Vet transplantatie? Ik heb nog zeker 20kg over.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:36 schreef Jobba het volgende:
Ik probeer zwaarder te worden iemand tips? Ik ben 1,90m en weeg 65kg. Ik eet al best veel maar ik heb een hele snelle stofwisseling
En dan moet je dus wel gewoon eten. Zoek eventueel dingen die makkelijk wegeten, zoals kwark ofzo. Is ook goed voor je spieropbouw. Of eventueel drinkontbijt ofzo. Er is echt wel íets dat je weg krijgt.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:42 schreef Jobba het volgende:
Dat doe ik, Ook sport ik veel. Maar ik heb soms van die dagen dat ik gewoon geen zin heb om te eten
Het klinkt nog niet echt lekker.....maar wel een goede verslavingquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een nieuwe eetverslavingHet is zo'n lekker mondgevoel en het kauwt gewoon lekker weg. Ik koop zakjes ijsbergsla en eet die helemaal leeg, zo uit het zakje, verder niets er bij. heerlijk!
Ik niet.....quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:18 schreef zesje het volgende:
Bij de weg, trekken jullie het om te hardlopen met dit warme weer? Ik ben gisteren geweest samen met mijn man die me op de fiets begeleiddemaar ik heb "slechts" 4x4 minuten hardgelopen ipv Evy les 16.
Heel vroeg lopen is iig voor mij geen optie. Ik kom 's morgens met moeite de trap af.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:43 schreef dyna18 het volgende:
Als het heel warm is kun je misschien beter heel vroeg gaan hardlopen?
Zo doen ze dat in warme landen ook.
Ik heb trouwens ook in Amerika hard-loop schoenen gekocht (gewoon standaard schoenen, niet echt super goede). Geen schoenen voor buiten was altijd mijn excuus om niet te gaan, dus die is nu weg.
Ik weet nog niet of ik echter echt fanatiek ga hardlopen, voor afvallen is sporten met een lage intensiteit effectiever.
Ha! Ik zag deze winter toch echt iemand rennen in de brandende zon bij 40 graden, midden in de Karooquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:43 schreef dyna18 het volgende:
Als het heel warm is kun je misschien beter heel vroeg gaan hardlopen?
Zo doen ze dat in warme landen ook.
Als het net gaat schemeren, is het lekker sporten. Vind ikquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:53 schreef teigan het volgende:
Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar in Groningen is het nu alweer best uit te houden..
Hier in brabonia is het vandaag een heerlijke 27/28 graden. Met de wind en als ik fiets oid is het goed uit te houden.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:53 schreef teigan het volgende:
Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar in Groningen is het nu alweer best uit te houden..
niet zo heel veel meer nu, combinatie van de problemen met mijn knieen en niet altijd meer puf hebben op vrijdagavond..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als het net gaat schemeren, is het lekker sporten. Vind ikBen je nog aan het skeeleren?
Zou best eens kunnen, maar ik ben er nooit specifiek voor bij de dokter geweest. Mijn moeder heeft reumatoïde artritis én artrose, dus er zit wel wat in de familie.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ha! Ik zag deze winter toch echt iemand rennen in de brandende zon bij 40 graden, midden in de Karoo![]()
Nu, rond een uur of 10, is het perfect om te gaan lopen. Maar dan moet je nog net puf hebben
Ik ben het trouwens niet helemaal met je eens wb die lage intensiteit; weliswaar ga je dan sneller vetverbranden, maar met hogere intensiteit geef je je metabolisme een goede push, en is je verbranding in rust hoger. En hardlopen is veel toffer dan dat lage-intensiteitgedoe, vind ik
Levi, dat je 's morgens zo stijf bent, hoe komt dat? Reumatische aanleg?
Top ColdFeetquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:39 schreef ColdFeet het volgende:
Zesje, ik ga 's avonds laat! Gister les 5 van Evy 2.
Door intensievere training schijnen hormonen vrij te komen die de vetverbranding stimuleren.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:55 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben het trouwens niet helemaal met je eens wb die lage intensiteit; weliswaar ga je dan sneller vetverbranden, maar met hogere intensiteit geef je je metabolisme een goede push, en is je verbranding in rust hoger. En hardlopen is veel toffer dan dat lage-intensiteitgedoe, vind ik
quote:Bron: Prorun
Intensieve beweging doet je buikvet slinken. Zo stelden onderzoekers aan de universiteit van Virginia vast dat je bij lopen in een snel tempo, wel vijf keer meer buikvet kwijtraakt dan bij lopen in een gematigd tempo.
Voor het onderzoek werden dames ingedeeld in twee groepen: elk dienden ze 16 weken lang te lopen volgens een ander trainingschema. De ene groep wandelde 5 keer per week in een gematigd tempo. De andere liep 3 keer per week in een snel tempo, afgewisseld met 2 keer een rustige wandeling. Iedereen liep telkens net zo lang totdat zij 400 calorieën verbrandden.
Taille en gewicht
Beide trainingsgroepen raakten evenveel calorieën kwijt, maar de vrouwen in de high intensity groep behaalden, in 16 weken tijd en zonder te diëten, behoorlijk meer resultaat. Niet alleen raakten ze meer buikvet en totaal lichaamsvet kwijt, ze verloren 5 cm meer van hun taille en vielen 3,5 kilo af.
Hormonen
De reden? Hormonen. Door intensieve training komen hormonen vrij die de vetverbranding stimuleren. Zelfs de naverbranding werkt door en doen je lichaam na de training nog calorieën verbruiken.
Goed artikel, maar als ik het goed snap wat ze doen, lieten ze beide groepen wandelen. Hardlopen is toch nog een stuk intensiever en zit in een hogere zone. Met intensief wandelen ben je zover ik weet een goede cardio training aan het doen?quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:43 schreef zesje het volgende:
[..]
Door intensievere training schijnen hormonen vrij te komen die de vetverbranding stimuleren.
[..]
Tja ik weet niet hoe snel intensiever lopen is, 5 km per uur of 10 km maar het bericht is afkomstig van een runnerssite.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:58 schreef dyna18 het volgende:
Goed artikel, maar als ik het goed snap wat ze doen, lieten ze beide groepen wandelen. Hardlopen is toch nog een stuk intensiever en zit in een hogere zone. Met intensief wandelen ben je zover ik weet een goede cardio training aan het doen?
Ik zelf niet, mijn moeder echter welquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:45 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben nogal blessure gevoelig en dat is zoooo vervelend als je hardlopen en dergelijke wèl heel leuk vindt. Meer die daar gefrustreerd van raken?
quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:45 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben nogal blessure gevoelig en dat is zoooo vervelend als je hardlopen en dergelijke wèl heel leuk vindt. Meer die daar gefrustreerd van raken?
Ik heb veel/snel last van kuiten en schenen. Vaak kan ik een les wel uitlopen en slaat de pijn daarna toe. Ik probeer het te beperken door snel warm te douchen gevolgd door een massage met spierpijnzalf maar lees nu eigenlijk dat dat het tegenovergestelde is en het eigenlijk zou moeten volgens deze regels: RADIJS: Rust, Altijd hoog houden, Druk en IJs (runinfo.nl)quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:45 schreef Isabeau het volgende:
En hoe vallen, witte wijn en rose in dat straatje?quote:
Hier staat wel eea over de kcal in alcoholische dranken:quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En hoe vallen, witte wijn en rose in dat straatje?
Valt me nog meequote:Op donderdag 2 juli 2009 12:03 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hier staat wel eea over de kcal in alcoholische dranken:
http://www.wijvallenaf.nl/CalorieenTabel/Bier-Wijn.html
En voor zowel dit als met alles geldt: neem niet teveel, maar geniet wel van wat je neemt.
Die vind ik altijd wel kunnenquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En hoe vallen, witte wijn en rose in dat straatje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |