quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:35 schreef belsen het volgende:
[..]
Wie staan er dit weekend in de Arena?
Ja, zo'n drie vragen per dag.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:49 schreef cafca het volgende:
Hee, leuk, een muziekquiz!
Nee, die zijn niet Amerikaans en die ben ik in 1995 al uit het oog verloren.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:17 schreef PrinceCharles het volgende:
oasis?
De zanger van Green Day heeft wel ooit een blauwe maandag in deze band gespeeld.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:33 schreef ScottTracy het volgende:
Greenday?
uhuhquote:
Nee, het hoofdgenre is de betere punkrock.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:39 schreef schaap001 het volgende:
The Posies?
quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:50 schreef schaap001 het volgende:
Rancid?
Dat doe ik bij heel veel bands die onder dat genre worden geplaatst niet.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:24 schreef brother52 het volgende:
En bij Rancid denk ik ook niet echt aan punkrock
Hij heeft een paar weken meegespeeld toen Green Day niet meer zo liep, maar ging toen toch terug. Heeft ondertussen wel meegeschreven aan Radio, wat eigenlijk het 'doorbraaknummer' werd van de tweede EP. Daarna heeft Rancid Lars Frederiksen aangetrokken als tweede zanger/gitarist.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:24 schreef brother52 het volgende:
Die gast van Green Day had het aanbod om bij Rancid te komen spelen toch afgeslagen?
En bij Rancid denk ik ook niet echt aan punkrock
The Offspring zijn toch echt wel punk hoor!quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat doe ik bij heel veel bands die onder dat genre worden geplaatst niet.
Ah, weer wat geleerdquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:36 schreef belsen het volgende:
Hij heeft een paar weken meegespeeld toen Green Day niet meer zo liep, maar ging toen toch terug. Heeft ondertussen wel meegeschreven aan Radio, wat eigenlijk het 'doorbraaknummer' werd van de tweede EP. Daarna heeft Rancid Lars Frederiksen aangetrokken als tweede zanger/gitarist.
Ik ken eigenlijk alleen de ska dingen van Rancid en dat vind ik niet echt veel voorstellen.quote:En ja, Rancid ging in de goede tijd wel over de punkrock heen, ja, maar als ik 'punkrock, ska, reggae, hardcore' had gepost, dan was het denk zo geraden.
Tijd om dan eens wat van deze band te gaan luisteren, want het merendeel van de nummers is toch echt de betere punkrock. Ze spiegelen zichzelf graag aan The Clash en daar zit ook wel een kern van waarheid in. Life won't wait is bijvoorbeeld hun Sandanista! met evenveel rare experimenten als The Clash zou doen. Rancid (de S/T uit 2000) is dan weer een pure en (h)eerlijke hardcoreplaat. Maar de laatste tijd is het vuurtje wel een beetje uit de band.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ah, weer wat geleerd![]()
[..]
Ik ken eigenlijk alleen de ska dingen van Rancid en dat vind ik niet echt veel voorstellen.
Zou kunnen, met Richard Ashcroft dan rechtsachter.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:03 schreef knars het volgende:
Het doet me wat denken aan The Verve, die zien er ook zo fris uit.
Precies, maar die kerel links ziet er weer een stuk jonger uit dan ik bij The Verve vind passen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:11 schreef belsen het volgende:
[..]
Zou kunnen, met Richard Ashcroft dan rechtsachter.
quote:"" is a song by the Australian rock band
, featured on their 2003 album
. It was the first single from the album, released in 2003 in Australia and the UK, and in 2004 in the United States. The song is often cited for similarities to Iggy Pop's "Lust for Life" and The White Stripes's "Screwdriver". However, the beat has been found to have been common in numerous 60s' Motown songs, including "I'm Ready For Love" by Martha And The Vandellas and "You Can't Hurry Love" by The Supremes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |