Als ik dit zo lees ben jij niet echt representatief voor de mening van de NL manquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:37 schreef Barachem het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk?
Ik vind het fijn als vrouwen daar wel haar hebben...![]()
[..]
Omdat jullie je aan maatschappelijke normen conformeren, die veel ECHTE mannen maar belachelijk vinden.
De meeste mannen zijn geindoctrineerd dat kaal het lekkerst is en de meeste vrouwen denken dat het moet om een man te krijgen.
ECHTE vrouwen durven haar te houden.
[..]
Tegenklacht: Geschoren vrouwen.
[..]
Laat zien hoeveel macht veel vrouwen eigenlijk wel hebben en hoe stom veel mannen zijn.
Ik als man zijnde zou niet zo pronken met de hoeveelheid vrouwen die ik zou scoren als ik veel zou kunnen scoren.
Dat zijn dingen die mij aangaan, niemand anders.
[..]
Mee eens, ik vind dat men mannen ook sletten moet noemen als ze met veel vrouwen neuken.
[..]
Moet?
MOET?!
MOET!?!?!??!???
Wat mij en veel andere manen betreft lopen vrouwen eens zonder die dure plamuurmeuk op rond en doen ze eens niet al die pijnlijke moeite om zogenaamd mooi te lijken.
Kost bereveel tijd, moeite en geld en daarnaast vraag ik me af of het uberhaupt neutraal of goed voor de huid is.
Ik ken enkele vrouwen die er niet aan doen, aan die onzin en ze zien er best aantrekkelijk uit.
Het gaat ook om de uitstraling en de personlijkheid.
Van mij uit kan een vrouw nog zo mooi uitgedost zijn of zelfs naar mijn smaak goed uitzien, maar als de uitstraling of persoonlijkheid niet kloppen, vergeet het dan maar.
[..]
Wordt mannen ook geleerd, dagt vrouw schaars is, dat vrouw beter is, dat het een competitie is, etc.
Als een man daaraan voorbij denk en vrouwen eens objectief onder loep neemt, dan vallen er snel al 70 % af i.v.m. slechte persoonlijkheid/uitstraling.
In elk geval, oorspronkelijke klacht onterecht.
Jij schuift liever met je murf over schuurpapier? Haar is niet erg, maar haal het dan tenmintse bij de schaamlippen weg, en mannen zouden ook zo sociaal moeten zijn en knip het ff bij zodat je meisje geen haren in haar mond krijgt.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:37 schreef Barachem het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk?
Ik vind het fijn als vrouwen daar wel haar hebben...![]()
[..]
Omdat jullie je aan maatschappelijke normen conformeren, die veel ECHTE mannen maar belachelijk vinden.
De meeste mannen zijn geindoctrineerd dat kaal het lekkerst is en de meeste vrouwen denken dat het moet om een man te krijgen.
ECHTE vrouwen durven haar te houden.
[..]
Tegenklacht: Geschoren vrouwen.
[..]
Gewoon goed richten met je leuter.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:48 schreef wuh het volgende:
[..]
Jij schuift liever met je murf over schuurpapier? Haar is niet erg, maar haal het dan tenmintse bij de schaamlippen weg, en mannen zouden ook zo sociaal moeten zijn en knip het ff bij zodat je meisje geen haren in haar mond krijgt.
Alsof het alleen maar daarom gaat.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:48 schreef wuh het volgende:
knip het ff bij zodat je meisje geen haren in haar mond krijgt.
Ja maar het kost gewoon zoveel werk en die ene keer dat je toevallig je ballen open haaltquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:52 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Alsof het alleen maar daarom gaat.
Het is ook nog eens veel hygiënischer
Tuurlijk, blijf dat maar geloven...quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:42 schreef Samson het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees ben jij niet echt representatief voor de mening van de NL manVrouwen zijn het lekkerst haarloos (behalve mooi lang op hun koppie) en lekker glad. Mannen mogen haar, maar op de juiste plaatsen, dus niet op hun rug schouders en een hele massa bij geslachtsdelen. Jij moet maar met een tijdmachine naar de oertijd. Het is 2009 man. Tijden veranderen.
Tuurlijk...quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:48 schreef wuh het volgende:
[..]
Jij schuift liever met je murf over schuurpapier? Haar is niet erg, maar haal het dan tenmintse bij de schaamlippen weg, en mannen zouden ook zo sociaal moeten zijn en knip het ff bij zodat je meisje geen haren in haar mond krijgt.
Drogredenering.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:52 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Alsof het alleen maar daarom gaat.
Het is ook nog eens veel hygiënischer
Ja alleen echte mannen hebben datquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:33 schreef Rosbief het volgende:
Ik zag laatst zoeen jongen die had haar op z'n teenkootjes groeien like WTF!!![]()
Benzine erover, aansteken en weer snel in het water springen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:16 schreef Dennis_enzo het volgende:
Al zou ik mijn rughaar er af willen, hoe zou ik dat in godsnaam voor elkaar moeten krijgen? Scheermes aan telescoophengel?
Tell her like it is!quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:55 schreef griekjeee het volgende:
Jouw kut druppelt dus ik denk dat hij eerder te klagen heeft
Dat dus.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:16 schreef Dennis_enzo het volgende:
Al zou ik mijn rughaar er af willen, hoe zou ik dat in godsnaam voor elkaar moeten krijgen? Scheermes aan telescoophengel?
Zowiezo mannen die hun lichaamshaar scherenDaar zou ik minstens een uur mee bezig zijn, en na 3 dagen is het er weer.
![]()
I just didquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |