quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:51 schreef druppelkut het volgende:Waarom moet het bij ons vrouwen allemaal zo kaal mogelijk? onder de oksels, de benen en vooral de kut.
Waarom eigenlijk?
Ik vind het fijn als vrouwen daar wel haar hebben...
quote:
Omdat jullie je aan maatschappelijke normen conformeren, die veel ECHTE mannen maar belachelijk vinden.
De meeste mannen zijn geindoctrineerd dat kaal het lekkerst is en de meeste vrouwen denken dat het moet om een man te krijgen.
ECHTE vrouwen durven haar te houden.
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:51 schreef druppelkut het volgende:klacht: mannen met teveel haar (en dan bedoel ik niet het haar wat normaal gesproken op het hoofd zit).
Tegenklacht: Geschoren vrouwen.
quote:
Laat zien hoeveel macht veel vrouwen eigenlijk wel hebben en hoe stom veel mannen zijn.
Ik als man zijnde zou niet zo pronken met de hoeveelheid vrouwen die ik zou scoren als ik veel zou kunnen scoren.
Dat zijn dingen die mij aangaan, niemand anders.
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:02 schreef druppelkut het volgende:[..]
Subklacht 2: Waarom worden vrouwen meteen voor slet uitgemaakt als ze ervoor uitkomen dat ze met meerdere mannen het bed delen (frequent) en mannen niet als ze met meerdere vrouwen het bed delen? Die worden dan opeens stoer..
Mee eens, ik vind dat men mannen ook sletten moet noemen als ze met veel vrouwen neuken.
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:13 schreef druppelkut het volgende:[..]
Mannen zijn mietjes met een lage pijngrens.
Je moest eens weten wat wij allemaal aan pijn moeten verduren om onszelf mooi te maken voor de man.
Wenkbrouwen plukken, benen waxen, poes waxen/scheren etc....
Moet?
MOET?!
MOET!?!?!??!???Wat mij en veel andere manen betreft lopen vrouwen eens zonder die dure plamuurmeuk op rond en doen ze eens niet al die pijnlijke moeite om zogenaamd mooi te lijken.
Kost bereveel tijd, moeite en geld en daarnaast vraag ik me af of het uberhaupt neutraal of goed voor de huid is.
Ik ken enkele vrouwen die er niet aan doen, aan die onzin en ze zien er best aantrekkelijk uit.
Het gaat ook om de uitstraling en de personlijkheid.
Van mij uit kan een vrouw nog zo mooi uitgedost zijn of zelfs naar mijn smaak goed uitzien, maar als de uitstraling of persoonlijkheid niet kloppen, vergeet het dan maar.
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:15 schreef druppelkut het volgende:[..]
Alsof dat nodig is

1 keer kijken naar een man is vaak al voldoende om hem zover te krijgen
Wordt mannen ook geleerd, dagt vrouw schaars is, dat vrouw beter is, dat het een competitie is, etc.
Als een man daaraan voorbij denk en vrouwen eens objectief onder loep neemt, dan vallen er snel al 70 % af i.v.m. slechte persoonlijkheid/uitstraling.
In elk geval, oorspronkelijke klacht onterecht.
The taming and domestication of religion is one of the unceasing chores of civilization. - Christopher Hitchens