quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:15 schreef Netsplitter het volgende:
Heb je bewijs dat het roemenen waren die die huizen leeg gehaald hebben of denk je dat maar??
quote:
Allemaal overmatig behaard tuig. De vrouwen daarentegenquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:30 schreef Muzz_ het volgende:
Ik zie het verschil niet tussen Roemenen, Polen, Joegoslaven, Russen, Tsjechen, Bulgaren, Wit-Russen ETC
Ze lijken allemaal op elkaar
quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Allemaal overmatig behaard tuig. De vrouwen daarentegen
Ik ben wel eens bijna met n bijl naar een Pool toe gerend die naar mijn fiets zat te koekeloeren (die gasten jatten fietsen bij de vleet omdat ze lopend boodschappen doen)quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:20 schreef wikwakka2 het volgende:
Wacht ze op in een onguur steegje en mep ze vervolgens snoeihard in elkaar.
Of russenquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:52 schreef Vierkantblokje het volgende:
Stuur er joegeslaven op af!
dat zal ze leren!!
en ze stinkenquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Allemaal overmatig behaard tuig. De vrouwen daarentegen
En ze worden bloedlink als je Rumania schrijft in plaats van Romania. Zo'n docentvan mij is bij zo'n uitwisseling gewoon bedreigd om die redenquote:
Roemenen, Bulgaren en Yugoslaven zijn allemaal zigeunersquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:30 schreef Muzz_ het volgende:
Ik zie het verschil niet tussen Roemenen, Polen, Joegoslaven, Russen, Tsjechen, Bulgaren, Wit-Russen ETC
Ze lijken allemaal op elkaar
quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:19 schreef longinus het volgende:
politie bellen
tuig is het, zomaar je deurbel bevuilen.
Die zijn duurderquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |