees.
Ja, Tijn en Nienke zitten tegen me aangeplakt. En Saskia wilde eerst niet mee om me op te halen, die wilde naar school maar is uiteindelijk toch met mama mee gegaanquote:
Thanks! Ik ben echt heel erg benieuwd. Dan is het ineens wel officieel, als wij als kinderen elkaar ontmoeten he? De vriend van mn moeder is wel echt een hele leuke man, dus zijn zoons zullen vast ook heel leuk zijnquote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan 'Ni Hao' en 'Xie Xie'
[..]
Ik ook.
Maar goed 7:15 opstaan, 8:00 ontbijt, 8:45 uitchecken, 09:00 meeting, 12:00 lunch, 13:00 meeting, 17:30 richting vliegveld, 18:30 aankomst vliegveld, 19:45 boarden, 20:20 take-off, 22:00 queue...treintje...queue...transfer, 22:45 BK bacon burger + skypen naar huis, 23:45 boarden, 00:30 take-off, 5 ½ uurtjes dommelen 6 ½ uurtjes draaien / filmpje kijken / boekje lezen / afzien - 6 uur tijd verschil , 6:45 door douane en koffer, e.t. tegemoet lopen is ook niet echt goed om scherp te blijven
Bedankt in Maderijn schrijf je in europese karakterset als xi xi heb ik me laten vertellen. Maar je spreekt het uit als 'sjeh sjeh' eigenlijk. Anyway, ik kan wel de blits maken als ik bij de chinees m'n tasje krijg 'Sambal bij?' 'sjeh sjeh'quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:44 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
is Japans voor welkom thuis. Hier thuis dagelijks in gebruik![]()
lief heeft net zo'n afwijking als ik maar dan anders
Pfoe je zal wel flink gaar zijn inderdaad zeg jemig, je hebt er eh 2 dagen op zitten aan het einde van vandaag? (als ik goed tel...)
Ja..., het is niet naast de deurquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:57 schreef Estrys het volgende:
33 uur wakker![]()
Mijn misschien toekomstige schoonzus woont in Taiwan. Tis nogal een reis als ik het zo lees.
Sinaasappel... mandarijn dus inderdaad.quote:
Niet verstandigquote:wb swets. en maar even lekker slapen, of is dat juist weer niet verstandig met 't oog op je ritme?
Ja, halve dag vandaag en ze wilde echt.quote:is saskia nu alsnog naar school? lijkt me ook wel vermoeiend na zo'n halve wakkere nacht...!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |