abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70471682
Ik had vanmorgen ook 0.2 erbij
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_70472690
Ik probeer zwaarder te worden iemand tips? Ik ben 1,90m en weeg 65kg. Ik eet al best veel maar ik heb een hele snelle stofwisseling
  maandag 29 juni 2009 @ 11:40:12 #203
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_70472816
quote:
Op maandag 29 juni 2009 11:36 schreef Jobba het volgende:
Ik probeer zwaarder te worden iemand tips? Ik ben 1,90m en weeg 65kg. Ik eet al best veel maar ik heb een hele snelle stofwisseling
Vet transplantatie? Ik heb nog zeker 20kg over.
Nee, even serieus.Voor aankomen geldt eigenlijk het zelfde als voor afvallen. Eet regelmatig op gezette tijden, eet gezond en beweeg voldoende. Schrijf een tijdje op wat je per dag eet en kijk hoeveel kcal het is.
Dan krijg je vanzelf een beeld waar het eventueel mis gaat. Zorg iig dat je gezond eet en veel varieert.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_70472877
Dat doe ik, Ook sport ik veel. Maar ik heb soms van die dagen dat ik gewoon geen zin heb om te eten
  maandag 29 juni 2009 @ 11:46:19 #205
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_70473035
quote:
Op maandag 29 juni 2009 11:42 schreef Jobba het volgende:
Dat doe ik, Ook sport ik veel. Maar ik heb soms van die dagen dat ik gewoon geen zin heb om te eten
En dan moet je dus wel gewoon eten. Zoek eventueel dingen die makkelijk wegeten, zoals kwark ofzo. Is ook goed voor je spieropbouw. Of eventueel drinkontbijt ofzo. Er is echt wel íets dat je weg krijgt. Maak er een gewoonte van dat je 3-6 keer per dag iets eet. Dat werkt gewoon het beste, op een gegeven moment went je lichaam er aan en krijg je ook honger rond etenstijd.
Je doet jezelf echt tekort als je niet eet, je breekt dan spieren af om aan energie te komen.
***Levi was here***
pi_70474597
Hier ook wat erbij : 0.2 ons zal wel vocht zijn gezien het weer
ach volgende week beter !
  maandag 29 juni 2009 @ 20:23:04 #207
105850 Fuente
mamamuts
pi_70490685
Ik merk ook dat ik vocht vasthoud, ben ook nog eens ongesteld, dus blegh! Ik weeg dan gewoon even niet, anders valt het tegen en daar kan ik echt van balen. Einde van de week maar weer eens wegen
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 29 juni 2009 @ 20:31:08 #208
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_70490963
hmmm na parkpop toch weer een halve kilo erbij hehehe

t mag niet... maar ik heb heerlijk 5 biertjes gedronken en een broodje kippeworst op en een satetje...

nou daar kan ik weer de hele week op teren.. moet kunnen hoor anders ga ik gek

ben geen konijn
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  Hoofdredactie Fotografie maandag 29 juni 2009 @ 20:54:56 #209
95752 crew  Chell
Kluns
pi_70491813
Ik ben juist afgevallen na Parkpop Véééél gelopen. En rondsjouwen met een paar kilo cameratroep is ook wel topsport Ik heb alleen nu waanzinnig veel pijn in mijn rug, niet grappig!
  maandag 29 juni 2009 @ 21:15:16 #210
1762 YPPY
Yppiaans
pi_70492556
Overal is vocht! Toch wel jammer van het warme weer. Maar het voordeel is dat het bij minder warm weer hard gaat met de kilo's.

Mijn hectische werk komt nu wel goed uit. Op huisbezoek is het nogal stom om wat te gaan eten, dus ik kom niet eens in de verleiding. Toch wel handig, al die drukte.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_70500299
Ik heb een nieuwe eetverslaving Het is zo'n lekker mondgevoel en het kauwt gewoon lekker weg. Ik koop zakjes ijsbergsla en eet die helemaal leeg, zo uit het zakje, verder niets er bij. heerlijk!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 30 juni 2009 @ 01:18:59 #212
95752 crew  Chell
Kluns
pi_70502360
Goeie verslaving Isa!
pi_70504879
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 00:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een nieuwe eetverslaving Het is zo'n lekker mondgevoel en het kauwt gewoon lekker weg. Ik koop zakjes ijsbergsla en eet die helemaal leeg, zo uit het zakje, verder niets er bij. heerlijk!
Het klinkt nog niet echt lekker.....maar wel een goede verslaving

Ik sta op het moment weer stil, weet niet of het komt doordat ik een nieuwe pil heb of juist omdat ik meer sport....(of toch het weer?)
Maar als ik in de spiegel kijk ben ik erg tevreden
pi_70508100
Hoi ik ben ook weer terug van vakantie. Ik heb 3 weken in de VS rondgebracht. Vanochtend mijzelf maar eens gewogen om de schade te bepalen.... en het was maar 1 kg erbij (ondanks alle pizza, hotdogs en veel te grote porties).
Dus nu ga ik weer gezond doen, want ik ben nog steeds 8kg van mijn doel verwijderd.
pi_70512051
Nou dat valt reuze mee, dyna! Nu weer enthousiast verder joh en dan komen de 8 kilo ook wel

Zal wel een combinatie van dingen zijn Miss S Gewoon doorgaan
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_70514073
Ik ben nu gewoon al 2 maanden op hetzelfde gewicht, tegen de 74 kilo. Aan de ene kant vind ik het niet eerlijk omdat ik zoveel sport en bijna altijd een goed eetpatroon aanhou. Aan de andere kant ben ik ook zielsgelukkig dat ik nog steeds gestopt ben met roken (alweer 7 maanden!), mijn gewicht net iets onder dat van voor het stoppen met roken ligt maar ik er stukken beter uitzie, me beter en gezonder voel. En zelfs de stoppen met roken kwaaltjes als slechte stoelgang, winderigheid, buikpijn en vocht vasthouden zijn helemaal verdwenen!

Bij de weg, trekken jullie het om te hardlopen met dit warme weer? Ik ben gisteren geweest samen met mijn man die me op de fiets begeleidde maar ik heb "slechts" 4x4 minuten hardgelopen ipv Evy les 16.
Life is all about *Ass*...You're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it, or behaving like one!
pi_70514208
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 14:18 schreef zesje het volgende:
Bij de weg, trekken jullie het om te hardlopen met dit warme weer? Ik ben gisteren geweest samen met mijn man die me op de fiets begeleidde maar ik heb "slechts" 4x4 minuten hardgelopen ipv Evy les 16.
Ik niet.....
Vanavond wel 1,5 uur buikdansen maar morgen ook geen hiphoples voor. Vorige week was het daar al niet om uit te houden....
Wel elke dag braaf buikspieroefeningen maar daar heb je zo weinig aan
pi_70514431
Hardlopen kan ik momenteel ook vergeten, het is nog te benauwd. Ik ga straks wel fanatiek spelen met de Wii
pi_70514601
Zesje, ik ga 's avonds laat! Gister les 5 van Evy 2.
pi_70520510
Ik wil weer eens gaan kijken of mijn knieen Evy alweer lief vinden, maar ik weet nog niet goed met welke les ik dan zou moeten beginnen..

Ik ben de afgelopen dagen zoveel de hort opgeweest dat ik al 3 dagen geen fatsoenlijk avondeten heb gehad... En de weegschaal vind dat niet zo lief..
Dus zo even doorzetten en braaf avondeten, al heb ik er niet zoveel zin in als het zo warm is...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_70521736
Als het heel warm is kun je misschien beter heel vroeg gaan hardlopen?
Zo doen ze dat in warme landen ook.

Ik heb trouwens ook in Amerika hard-loop schoenen gekocht (gewoon standaard schoenen, niet echt super goede). Geen schoenen voor buiten was altijd mijn excuus om niet te gaan, dus die is nu weg.

Ik weet nog niet of ik echter echt fanatiek ga hardlopen, voor afvallen is sporten met een lage intensiteit effectiever.

[ Bericht 60% gewijzigd door dyna18 op 30-06-2009 19:08:11 ]
  dinsdag 30 juni 2009 @ 21:50:54 #222
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_70527582
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 18:43 schreef dyna18 het volgende:

Ik heb trouwens ook in Amerika hard-loop schoenen gekocht (gewoon standaard schoenen, niet echt super goede). Geen schoenen voor buiten was altijd mijn excuus om niet te gaan, dus die is nu weg.

Ik weet nog niet of ik echter echt fanatiek ga hardlopen, voor afvallen is sporten met een lage intensiteit effectiever.
Heel vroeg lopen is iig voor mij geen optie. Ik kom 's morgens met moeite de trap af. Ben 's morgen nogal stijfjes, het kost me een uur of twee om op te warmen.
***Levi was here***
pi_70527692
Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar in Groningen is het nu alweer best uit te houden..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_70527766
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 18:43 schreef dyna18 het volgende:
Ha! Ik zag deze winter toch echt iemand rennen in de brandende zon bij 40 graden, midden in de Karoo
Nu, rond een uur of 10, is het perfect om te gaan lopen. Maar dan moet je nog net puf hebben
Ik ben het trouwens niet helemaal met je eens wb die lage intensiteit; weliswaar ga je dan sneller vetverbranden, maar met hogere intensiteit geef je je metabolisme een goede push, en is je verbranding in rust hoger. En hardlopen is veel toffer dan dat lage-intensiteitgedoe, vind ik

Levi, dat je 's morgens zo stijf bent, hoe komt dat? Reumatische aanleg?
pi_70527807
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 21:53 schreef teigan het volgende:
Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar in Groningen is het nu alweer best uit te houden..
Als het net gaat schemeren, is het lekker sporten. Vind ik Ben je nog aan het skeeleren?
  dinsdag 30 juni 2009 @ 21:57:49 #226
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_70527845
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 21:53 schreef teigan het volgende:
Hier in brabonia is het vandaag een heerlijke 27/28 graden. Met de wind en als ik fiets oid is het goed uit te houden.
Morgen wordt het 30, overmorgen 32 graden. Ik ga écht niet hardlopen de komende dagen. Vind 20 graden al warm voor hardlopen.
***Levi was here***
pi_70528152
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 21:56 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Als het net gaat schemeren, is het lekker sporten. Vind ik Ben je nog aan het skeeleren?
niet zo heel veel meer nu, combinatie van de problemen met mijn knieen en niet altijd meer puf hebben op vrijdagavond..

komend weekend is er wel een toertocht in de buurt, en ik denk dat ik die wel ga proberen..
  dinsdag 30 juni 2009 @ 22:06:13 #228
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_70528167
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 21:55 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ha! Ik zag deze winter toch echt iemand rennen in de brandende zon bij 40 graden, midden in de Karoo
Nu, rond een uur of 10, is het perfect om te gaan lopen. Maar dan moet je nog net puf hebben
Ik ben het trouwens niet helemaal met je eens wb die lage intensiteit; weliswaar ga je dan sneller vetverbranden, maar met hogere intensiteit geef je je metabolisme een goede push, en is je verbranding in rust hoger. En hardlopen is veel toffer dan dat lage-intensiteitgedoe, vind ik

Levi, dat je 's morgens zo stijf bent, hoe komt dat? Reumatische aanleg?
Zou best eens kunnen, maar ik ben er nooit specifiek voor bij de dokter geweest. Mijn moeder heeft reumatoïde artritis én artrose, dus er zit wel wat in de familie.

Mijn fysiotherapeute in Zoetermeer (jaren geleden) heeft wel eens uitgesproken dat zij vermoedde dat ik artrose op mijn heupgewrichten heb. Al spreekt mijn fysio hier in brabant dat weer tegen, volgens hem heb ik overgevoelig bindweefsel. (kwam bij beiden ivm slijmbeursontstekingen op mijn heupen )

Wat ik zeker weet is dat mijn enkels wel slecht zijn, dat merk ik iedere morgen. (ter visualisatie ende vermaeck: ik donder iedere morgen zowat van de trap omdat ik mijn enkels niet kan buigen )
En ik denk dat ik eigenlijk helemaal niet hard mag lopen. Maar ik vind het gewoon leuk en doe het dus toch.
***Levi was here***
pi_70536945
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 14:39 schreef ColdFeet het volgende:
Zesje, ik ga 's avonds laat! Gister les 5 van Evy 2.
Top ColdFeet
* zesje heeft gisteren om een uur of 19:00 les 17 helemaal uitgelopen
Life is all about *Ass*...You're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it, or behaving like one!
pi_70538010
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 21:55 schreef ColdFeet het volgende:
Door intensievere training schijnen hormonen vrij te komen die de vetverbranding stimuleren.
quote:
Bron: Prorun
Intensieve beweging doet je buikvet slinken. Zo stelden onderzoekers aan de universiteit van Virginia vast dat je bij lopen in een snel tempo, wel vijf keer meer buikvet kwijtraakt dan bij lopen in een gematigd tempo.

Voor het onderzoek werden dames ingedeeld in twee groepen: elk dienden ze 16 weken lang te lopen volgens een ander trainingschema. De ene groep wandelde 5 keer per week in een gematigd tempo. De andere liep 3 keer per week in een snel tempo, afgewisseld met 2 keer een rustige wandeling. Iedereen liep telkens net zo lang totdat zij 400 calorieën verbrandden.

Taille en gewicht
Beide trainingsgroepen raakten evenveel calorieën kwijt, maar de vrouwen in de high intensity groep behaalden, in 16 weken tijd en zonder te diëten, behoorlijk meer resultaat. Niet alleen raakten ze meer buikvet en totaal lichaamsvet kwijt, ze verloren 5 cm meer van hun taille en vielen 3,5 kilo af.

Hormonen
De reden? Hormonen. Door intensieve training komen hormonen vrij die de vetverbranding stimuleren. Zelfs de naverbranding werkt door en doen je lichaam na de training nog calorieën verbruiken.
pi_70539010
* omearos wil ook weer sporten

Zelfs slapen lukt me niet zonder last te krijgen van mijn astma. Ik werd vannacht wakker doordat ik het zo benauwd had, alles draaide en duizelde
Ik ben echt een wintermens
pi_70539223
Het is voor de mensen met luchtwegproblemen volgens mij ook helemaal het verkeerde weer omearos...

Ik ben nu lekker aan het opruimen, morgen 2 dozen met spul mee naar school, en dan ben ik daar ook weer vanaf...
Ik heb de laatste dagen wat te weinig gedronken, dus dat ga ik nu maar weer even proberen in te halen.
pi_70547806
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 09:43 schreef zesje het volgende:

[..]

Door intensievere training schijnen hormonen vrij te komen die de vetverbranding stimuleren.
[..]

Goed artikel, maar als ik het goed snap wat ze doen, lieten ze beide groepen wandelen. Hardlopen is toch nog een stuk intensiever en zit in een hogere zone. Met intensief wandelen ben je zover ik weet een goede cardio training aan het doen?
pi_70551900
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 14:58 schreef dyna18 het volgende:
Goed artikel, maar als ik het goed snap wat ze doen, lieten ze beide groepen wandelen. Hardlopen is toch nog een stuk intensiever en zit in een hogere zone. Met intensief wandelen ben je zover ik weet een goede cardio training aan het doen?
Tja ik weet niet hoe snel intensiever lopen is, 5 km per uur of 10 km maar het bericht is afkomstig van een runnerssite.
pi_70555399
Ik ben nogal blessure gevoelig en dat is zoooo vervelend als je hardlopen en dergelijke wèl heel leuk vindt. Meer die daar gefrustreerd van raken?
pi_70555414
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 18:45 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben nogal blessure gevoelig en dat is zoooo vervelend als je hardlopen en dergelijke wèl heel leuk vindt. Meer die daar gefrustreerd van raken?
Ik zelf niet, mijn moeder echter wel Knieoperatie waardoor ze nu al 2 maanden zoet mee is.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  woensdag 1 juli 2009 @ 19:00:09 #237
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_70555747
Ik heb hielspoor-achtige klachten. En dat gaat goed als ik hardloop, dan voel ik geen pijn. Het is alleen een beetje jammer dat ik 2 dagen erna amper normaal kan lopen.
Dus bij mij gaat het hardlopen even op een laag pitje en ik ga wel wat fanatieker naar de sportschool. Dat is een stuk minder belastend voor mijn hiel.

Oplossing: niet gefrustreerd raken maar een oplossing zoeken. Mijn oplossing heet kickfit.
pi_70555911
Wij hebben geen kickfit Maar hielspoor is best pijnlijk ja, erg vervelend. Vooral ook omdat jij hardlopen ook gewoon lekker vindt.
pi_70563281
Hier blijft de frustratie dat het te benauwd is, voor bijna elke sport. Ik ga maar eens kijken naar de openingstijden van het zwembad hier.
pi_70568171
Zwemmen, de ideale sport met dit weer
pi_70569955
Moet het eigenlijk wel in een buitenzwembad zijn, het nadeel van zwembaden met dit weer vind ik dat je nooit meer droog wordt totdat je buiten staat...:)
  donderdag 2 juli 2009 @ 08:32:39 #242
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_70570527
quote:
Ikke. Zie mijn stukje van eerder over mijn enkels enzo.
***Levi was here***
pi_70570776
quote:
Ik heb veel/snel last van kuiten en schenen. Vaak kan ik een les wel uitlopen en slaat de pijn daarna toe. Ik probeer het te beperken door snel warm te douchen gevolgd door een massage met spierpijnzalf maar lees nu eigenlijk dat dat het tegenovergestelde is en het eigenlijk zou moeten volgens deze regels: RADIJS: Rust, Altijd hoog houden, Druk en IJs (runinfo.nl)
pi_70570956
Hey, die radijs-afkorting kende ik niet Best een leuk ezelsbruggetje om mensen mee te geven! Maar ja, vervelend dat gevoel in je schenen, dat herken ik ook wel. Shinsplints waarschijnlijk.
  donderdag 2 juli 2009 @ 11:51:46 #245
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_70575422
Wat is nou het beste qua alcoholische versnaperingen als je wilt afvallen?

Standaard antwoord: Niet... ik weet het, maar als je dan toch iets wilt drinken?
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
pi_70575535
rode wijn?
Zeker geen cocktails/mixjes
  donderdag 2 juli 2009 @ 12:00:05 #247
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_70575692
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 11:55 schreef Miss_S het volgende:
rode wijn?
Zeker geen cocktails/mixjes
En hoe vallen, witte wijn en rose in dat straatje?
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
  donderdag 2 juli 2009 @ 12:03:27 #248
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_70575786
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 12:00 schreef Bellerophon het volgende:

[..]

Hier staat wel eea over de kcal in alcoholische dranken:
http://www.wijvallenaf.nl/CalorieenTabel/Bier-Wijn.html
En voor zowel dit als met alles geldt: neem niet teveel, maar geniet wel van wat je neemt.
***Levi was here***
  donderdag 2 juli 2009 @ 12:08:40 #249
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_70575940
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 12:03 schreef Levitation het volgende:

[..]

Hier staat wel eea over de kcal in alcoholische dranken:
http://www.wijvallenaf.nl/CalorieenTabel/Bier-Wijn.html
En voor zowel dit als met alles geldt: neem niet teveel, maar geniet wel van wat je neemt.
Valt me nog mee

Ik probeer iedereen week 3/4 te sporten (1,5 uur - 1 uur kracht en een half uur cardio), en dan ook nog een keer (of twee) hardlopen ernaast van een 3 kwartier.

Ik eet ongeveer (volgens calorieteller.nl) rond de 1200 calorieën op een dag. Ik weeg momenteel 84 kg en ben ongeveer 175, BMI is niet echt te berekenen via een website, dit omdat ik veel meer spiermassa heb dan vet.

Maar toch wil ik naar de 80 kg, dus vandaar mijn vraag over de alcoholische versnaperingen
pi_70576023
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 12:00 schreef Bellerophon het volgende:

[..]

Die vind ik altijd wel kunnen
Maar goed inderdaad met mate
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')