abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70136460
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 15:30 schreef zesje het volgende:
Is echt gewoon een kwestie van de knop om.
Ik vind dat ergens zo truttig en belerend klinken... Maar zo werkt het bij mij dus ook, ja Het zit nu gewoon in mijn weekritme

Sjeen, hoe is het met je eierstokken? Haha, dat klinkt best fout
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 18 juni 2009 @ 17:32:17 #127
95752 crew  Chell
Kluns
pi_70138806
Mjah, maar bij mij ligt het omzetten van dat soort knopjes iets moeilijker helaas Maar goed, wie weet komt dat ook nog wel eens goed
pi_70139139
Chell, ik ben ook helemaal niet goed in sporten enzo, maar ik doe het gewoon. Gewoon omdat het lekker is om jezelf een beetje af te beulen en daarna moe maar voldaan op de bank te kruipen.

Begin gewoon eens met fietsen ofzo. Niet zo belastend. En als je een doel wilt hebben, dan fiets je naar een terrasje toe om daar een kop thee te drinken ofzo.
Je hoeft echt niet gelijk 5 keer per week in de sportschool te gaan staan of persé hard te gaan lopen.

En nu ga ik rennen, want ik moet naar de sportschool.
pi_70140753
Oh damn ik kom ook altijd zo belerend over
en ik wilde nog wel iets heel motiverends zeggen zodat Chell ineens de geest zou krijgen enne..

zojuist Evy nr 14 en mijn schenen schreeuwen het uit van de pijn...
Life is all about *Ass*...You're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it, or behaving like one!
  Licht Ontvlambaar donderdag 18 juni 2009 @ 18:52:19 #130
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_70141192
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:29 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik vind dat ergens zo truttig en belerend klinken... Maar zo werkt het bij mij dus ook, ja Het zit nu gewoon in mijn weekritme

Sjeen, hoe is het met je eierstokken? Haha, dat klinkt best fout
Best wel he

Het ging... tot ik dus ongesteld werd, vandaag flinke buikpijn dus ik ga niet sporten
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_70141704
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 17:32 schreef Chell het volgende:
Mjah, maar bij mij ligt het omzetten van dat soort knopjes iets moeilijker helaas Maar goed, wie weet komt dat ook nog wel eens goed
Ga daar niet vantevoren vanuit! Dan maak je het kanslozer dan het is.
Als je begint met sporten: volgens mij doen weinig beginners het met veel enthousiasme of motivatie. Maar daar gaat het niet om; het gaat erom dat je met je luie krent van de bank afkomt. En als je eenmaal 5 km kunt rennen, wordt het vanzelf wel leuk

@zesje, dat bedoelde ik niet negatief hoor Ik herken het heel erg, maar wist zelf niet zo hoe ik het handig moest zeggen!

Sjeen, balen zeg Beterschap.
pi_70141835
Ik post vandaag even geen lijstje. Heb al sinds half zeven vanmorgen gierende honger. Ongeacht wat ik eet.
Dit weekend ben ik weg, familieweekend in de Ardennen, de familie kennende wordt het een actief weekendje.
Maandag ga ik weer netjes eten en lijstjes posten.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_70143430
lijstje posten ? * Stout vraagt om enige uitleg/toelichting

Heb vandaag geteld met een kcal teller en die komt uit op 1573 incl een bakje yamato mix voor straks... en ik zit propvol..

Levitation, veel plezier op je familieweekend !
pi_70143491
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 20:01 schreef Stout het volgende:
lijstje posten ? * Stout vraagt om enige uitleg/toelichting

Heb vandaag geteld met een kcal teller en die komt uit op 1573 incl een bakje yamato mix voor straks... en ik zit propvol..

Levitation, veel plezier op je familieweekend !
Lijstje met wat ik eet, beetje controle op mezelf.
***Levi was here***
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 18 juni 2009 @ 21:00:44 #135
95752 crew  Chell
Kluns
pi_70145474
Ik vond het niet heel belerend hoor zesje!

't Enige is dat het bij mij gewoon anders werkt Maar dat ligt aan mij niet aan de rest van de wereld
pi_70146467
Leg 'es uit dan Chell, hoe het bij jou werkt?

Levi, ik ga dit weekend ook naar de Ardennen! Ergens vlakbij de Franse grens. Waar zit jij? En moet jij ook Stoere Dingen doen?
pi_70146633
7 ons weg 3,5 in totaal
  vrijdag 19 juni 2009 @ 08:44:38 #138
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_70156205
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 21:31 schreef ColdFeet het volgende:
Leg 'es uit dan Chell, hoe het bij jou werkt?

Levi, ik ga dit weekend ook naar de Ardennen! Ergens vlakbij de Franse grens. Waar zit jij? En moet jij ook Stoere Dingen doen?
Ergens tussen Namen en Dinant. Moet even de plaatsnaam opzoeken. -> opgezocht: Anhée heet het dorpje.
Zondag gaan we mountainbiken, verder weet ik eigenlijk niet precies wat we gaan doen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Levitation op 19-06-2009 08:51:29 ]
***Levi was here***
  Licht Ontvlambaar vrijdag 19 juni 2009 @ 08:47:32 #139
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_70156243
Ik ga zo eens koffie halen, moet even wakker worden
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 19 juni 2009 @ 08:57:19 #140
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_70156430
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 19:06 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ga daar niet vantevoren vanuit! Dan maak je het kanslozer dan het is.
Als je begint met sporten: volgens mij doen weinig beginners het met veel enthousiasme of motivatie. Maar daar gaat het niet om; het gaat erom dat je met je luie krent van de bank afkomt. En als je eenmaal 5 km kunt rennen, wordt het vanzelf wel leuk

@zesje, dat bedoelde ik niet negatief hoor Ik herken het heel erg, maar wist zelf niet zo hoe ik het handig moest zeggen!

Sjeen, balen zeg Beterschap.
Ja zo werkte het bij mij ook! In het begin moest ik me echt slepen om te gaan sporten, en nu wil ik iedere keer ietsje verder, ietsje langer, ietsje harder.... Begin gewoon heel rustig (bijv. een kwartiertje fietsen/stevig wandelen/skeeleren) en als dat lekker gaat ga je steeds NET wat over de vorige grens. Het werkt echt verslavend!!!

Wat werkt dat afvallen toch gek bij mij: ik heb deze week keurig gesport en gegeten en hing sinds vrijdag tussen 89,2 en 89,5. Kijk ik vanochtend op de weegschaal is het ineens 88,2!

Yippie
A cat is a lion in a jungle of small bushes
pi_70157643
Goed zeg !! Hou vol allemaal !! Ooit mogen wij ook naar de slanke dennen club...
Ik mocht lekker uitslapen vanmorgen.... tot ze om half 9 bij de buren ging kozijnen vervangen

Ik heb mijn lijstje van gisteren ff in een spoiler gezet, wie m wil lezen kan klikken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 10:01:23 #142
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_70157917
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 09:51 schreef Stout het volgende:
Goed zeg !! Hou vol allemaal !! Ooit mogen wij ook naar de slanke dennen club...
Ik mocht lekker uitslapen vanmorgen.... tot ze om half 9 bij de buren ging kozijnen vervangen

Ik heb mijn lijstje van gisteren ff in een spoiler gezet, wie m wil lezen kan klikken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Keurig lijstje. Vind het zelfs niet echt veel eten.
Oh, en pas op met light frisdrank, zeker als je last hebt van een lage bloedsuiker.
***Levi was here***
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 19 juni 2009 @ 11:48:02 #143
95752 crew  Chell
Kluns
pi_70160985
@Coldfeet, dat soort dingen werken anders bij mij door mijn ADHD. ADHD is meer dan 'hyperactief' en uit zich voorál ook in dingen als het aanwennen van nieuwe gewoonten e.d.

Ik wil er niet teveel over uitwijden hier, want ik wil het het halve topic overnemen en het lijkt misschien alsof ik het als smoes of uitvlucht gebruik, maar dat is niet het geval Het is juist iets waar ik heel erg aan probeer te werken (vandaar ook de medicatie), maar waarvan ik ook wel heel duidelijk in zie en in móet zien dat ik sommige dingen écht anders aan moet pakken dan 'de rest van de wereld'. 't Lastige alleen is dat het vaak voor de rest van de wereld wél hele herkenbare dingen zijn, alleen stúkken minder problematisch

Ik hoop gewoon dat ik tzt weer kan gaan paardrijden. Dat vind ik echt wel leuk en ook ontspannend, dus ik denk dat ik dat veel makkelijker ga volhouden dan al het andere. Het is alleen misschien niet de meest intensieve sport, maar tis altijd beter dan niks

@Droeke, wow 88.2! Is fijn he, als die 9 aan het einde ook weg is. Had ik ook toen ik 98 woog en geen 99. Dan heb je toch meer het gevoel dat je écht onder die grens bent
pi_70163378
@Chell: ik herken het. Ik heb milde ADHD (voor zover dat bestaat, iig geen medicatie of hulp nodig) Rust, reinheid en regelmaat zijn mijn 3 leefregels waardoor ik er weinig last van heb. Voor mij helpt het juist om sporten vantevoren in te plannen en het onderdeel van mijn regelmaat te maken, alleen die eerste periode van wennen aan het nieuwe regelmaat is dan zwaar en zorgt er nogal eens voor dat ik het opgeef. (voor de duidelijkheid, het kan weken of maanden duren voor iets voelt als regelmaat)

ADHD is voor iedereen anders, maar misschien heb je er iets aan. Plan bijvoorbeeld nu dat je volgende week of volgend weekend gaat bewegen, bijvoorbeeld wandelen (met je camera ) en dan voor een bepaalde afstand of tijd.

Sterkte
pi_70163399
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 10:01 schreef Levitation het volgende:

[..]

Keurig lijstje. Vind het zelfs niet echt veel eten.
Oh, en pas op met light frisdrank, zeker als je last hebt van een lage bloedsuiker.
daarom ook maar 2 glaasjes per dag...
Vind je dat ik meer zou moeten eten ?
pi_70188636
Potverdepotverdepotver....

Ik heb nu al 1,5 maand last van mn rug. Er zit iets niet helemaal lekker.
Maarja, eigenwijs als ik ben, ik ga gewoon lekker door. En dat ging op zch wel goed, alleen soms had ik wel erg veel pijn, zelfs als ik helemaal niks deed.
Nu loop ik bij een fysiotherapeut en die raadt me aan voorlopig even niet te sporten (shit!!). Maar na een aantal behandelingen weet hij nog steeds de oorzaak niet.
Dus nu moet ik naar een manueel therapeut. Ik hoop dat hij wel de oorzaak weet te vinden.

Ik ga van de week toch echt weer sporten, ik heb nu 2 weken niet gesport en dat vind ik heul niet leuk!

Gelukkig val ik langzaam nog wat af, vanochtend mooi 84,2
Tralalalaaa
pi_70189037
Goed zo T-A-P !!! Balen van je rug, maar fijn dat je toch nog wat afvalt !
pi_70190135
T_A_P hoeveel je ook baalt dat je nu niet kan sporten, ik zou het toch niet gaan doen zolang je rug nog niet beter is. Je gaat namelijk nog veel meer balen als je rug blijvend beschadigd is.

Wees lief voor je lijf, je hebt er maar 1 en die moet nog een hele tijd mee
pi_70195482
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 11:19 schreef omearos het volgende:
T_A_P hoeveel je ook baalt dat je nu niet kan sporten, ik zou het toch niet gaan doen zolang je rug nog niet beter is. Je gaat namelijk nog veel meer balen als je rug blijvend beschadigd is.

Wees lief voor je lijf, je hebt er maar 1 en die moet nog een hele tijd mee
Hmm daar heb je wel een punt... dan ga ik het toch maar niet doen. Het is een beetje een tweestrijd. Aan de ene kant wil ik heel graag maar aan de andere kant durf ik niet omdat ik dan bang ben dat het nog meer pijn gaat doen.

Toch maar even rustig aan doen dus...
Tralalalaaa
pi_70214412
is rugpijn overdraagbaar via internet ?
Bukte voor de oven en het is er echt ingeschoten... ik kan niet op of neer.... zo eerst maar eens een warme douche

gisteren is goed gegaan, maar ik hou weer eens vocht vast door de medicatie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')