Ja.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:05 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jij verwacht dat mannen voor jou hun kont gaan waxen?
Slet?quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:51 schreef druppelkut het volgende:
... en leuk aangekleden met een spannend setje en een iets te kort rokje en dito topje ...
..! In ieder geval lekker genoeg voor een spannende avond op de bank / in bed / op de keukentafel / whatever.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:02 schreef druppelkut het volgende:
Subklacht 2: Waarom worden vrouwen meteen voor slet uitgemaakt als ze ervoor uitkomen dat ze met meerdere mannen het bed delen (frequent) en mannen niet als ze met meerdere vrouwen het bed delen? Die worden dan opeens stoer..
Hoe wil je in godsnaam je kont waxen?quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:10 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Ja.
Ik wel.
Oh en als we dan toch bezig zijn, bleek dat gat tussen de wangen dan ook maar meteen
Mannen zijn mietjes met een lage pijngrens.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:11 schreef desram. het volgende:
[..]
Hoe wil je in godsnaam je kont waxen?
En weetje hoe fucking pijn dat doetDenk ik.
Ja, maar jullie zijn dan ook vrouwen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:13 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Mannen zijn mietjes met een lage pijngrens.
Je moest eens weten wat wij allemaal aan pijn moeten verduren om onszelf mooi te maken voor de man.
Wenkbrouwen plukken, benen waxen, poes waxen/scheren etc....
Nou ik weet niet, maar als een sma met een dikke unibrauw zwoel naar me kijkt ga ik niet happen hoorquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:15 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Alsof dat nodig is
1 keer kijken naar een man is vaak al voldoende om hem zover te krijgen
Kom op zeg, geen enkele zelfrespecterende man heeft gladde beentjes.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:21 schreef MervinMinky het volgende:
Dit is ook wel extreem hoor, bijna nergens haar behalve hoofd![]()
[ afbeelding ]
Of valt TS niet op zulke mannen?
quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:58 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Ik kan meer penis krijgen dan jij vagina
ooit van een sexdate gehoord?quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:22 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Als je met een te kort rokje op je eerste date verschijnt voelde je je natuurlijk niet vrij genoeg om tijdens een chatsessie te hinten dat haar een turnoff is?
Ja, maar ik had niet door dat subtiliteit en dingen bij voorkeur ongezegd laten daar onderdeel van uitmaakten.quote:
Dat heb ik ookquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:33 schreef Rosbief het volgende:
Ik zag laatst zoeen jongen die had haar op z'n teenkootjes groeien like WTF!!![]()
Waarom eigenlijk?quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:51 schreef druppelkut het volgende:
Waarom moet het bij ons vrouwen allemaal zo kaal mogelijk? onder de oksels, de benen en vooral de kut.
Omdat jullie je aan maatschappelijke normen conformeren, die veel ECHTE mannen maar belachelijk vinden.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:51 schreef druppelkut het volgende:Waarom doen wij vrouwen dat eigenlijk nog als de man dat niet doet?
Tegenklacht: Geschoren vrouwen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:51 schreef druppelkut het volgende:klacht: mannen met teveel haar (en dan bedoel ik niet het haar wat normaal gesproken op het hoofd zit).
Laat zien hoeveel macht veel vrouwen eigenlijk wel hebben en hoe stom veel mannen zijn.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:58 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Ik kan meer penis krijgen dan jij vagina
Mee eens, ik vind dat men mannen ook sletten moet noemen als ze met veel vrouwen neuken.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:02 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Subklacht 2: Waarom worden vrouwen meteen voor slet uitgemaakt als ze ervoor uitkomen dat ze met meerdere mannen het bed delen (frequent) en mannen niet als ze met meerdere vrouwen het bed delen? Die worden dan opeens stoer..
Moet?quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:13 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat wij allemaal aan pijn moeten verduren om onszelf mooi te maken voor de man.
Wordt mannen ook geleerd, dagt vrouw schaars is, dat vrouw beter is, dat het een competitie is, etc.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:15 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Alsof dat nodig is
1 keer kijken naar een man is vaak al voldoende om hem zover te krijgen
quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:13 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Heb ik ookquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:33 schreef Rosbief het volgende:
Ik zag laatst zoeen jongen die had haar op z'n teenkootjes groeien like WTF!!![]()
Als ik dit zo lees ben jij niet echt representatief voor de mening van de NL manquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:37 schreef Barachem het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk?
Ik vind het fijn als vrouwen daar wel haar hebben...![]()
[..]
Omdat jullie je aan maatschappelijke normen conformeren, die veel ECHTE mannen maar belachelijk vinden.
De meeste mannen zijn geindoctrineerd dat kaal het lekkerst is en de meeste vrouwen denken dat het moet om een man te krijgen.
ECHTE vrouwen durven haar te houden.
[..]
Tegenklacht: Geschoren vrouwen.
[..]
Laat zien hoeveel macht veel vrouwen eigenlijk wel hebben en hoe stom veel mannen zijn.
Ik als man zijnde zou niet zo pronken met de hoeveelheid vrouwen die ik zou scoren als ik veel zou kunnen scoren.
Dat zijn dingen die mij aangaan, niemand anders.
[..]
Mee eens, ik vind dat men mannen ook sletten moet noemen als ze met veel vrouwen neuken.
[..]
Moet?
MOET?!
MOET!?!?!??!???
Wat mij en veel andere manen betreft lopen vrouwen eens zonder die dure plamuurmeuk op rond en doen ze eens niet al die pijnlijke moeite om zogenaamd mooi te lijken.
Kost bereveel tijd, moeite en geld en daarnaast vraag ik me af of het uberhaupt neutraal of goed voor de huid is.
Ik ken enkele vrouwen die er niet aan doen, aan die onzin en ze zien er best aantrekkelijk uit.
Het gaat ook om de uitstraling en de personlijkheid.
Van mij uit kan een vrouw nog zo mooi uitgedost zijn of zelfs naar mijn smaak goed uitzien, maar als de uitstraling of persoonlijkheid niet kloppen, vergeet het dan maar.
[..]
Wordt mannen ook geleerd, dagt vrouw schaars is, dat vrouw beter is, dat het een competitie is, etc.
Als een man daaraan voorbij denk en vrouwen eens objectief onder loep neemt, dan vallen er snel al 70 % af i.v.m. slechte persoonlijkheid/uitstraling.
In elk geval, oorspronkelijke klacht onterecht.
Jij schuift liever met je murf over schuurpapier? Haar is niet erg, maar haal het dan tenmintse bij de schaamlippen weg, en mannen zouden ook zo sociaal moeten zijn en knip het ff bij zodat je meisje geen haren in haar mond krijgt.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:37 schreef Barachem het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk?
Ik vind het fijn als vrouwen daar wel haar hebben...![]()
[..]
Omdat jullie je aan maatschappelijke normen conformeren, die veel ECHTE mannen maar belachelijk vinden.
De meeste mannen zijn geindoctrineerd dat kaal het lekkerst is en de meeste vrouwen denken dat het moet om een man te krijgen.
ECHTE vrouwen durven haar te houden.
[..]
Tegenklacht: Geschoren vrouwen.
[..]
Gewoon goed richten met je leuter.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:48 schreef wuh het volgende:
[..]
Jij schuift liever met je murf over schuurpapier? Haar is niet erg, maar haal het dan tenmintse bij de schaamlippen weg, en mannen zouden ook zo sociaal moeten zijn en knip het ff bij zodat je meisje geen haren in haar mond krijgt.
Alsof het alleen maar daarom gaat.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:48 schreef wuh het volgende:
knip het ff bij zodat je meisje geen haren in haar mond krijgt.
Ja maar het kost gewoon zoveel werk en die ene keer dat je toevallig je ballen open haaltquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:52 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Alsof het alleen maar daarom gaat.
Het is ook nog eens veel hygiënischer
Tuurlijk, blijf dat maar geloven...quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:42 schreef Samson het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees ben jij niet echt representatief voor de mening van de NL manVrouwen zijn het lekkerst haarloos (behalve mooi lang op hun koppie) en lekker glad. Mannen mogen haar, maar op de juiste plaatsen, dus niet op hun rug schouders en een hele massa bij geslachtsdelen. Jij moet maar met een tijdmachine naar de oertijd. Het is 2009 man. Tijden veranderen.
Tuurlijk...quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:48 schreef wuh het volgende:
[..]
Jij schuift liever met je murf over schuurpapier? Haar is niet erg, maar haal het dan tenmintse bij de schaamlippen weg, en mannen zouden ook zo sociaal moeten zijn en knip het ff bij zodat je meisje geen haren in haar mond krijgt.
Drogredenering.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:52 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Alsof het alleen maar daarom gaat.
Het is ook nog eens veel hygiënischer
Ja alleen echte mannen hebben datquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:33 schreef Rosbief het volgende:
Benzine erover, aansteken en weer snel in het water springen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:16 schreef Dennis_enzo het volgende:
Al zou ik mijn rughaar er af willen, hoe zou ik dat in godsnaam voor elkaar moeten krijgen? Scheermes aan telescoophengel?
Tell her like it is!quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:55 schreef griekjeee het volgende:
Jouw kut druppelt dus ik denk dat hij eerder te klagen heeft
Dat dus.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:16 schreef Dennis_enzo het volgende:
Al zou ik mijn rughaar er af willen, hoe zou ik dat in godsnaam voor elkaar moeten krijgen? Scheermes aan telescoophengel?
Zowiezo mannen die hun lichaamshaar scherenDaar zou ik minstens een uur mee bezig zijn, en na 3 dagen is het er weer.
![]()
I just didquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |